Am adresat astazi in Parlament urmatoarea interpelare companiei de
stat Teleradio-Moldova: "Partidul Comunistilor, care refuza
deocamdata sa condamne crimele regimului totalitar communist, conform
Rezolutiei Adunarii Parlamentare a Consiliului Europei, a gasit
metoda de a reactiona la evenimentul de exceptie – de inaugurare a
Cimitirului Eroilor Romani de la Tiganca, prin Uniunea Tineretului
Comunist din Moldova, care a facut o declaratie. In documentul
difuzat cu o insistenta agasanta prin mediile zise publice, sint
amintite actiunile Maresalului Antonescu, inclusiv deportari,
exterminari, dar se uita de genocidul si holocaustul la care a fost
supus poporul roman, urmare a instaurarii regimului crimimal comunist
stalinist. Partidul Comunistilor, Voronin, in loc sa fie prezent la
Tiganca, in spiritul european de conciliere nationala, continua
promovarea spiritului antiromanesc, ce nu concorda cu spiritul
european, la care aspira. Intrebarea mea este – cite declaratii ale
altor partide, formatiuni politice au fost difuzate in ultimele trei
luni de catre compania de stat, ca sa respecte pluralismul de opinii
si politic. Astept raspuns in scris."

Vitalia Pavlicenco, deputat in Parlamentul R.Moldova
08.06.06

Get to your groups with one click. Know instantly when new email arrives
http://us.click.yahoo.com/.7bhrC/MGxNAA/yQLSAA/RR.olB/TM