Este cea mai elocventa dovada a perceptie FEMINISTELOR fata de RELIGIA
CRESTINA,perceptie care combina practic perceptele crestine cu cele
conventionalist contractualiste cu Dumnezeu ,care sta la baza religiei
KABALISTICE.Adica combina PERCEPTELE crestine cu cele Masonice.Priviti numai
acest paragraf ca sa intelegeti practic cum arata religia crestina in
acceptiunea feministelor si a masonilor care vor sa distruga religia.Eu stiu ca
Biblia ne spune sa ne ferim de falsii profeti si misionari care impartasesc in
mod fals cuvantul; lui Dumnezeu.Asadar FEMINISMUL este cea mai perversa forma
de SATANISM.Daca satanistii il accepta pe Dumnezeu ,dar se inchina
Satanei,FEMINISMUL este forma de satanism care ia o forma asa zis religioasa.

  http://www.saintbirgitta.com/romanian/revelations/book1/b1_chapter1.htm

  Eu sunt Creatorul cerului ºi al pãmântului, unul în dumnezeire cu Tatãl ºi cu
Duhul Sfânt. Eu sunt cel care a vorbit profeþilor ºi patriarhilor, cel pe care
l-au aºteptat. Pentru nãzuinþa lor ºi în conformitate cu promisiunea mea, am
luat trup fãrã de pãcat, fãrã concupiscenþã, intrând în trupul Fecioarei precum
soarele lumineazã prin cel mai curat cristal.Soarele nu dãuneazã sticla intrând
în ea, nici virginitatea Fecioarei nu a fost pierdutã când am luat forma mea
umanã. Am luat trup omenesc fãrã sã predau dumnezeirea mea.

--- Begin Message ---
This is a text part of the message.
It is shown for the users of old-style e-mail clients

--- End Message ---

Raspunde prin e-mail lui