Eugen Mihaiescu este graficianul lui Iliescu ?, fost
ambasador la
UNESCO ? dupa celebrul iliescian, Haulica ?
actualmente PRM ?

daca asa este, nu ma mira !!!

S B

--- Dragos Stavarache <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Poate ca vrei sa te enervezi un pic...Chiar ma
> intrebam cine e atat de vehement la adresa lui
> Patapievici - Eugen Mihaescu, cine altcineva...
>
> ndrusu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Demisionati, domnule Patapievici!    Cand ati
> acceptat sa deveniti presedintele Institutului
> Cultural Roman am fost curios sa vad cum va veti
> achita de datoria de a conduce o institutie a carei
> menire este aceea de a transpune in lume imaginea
> unei natiuni pe care, daca ar fi sa ma iau dupa
> scrierile dumneavoastra, o dispretuiti profund. Am
> fost curios sa vad daca celebrele cuvinte din
> [...]

din clipul ARMELE PREGATITE realizat la ROSIA MONTANA
          www.bitza.ro :

...armele le port cu mine mereu
am incredere in Dumnezeu !

Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story. Play
Sims Stories at Yahoo! Games.
http://sims.yahoo.com/

Raspunde prin e-mail lui