Hello, I just put in place, the side of the automation software, sending
the current title: http://www.urban-radio.com/titrage/title_winmedia.html I
want to know how to send their information via Liquidsoap, to Icecast and
TuneIn?

Best regards

-------

Bonjour,

Je viens de mettre en place, du coté du logiciel d'automation, l'envoi du
titre en cours : http://www.urban-radio.com/titrage/title_winmedia.html
Je voudrais savoir comment faire pour envoyer ses informations, via
Liquidsoap, vers Icecast et TuneIn ?

Cordialement