Am facut in graba cateva greseli de acord si imi cer scuze si retrimit corectat:

  As dori sa spun ca am crezut foarte mult in Basescu si in Stolojan care
scrajnea din dinti ca "va avea o toleranta zero la coruptie". L-am votat
convins pe Basescu dupa ce s-a retras Stolojan.

  Nu regret deloc acel moment, pentru ca Adrian Nastase a fost foarte corupt.

  Acum imi este clar ca Basescu este un actor de Circ, Stolojan este manjit in
diferite afaceri post-decembriste direct sau ca intermediar, iar despre
Tariceanu pot spune ca a mintit cand a spus ca nu exista acel bilet si nu
trebuia sa intervina astfel.

  Stiam ca politica romaneasca este de tip mafiot, super-corupta, si asta se
stie si in UE si in SUA...
  insa vreau sa spun tuturor in gura mare ca m-am inselat.

  Nu am stiut in primul rand ca Basescu ca primar a fost tatal coruptilor din
Primarie si cand sefi din primarie foarte corupti au fost arestati, Basescu
le-a sarit in aparare spunand ca este un proces de razbunare politica (parca la
fel a spus si despre dosarul "Flota")
  Apoi nu am stiut de afacerile Golden Blitz (Cocos si Udrea).
  Nu am stiut nici ca Parcul Bordei era parc de pe vremea regelui Carol I iar
Basescu l-a dat lui Constanda la schimb de teren agricol (sic!).
  Si nici ca Basescu si-a tras o vila chiar acolo langa Parcul Bordei.
  Nu am inteles nici de ce Basescu il sustine pe Videanu la primarie - Videanu
- care a devalizat Petrom si care, ca un mafiot al marmurei a preluat multe
cariere de marmura cu ajutorul traficului de influenta in PSD si in multe
cazuri prin abuz si ilegalitati - l-a sustinut pentru ca cine se aseamana se
aduna.
  Nu stiam ca Basescu a incurajat individul de la Catedral Plaza sa faca turnul
care acopera Catedrala inca de cand era primar.
  Nu stiam ca mana dreapta a lui Basescu - Sulfina Barbu, fost director in PMB,
ajunsa la Ministerul Mediului va schimba legea pentru a permite constructii in
parcuri, in spatiile verzi.
  Nu stiam ca Policlinica Coltea care dateaza din 1860 va fi demolata pentru ca
firma cu restaurantul Golden Blitz vrea acolo o parcare si un bloc.
  Nu stiam ca Piata Revolutiei, cea mai importanta piata istorica, culturala si
de patrimoniu din Bucuresti si chiar din Romania va cadea pe mana rechinilor
imobiliari sub patronajul direct al lui Videanu.

  Toate astea s-au adunat si este mult prea mult ...

  Daca vi se pare ca sunt multe fapte ilegale si multe nedreptati - tot acest
puzzle nu este atat de complicat - toate aceste hotarari arbitrare nu sunt
decat un plan bine facut, vin dintr-o singura sursa pentru propasirea camarilei.

  Aceste nedreptati se pot oare opri? Uitati-va la blocul turn de la Catedrala
Sf. Iosif unde au intervenit sefi de partide din Occident, Papa, Parlamentul
Romaniei, au fost multe manifestatii ale societatii civile plus memorii
inaintate, procese penale, nimic din toate acestea nu au dus nici macar la
SUSPENDAREA constructiei.

  Vai de ea de Romanie condusa de astfel de oameni !

  Cu regret
  Cristian Savu
  Vancouver, Canada

Share your photos with the people who matter at Yahoo! Canada Photos

Raspunde prin e-mail lui