On 27.01.2017 17:36, Laura Vasilescu via rosedu-general wrote:
rosedu-general <rosedu-general@lists.rosedu.org>:

Pe 27 ianuarie 2017, 16:46, Razvan Deaconescu via rosedu-general
<rosedu-general@lists.rosedu.org> a scris:

Victor Ciurel via rosedu-general <rosedu-general@lists.rosedu.org> writes:
On 21.01.2017 15:46, Victor Ciurel wrote:
Hello!

Din pacate am ratat a treia joi din ianuarie, dar eu zic ca inca mai e
timp pentru o bere ROSEdu in aceasta luna. Am rugamintea sa completati
pe Doodle[1] daca ati vrea.

Hello!

Se pare că cea mai populară zi pentru berea lunii ianuarie este joi, 2
februarie (oh the irony). Voi face rezervare săptămâna viitoare in
Piranha. Dacă aveți alte sugestii de loc de băut bere, fire away.

O altă variantă este PUB18. Mi se pare că au mai multe tipuri de mâncare
acolo.

+1 Pub18. Piranha au cea mai proasta servire si timp de asteptare posibil in
ultimul timp.

+1 Piranha, pub18 e evil :))

(Piranha pe timp de iarnă când nu au terasă sunt chiar ok ca servire;
other that that, pub18 mi se pare mai "strâmt" și mai "înghesuit"
pentru grupuri măricele)

Am facut rezervare la Piranha maine seara de la ora 20 pe numele meu. Ne vedem acolo.

Sa treceti in Doodle[1] daca vreti sa veniti si nu ati trecut inca sau daca va razganditi.

[1] - http://doodle.com/poll/83ifqyqep2yadfig

O zi buna!
Victor