Sa te lamuresc asupra unor chestiuni.Eu nu sunt absolvent de UBB Cluj si nici
nu mi-as fi dorit.Dupa cate ai aflat eu sunt absolvent de SNSPA (am trecut pe
acolo).Am avut o profesoara de la UBB Cluj,destul de nebuna la cap care a
terorizat niste studenti,de fapt ea era feminista si ca sa-si demonstreze
autoritatea in mod abuziv a terorizat niste studenti.Dar nu asta e problema,ci
faptul ca FEMINISMUL este promovat in mod deliberat in unele universitati cu
specific socio-uman pentru ca acolo au fost reciclate de catre Oculta Satanica
a lui Sorosh toate descompusele mintal provenite din fostul sistem
securisto-comunist.Dupa cate vezi nu m-am legat numai de UBB Cluj ,dar si de
toate facultatile de Stiinte SOCIO-UMANE din Bucuresti.Eu am propus sa se
creeze o singura institutie de invatzamant in Bucuresti in domeniul Stiinte
Socio-Politice prin contopirea catorva universitati,pentru ca in special in
domeniul stiintelor politice ,facultatile de acest profil
 tind sa devina afaceri mafiote de clan si chiar afaceri conspirative cum este
cazul fostei scoli Stefan Gheorghiu rebotezata SNSPA,caci e condusa de un fost
profesor de la Stefan Gheorghiu.Caci acolo se cam recicleaza cam toate
STOARFELE FEMINISTE si curvele cu tupeu din Romania si cam toate BEIZADELELE
feminine securisto-comuniste,plus si faptul ca SNSPA este si o scoala SATANISTA
care este subordonata logistic iuntereselor Masoneriei.Caci multe STOARFE si
CURVCE de categoria a 2 sau a 3-a au invadat Parlamentul cu personaje d-alde
Alina Gorghiu,Cristina Pocora,Raluca Turcan,alaturi de VIP urile Elena
T.Basescu sau Monica Columbeanu (nu este exclus sa o vedem parlamentara si
chiar DOCTORANDA la SNSPA).Caci ati aflat unde se "clocesc" viitorii lideri sau
lideri (de ca--t,bineinteles) ai Romaniei,adica la fosta scoala Stefan
Gheorghiu rebotezata SNSPA,caci sunt si alte stoarfe care au diplome la SNSPA
,date la legatura de clanul securisto-comunist
 satanic Miroiu si de altii de teapa lor care stau la SNSPA.De acolo se vor
naste viitorii lideri ai Romaniei,mai bine zis LIDERELE pe care le veti vedea
etalandu-si silicoanele si zambetele de carpe corporatiste cu diploma reciclate
la fosta scoala Stefan Gheorghiu.
Eu vorbesc de domeniul STIINTELOR SOCIO-UMANE si al celor SOCIO-POLITICE ,iar
din aceasta perspectiva UBB Cluj e o universitate destul de proasta.Nu stiu cum
sunt in alte domenii la UBB Cluj.Poate ca in alte domenii sunt facultati mai
bune decat la Bucuresti ,dar cel putzin in domeniu stiintelor socio-umane
treaba e clara si anume ca fostii sociologi ai PCR ului si utecistii de prim
plan ,unii cu trecut compromis legat de fosta Securitate (se stie ca inainte de
1990 multi isi faceau cariere in PCR turnandu-si colegii la SEcuritate) au fost
reciclati de Oculta lui Sorosh prin sistemul de burse ,dupa care au fost
plasati in fruntea UNIVERSITATILOR.Acestia,odata ce au acaparat universitatile
si-au deschis fabrici de doctorate,de Masterate si de lucrari de Licenta date
la gramada ,iar acum au devenit mai mult decat puternici si influenti,desi ei
pe plan externi sunt nuli.Acestia au fost plasati in toate Universitatile cu
specific socio-politic din Romania
 printre care UBB si facultatile din Bucuresti,incat se poate spune ca este o
retea Oculta la nivelul tuituror universitatilor cu specific umanist,in special
in Bucuresti si Cluj.Plus ca la Bucuresti si Cluj sunt si centre ale
FEMINISMULUI in Romania.Nu numai cei facuti in reteaua de burse a lui Sorosh
,dar si cei de la Noua Europa,o fundatie condusa de Plesu care acorda burse de
studiu in strainatate la Universitati de trei lei.Emil BOC sau Emil Poc cum se
zice a fost unul dintre bursierii de la Noua Europa.Eu nu ma leg numai de
UBB,dar si de alte facultati cu specific socio-uman dominate de clanuri care
sunt adevarate afaceri private de clan si fabrici de diplome pe banda
rulanta.Sunt cum spuneam asemenea unor pravalii sau unor CROITORII care fac
diplome pe comanda ,in general la toate stoarfele si la toate curve.Pai exista
chiar o politica conspirativa prin care se incurajeaza ca multe stoarfe si
psihopate feministe sa obtina diplome de
 doctorate,licenta si Masterate in masa,tocmai pentru a duce in derizoriu
anumite probleme sociale si politice.Ma bucur ca in programul coalitiei pentru
Educatie se prevede si internationalizarea migratiei cadrelor didactice,lucru
pe care le-am spus pe mai multe grupuri de discutie.Adica sa fie adusi
profesori din strainatate in proportie de pana la 50% din numarul cadrelor
diodactice dintr-o universitate,caciu s-ar elimina definitriv monopolurile de
clan asupra educatie si mai marii universitatilor nu ar mai fi priviti ca niste
atotstiutori ,caci ar fi surclasati clar de oameni care nu ar avea mentalitatea
autohtona a examenelor si a diplomelor date pe spaga si pe sex.Odata ce a fost
numita ABRAMBURICA Andronescu sunt slabe sperante sa se schimbe ceva ,pentru ca
se vor mentine fabricile de doctorate luate pe plagiat.Oricum invatzamantul
romanersc este ultimul in Europa este ultimul in Europa,iar cu Abramburica se
va mentine acolo mult timp.
Revenind la Boc ,eu nu inteleg de ce nu a ramas la Cluj daca era primar bun si
era bine privit de clujeni mai ales ca a castigat si al doilea mandat? Pai el e
bun ca Primar,dar ca premier e o gluma proasta ,ca e de tot rasul in Europa dat
fiind statura mica N-am spus ca Boc e comunist,dar dupa cate am aflat a fost
unul din UTECISTII de fruinte,adica cei care faceau parte din TINERETUL
COMUNIST.Eu unul nu cred ca Boc va da primaria din Cluj pe o functie care nu se
stie daca va dura 4 ani.As paria ca va demisiona peste o luna sau doua si se va
intoarce la primaria din Cluj ,pentru ca dupa cate stiu e o lege care ii da
dreptul sa se autosuspende pe o perioada de timp din functia de primar.Iar cat
despre "cariera" didactica de rang inalt a lui Boc ,cu siguranta ca se
datoreaza conjuncturii dat fiind ca a devenit deputat in 2000,ca daca n-ar fi
fost Parlamentar,ar fi fost un lector sau un asistent universitar ,nivcidecum
profesor universitar.
NU mai incercati voi astia din Ardeal sa pareti a fi cei mai corecti.Sau unii
din Ardeal ca sa nu generalizez.Oameni corecti sunt in toate regiunile.E
adevarat ca ardelenii sunt mai fermi si mai putzin dispusi la compromisuri,dar
asta nu inseamna ca sunt cei mai corecti din Romania.Si mai e ceva:in Romania
odata cu numirea lui Boc se confirma ca exista DOI CENTRI de putere ,adica
Bucurestiul si Ardealul ,adica Clujul.Pai ia gandeste-te.Din 1990 pana in 2008
cati premieri din Ardeal a dat Romania.Iti spun eu:doar unul singur,si acela
catastrofal,adica Victor Ciorbea in 1996-1998.Asa ca retragerea lui Stolojan nu
e intamplatoare,dat fiind ca Boc era presedintele partidului lui Basescu si
fiind primarul celui mai important oras din Ardeal se cuvenea ca si Ardealul sa
dea un premier care sa fie bun,desi nu cred ca Boc va face mare lucru si va
demisiona ,invocand ca a fost impiedicat de PSD.Numai ca Boc va fi premier cat
va fi Basescu pe val,ca daca la anul
 Basescu nu va avea sanse la al doilea mandat,Boc se va retrage la
PRIMARIE.Bine,exista o varianta care am vazut-o pe unul din forumuri ,cum ca
Guvernul Boc nu va trece de Parlament pentru ca va fi sapat de o parte din
PSD(grupul din jurul lui Iliescu-Nastase care e impotriva ) si PDL,si asa
Basescu va fi nevoit sa numeasca pe alt premier si alt guvern.Asa vor trece
vreo trei luni,si se va fortza alegerile anticipate care vor fi in acelasi timp
cu cele EUROPARLAMENTARE de la anul din iunie.Pentru ca daca Parlamentul
respinge de doua ori guvernul,Basescu dizolva Parlamentul si se fac alegeri
anticipate.Bine,se va dori sa se revizuiasca legea electorala incat sa nu mai
fie acel sistem al redistribuirii care sa bage toti tampitii in Parlament.Asta
e doar o varianta cu guvernul care nu va fi votat de Parlament.Eu unul cred ca
BOC premier e cea mai proasta gluma care am aflat-o.Pai daca guvernul BOC nu va
trece de Parlament,Boc va renunta si se va
 intoarce la primarie la Cluj.Mare lucru va fi daca guvernul Boc va fi votat de
Parlament,desi eu unul sunt foarte sceptic mai ales ce ministri am aflat ca a
pus PDL ul.