[Internauta] protocol programació

2005-01-12 Conversa Esteve Valentí
Hola.
Fa uns dies vaig veure un missatge (segurament del
benjamí) on es parlava d'un protocol/sitema de programació
(o protocol de control d'errors de codi, o quelcom semblant)
emprat pels programadors de codi lliure i/o linux.
Em podrieu dir el nom d'aquest protocol i on trobar-ne
informació en castellà?
Gràcies
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Periodistes i la politica

2005-01-12 Conversa Jordi Manchón
Tens raó, abans encara es distingia la informació de la línia editorial, de
la publicitat, de la opinió.
Ara jo ja no tinc aquesta sensació, tots semblen obeir unes directrius, las
que marca la seva empresa.
De fet això ho fem quasi tots, no seré jo ara els que els acusi de fer-ho,
però com be dius els capellans i d’altres també ens volen vendre el seus
productes i com a mi no m’agraden doncs no els escolto. Solució: no els
compris igual que faig jo.

45 minuts de zapping a la ràdio pel matí, 15 minuts de zapping per Internet
llegint les capçaleres i amb els dos minuts del resum del telenotícies
vespre ja ni ha prou.

Ho sento; quan l'1 de Gener del 2000 van dir que tot l’efecte 2000 havia
estat un fiasco, amb les hores i hores que varem treballar els del ram
perquè no passes res.i dir que tot havia estat un fiasco... que
esperaven que els professionals l’haguéssim cagat?
Es van quedar sense titular i això es molt fotut per a la professió i es
clar se’n van haver de treure un de la mànigaFiasco  

Doncs imagina’t la relació amb els polítics, les tertúlies, els comentaris,
la manipulació que hi deu havera mi em fa yuyu.

Salut

Jordi Manchon

-Missatge original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Pere Castells
Enviat: martes, 11 de enero de 2005 9:15
Per a: LLISTA de l'Internauta
Tema: [Internauta] Periodistes i la politica

Bon dia colla:

De un temps ençà (be, sempre ha estat aixi), els polítics, han entrat en una

dinàmica de ... a veure qui la diu mes grossa. Alguns d'aquests polítics 
estan apoiats mediaticament per grups de periodistes que no s'amaguen de la 
seva ideologia (abans al menys eren mes subtils o a mi m'ho assemblava, però

es que ara es descarat, almenys radiofònicament parlant). Es allò que sentim

dir cada dia de la política de la crispació.

Es evident que aquests col·lectiu (el de periodistes), com qualsevol altra 
ciutadà, tenen els seus pensaments, adscrits a una ideologia o d'altra, això

no ho censurà ningú. Es ha dir, son de dretes, esquerres, centre o ves a 
saber. Però ells, que tenen tanta informació poden ponderar molt mes que la 
gent del carrer. No se si m'explico?. Vull dir que poden i han de treure foc

.. en definitiva ajudar a fer entendre .. o es aquesta ajuda la 
eina manipulativa?.

La meva pregunta es: aquesta postura es ètica? una cosa es informar i 
d'altra diferent adoctrinar als lectors, oients i telespectadors. Son com 
els capellans d'abans en un púlpit davant de milers (milions) de persones. 
Si algú els critica o es senten criticats  ens fan el xatantge de dir 
que com estem en una democràcia poden dir el que vulguin,  i aprofitar-se 
d'aquesta per crucificar un tema o/i dir una paletada de mentides (dic 
mentides perquè  algunes ho son així de literals).

No he dit el nom de cap grup polític-mediatic perquè aquí no es salva ningú 
(be, alguns si, no tothom es així). Alguns partits no tenen la força i els 
diners per poder tenir al seu abast un altaveu mediatic que subratlli la 
part positiva de les seves pretensions o/i la negativa del adversari. Això 
no vol dir que hi renuncien, simplement no poden.

No se, tot això fa por, respecte, digueu com vulgueu. Sembla que hi ha foc, 
tot un plegat les flames baixen, però de cop, amb un mínim de vent tornen a 
revifar. Cap a on es porta tot això? On es ètica periodística de la que tant

ens han parlat? O no mes es cosa del cinema?

A la llista hi tenim alguns del ram, no va per ells, es evident. Tampoc 
totes les emissores, ni tots els periodistes son així o es dediquen a altres

seccions menys compromeses. Però m'agradaria, si volen, que diguessin la 
seva versió des de dins dels mitjans (jo no mes soc un client mes -entre 
milers- que consumeix mitjans)  en definitiva, son lliures per dir el 
que volen?. Hi ha moltes maneres de ser-ho  o no?. I ha coses que poden 
parlar i d'altres que no?.

Hi ha alguna cosa intocable com per exemple El Corte Inglés que deixa 
molts calers en publicitat? Determina molt la publicitat en el edició de un 
diari, de una radio o de la tele? Es veritat que no s'els pot criticar, que 
amenacen en treure la publicitat i això no es suportable?

Disculpeu el totxo, igual no s'entén. 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Puja el Canon de la SGAE

2005-01-12 Conversa Jordi Querol Rielo
 Però de fet els CD sense canon es poen aconseguir aquí també, òbviament
 no a grans superfícies ni cadenes de informà tica.

Hola Pere i resta,

acabo de comprar u ncargament bastant important de DVDs a una botiga de
Internet, mes cocretament PerdemosDinero.com. No se si ells apliquen el canon o
no, el DVD (comprant-ne 200) et sort a 0,7, iva i despeses d'enviament INCLOSES.
Pero per la proxima vegada  m'agradaria saber de botigues fisiques a Barcelona
que sigui SEGUR que no apliquin el canon, vaja que no hagi d'anar preguntant
(perque si apliquen el canon i no els hi compres, quedes cxom un pirata
jejejeje). El mateix per Internet, on els preus son mes barats. Es a dir ,que e
mdigueu botigues i urls de tendes sense canon. Se qwue hi ha la web aquella de
Devolvemos el ataque, amb llistats i tal, pero no en trec l'aigua clara.
Prefereixo que em feu un llistat vosaltres.

Moltes gracies i Bon Any Nou!


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] conclusio

2005-01-12 Conversa Pere Castells
Coincideixo amb tu Eduard.
No es que els vulgui entendre (als de fora), però si conèixer, sinó fotria 
la pota cada dia.

- Que, esta bien esto de las selecsiones autonomiques? Como teneis la 
vuestra?
- Buen tipo el Ibarretxe este?

Compta, escolto totes les emissores, el anar força estona en cotxe es el que 
te ... l'única distracció o xerrar sol (a part que segons la zona no tens 
moltes alternatives).

P.D.: Amb el clients de Catalunya tampoc s'en pot parlar, no saps mai on 
tens l'enemic i he tingut cada xasco ... de seré ruc, millor calladet, 
mes maco. La política, la religió i el futbol millor no tocar-ho  
crema.

- Original Message - 

From: eduard munoz
To: 
Sent: Tuesday, January 11, 2005 9:17 PM
Subject: RE: [Internauta] conclusio

Hola a tots
jo l'escolto per pujar me l'adrenalina..jejeje
i per escoltar el que escolta molta gent..de la resta de la peninsula. Es
una questio de no mirarse el llombrigu
Jo viatjo bastant per fora de Catalunya, i no m'extranyar el que vec i 
sento
per aquests mons de Deu
Salut i forca..
Eduard Munoz
Cerdanyola del Valles

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Oscar Escuder
Enviado el: martes, 11 de enero de 2005 14:48
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] conclusio



He estat pensant i he arribat a aquesta conclusio:
Si la resta d'espanyols no respecten la voluntat majoritaria del
poble basc haurem de concloure que aquest Estat no es una unio
voluntaria de pobles, sino una unio obligada contra la seva
voluntat.

i a algu aixo li ve de nou?
oscar
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] index de tv

2005-01-12 Conversa Esteve Valentí
Hola.
Igual que he trobat la plana www.radioes.net on
hi han les ràdios que emeten a espanya
Em sabrieu dir la plana equivalent per a les tv?
I planes on s'emeti só o imatge per internet?
Web-Cams, Vídeos, etc
Moltes gràcies
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] index de tv

2005-01-12 Conversa Francesc Basté
Jo nomes conec aquesta.

http://www.tvlocal.com/

Francesc B.


On Wed, 12 Jan 2005 13:37:14 +0100, Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED] wrote:
 Hola.
 
 Igual que he trobat la plana www.radioes.net on
 hi han les ràdios que emeten a espanya
 
 Em sabrieu dir la plana equivalent per a les tv?
 I planes on s'emeti só o imatge per internet?
 Web-Cams, Vídeos, etc
 
 Moltes gràcies
 
 Adéu
 
 --
 Esteve Valentí
 [EMAIL PROTECTED]
 http://www.puigdelescols.com
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] index de tv

2005-01-12 Conversa Francesc Basté
La Cosa Nostra en apañó.

Francesc B.


On Wed, 12 Jan 2005 15:00:22 +0100, Francesc Garí Lleixà
[EMAIL PROTECTED] wrote:
 Una mica canviant de tema. . .
 Algú va veure el debut del Buenafuente a A3 i en pot fer 5 centims?
 
 
 - Original Message -
 From: Esteve Valentí [EMAIL PROTECTED]
 To: Llista - Parlem [EMAIL PROTECTED]; Llista - Internauta
 llista@internauta.net
 Sent: Wednesday, January 12, 2005 1:37 PM
 Subject: [Internauta] index de tv
 
 Hola.
 
 Igual que he trobat la plana www.radioes.net on
 hi han les ràdios que emeten a espanya
 
 Em sabrieu dir la plana equivalent per a les tv?
 I planes on s'emeti só o imatge per internet?
 Web-Cams, Vídeos, etc
 
 Moltes gràcies
 
 Adéu
 
 --
 Esteve Valentí
 [EMAIL PROTECTED]
 http://www.puigdelescols.com
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] conclusio

2005-01-12 Conversa hrnzt
On Tue, Jan 11, 2005 at 02:48:29PM +0100, Òscar Escuder wrote:
 He estat pensant i he arribat a aquesta conclusio:
 
 Si la resta d'espanyols no respecten la voluntat majoritaria del
 poble basc haurem de concloure que aquest Estat no es una unio
 voluntaria de pobles, sino una unio obligada contra la seva
 voluntat.
 
 i a algu aixo li ve de nou?

Home, no es que em vingui de nou, es com allo...

 no ho entenc, segurament ho veig malament, deu ser
 veritat si coincideixen l'Asnar i els diaris, i els
 noticiaris, i els columnistes, i onze ministres, i
 els tertulians...

que al final ja acabes dubtant de les coses mes obvies.

-- 
hrnzt
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] index de tv

2005-01-12 Conversa Josep Serra
 de Esteve Valentí
 Enviado el: miércoles, 12 de enero de 2005 13:37
 Asunto: [Internauta] index de tv
 
 Hola.
 
 Igual que he trobat la plana www.radioes.net on
 hi han les ràdios que emeten a espanya
 
 Em sabrieu dir la plana equivalent per a les tv?
 I planes on s'emeti só o imatge per internet?
 Web-Cams, Vídeos, etc
 

No sé si hi ha algun llistat mes complert?
http://www.webtvlist.com/pages/catalogs.asp?L=Spanish


Llistat de programes
http://www.eurotv.com/scripts/eutvprog.cfm


Per cert, ara he vist la noticia d'un nou canal per la xarxa.
http://www.diaridebarcelona.com/afons01.htm
la  Mercè Molist ho explica.





___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] protocol programació

2005-01-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimarts 11 Gener 2005 22:36, Esteve Valentí va escriure:
 Fa uns dies vaig veure un missatge (segurament del
 benjamí) on es parlava d'un protocol/sitema de programació
 (o protocol de control d'errors de codi, o quelcom semblant)
 emprat pels programadors de codi lliure i/o linux.

No ho recordo...  protocol, programació?


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Comisions als caixers automàtics, QUÈ MÉS?????

2005-01-12 Conversa Pol
El que faltava, pagar per recuperar els teus diners:
http://elmundodinero.elmundo.es/mundodinero/2005/01/12/Noti200501121303.html
Pol (molt cabrejat).
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] index de tv

2005-01-12 Conversa Josep Payo
En/na Josep Serra ha escrit:
Per cert, ara he vist la noticia d'un nou canal per la xarxa.
http://www.diaridebarcelona.com/afons01.htm
No entenc que hi fa en Tux
http://www.irc-catalunya.tv/linux3.gif
en una pàgina
http://www.irc-catalunya.tv/
on la lletra és bàsicament 'Comic Sans' :-O

--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Comisions als caixersautomàtics, QUÈ MÉS?????

2005-01-12 Conversa Albert
En/na Pol ha escrit:
El que faltava, pagar per recuperar els teus diners:
http://elmundodinero.elmundo.es/mundodinero/2005/01/12/Noti200501121303.html 

Pol (molt cabrejat).
És tant fàcil com anar al banc que dius, retirar tots els diners, 
cancel·lar els comptes i deixar ben clar i per escrit que ho fas per 
aquest motiu.

Acte seguit agafes els quartos i te'n vas a una altra entitat que no 
cobri comissions per res de res, com la caixa d'arquitectes: www.arquired.es
T'ofereixen banca electrònica, VISA gratis, pots treure diners de 
QUALSEVOL caixer sense comissió de cap mena, gestions per telèfon i 
fax... t'ho posen fàcil vaja.

La llàstima: la web tota en castellà i no funciona amb firefox.
Albert Que
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Ni un duro en el Banco Popular...

2005-01-12 Conversa bin ladilla






A veure... les entitats bancaries varen posar caixers automàtics, per a 
tenir menys empleats a les oficines (ja que aquestes maquines, estalviaven molta 
feina, i per tant, llocs de treball). I ara a sobre volen fer pagar als clients 
per fer servir els caixers?. Fantàstic.


Doncs sort que jo no tic cap compte corrent amb 
aquest banc, perque si la tingués, ho tindria clarissim... M'ho emporto tot a un 
altre entitat financera. O sigui, que que tingui calers en el Banco Popular ja 
sap el que ha de fer.

Ni un duro per a aquests 
lladres.










  
  
HASTA 0,30 EUROS
  
Banco Popular tiene previsto cobrar comisiones por sacar dinero de 
  sus propios cajeros automáticos

La nueva tendencia en comisiones 
bancarias puede estar en cobrar en los cajeros de oficinas de la entidad donde 
el cliente posee la cuenta, una operación que hasta ahora ha sido totalmente 
gratis. 
El primero en abrir la veda en este sentido ha sido Banco Popular, 
que podría aplicar comisiones de hasta 0,30 euros por las extracciones de 
efectivo que realicen sus clientes en sus propios cajeros automáticos fuera del 
horario habitual de oficina. 







___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] index de tv

2005-01-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimecres 12 Gener 2005 18:25, Josep Payo va escriure:

 No entenc que hi fa en Tux
 http://www.irc-catalunya.tv/linux3.gif

 en una pàgina
 http://www.irc-catalunya.tv/

 on la lletra és bàsicament 'Comic Sans' :-O

La Comic allà és una mostra de coherència.

Perquè... i què em dius del fons, tipus paper adhesiu imitant fusta que alguns 
usaven (potser encara usen) per folrar lleixes i mobles d'aglomerat?

A la plana només falta aquell sintasol imitant parket i una bailaora dalt de 
la TV.  Lavis, per descomptat.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Comisions als caixers automàtics, QUÈ MÉS?????

2005-01-12 Conversa Pere Castells
;-) Pol, no t'emprenyis  saps el que es una rajola automàtica? No cobra 
comissions i tot el dia es oberta  fins hi tot no cal vestir-se. Ah, i 
funciona sense plàstics.

Fora conyes i disculpa l'ironia, t'entenc perfectament. Això acabarà com he 
dit .. el mínim per pagar i la resta cap a casa. Total, que foten els diners 
al banc? algú m'ho pot explicar? no serà que altres fan negoci? no, no crec, 
ens ho guarden i no toquen res, per això paguem el servei ..

P.D.: Jo faig servir una font d'alimentació que vaig buidar ... es seriós, a 
caseta, i de quant en quant m'els miro  i els toco. Des de que vaig 
veure que em fotien el pel, vaig anular les comptes i tinc lo mínim.

- Original Message - 
From: Pol 
To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, January 12, 2005 6:10 PM
Subject: [Internauta] Comisions als caixers automàtics, QUÈ MÉS?


El que faltava, pagar per recuperar els teus diners:
http://elmundodinero.elmundo.es/mundodinero/2005/01/12/Noti200501121303.html
Pol (molt cabrejat).
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Comisions als caixers automàtic s, QUÈ MÉS?????

2005-01-12 Conversa Mercè Arderiu
On Wed, 12 Jan 2005 18:52:30 +0100, Pere Castells ha escrit:

 P.D.: Jo faig servir una font d'alimentació que vaig buidar ... es seriós, a
 caseta, i de quant en quant m'els miro  i els toco. Des de que vaig
 veure que em fotien el pel, vaig anular les comptes i tinc lo mínim.

Doncs vigila que un dia, mentre dormis, no t'entrin aquests lladres
que no fan soroll i s'enamorin de la teva font d'alimentació... ;)

Mercè

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] protocol programació

2005-01-12 Conversa Esteve Valentí
Fa uns dies vaig veure un missatge (segurament del
benjamí) on es parlava d'un protocol/sitema de programació
(o protocol de control d'errors de codi, o quelcom semblant)
emprat pels programadors de codi lliure i/o linux.
No ho recordo...  protocol, programació?
Dic protocol com a normes a seguir en l'escriptura del codi
per tots els programadors implicats en un projecte.
Crec recordar que tu o algú vau anomenar un nom del
protocol que feien servir alguns dels programadors de codi lliure.
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] protocol programació

2005-01-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimecres 12 Gener 2005 19:08, Esteve Valentí va escriure:
 Crec recordar que tu o algú vau anomenar un nom del
 protocol que feien servir alguns dels programadors de codi lliure.

Sí, sovint el codi dels bons projectes sol estar ben escrit.  Tant com per 
aconseguir això:  http://lvalverde.net/index.php/arxiu/2005/01/09/18/

A molts projectes no s'accepten coses com més de 3 'if' subordinats, no 
comentar bé els programes, no posar noms de variables clars, etc.  L'argument 
és clar: que tothom ho pugui tocar i ho entengui.  Que d'aquí a 5 anys potser 
el programador que va fer allò no està localitzable i cal veure-se-les amb el 
seu codi.

No hi ha cap norma general, com tampoc n'hi ha per escriure (els programes en 
el fons són un escrit).  Cada projecte pot tenir les seves notes d'estil.  
Per exemple, a can SPIP diuen això:

http://www.spip.net/ca_article2313.html

Hi ha llenguatges com Python que per la seva estructura fan programes fàcils 
d'entendre.  Perl no, i fins i tot hi ha perlaires que fan un concurs 
d'ofuscació --però és molt potent, Perl.

El codi és prou important, com a forma per expressar coses.  Tenc pendent, al 
borrador, un apunt al bloc sobre el tema.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] periodistes

2005-01-12 Conversa Txerra Cirbián [EMAIL PROTECTED]

Hola, Pere, Jordi i co-llistaires:
En castellà, hi ha un dit "que cada palo aguante su vela". Vull dir que, com a periodista, cadascú és responsable del que fa... I cadascú fael que pot i el que li deixen fer: les empresespaguen i el currito normal treballa... Els articulistes i tertulians profesen un gènere periodístic dit "d'opinió", diferenciat del d'informació.I és dins d'aquest apartat on us puc citar el Codi Deontològic del Col·legi de Periodistes de Catalunya. El podéu consultar al enllaç següent:
http://www.periodistes.org/cat/CpcDocuments/CodiDeontologic.htm?elmenu=1
Dit això,us puc assegurar queexisteix quelcom que es diu ètica personal i professional... encara quemoltes vegades sembli que això hagi desaparegut... ja no dels mitjans, sinò de la nostra societat.
Apa... perdonéula pallissa, però de periodistes hi ha molts i molt bons, encara que no surtin ni a la ràdio ni a la televisió.
Salut
Txerra



Encuentra el amor en Muchagente.com. Las chicas no pagan y los chicos 2 x 1.

Ya.com ADSL Router Wi-Fi: Sólo 29,90 €/mes + IVA*. Router + Antivirus y firewall ¡Gratis!

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Comisions als caixers automàtic s, QUÈ MÉS?????

2005-01-12 Conversa Pere Castells
ja, ja, ja,
que va, ho tinc així no fos que el ratolí s'els foten (sabem que fan el nius en papers, 
per això es metalic), no creguis, no ho tinc amagat, res de tot això. Qui vols que vulgui 
una font d'alimentació amb els cables pelats i bruta?. A no ser que el lladre sigui 
informàtic ;-)

Això m'ha fet recordar que un any el meu sogre (això en fa mes de 30) quant vàrem marxar 
de vacances va guardar un joier .. al tornar no el va trobar, amb el consegüent 
emprenyament de les femines de la casa .. va aparèixer al cap de 10 anys .. l'havia amagat 
tant que ni ho recordava on era, pobre home, que mal ho va passar.

.. vols que et digui on es? ara ho tens fàcil, ja saps que es  ... compta tinc un 
lletrero a la porta que posa Compte amb el gat ... clapa i te un despertar !!

P.D.: De totes maneres els diners els gasto, son per això no? no fareu pas 
colecció?.
- Original Message - 
From: Mercè Arderiu 
To: llista@internauta.net
Sent: Wednesday, January 12, 2005 7:00 PM
Subject: Re: [Internauta] Comisions als caixers automàtic s, QUÈ MÉS?


On Wed, 12 Jan 2005 18:52:30 +0100, Pere Castells ha escrit:
P.D.: Jo faig servir una font d'alimentació que vaig buidar ... es seriós, a
caseta, i de quant en quant m'els miro  i els toco. Des de que vaig
veure que em fotien el pel, vaig anular les comptes i tinc lo mínim.
Doncs vigila que un dia, mentre dormis, no t'entrin aquests lladres
que no fan soroll i s'enamorin de la teva font d'alimentació... ;)
Mercè
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] protocol programació

2005-01-12 Conversa Mercè Arderiu
No voldràs pas dir els estàndards W3C (http://www.w3.org/) ? 

Mercè ;)

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] protocol programació

2005-01-12 Conversa Esteve Valentí
Hola Mercè.
No voldràs pas dir els estàndards W3C (http://www.w3.org/) ?
No... aquests crec que van referits a la creació de planes... on
evidentment també s'empra codi, però no em referia a això.
Més o menys el que diu en benjamí de l'SPIP. Però s'en va
fer referència en un missatge amb un altra nom.
Em refereixo a per exemple això:
   Public Function mnuExcelAmarres()
doncs emprar tres lletres per identificar la funció
que en aquest cas és un menú... o sigui mnu... i la
primera lletra de cada paraula en majuscules... o tot
en minuscules i separat per guions baixos
   Public Function mnu_exel_amarres()
A a això:
   Dim oApp As Object
posar-hi una lletra per identificar el tipus de variable...
en aquest cas o per objecte... o tres lletres obj
   Dim objApp As Object
   Dim obj_app As Object
O per exemple:
   Public gbAñadirEmbarcacion As Boolean
g per global i b per boolean
   Public glo_boo_añadir_embarcacion
   Public gb_afegir_embarcacio
Inclús:
   gbEmbarcacionAñadir
   gbEmbarcacionBorrar
   gbEmbarcacionModificar
per comtes de posar primer Añadir, Borrar, Modificar, etc
O a fer els noms de les variables sempre en castellà... en
català... o sempre en anglès.
Això cada un ho fa a la seva manera... i quan més es
programa més es va creant un estil de fer-ho...
Jo el que pregunto es si hi ha definit algun estil més o
menys acceptat per tothom...
Evidentment no és el mateix crear una petita aplicació
tot sol (el que jo puc fer) que fer aplicacions grans on hi
treballi molta gent i on si no hi ha un protocol clar per
a tots el resultat pot funcionar però el codi no quedarà
ben definit i clar.
Es com si un llibre/cuadre/escultura el fa una persona o
varies han de seguir unes nomes per que tot sigui
coherent.
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Estats Units abandonen la recerca d'armes a l'Irac, sense haver-ne trobat.

2005-01-12 Conversa Lo Maki de Ponent
Els Estats Units abandonen la recerca d'armes de destrucció en massa a 
l'Irac sense haver-ne trobat
_

Això em desespera i em posa el cervell (sí el cervell, no els cabells) 
de punta (i una mica més). Vaja colla de FdP l'Ansar i el Bux.

Ara imagineu-vos que el Marroc invaeix Epanya, ens maxaca vius, ens 
arrassa els camps i les indústries, les autopista i autovies, l'AVE, ens 
viola les dones, ens mata els fills, etc... dient que estem fabricant 
armes de destrucció en massa per entrar en guerra amb ells. Dos anys 
després ells mateixos confirmen que n'hi ha ni n'ha hagut mai.
COMO TE QUEDA EL CUERPO?
ostia!
Es que és per a cruxificar-los VIUS. I encara l'Ansar dient al poble que 
confiïn en ell per què els hi diu la veritat. Es per penjar-los.
Des d'aquí demano al Sr. Garzón que obri ja una carpeta amb el nom 
d'AZNAR i que l'inculpi de CRIMS DE GUERRA.

Ara ja podem comparar al Pinochet, amb el Castro i amb l'Aznar. Vaja trio.
_

Els investigadors de l'Agència Central d'Intel·ligència nord-americana 
(CIA) encarregats de cercar les armes de destrucció en massa que 
suposadament eren a l'Irac, han tornat a casa sense haver-ne trobat. 
Així ho diu avui el diari Washington Post, que explica que els analistes 
van acabar oficialment la missió poc abans de Nadal.
Charles Duelfer, l'emissari especial de la CIA a l'Irac que ha dirigit 
la missió, ja ha tornat a casa, i els analistes que l'acompanyaven en el 
grup d'examinació per a la recerca d'armes (L'Iraq Survey Group), ha 
tornat al quarter de la CIA. Duelfer ha dit que tots els resultats 
recollits en l'anterior informe, en principi provisional, i que va ser 
entregat al setembre al Congrés dels EUA, són correctes i vàlids 
actualment. Per tant l'informe esdevé la consclusió final de de la 
recerca iniciada abans de la invasió a l'Irac , el març del 2003.
Segons l'informe, a l'Irac no s'ha trobat cap magatzem d'armes 
biològiques o químiques, i de fet, el programa nuclear iraquià va acabar 
abans de l'ocupació del 2003, contràriament al missatge de 
l'administració Bush que si aleshores va justificar l'assalt per la 
recerca de les armes ara diu que eren una gran amenaça i que van servir 
com a argument per acabar amb el règim de Saddam.
--
+ Washington Post: Hunt for Banned Arms Ends.
+ Reuters: Search for Banned Weapons in Iraq Has Ended.
+ Arxiu VilaWeb: Dimiteix el director de la CIA després de les crítiques 
al paper de l'agència en l'Irac (03-06-04).
+ Arxiu VilaWeb: Colin Powell admet que les proves contra l'Irac no eren 
sòlides (03-04-04).

--
Lo Maki de Ponent
icq: 642935
Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar.
Martin Niemüller (1892-1984)
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re[2]: [Internauta] Comisions als caixersautomàtic s, QUÈ MÉS?????

2005-01-12 Conversa Albert
T'ofereixen banca electrònica, VISA gratis, pots treure diners de 
QUALSEVOL caixer sense comissió de cap mena, gestions per telèfon i 
fax... t'ho posen fàcil vaja.

La llàstima: la web tota en castellà i no funciona amb firefox.

Doncs amb tots els respectes, si no està en català i no va si no és amb 
programari no privatiu ja se la poden confitar. Segur que hi ha alguna 
altra manera. Algú sap si obrint un compte a França (per dir algun lloc 
d'europa) les condicions varien?? Cony si es pot gestionar per internet... 
Perpinyà tampoc està tan lluny i pots aprofitar per comprar Muscat de 
Ribesaltes :-))

Salutacions

Albert F.


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] El món de la poma

2005-01-12 Conversa Oriol
Ja sé que per la llista hi ha alguns maqueros...
Pels que encara no ho sou (jejeje), ara teniu una oportunitat 
fantàstica amb el nou macmini aprofitant la pantalla, el teclat i el 
ratolí del vostre pc.

No vull entrar en les eternes discussions tècniques de sempre ja que 
tothom acaba treballant amb la màquina que vol, però em sembla 
important veure com belluga i innova el món de la poma... 
http://www.apple.com/es/macmini/

Apali,
Oriol
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re[2]: [Internauta] Comisions als caixersautomàtic s, QUÈ MÉS?????

2005-01-12 Conversa Jordi
a frança segur que tots els bancs tindran la web en català ...


On Wed, 12 Jan 2005 23:03:18 +0100, Albert [EMAIL PROTECTED] wrote:
 T'ofereixen banca electrònica, VISA gratis, pots treure diners de
 QUALSEVOL caixer sense comissió de cap mena, gestions per telèfon i
 fax... t'ho posen fàcil vaja.
 
 La llàstima: la web tota en castellà i no funciona amb firefox.
 
 Doncs amb tots els respectes, si no està en català i no va si no és amb 
 programari no privatiu ja se la poden confitar. Segur que hi ha alguna 
 altra manera. Algú sap si obrint un compte a França (per dir algun lloc 
 d'europa) les condicions varien?? Cony si es pot gestionar per internet... 
 Perpinyà tampoc està tan lluny i pots aprofitar per comprar Muscat de 
 Ribesaltes :-))
 
 Salutacions
 
 Albert F.
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Estats Units abandonen la recerca d'armes a l'Irac, sense haver-ne trobat.

2005-01-12 Conversa Pere Castells
Talment d'acord  res afegir Maki.
Per quant una entrevista a la tele i que li fotin l'emissió del delicte? no, no cal, ho 
negaria .. es un mentider.

.. i amb aquell somriure :-(( ... quina ràbia em fa, quina ràbia !!!
... ja han tret els carrers i es fosc, bona nit, fins demà ...
- Original Message - 
From: Lo Maki de Ponent
To: destinataris-ocults:
Sent: Wednesday, January 12, 2005 8:53 PM
Subject: [Internauta] Estats Units abandonen la recerca d'armes a l'Irac, sense haver-ne 
trobat.


Els Estats Units abandonen la recerca d'armes de destrucció en massa a l'Irac sense 
haver-ne trobat
_

Això em desespera i em posa el cervell (sí el cervell, no els cabells) de punta (i una 
mica més). Vaja colla de FdP l'Ansar i el Bux.

Ara imagineu-vos que el Marroc invaeix Epanya, ens maxaca vius, ens arrassa els camps i 
les indústries, les autopista i autovies, l'AVE, ens viola les dones, ens mata els 
fills, etc... dient que estem fabricant armes de destrucció en massa per entrar en 
guerra amb ells. Dos anys després ells mateixos confirmen que n'hi ha ni n'ha hagut mai.
COMO TE QUEDA EL CUERPO?
ostia!
Es que és per a cruxificar-los VIUS. I encara l'Ansar dient al poble que confiïn en ell 
per què els hi diu la veritat. Es per penjar-los.
Des d'aquí demano al Sr. Garzón que obri ja una carpeta amb el nom d'AZNAR i que 
l'inculpi de CRIMS DE GUERRA.

Ara ja podem comparar al Pinochet, amb el Castro i amb l'Aznar. Vaja trio.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] protocol programació

2005-01-12 Conversa Josep Payo
En/na Esteve Valentí ha escrit:
Hola Mercè.
No voldràs pas dir els estàndards W3C (http://www.w3.org/) ?

No... aquests crec que van referits a la creació de planes... on
evidentment també s'empra codi, però no em referia a això.
Més o menys el que diu en benjamí de l'SPIP. Però s'en va
fer referència en un missatge amb un altra nom.
Take a look at this
http://www.debian.org/devel/
It is not exactly what you're looking for, but interesting for the topic.
For if the fly
--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] protocol programació

2005-01-12 Conversa Esteve Valentí
For if the fly
:-)))
Adéu
--
Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta