stimati colegi,

John Korst e in Bucuresti pina pe 6 iunie :)

El e americanul ce trimite de multi ani carti gratuite in engleza
bibliotecilor scolilor de copii din Romania prin fundatia sa:

http://www.facebook.com/#!/pages/A-Thousand-Books/117421161607772?ref=ts

va poate TRIMITE CARTI GRATUITE SI VOUA, daca va platiti singuri costul de
expediere :)

blogul de tur al Romaniei facut de el in ultimele 5 sapt il puteti citi aici
http://www.travelblog.org/Bloggers/JohnUSA/

el este si initiatorul grupului groups.yahoo.com/group/we_love_romania
in care va puteti inscrie ca membri

va asteapta sa-l sunati pentru a-l invita la o cafea, o plimbare prin Bucuresti
sau o intalnire de potential parteneriat la tel 0748 516 796

intalniti-l si vorbiti cu el, e foarte sociabil, prietenos si dornic mereu de
noi prieteni romani ! :)

emailul lui este estielmo @ yahoo.com, YM id - estielmo

p.s. eu il stiu personal de multi ani si garantez ca e un om de mare incredere,
serios si mai ales
iubeste Romania... ceea ce e de apreciat !

cu prietenie,
Mariana Duma

http://marianaduma.wordpress.com
http://salvatibucurestiul.wordpress.com