Hello!

A început un nou an de facultate pentru majoritatea în care am organizat deja LIF, am dat start-ul WoUSO şi am ajutat la pregătirea ACM-ului. Haideţi să ne întâlnim cândva săptămâna viitoare la o bere/suc/lichid preferat şi să vedem cum au mers evenimentele şi ce mai întreprind oamenii din comunitatea ROSEdu. Îi încurajez şi pe cei care îşi doresc să afle mai multe despre ROSEdu să participe la acest eveniment de comunitate.

Completaţi pe Doodle[1] când vreţi să participaţi. Am propus Piranha, dar sunt deschis la orice sugestie.

Come one, come all!

[1] https://doodle.com/poll/5pfgc86susaxxtg5

O zi bună!
Victor