Incredibil si scandalos.Dupa ce in IUNIE 2008,Curtea Suprema de Justitie a
decis ca icoanele sa ramana pe pereti,invingandu-l definitiv pe celebru
petitionar Emil Moise si oculta satanica din spatele lui (care isi are sediul
in mare parte la SNSPA,scoala lui Basescu),probabil ca aflandu-se in lipsa de
bani,a inventat o noua reteta de a face rost de bani publici,facandu-si gratuit
publicitate.
  Veti vedea mai jos cum Moise impreuna cu satanistul Remus CERNEA au anuntat
ca vor demisiona din acel ONG numit pompos "Solidaritatea pentru libertatea de
constiinta" sub masca caruia au intreprins demersurile sataniste ,ei anuntand
ca pe 1 Septembrie 2008 vor lansa un nou OENGEU in care vor gasi si Gabriel
Andrerescu,impreuna cu fiu-sau Liviu (care si-a luat doctoratul cu Adrian
Miroiu in ziua in care am fost cazut in mod deliberat la Master).Acest OENGEU
va promova si mai bine in opinia lor ,asa numitul UMANISM SECULAR ,adica noua
denumire mascata a satanismului.
  Probabil ca numai prin acest gen de procese,aceste OENGEURI sataniste
incearca sa se legitimeze public ,cautand sa-si atraga adepti din randul celor
revoltati fatza de politica autoritatilor statului.E singura cale prin care sa
iasa in evidenta.

http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=119511&catid=24&p=amendarecord-pentru-incalcarea-legii-informatiilor-publice.html

  Actualitate -->
  Amenda-record pentru incalcarea Legii informatiilor publice  28-08-2008

  La Ploiesti a fost data o amenda-record pentru lipsa de transparenta a unei
institutii. Hotararea definitiva si irevocabila prin care Directia Generala de
Asistenta Sociala si Protectia Copilului (DGASPC) Buzau a fost obligata sa
plateasca 170 de milioane de lei vechi a fost pronuntata de Curtea de Apel
Ploiesti. In urma cu doua zile banii i-au fost virati buzoianului Emil Moise,
presedinte al Asociatiei „Solidaritatea pentru Libertatea de Constiinta”. În
urma cu trei ani acesta a facut plangere in instanta, in nume personal, la
adresa DGASPC Buzau deoarece institutia a refuzat sa-i comunice date care intra
sub incidenta Legii 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes
public. La sfarsitul acestei perioade, in care au avut loc nu mai putin de 25
de procese, instanta a decis ca Directia este in culpa deoarece a refuzat sa-i
elibereze cetateanului Moise Emil copii dupa patru documente referitoare la
studiile directorului general al DGASPC Buzau, Cecilia
 Manolescu. Aceasta a fost numita in functie de Consiliul Judetean, desi - asa
cum a stabilit, intr-un alt proces, o alta instanta -, nu indeplinea nici una
dintre conditiile prevazute de lege pentru ocuparea functiei. Emil Moise spune
ca cele 170 de milioane obtinute prin instanta vor fi folosite pentru
infiintarea unei fundatii care va apara si va promova drepturile copilului. In
acelasi timp, seria proceselor in care principalul acuzat este fosta
directoare, dar si mai multe institutii de stat, va continua pe latura penala,
deoarece in perioada cand la conducerea DGASPC Buzau se afla Cecilia Manolescu
trei copii au decedat in conditii neclare, dar au fost semnalate si multe alte
nereguli.

  http://www.humanism.ro/articles.php?page=62&article=248

                            Ultimul mesaj postat în calitate de director
executiv al asociaþiei „Solidaritatea pentru libertatea de conºtiinþã”
            Stimaþi susþinãtori ai „Solidaritãþii pentru libertatea de
conºtiinþã”,

  Acesta este ultimul mesaj pe care îl postez pe www.humanism.ro în calitate de
director executiv al asociaþiei „Solidaritatea pentru libertatea de
conºtiinþã”. În urmã cu trei sãptãmâni mi-am înaintat demisia începând cu data
de 1 septembrie a.c. Voi continua însã sã reprezint asociaþia în câteva procese
importante pe care le-am deschis, precum cel legat de Catedrala Mântuirii
Neamului.

  În acelaºi timp, ca urmare a experienþei acumulate în cei 5 ani de activitate
cu „Solidaritatea pentru libertatea de conºtiinþ㔠ºi considerând cã este
momentul extinderii acþiunilor pentru promovarea în România a umanismului
secular pe o scarã mult mai mare decât pânã acum, am decis sã înfiinþez o nouã
organizaþie. Aceasta este diferit structuratã decât cea în care am activat ºi
care a depins îndeosebi de munca a doar 4 persoane - Gabriel Andreescu, Emil
Moise, Liviu Andreescu ºi subsemnatul.

  Problemele grave ºi complexe pe care le-am abordat în aceastã perioadã
necesitã o acþiune mult mai amplã, mai pragmaticã ºi mai eficientã. Noua
organizaþie va avea un numãr mare de persoane implicate direct în activitãþile
ei ºi va deschide filiale în fiecare oraº al þãrii în care se vor închega
grupuri de iniþiativã. Resursele financiare, logistice ºi umane vor fi astfel
mult sporite iar impactul activitãþilor ºi proiectelor, sperãm, pe mãsurã... Pe
data de 1 septembrie, va fi lansat oficial site-ul noii asociaþii ºi prima
campanie civicã pe care aceasta o va derula.

  Þin sã mulþumesc în mod deosebit colegilor mei Gabriel Andreescu, Emil Moise
ºi Liviu Andreescu pentru colaborarea foarte bunã din aceºti 5 ani de muncã
intensã în condiþii dificile, de cele mai multe ori cu resurse infime sau zero,
timp în care, adesea, am fost siliþi de împrejurãri sã contribuim la acþiunile
asociaþiei nu doar cu muncã ºi timp, ci ºi cu importante sume de bani. Însã
impactul mediatic al acþiunilor iniþiate, succesele înregistrate, interesul
major stârnit la nivel naþional ºi internaþional ºi atragerea sprijinului a
numeroase persoane au rãsplãtit din plin eforturile noastre.

  Sper cã voi putea avea o colaborare cel puþin la fel de bunã, ºi pe mai
departe, cu colegii mei din „Solidaritatea pentru libertatea de conºtiinþ㔠
atât în interiorul asociaþiei cât ºi între cele douã organizaþii.

  Nu în ultimul rând, mulþumesc foarte mult celor care au manifestat interes
faþã de acþiunile asociaþiei ºi care au acordat sprijin, în diverse forme,
demersurilor pentru promovarea umanismului secular în România. Sunt convins cã
o vor face ºi în continuare...

  Remus Cernea
  Director executiv
  Solidaritatea pentru libertatea de conºtiinþã

Raspunde prin e-mail lui