Hello!

Mâine(sâmbătă) va avea loc un nou RWG în EG106a/EG106b. Dacă vreți să lucrați la proiecte/teme în cadrul comunități vă puteți alătura. De la 10:00 în EG106a, Răzvan Șerban va ține o prezentare/workshop despre Docker în cadrul CDL.

Că tot este vremea frumoasă, am reînceput să jucăm frisbee[1] pe pajistea din fată Energeticii[2] de la ora 17:00, mâine. Dacă aveți chef să faceți un pic de mișcare, vă invit să veniți să jucăm un joc de Ultimate[3] împreună. Skill-uri nu sunt necesare.

După frisbee ne vom retrage probabil la o bere, undeva în Regie.

Vom organiza cam în fiecare weekend(probabil sâmbăta în general) RWG și frisbee. Dacă vreți să participați pe viitor puteți să îmi ziceți și vă voi adăuga pe grupurile de FB pentru RWG și frisbee.

[1] https://www.facebook.com/events/2095795347101614/
[2] https://www.google.ro/maps/dir/44.4372803,26.0494287//@44.4374287,26.0498927,128m/data=!3m1!1e3?hl=en
[3] https://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_%28sport%29

O zi bună!