From: Stefana Bianu <[EMAIL PROTECTED]>
To: Romania-News@yahoogroups.com
Sent: Mon, 31 Mar 2008 1:26 pm
Subject: Re: [Romania-News] Sunt Printzul Radu si alaturi de ASER te invit la
Akademics 2.0!

o publicitate desantata, in final contralucrativa,
legata de printul Duda, pe liste, bloguri...mercenari
din convingere !?
===============

Va deranjeaza o simpla intrebare? De printul Duda nu prea am auzit, dar de
securistul Duda, da... e drept, doar am auzit, n-am verificat, fiindca nici nu
ma intereseaza cine cu cine se mai aliaza in aceste zile, oricum totul este pe
baza de interese... Deci sa revin, vroiam doar sa stiu daca acest stimabil
print necunoscut este un fost angajat al Securitatii...

 Eddie M.

http://photo.net/photodb/user?user_id=1082947

  Planning your summer road trip? Check out AOL Travel Guides.

          www.vasilebouleanu.wachovialoans.com

Raspunde prin e-mail lui