Yes, it is in git:
https://github.com/reactos/web/tree/master/www/www.reactos.org/testman

Yaroslav

From: Ros-dev <ros-dev-boun...@reactos.org> On Behalf Of Edijs van Kole de
McSnikovics
Sent: Tuesday, May 15, 2018 8:41 PM
To: Ros-dev@reactos.org
Subject: [ros-dev] Testman

Hello. I am wondering if testman source code is available to download.

 Draudžiama tiesiogiai teikti reklama konkreciam asmeniui, jeigu yra aiškiai
išreikštas šio asmens nesutikimas. Už reklamos naudojimo reikalavimu
nesilaikyma istatymas numato bauda nuo 300 iki 10 tukst. EUR. Nesutinku gauti
reklamos ar reklaminio pobudžio žinuciu! Nesutinku, jog mano duomenys butu
naudojami rinkodaros tikslais! Nesutinku, jog mano duomenys butu perduodami
treciosioms salims be mano sutikimo!