Re: [python] QT Designer - resize contents

2023-06-14 Tema obsahu Petr Blahoš
(note to self:) A tedy kdybych to měl ještě doplnit, tak o úroveň níž se
bude
postupovat podobně: Nevrazím tam layout (QHBoxLayout), ale QWidget,
do něj narvu ty "děti", a pak na tom QWidgetu kliknu pravým,
Lay out -> Lay out Horizontally.

--
Petr


On Tue, Jun 13, 2023 at 1:02 PM Petr Blahoš  wrote:

> Aha! Funguje.
>
> Je to trochu kryptický, protože aby to šlo udělat, tak pod tím central
> widgetem musím něco mít.
> Takže:
>
>1. Udělám si prázdný MainWindow
>2. Do centralWidgetu vrazím něco, např. QPushButton.
>3. Right-click na MainWindow, a tam v menu Lay out  -> Layout
>vertically. A je to.
>
>
> Díky,
> Petr
>
>
>
> On Tue, Jun 13, 2023 at 11:43 AM Petr Viktorin  wrote:
>
>> On 13. 06. 23 11:33, Petr Blahoš wrote:
>> > Ahoj, neděláte náhodou někdo s QT? Marně se pokouším nastavit
>> > svůj layout v QT Designeru (pyside6-designer) tak, aby když zvětším,
>> > nebo zmenším okno, aby se i ten obsah změnil podle velikosti okna.
>> > Mám normálně QMainWindow a central widget, pod central widgetem
>> > QVBoxLayout, ale když se pak dívám do toho zatracenýho UI file, tak
>> > v něm je ke každýmu widgetu natvrdo nastavená geometry, takže se
>> > ani nedivím, že se to neresizuje.
>>
>> Ověř si že máš ten QVBoxLayout nastavený *na* centralwidget, ne daný
>> *pod* centralwidget. Viz screenshoty v příloze.
>>
>> Vyber hlavní okno a v menu dej Form/Lay Out Vertically. (Je to i v
>> kontextovém menu a toolbaru.)
>>
>
>
> --
> https://blahos.com/
> https://traceability.cz/
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] QT Designer - resize contents

2023-06-13 Tema obsahu Petr Blahoš
Aha! Funguje.

Je to trochu kryptický, protože aby to šlo udělat, tak pod tím central
widgetem musím něco mít.
Takže:

   1. Udělám si prázdný MainWindow
   2. Do centralWidgetu vrazím něco, např. QPushButton.
   3. Right-click na MainWindow, a tam v menu Lay out  -> Layout
   vertically. A je to.


Díky,
Petr



On Tue, Jun 13, 2023 at 11:43 AM Petr Viktorin  wrote:

> On 13. 06. 23 11:33, Petr Blahoš wrote:
> > Ahoj, neděláte náhodou někdo s QT? Marně se pokouším nastavit
> > svůj layout v QT Designeru (pyside6-designer) tak, aby když zvětším,
> > nebo zmenším okno, aby se i ten obsah změnil podle velikosti okna.
> > Mám normálně QMainWindow a central widget, pod central widgetem
> > QVBoxLayout, ale když se pak dívám do toho zatracenýho UI file, tak
> > v něm je ke každýmu widgetu natvrdo nastavená geometry, takže se
> > ani nedivím, že se to neresizuje.
>
> Ověř si že máš ten QVBoxLayout nastavený *na* centralwidget, ne daný
> *pod* centralwidget. Viz screenshoty v příloze.
>
> Vyber hlavní okno a v menu dej Form/Lay Out Vertically. (Je to i v
> kontextovém menu a toolbaru.)
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


[python] QT Designer - resize contents

2023-06-13 Tema obsahu Petr Blahoš
Ahoj, neděláte náhodou někdo s QT? Marně se pokouším nastavit
svůj layout v QT Designeru (pyside6-designer) tak, aby když zvětším,
nebo zmenším okno, aby se i ten obsah změnil podle velikosti okna.
Mám normálně QMainWindow a central widget, pod central widgetem
QVBoxLayout, ale když se pak dívám do toho zatracenýho UI file, tak
v něm je ke každýmu widgetu natvrdo nastavená geometry, takže se
ani nedivím, že se to neresizuje.

Netušíte někdo?

Díky,
Petr
-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] key binding and listen in background

2020-02-12 Tema obsahu Petr Blahoš
Není to Python, ale na automatické vyplňování formulářů
a obecně skriptování oken ve Windows se mi osvědčil AutoIt3.
--
Petr

On Wed, Feb 12, 2020 at 6:28 PM Jirka Vejrazka 
wrote:

> .
>
>> > V podstate mne všetko funguje , problem je windows ako keby niekedy
>> nebral klavesove skratky zo zastupcov na ploche ..
>>
>
>   To uz nefunguje dlouho. Naposledy to spolehlive fungovalo na Windows XP,
> pokud se spravne pamatuju. Dnes funguje Win+ pro aplikace na quick
> launch baru.
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] Přehrávání v pyAudio

2018-12-05 Tema obsahu Petr Blahoš
No, jde o to, že ta funkce PrehrajSoubor se zavolá jen jednou, pokaždé,
když zmáčkneš tlačíto Prehraj. Takže při každém stisku tlačítka přehraje
jeden chunk.

Jak radí Jirka, nastuduj si thready. Pozor, u wxpythonu můžeš volat funkce
wxpythonu
jenom z hlavního threadu - musíš nějak posílat tomu hlavnímu threadu
zprávy, ať to
udělá. Myslím, že by se Ti hodily tyto 2 texty:

https://wiki.wxpython.org/Non-Blocking%20Gui
https://wiki.wxpython.org/LongRunningTasks

--
Petr


On Tue, Dec 4, 2018 at 7:34 PM Ctibor.Plasek 
wrote:

> Ahoj.
> Ve wx.python když po stisknutí tlačítka přehrávám stream tímto způsobem:
>
> chunk = 1024
> filePyAudio = wave.open(wavefile,"rb")
> stream = p.open(format =
> p.get_format_from_width(filePyAudio.getsampwidth()), channels =
> filePyAudio.getnchannels(), rate = filePyAudio.getframerate(), output =
> True)
> data = filePyAudio.readframes(chunk)
> while data:
> stream.write(data)
>
> tak to sice krásně přehrává, ale nedá se už nic jiného dělat, než to
> dohraje.( v zásadě to okno jakoby vytuhne)
> Tak jsem si myslel, že bych nějak v okně kontroloval druhé tlačítko Stop a
> přehrával to vždy po těch kouscích.
> Jenže po klinutí na Play se vždy přehraje pouze jeden chunk a pak se
> zastaví. Všechno jsem zglobalizoval (což myslím není nejlepší nápad), ale
> stejně nic.
> Mohli byste mi, prosím, poradit?
>
> Vše viz přiložený soubor.
>  Díky Ctibor
>
>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] Je k dispozici novější verze?

2018-12-03 Tema obsahu Petr Blahoš
Wow! Moc pěkně popsaný.

po 3. 12. 2018 v 19:46 odesílatel Petr Blahoš  napsal:
>
>> To je na nějakých desktopech? Na Windows nebo tak něčem?
>>>
>> Ano. Desktopech, a Windows. Ikdyž to podle mě nedělá rozdíl.
>>
>
> Malinkatý rozdíl např. v nástrojích, které lze nebo je vhodné použít :)
>

No, tak z tohoto pohledu je to rozdíl zatraceně velkej.


> Jde o aktualizaci programů v noci, nebo se fakt musí řešit nějaké
>>> HA/nepřerušený běh?
>>>
>> V noci nestačí, HA/nepřeušený běh se řešit musí.
>>
>>
>>>
>>> Asi znáš věci jako Ansible, Chocolatey... V čem konkrétně nevyhovují?
>>>
>>
>> No, jen tak zběžně znám, ale nedovedu si představit, jak konkrétně zrovna
>> tohle
>> udělat. Já totiž neřeším problém jak na tu stanici něco dostat nebo jak
>> tam něco
>> spustit, ale jak co nejjednoduššeji v tom běžícím program poznat, že se
>> má ukončit.
>> Nebo se v něčem nějak škaredě mýlím?
>>
>> A nechápejte mě špatně, já to umím udělat, ale říkám si, že pip už řeší
>> tu otázku, zda
>> tohle je novější verze než tamto, a doufal jsem, že ta jeho funkcionalita
>> půjde využít.
>>
>
> Pip je package manager. Ty řešíš nějaký řekněme deployment. Takže v tom
> cítím jistou impedanci :) Pravděpodobně by spíš řešení, které bys chtěl,
> mohlo někde uvnitř obsahovat pip, než aby to řešil pip samotný.
>

Já jsem to na začátku neřekl jasně, Chtěl jsem pouze použít ty funkce pipu,
které umí vyextrahovat verzi z názvy souboru,
a verze porovnat. Protože to číslování verzí, když uvážíme veškeré bety a
rc a různé formáty je zatraceně složitý, takže
by bylo lepší použít už existující funkce spíš než to psát, a to i přesto,
že ty balíčky, o kterých mluvíme jsou moje, takže
to jejich schéma verzování znám, a můžu to postavit přímo na ně.


>
> ...jak konkrétně zrovna tohle udělat. Já totiž neřeším problém jak na tu
>> stanici něco dostat nebo jak tam něco spustit, ale jak co nejjednoduššeji v
>> tom běžícím program poznat, že se má ukončit.
>>
>
> Takže to, jak to na tu stanici dostat, už máš vyřešené? Výborně :) Tak
> stačí poslat tomu běžícímu procesu SIGTERM, což je standardní cesta, jak
> nějakému procesu naznačit, že je očekáván jeho graceful shutdown. Ten nový
> proces lze spustit nějak automaticky nějakým process managementem (na
> Linuxu systemd, na Windows taky něco bude), nebo ten nový proces lze
> spustit rovnou a sdělit mu PID toho původního procesu, aby mohl počkat na
> jeho skončení.
>
> Nad tímhle bych doporučoval zamyslet se - aby to všechno neřešil dotyčný
> program, ale spíš tooling okolo a ten dotyčný program by měl umět jenom dvě
> věci - tu věc, kterou dělá, a korektně se ukončit na příkaz zvenčí :)
>
> Restart procesu lze řešit i včetně předání resourců (naslouchajícího
> socketu apod.) nastávajícímu procesu, dělá to např. uwsgi. Ale je to hodně
> pokročilé a asi to sem nepatří, jen jsem chtěl napsat, že to jde. Řešit
> toto takhle do hloubky není úplně jednoduchá problematika.
> https://uwsgi-docs.readthedocs.io/en/latest/articles/TheArtOfGracefulReloading.html
>

Já vám ty linuxy docela závidím.


> Jak tuto situaci řeším já (v našem případě pro deployment docker
> kontejnerů):
> - použil bych config management tool (Ansible, Salt apod.), aby na
> cílových strojích udržoval aktuální verzi "deployment skriptu"
> - ten deployment skript je pak zároveň i spuštěn přes ten config mgmt tool
> - deployment skript se podívá, jestli je k dispozici nová verze; pokud ne,
> ukončí se
> - deployment skript stáhne novou verzi (v našem případě docker registry,
> ale může to být cokoliv, včetně FTP, S3, nebo se to tam dá natlačit opět
> tím Ansiblem)
> - deployment skript ukončí předchozí instanci (starou verzi) a spustí
> novou instanci z nové verze (v našem případě jde o docker kontejnery, ve
> tvém asi půjde o procesy, nebo nějaké windows services?)
> - hotovo :)
>
> Mimochodem, zrovna management dockeru zvládají config management tooly
> (Salt, Ansible) samy o sobě, ale postupem času se mi nastřádaly důvody,
> proč jsem si to chtěl napsat sám. To už je nad rámec této diskuze :)
>
> Ten deployment skript může provádět jednu z mnoha strategií:
> - dělat hloupý stop + start
> - trochu chytřejší stop + start + check + případný rollback
> - ještě trochu chytřejší start (nové verze) + check + switch + stop (staré
> verze) (aneb blue-green deployment)
> - ještě víc ultimátnější start + check + koordinovaný distribuovaný switch
> v celém clusteru + stop
>
>
> Jestli se nějakým "deployment skriptem" vůbec nechceš zabývat, tak si do
> toho programu udělej jednoduché ukončení sebe sama, pokud se na určitém
> místě na disku objeví nová verze t

Re: [python] Je k dispozici novější verze?

2018-12-03 Tema obsahu Petr Blahoš
>
> To je na nějakých desktopech? Na Windows nebo tak něčem?
>
Ano. Desktopech, a Windows. Ikdyž to podle mě nedělá rozdíl.


> Jde o aktualizaci programů v noci, nebo se fakt musí řešit nějaké
> HA/nepřerušený běh?
>
V noci nestačí, HA/nepřeušený běh se řešit musí.


>
> Asi znáš věci jako Ansible, Chocolatey... V čem konkrétně nevyhovují?
>

No, jen tak zběžně znám, ale nedovedu si představit, jak konkrétně zrovna
tohle
udělat. Já totiž neřeším problém jak na tu stanici něco dostat nebo jak tam
něco
spustit, ale jak co nejjednoduššeji v tom běžícím program poznat, že se má
ukončit.
Nebo se v něčem nějak škaredě mýlím?

A nechápejte mě špatně, já to umím udělat, ale říkám si, že pip už řeší tu
otázku, zda
tohle je novější verze než tamto, a doufal jsem, že ta jeho funkcionalita
půjde využít.

--
Petr



> PM
>
>
>
>
> po 3. 12. 2018 v 16:30 odesílatel Petr Blahoš  napsal:
>
>> Ano. Ovšem ten deploy proces vypadá tak, že se někam nahraje nová verze
>> balíčku, a nějaké množství počítačů si tu novou verzi musí nějak opatrně
>> převzít. Opatrně znamená, že je nemůžu jenom tak zabít a přeinstalovat,
>> ale
>> musím počkat, až tam něco doběhne, zařídit, aby se to nerozběhlo znovu,
>> shodit aplikaci, nainstalovat, a spustit znovu. Dále, ne všechny ty
>> počítače
>> musí nutně běžet, proto ten deploy vypadá tak, že když se počítač spustí,
>> tak
>> si zaktualizuje na poslední verzi, ale když běží, tak se musí nějak
>> dozvědět,
>> že se má zaktualizovat. A teď řeším tu část: Dozvědět se, že se má
>> zaktualizovat.
>>
>> --
>> Petr
>>
>>
>>
>> On Mon, Dec 3, 2018 at 4:18 PM Petr Messner 
>> wrote:
>>
>>> Když uděláš novou verzi aplikace, tak v následujícím deploy procesu
>>> (nějaký skript, nebo ideálně spuštěný automaticky přes CI) se tato nasadí.
>>> Tohle? Nebo něco jiného?
>>>
>>> PM
>>>
>>> po 3. 12. 2018 v 16:02 odesílatel Petr Blahoš  napsal:
>>>
>>>> Tohle je ale API warehousu, můj balíček vůbec na warehousu nebude, bude
>>>> na nějakým místním disku. Já jsem spíš doufal, že tomu předhodím soubor,
>>>> a ono mi to řekne: Je / není novější, než ten nainstalovaný.
>>>>
>>>> --
>>>> Petr
>>>>
>>>> On Mon, Dec 3, 2018 at 3:51 PM Jirka Vejrazka 
>>>> wrote:
>>>>
>>>>> Neco jako https://warehouse.pypa.io/api-reference/#available-apis ?
>>>>>
>>>>>   Jirka
>>>>>
>>>>> On Mon, 3 Dec 2018 at 15:48, Petr Blahoš  wrote:
>>>>>
>>>>>> Ahoj,
>>>>>>
>>>>>> tak už máme solidně fungující pip, takže když uděláme pip install -U
>>>>>> balíčekwhl,
>>>>>> tak ho to nainstaluje. Teď si ale představte, že mám nějakou dlouho
>>>>>> běžící aplikaci,
>>>>>> a v ní bych se potřeboval ptát, jestli existuje nová verze (v
>>>>>> kterémžto případě aplikaci
>>>>>> ukončím, zaktualizuju, a znovu spustím).
>>>>>>
>>>>>> Existuje nějaké API, které je schopné říct mi, jaká je aktuální
>>>>>> nainstalovaná verze
>>>>>> balíčku, a jestli verze na vzdáleném úložišti je novější?
>>>>>>
>>>>>> Díky,
>>>>>> Petr
>>>>>> --
>>>>>> https://blahos.com/
>>>>>> https://traceability.cz/
>>>>>> ___
>>>>>> Python mailing list
>>>>>> python@py.cz
>>>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>>>
>>>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>>>
>>>>> ___
>>>>> Python mailing list
>>>>> python@py.cz
>>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>>
>>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> https://blahos.com/
>>>> https://traceability.cz/
>>>> ___
>>>> Python mailing list
>>>> python@py.cz
>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>
>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>> Visit: http://www.py.cz
>>>
>>
>>
>> --
>> https://blahos.com/
>> https://traceability.cz/
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] Je k dispozici novější verze?

2018-12-03 Tema obsahu Petr Blahoš
On Mon, Dec 3, 2018 at 4:38 PM Radim Novotny 
wrote:

> Pardon, tak tady máš API:
>
> pip list --outdated --format=json
>

To je o něco lepší, a aby bylo jasno, jsem Tobě i ostatním vděčný za
veškeré podněty,
a když něco rozporuju, tak proto, že doufám, že se společně dostaneme k
něčemu lepšímu.


> A pokud to pořád není podle tebe API, tak "čo vy si predstavujete pod
> takým slovom API" ?
>
>
Není to API. Je to volání externího programu a parsování výstupu. Analogie:
os.listdir je API.
Parsování výstupu ls není API.

--
Petr


> --
> Radim
>
> On Mon, Dec 3, 2018 at 4:33 PM Petr Blahoš  wrote:
>
>> Jenže to není API. Jistěže to můžu spustit a parsovat výstup,
>> ale to je tupé. To už si verzi balíčku můžu vytahovat ze zipu.
>> --
>> Petr
>>
>> On Mon, Dec 3, 2018 at 4:29 PM Radim Novotny 
>> wrote:
>>
>>> Tohle by mělo fungovat
>>>
>>> pip list --outdated
>>>
>>> a pokud máš balíčky jinde jak na pypi tak to bere i --index-url nebo
>>> --find-links jako obvykle.
>>>
>>> Radim
>>>
>>> On Mon, Dec 3, 2018 at 4:18 PM Petr Messner 
>>> wrote:
>>>
>>>> Když uděláš novou verzi aplikace, tak v následujícím deploy procesu
>>>> (nějaký skript, nebo ideálně spuštěný automaticky přes CI) se tato nasadí.
>>>> Tohle? Nebo něco jiného?
>>>>
>>>> PM
>>>>
>>>> po 3. 12. 2018 v 16:02 odesílatel Petr Blahoš  napsal:
>>>>
>>>>> Tohle je ale API warehousu, můj balíček vůbec na warehousu nebude, bude
>>>>> na nějakým místním disku. Já jsem spíš doufal, že tomu předhodím
>>>>> soubor,
>>>>> a ono mi to řekne: Je / není novější, než ten nainstalovaný.
>>>>>
>>>>> --
>>>>> Petr
>>>>>
>>>>> On Mon, Dec 3, 2018 at 3:51 PM Jirka Vejrazka <
>>>>> jirka.vejra...@gmail.com> wrote:
>>>>>
>>>>>> Neco jako https://warehouse.pypa.io/api-reference/#available-apis ?
>>>>>>
>>>>>>   Jirka
>>>>>>
>>>>>> On Mon, 3 Dec 2018 at 15:48, Petr Blahoš  wrote:
>>>>>>
>>>>>>> Ahoj,
>>>>>>>
>>>>>>> tak už máme solidně fungující pip, takže když uděláme pip install -U
>>>>>>> balíčekwhl,
>>>>>>> tak ho to nainstaluje. Teď si ale představte, že mám nějakou dlouho
>>>>>>> běžící aplikaci,
>>>>>>> a v ní bych se potřeboval ptát, jestli existuje nová verze (v
>>>>>>> kterémžto případě aplikaci
>>>>>>> ukončím, zaktualizuju, a znovu spustím).
>>>>>>>
>>>>>>> Existuje nějaké API, které je schopné říct mi, jaká je aktuální
>>>>>>> nainstalovaná verze
>>>>>>> balíčku, a jestli verze na vzdáleném úložišti je novější?
>>>>>>>
>>>>>>> Díky,
>>>>>>> Petr
>>>>>>> --
>>>>>>> https://blahos.com/
>>>>>>> https://traceability.cz/
>>>>>>> ___
>>>>>>> Python mailing list
>>>>>>> python@py.cz
>>>>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>>>>
>>>>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>>>>
>>>>>> ___
>>>>>> Python mailing list
>>>>>> python@py.cz
>>>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>>>
>>>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> --
>>>>> https://blahos.com/
>>>>> https://traceability.cz/
>>>>> ___
>>>>> Python mailing list
>>>>> python@py.cz
>>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>>
>>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>>
>>>> ___
>>>> Python mailing list
>>>> python@py.cz
>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>
>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>> Visit: http://www.py.cz
>>>
>>
>>
>> --
>> https://blahos.com/
>> https://traceability.cz/
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] Je k dispozici novější verze?

2018-12-03 Tema obsahu Petr Blahoš
Jenže to není API. Jistěže to můžu spustit a parsovat výstup,
ale to je tupé. To už si verzi balíčku můžu vytahovat ze zipu.
--
Petr

On Mon, Dec 3, 2018 at 4:29 PM Radim Novotny 
wrote:

> Tohle by mělo fungovat
>
> pip list --outdated
>
> a pokud máš balíčky jinde jak na pypi tak to bere i --index-url nebo
> --find-links jako obvykle.
>
> Radim
>
> On Mon, Dec 3, 2018 at 4:18 PM Petr Messner 
> wrote:
>
>> Když uděláš novou verzi aplikace, tak v následujícím deploy procesu
>> (nějaký skript, nebo ideálně spuštěný automaticky přes CI) se tato nasadí.
>> Tohle? Nebo něco jiného?
>>
>> PM
>>
>> po 3. 12. 2018 v 16:02 odesílatel Petr Blahoš  napsal:
>>
>>> Tohle je ale API warehousu, můj balíček vůbec na warehousu nebude, bude
>>> na nějakým místním disku. Já jsem spíš doufal, že tomu předhodím soubor,
>>> a ono mi to řekne: Je / není novější, než ten nainstalovaný.
>>>
>>> --
>>> Petr
>>>
>>> On Mon, Dec 3, 2018 at 3:51 PM Jirka Vejrazka 
>>> wrote:
>>>
>>>> Neco jako https://warehouse.pypa.io/api-reference/#available-apis ?
>>>>
>>>>   Jirka
>>>>
>>>> On Mon, 3 Dec 2018 at 15:48, Petr Blahoš  wrote:
>>>>
>>>>> Ahoj,
>>>>>
>>>>> tak už máme solidně fungující pip, takže když uděláme pip install -U
>>>>> balíčekwhl,
>>>>> tak ho to nainstaluje. Teď si ale představte, že mám nějakou dlouho
>>>>> běžící aplikaci,
>>>>> a v ní bych se potřeboval ptát, jestli existuje nová verze (v
>>>>> kterémžto případě aplikaci
>>>>> ukončím, zaktualizuju, a znovu spustím).
>>>>>
>>>>> Existuje nějaké API, které je schopné říct mi, jaká je aktuální
>>>>> nainstalovaná verze
>>>>> balíčku, a jestli verze na vzdáleném úložišti je novější?
>>>>>
>>>>> Díky,
>>>>> Petr
>>>>> --
>>>>> https://blahos.com/
>>>>> https://traceability.cz/
>>>>> ___
>>>>> Python mailing list
>>>>> python@py.cz
>>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>>
>>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>>
>>>> ___
>>>> Python mailing list
>>>> python@py.cz
>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>
>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>
>>>
>>>
>>> --
>>> https://blahos.com/
>>> https://traceability.cz/
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>> Visit: http://www.py.cz
>>>
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] Je k dispozici novější verze?

2018-12-03 Tema obsahu Petr Blahoš
Ano. Ovšem ten deploy proces vypadá tak, že se někam nahraje nová verze
balíčku, a nějaké množství počítačů si tu novou verzi musí nějak opatrně
převzít. Opatrně znamená, že je nemůžu jenom tak zabít a přeinstalovat, ale
musím počkat, až tam něco doběhne, zařídit, aby se to nerozběhlo znovu,
shodit aplikaci, nainstalovat, a spustit znovu. Dále, ne všechny ty
počítače
musí nutně běžet, proto ten deploy vypadá tak, že když se počítač spustí,
tak
si zaktualizuje na poslední verzi, ale když běží, tak se musí nějak
dozvědět,
že se má zaktualizovat. A teď řeším tu část: Dozvědět se, že se má
zaktualizovat.

--
Petr



On Mon, Dec 3, 2018 at 4:18 PM Petr Messner  wrote:

> Když uděláš novou verzi aplikace, tak v následujícím deploy procesu
> (nějaký skript, nebo ideálně spuštěný automaticky přes CI) se tato nasadí.
> Tohle? Nebo něco jiného?
>
> PM
>
> po 3. 12. 2018 v 16:02 odesílatel Petr Blahoš  napsal:
>
>> Tohle je ale API warehousu, můj balíček vůbec na warehousu nebude, bude
>> na nějakým místním disku. Já jsem spíš doufal, že tomu předhodím soubor,
>> a ono mi to řekne: Je / není novější, než ten nainstalovaný.
>>
>> --
>> Petr
>>
>> On Mon, Dec 3, 2018 at 3:51 PM Jirka Vejrazka 
>> wrote:
>>
>>> Neco jako https://warehouse.pypa.io/api-reference/#available-apis ?
>>>
>>>   Jirka
>>>
>>> On Mon, 3 Dec 2018 at 15:48, Petr Blahoš  wrote:
>>>
>>>> Ahoj,
>>>>
>>>> tak už máme solidně fungující pip, takže když uděláme pip install -U
>>>> balíčekwhl,
>>>> tak ho to nainstaluje. Teď si ale představte, že mám nějakou dlouho
>>>> běžící aplikaci,
>>>> a v ní bych se potřeboval ptát, jestli existuje nová verze (v kterémžto
>>>> případě aplikaci
>>>> ukončím, zaktualizuju, a znovu spustím).
>>>>
>>>> Existuje nějaké API, které je schopné říct mi, jaká je aktuální
>>>> nainstalovaná verze
>>>> balíčku, a jestli verze na vzdáleném úložišti je novější?
>>>>
>>>> Díky,
>>>> Petr
>>>> --
>>>> https://blahos.com/
>>>> https://traceability.cz/
>>>> ___
>>>> Python mailing list
>>>> python@py.cz
>>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>>
>>>> Visit: http://www.py.cz
>>>>
>>> ___
>>> Python mailing list
>>> python@py.cz
>>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>>
>>> Visit: http://www.py.cz
>>>
>>
>>
>> --
>> https://blahos.com/
>> https://traceability.cz/
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


Re: [python] Je k dispozici novější verze?

2018-12-03 Tema obsahu Petr Blahoš
Tohle je ale API warehousu, můj balíček vůbec na warehousu nebude, bude
na nějakým místním disku. Já jsem spíš doufal, že tomu předhodím soubor,
a ono mi to řekne: Je / není novější, než ten nainstalovaný.

--
Petr

On Mon, Dec 3, 2018 at 3:51 PM Jirka Vejrazka 
wrote:

> Neco jako https://warehouse.pypa.io/api-reference/#available-apis ?
>
>   Jirka
>
> On Mon, 3 Dec 2018 at 15:48, Petr Blahoš  wrote:
>
>> Ahoj,
>>
>> tak už máme solidně fungující pip, takže když uděláme pip install -U
>> balíčekwhl,
>> tak ho to nainstaluje. Teď si ale představte, že mám nějakou dlouho
>> běžící aplikaci,
>> a v ní bych se potřeboval ptát, jestli existuje nová verze (v kterémžto
>> případě aplikaci
>> ukončím, zaktualizuju, a znovu spustím).
>>
>> Existuje nějaké API, které je schopné říct mi, jaká je aktuální
>> nainstalovaná verze
>> balíčku, a jestli verze na vzdáleném úložišti je novější?
>>
>> Díky,
>> Petr
>> --
>> https://blahos.com/
>> https://traceability.cz/
>> ___
>> Python mailing list
>> python@py.cz
>> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>>
>> Visit: http://www.py.cz
>>
> ___
> Python mailing list
> python@py.cz
> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>
> Visit: http://www.py.cz
>


-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz


[python] Je k dispozici novější verze?

2018-12-03 Tema obsahu Petr Blahoš
Ahoj,

tak už máme solidně fungující pip, takže když uděláme pip install -U
balíčekwhl,
tak ho to nainstaluje. Teď si ale představte, že mám nějakou dlouho běžící
aplikaci,
a v ní bych se potřeboval ptát, jestli existuje nová verze (v kterémžto
případě aplikaci
ukončím, zaktualizuju, a znovu spustím).

Existuje nějaké API, které je schopné říct mi, jaká je aktuální
nainstalovaná verze
balíčku, a jestli verze na vzdáleném úložišti je novější?

Díky,
Petr
-- 
https://blahos.com/
https://traceability.cz/
___
Python mailing list
python@py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

Visit: http://www.py.cz