Iata ca LIDERUL ANTIFEMINIST ,scandalizat ca orice suporter de evolutia
PENIBILA a Nationalei condusa de Piturca ,a semnat alaturi de alti suporteri
nemultumiti petitia ANTI-PITURCA,Piturca fiind cunoscut in lumea fotbalului cu
diminutivul PITZI sau cu porecla SATANA (ptui ,ptui scuipati in san),asta
datorita numarului de MOBIL care se termina in 666.Iata ca pe 6.9.2008 (6 + 9 +
2 + 0 + 0 + 8 = 25) Piturca nascut in 1956 ,deci avand 52 de ani a pierdut
intr-un mod jenant impotriva modestei Lituania cu 3-0.Fotbalul nu mai e de mult
un JOC de BAIETI La fatza pe care o are cu parul in ochi si la faptul ca nu
rade deloc,i se potriveste de minune numele.Stiti ca e o vorba care spune sa te
feresti de omul care nu rade NICIODATA.
  Ca LIDER ANTIFEMINIST care lupta impotriva SATANISMULUI de GEN numit FEMINISM
iata ca m-am numarat printre cei care i-am cerut demisia SATANEI de la
Nationala.Numarul semnaturii este 3392.Imi amintesc si acum cand am intrat la
scoala ,pe vremea lui Ceausescu toti elevii trebuiau sa poarte MATRICOLA cusuta
si un numar pentru a fi identificati.Eu aveam numarul 3326,cu 66 mai mic decat
numarul semnaturii petitiei.Am propus asadar ca solutie pe MIRCEA LUCESCU.Cu
siguranta ca daca JUCATORII si FEDERATIA doreau sa se califice in 2010 il
schimbau pe Piturca pentru prestatia jenanta de la Europene si puneau un
antrenor ca lumea,mai scump si cu siguranta acum am fi castigat cu Lituania.Dar
nu s-a dorit sa se califice in 2010.Sau se stia ca jucatorii Natzionalei nu vor
dori sa se califice.
  Ati avut ocazia sa vedeti cine este cu adevarat SATANA si unde salasluieste
ea in Romania.Ea poarta mai multe nume de la Mihaela Miroiu,Gabriel
Andreescu,Emil Moise,Remus Cernea si alte jeguri soroshiste pripashite la
scoala Nationala Satanista de Stiinte Politice unde se propaga doctrine
sataniste sau de sorginte satanista precum HUMANISMUL
SECULAR,FEMINISMUL,SPIRITUL de CORP,ACTIUNEA AFIRMATIVA (toti intunecati si
JEGURILE UMANE de RASA si GEN sunt plasate in FRUNTE) ,comunitarismul
(libertatea FIECAREI COMUNITATI care va incuraja afirmarea satanistilor) sau
LIBERTARIANISMUL ( statul sa nu faca nimic).
  Priviti unul dintre aceste SATANE.Veti vedea ca nu zambeste deloc,ceea ce
spune multe si despre sanatatea psihica.

  http://www.youtube.com/watch?v=QC1Ep9wkxd4&feature=related

http://www.petitieonline.ro/petitie/semnaturi/demisia_lui_piturca-p08280049-pg34.html

          3391.  Ciocodan Adrian    31  m  Bucuresti, Romania  28/06/2008 23:36
   3392.  MIRCEA POPA  Singura solutie viabila pentru reconstructia echipei
Nationale este Mircea Lucescu.    m    29/06/2008 02:02    3393.  Vlad Popa
interesul lui este doar personal, si e paravunul, oligarhilor din fotbalul
romanesc care, a ajuns un fotbal de nimic, coruptie, sa de a mina cu Mircea
Sandu, si afara ca ne-am saturat de ei pina peste cap.  40

"PetitieOnline.ro" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:    Date: Sun, 29 Jun 2008
02:02:12 +0300