Re: [talk-cz] Administrativní hranice

2019-02-25 Thread Jan Cibulka
Něco je na GADM: https://gadm.org/data.html

On 25.02.2019 16:42, Lukas Kabrt wrote:

> Zdravím,
>
> máte nějaký tip, na službu, která by poskytovala vyextrahované hranice 
> administrativních celků?
>
> Momentálně potřebuju data pro ČR na úrovni státu (admin-level=3), krajů 
> (admin-level=6) a okresů (admin-level=7), ale do budoucna by se mi hodilo i 
> jiné státy v Evropě a tím pádem i jiné admin-level. Data budu používat pro 
> vykreslování, takže klidně můžou být i nějakým způsobem zjednodušená.
>
> Nic použitelného jsem nenašel a tak, než si začnu hrát s Overpass API nebo se 
> snažit vyextrahovat hranice jinak, se chci zeptat tady … existuje nějaká 
> taková služba, nebo jsem jenom špatně hledal.
>
> Díky, Luk@s

--
S pozdravem

Jan Cibulka
tel.: +420 776 307 158
datastory.cz___
talk-cz mailing list
talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
https://openstreetmap.cz/talkcz


Re: [talk-cz] opět Prušánky

2019-01-30 Thread Jan Cibulka
Loni jsem mluvil přímo s tim odpovědnym učitelem a zástupkyní ředitele. Slíbili 
nápravu, nestalo se nic. Vzpomínam si, že jsme je odkazovali i na nějakej 
mapovací sandbox. Možná by pomohlo je důrazně odkázat znova a zároveň jim 
zabanovat IP školy pro editaci. Ani by to nebylo třeba na celej rok, jen na ty 
dny, kdy se to tam obvykle dle osnov (já vim, RVP) učí ;)

On 30.01.2019 10:55, Tom Ka wrote:

> Byla vlastně někdy z Prusanek ze skoly nejaka reakce, nebo jsou to
> mrtvi brouci? Vzhledem k tomu, ze je to porad dokola, mozna by zase
> stalo za to, se tomu nejak venovat. Muzeme jim napsat (vyhruzny :-D)
> mail/dopis za spolek.
>
> tom.k
>
> st 30. 1. 2019 v 10:50 odesílatel Marián Kyral
> [](mailto:mky...@email.cz)
> napsal:
>
>> -- Původní e-mail --
>> Od: Milan Cerny
>> [](mailto:milan...@centrum.cz)
>> Komu: OpenStreetMap Czech Republic
>> [](mailto:talk-cz@openstreetmap.org)
>> Datum: 29. 1. 2019 14:50:58
>> Předmět: [talk-cz] opět Prušánky
>>
>> V Prušánkách se dnes opět vyučovalo mapování. Tentokrát bylo asi součástí 
>> zadání "mapujte raději někde dál" :-)
>> https://www.openstreetmap.org/changeset/66738378
>>
>> https://www.openstreetmap.org/changeset/66738494
>>
>> https://www.openstreetmap.org/changeset/66738537
>> Nebyl jsem si jistý, ale zřejmě máš pravdu. terezameclova se na tamní škole 
>> nachází
>> https://www.zakladniskolaprusanky.cz/skola/ekoskola/260.clenove-ekotymu-pro-rok-201819/
>> . Navíc v Prušánkách začala.
>>
>> Blbé je, že achavi nemá na ty jejich changesety dostatek paměti :-(
>>
>> Marián
>> ___
>> talk-cz mailing list
>> talk-cz@openstreetmap.org
>>
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>>
>> https://openstreetmap.cz/talkcz
>
> ___
> talk-cz mailing list
> talk-cz@openstreetmap.org
>
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>
> https://openstreetmap.cz/talkcz

--
S pozdravem

Jan Cibulka
tel.: +420 776 307 158
datastory.cz___
talk-cz mailing list
talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
https://openstreetmap.cz/talkcz


[talk-cz] Hlavni mesta - capital=yes

2019-01-24 Thread Jan Cibulka
Zdravím vespolek,

tušíte, zda je možný (pro účel exportu přes overpass) jednoznačně identifikovat 
hranice hlavního města? Jde mi to, že pokud se snažim vyexportovat hranice 
všech evropskejch hlavních měst [1] přes relation["capital"="yes"], tak dostanu 
např. Řím, Varšavu nebo Paříž, nikoli ale Prahu a Londýn (a další).

Je nějakej důvod, proč třeba hranice Prahy capital=yes nemají?

Dík za všechny případný tipy.

[1] https://overpass-turbo.eu/s/FuH

--
S pozdravem

Jan Cibulka
tel.: +420 776 307 158
datastory.cz___
talk-cz mailing list
talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
https://openstreetmap.cz/talkcz


Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

2019-01-18 Thread Jan Cibulka
Hele starosti s tim nejsou (mam datovku v ekospolku), prostě o ní statutár na 
poště/radnici požádá, za dva dny přijde login. Následně možno vytvářet další 
loginy, třeba jen pro čtení, dalším osobám.

Dobrý je, že pak už všechny subjekty veřejný správy musej komunikovat skrze ni 
(ty tu povinnost, s - co vim - výjimkou přiznání k dani), takže ti všechno 
chodí elektronicky, žádný cesty na poštu. A nehrozí ti, že mineš nějakej 
zásadní dopis od úřadu, kterej tě následně kvůli fikci doručení kousne do 
zadnice.

A naopak ty pak můžeš komunikovat s úřadama (třeba se soudem, kam se každoročně 
posílá zápis z hromady) z pohodlí domova, bez pošty a zadarmo.

Prostě win-win. Když pominu, že to programovala pošta, takže to má UX zdechlý 
veverky a zprávy si z toho musíš zálohovat, protože za 3 měsíce po doručení 
zmizí...

On 18.01.2019 14:31, Marián Kyral wrote:

> Jednak jako spolek datovou schránku nemáme povinnou, takže jsme v tomto směru 
> zatím žádné kroky nepodnikali a taky si nejsem jist, kolik lidí datovou 
> schránku má. Zda by to stálo za ty starosti ;-)
>
> Marián
> -- Původní e-mail ------
> Od: Jan Cibulka [](mailto:ho...@datastory.cz)
> Komu: OpenStreetMap Czech Republic 
> [](mailto:talk-cz@openstreetmap.org)
> Datum: 18. 1. 2019 14:24:58
> Předmět: Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ
>
>> A bude mít spolek datovou schránku? Pokud ano, možno posílat přihlášky tam 
>> (sice za peníze odesílatele, ale furt levnějc, než doporučenym dopisem).
>>
>> A teda tu DS by měl mít spolek tak jako tak, svěřit cokoli poště je 
>> riskantní ;)
>>
>> On 18.01.2019 11:57, Tom Ka wrote:
>>
>>> pá 18. 1. 2019 v 11:52 odesílatel Ladislav Láska
>>> [](mailto:krako...@krakonos.org)
>>> napsal:
>>>
>>>> možná trochu hloupá otázka, ale chápu správně že je potřeba poslat kus
>>>> papíru? Nemůžu třeba tím gpg klíčem zrovna podepsat vyplněnou přihlášku
>>>> a poslat elektronicky? ;-)
>>>
>>> Ahoj,
>>>
>>> tim gpg klicem ne, protoze nemame jak ho svazat s tvoji osobou. Papir
>>> jsme zvolili jako zaklad, protoze to muze udelat kazdy. Honza Cibulka
>>> uz proveril i moznost PDF podepsaneho kvalifikovanym podpisem, to je
>>> pravne i pro nas taky v pohode (a psal jsem Jakubovi aby to pridal do
>>> informaci na konci prihlasky).
>>>
>>> Bye
>>>
>>> ___
>>> talk-cz mailing list
>>> talk-cz@openstreetmap.org
>>>
>>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>>>
>>> https://openstreetmap.cz/talkcz
>>
>> --
>> S pozdravem
>>
>> Jan Cibulka
>> tel.: +420 776 307 158
>> datastory.cz
>> ___
>> talk-cz mailing list
>> talk-cz@openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>> https://openstreetmap.cz/talkcz

--
S pozdravem

Jan Cibulka
tel.: +420 776 307 158
datastory.cz___
talk-cz mailing list
talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
https://openstreetmap.cz/talkcz


Re: [talk-cz] přihláška do spolku OSM-CZ

2019-01-18 Thread Jan Cibulka
A bude mít spolek datovou schránku? Pokud ano, možno posílat přihlášky tam 
(sice za peníze odesílatele, ale furt levnějc, než doporučenym dopisem).

A teda tu DS by měl mít spolek tak jako tak, svěřit cokoli poště je riskantní ;)

On 18.01.2019 11:57, Tom Ka wrote:

> pá 18. 1. 2019 v 11:52 odesílatel Ladislav Láska
> [](mailto:krako...@krakonos.org)
> napsal:
>
>> možná trochu hloupá otázka, ale chápu správně že je potřeba poslat kus
>> papíru? Nemůžu třeba tím gpg klíčem zrovna podepsat vyplněnou přihlášku
>> a poslat elektronicky? ;-)
>
> Ahoj,
>
> tim gpg klicem ne, protoze nemame jak ho svazat s tvoji osobou. Papir
> jsme zvolili jako zaklad, protoze to muze udelat kazdy. Honza Cibulka
> uz proveril i moznost PDF podepsaneho kvalifikovanym podpisem, to je
> pravne i pro nas taky v pohode (a psal jsem Jakubovi aby to pridal do
> informaci na konci prihlasky).
>
> Bye
>
> ___
> talk-cz mailing list
> talk-cz@openstreetmap.org
>
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>
> https://openstreetmap.cz/talkcz

--
S pozdravem

Jan Cibulka
tel.: +420 776 307 158
datastory.cz___
talk-cz mailing list
talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
https://openstreetmap.cz/talkcz


Re: [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

2018-12-31 Thread Jan Cibulka
Jenom abyste rámcově věděli, do čeho jdeme ;) 
https://www.businessinfo.cz/cs/clanky/cesko-zaspalo-v-digitalizaci-geografickych-dat-podnikatele-musi-obihat-desitky-uradu-116811.html

On 23.12.2018 20:27, Jan Cibulka wrote:

> Souhlas, koordinační schůzka v lednu by byla fajn.
>
> On 22.12.2018 13:08, majka wrote:
>
>> ci, kdy dané město/obec na OpenData zvysoka kašle, takže v podstatě není o 
>> čem jednat, a dělá jen to, co po nich nutně vyžaduje vyhláška. Tam jsou ale 
>> údaje, které nám nepomůžou (smlouvy/zakázky/personál/...)
>> Když jsem prohlížela ty vzorové plány, mohlo toho být k mání hromada - 
>> seznam zastávek / seznam kamer / parkovacích automatů/zón / knihoven a já 
>> nevím co ještě. Pokud to ale obce nemají jinde než ve svých mapových 
>> aplikacích ... "nejsou (to) OpenData" ... z toho uvedeného odkazu, bude 
>> obrovský problém z nich cokoli vylámat. Jediná jihočeská otevřená data jsou 
>> seznamy zastávek, zveřejněné krajem. Takže tady všude máme dvě možnosti - 
>> buďto dotyčné vyzvat, aby ty údaje opravdu dávali jako otevřená data 
>> (univerzální, ale bude extrémně dlouho trvat, protože je to pro ně práce 
>> navíc, a nic je k tomu vlastně nenutí), nebo ukázat na konkrétní data - 
>> třeba zveřejněná na stránkách obce jako informace pro občany a zahlásit 
>> "tohle bereme tak jak je", a jednat o souhlasu s použitím, pokud je tedy 
>> vůbec třeba (viz úvod). Můj osobní názor je, že pokud obce / kraje nic 
>> nenutí ta data poskytovat a sami nemají zájem, otevřená data nikdy pořádně k 
>> dispozici nebudou. I pokud jednorázově něco dohodneme, udělají to jednou jen 
>> proto, aby byl klid, a v budoucnu budeme pokaždé muset jednat o aktualizaci.
>
> --
> S pozdravem
>
> Jan Cibulka
> tel.: +420 776 307 158
> datastory.cz

--
S pozdravem

Jan Cibulka
tel.: +420 776 307 158
datastory.cz___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
https://openstreetmap.cz/talkcz


Re: [Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

2018-12-23 Thread Jan Cibulka
Souhlas, koordinační schůzka v lednu by byla fajn.

On 22.12.2018 13:08, majka wrote:

> ci, kdy dané město/obec na OpenData zvysoka kašle, takže v podstatě není o 
> čem jednat, a dělá jen to, co po nich nutně vyžaduje vyhláška. Tam jsou ale 
> údaje, které nám nepomůžou (smlouvy/zakázky/personál/...)
> Když jsem prohlížela ty vzorové plány, mohlo toho být k mání hromada - seznam 
> zastávek / seznam kamer / parkovacích automatů/zón / knihoven a já nevím co 
> ještě. Pokud to ale obce nemají jinde než ve svých mapových aplikacích ... 
> "nejsou (to) OpenData" ... z toho uvedeného odkazu, bude obrovský problém z 
> nich cokoli vylámat. Jediná jihočeská otevřená data jsou seznamy zastávek, 
> zveřejněné krajem. Takže tady všude máme dvě možnosti - buďto dotyčné vyzvat, 
> aby ty údaje opravdu dávali jako otevřená data (univerzální, ale bude 
> extrémně dlouho trvat, protože je to pro ně práce navíc, a nic je k tomu 
> vlastně nenutí), nebo ukázat na konkrétní data - třeba zveřejněná na 
> stránkách obce jako informace pro občany a zahlásit "tohle bereme tak jak 
> je", a jednat o souhlasu s použitím, pokud je tedy vůbec třeba (viz úvod). 
> Můj osobní názor je, že pokud obce / kraje nic nenutí ta data poskytovat a 
> sami nemají zájem, otevřená data nikdy pořádně k dispozici nebudou. I pokud 
> jednorázově něco dohodneme, udělají to jednou jen proto, aby byl klid, a v 
> budoucnu budeme pokaždé muset jednat o aktualizaci.

--
S pozdravem

Jan Cibulka
tel.: +420 776 307 158
datastory.cz___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
https://openstreetmap.cz/talkcz


Re: [Talk-cz] Vyhledavani v MHD

2016-03-10 Thread Jan Cibulka
Asi všichni myslíte toto [1], ale předem varuju, je to docela dřina rozjet. 
Teda pokud chcete, aby to fakt fungovalo ;)

[1] http://graphserver.github.io/graphserver/

 

From: Petr Schönmann [mailto:pschonm...@gmail.com] 
Sent: Thursday, March 10, 2016 8:25 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic 
Subject: Re: [Talk-cz] Vyhledavani v MHD

 

Me by se moc líbilo kliknout na nejakou zastávku a zjistit kam dojedu když budu 
muset n-krat přestoupit. A vykreslení tras (pavouka) do mapy. 

 

Dne čt 10. 3. 2016 12:58 uživatel Marián Kyral  > napsal:

Ahoj,
dal by se z toho udělat nějaký servis? Tedy, že bych se přes ajax zeptal třeba 
na to, jaké linky na dané zastávce zastavují, jaké jsou zastávkové jízdní řády, 
kdy pojede další autobus a kam. Tedy něco, co by se dalo zaintegrovat do 
aktivní vrstvy na osmap.cz  .

Případně později i nějaké pokročilejší hledání v jízdních řádech - přestupy a 
pod. 

Marián

-- Původní zpráva --
Od: Pavel Machek  >
Komu: OpenStreetMap Czech Republic  >
Datum: 10. 3. 2016 12:44:24
Předmět: [Talk-cz] Vyhledavani v MHD

 

AhoJ!

On Wed 2016-03-09 10:24:42, Jethro wrote:
> On Mon, Mar 07, 2016 at 02:52:05PM +0100, Ladislav Nesnera wrote:
> > Pokud jsem správně pochopil, je tu vícero datových zdrojů
> > .
> > Poměrně nedávno byly jízdní řády spojů uvolněny jako otevřená data ve
> > formátu JDF. ČD se vymyká jako vždy
> > 
> > (nebo odkaz z MVČR
> > )
> > Nestálo by za to přejít na tento zdroj? Možná by bylo fajn je
> > předžvejknout i jiným zájemcům, neb bych v tom čekal zas nějaké
> > CHAPSoviny (např. vypadá to, že místo diffu přegenerovávají úplně vše
> > tj. zip má skoro 70 MB, nevidím k tomu žádný popis, ..)
> > 
> > Aktualizace je průběžná, tudíž nad tímto už by dávalo smysl postavit
> > nějaké vyhledávání spojení (s někým jsem se na tohle téma bavil po
> > brněnské hospůdce, žel v době, kdy jsem o těchto datech ještě nevěděl.
> > Sázím na Jethra, ale mám binec v jménech..)

No, ja jsem kdysi nejake vyhledavani psal, je na timetab.sf.net 
  .

Bohuzel tech formatu dat je docela dost, a konverze mezi nima nejsou
jednoduchy. ... a vyhledavani neni taky uplne med.

Otazka je, jaky je "zakladni" format dat. Ja mam vlastni, .tt, ale ma
nejaky omezeni. Dalsi popularni je gtfs. Pak je ceska republika... a
jeji silene formaty.

Umim castecne konvertovat gtfs do tt, a castecne cis do tt... a
vyhledavat v tt (rychle i kvalitne).

Dalsi moznost by samozrejme byla naimportovat data do osm a pak hledat
nad tim osm ale dost pochybuju ze aktualni system tagovani umi
vyjadrit veci jako "linka jede kazdy sudy utery mezi 1.10 a
15.11.". ... coz je mimochodem centralni problem tech formatu. (A pak
nevim jestli chcem mit v osm informace o vsech jednotlivych odjezdech.)

.tt umi na vyjadreni, kdy spoj jede, RLE komprimovanou bitmasku po
tydnech -- v tom se vyhledava snadno a umi to pomerne kompaktne zapsat
vetsinu rozumnych udaju.

Priklad .tt formatu je dole. Tohle je konverze z CIS.
Pavel

# 390090_1 ( tmp/1 1.11 )
06:05 ~ 0 Tábor,,aut.nádr.
~ 0 Tábor,,poliklinika
~ 0 Tábor,,Křižíkovo nám.
06:07 ~ 2 Tábor,,Nový ráj
~ 2 Tábor,,Písecké rozc.
06:11 ~ 3 Tábor,,nem.
06:12 ~ 4 Tábor,Klokoty,
06:14 6 Tábor,Všechov,
06:16 8 Balkova Lhota,,Výrec
Balkova Lhota,,
Radkov,,
Radkov,Paseka,
Balkova Lhota,,Černý Les
06:23 10 Balkova Lhota,,Knížata rozc.1.0
06:26 12 Jistebnice,Vlásenice,
12 Jistebnice,Vlásenice,Makov rozc.1.5
06:29 13 Jistebnice,Makov,Pazderna
Jistebnice,Makov,
Jistebnice,Hůrka,
06:31 15 Jistebnice,,Tisová rozc.1.0
06:33 16 Jistebnice,,Žofín
06:34 06:35 16 Jistebnice,,
06:38 19 Jistebnice,Zvěstonín,
06:41 20 Jistebnice,Hodkov,
06:43 21 Nadějkov,,Petříkovice I
06:45 22 Nadějkov,,
Remarks: X
# 390090_2 ( tmp/1 1.11 )
04:30 0 Nadějkov,,

-- 
(english) http://www.livejournal.com/~pavelmachek
(cesky, pictures) 
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org  
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org  
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz

-- 

S pozdravem
Petr Schönmann
https://www.facebook.com/klikklakcz

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org

Re: [Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

2016-02-11 Thread Jan Cibulka
Když jsem s IPR naposledy mluvil, tak říkali, že extra povolení pro OSM není 
problém, na nějaký poradě OSM, kde jsem byl, se pak někdo zavázal, že IPR 
jménem OSM komunity osloví. Tak pokud se to ještě nestalo, tak by mělo stačit, 
pokud tam nějakej "OSM hlavoun" napíše ;)

-Original Message-
From: Martin Landa [mailto:landa.mar...@gmail.com] 
Sent: Thursday, February 11, 2016 12:23 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

Ahoj,

Dne 6. října 2015 8:03 Jan Cibulka <ho...@datastory.cz> napsal(a):
> IPR je v pohodě, myslim, že s tim užitím pro OSM nebude problém. A 
> jinak, že je něco na infožádost neznamená, že je to bez licence: 
> http://www.zakonyprolidi.cz/cs/1999-106#p14a (případně 
> http://www.zakonyprolidi.cz/cs/1998-123#p11c-2 )

posunulo se to nekam? Mas studenta, ktery se potencionalne zacleneni dat IPR do 
OSM mohl venovat... Pripadne dejte vedet, co je treba. Jak zminoval Jachym, 
lidi na IPR zname dobre a me s nimi (alespon doufam) dobre vztahy.  Predem 
diky, Ma

--
Martin Landa
http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa
http://gismentors.cz/mentors/landa

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] MHD

2016-01-03 Thread Jan Cibulka
Zdravím,
jen FYI, vektory k trasám linek MHD zveřejňuje DPP ve vektorové podobě (takže 
netřeba klikat), přístupové údaje zde: 
https://datastory.cz/informace-zpusobuji-silenstvi/

-Original Message-
From: Kamenitxan [mailto:kamenit...@me.com] 
Sent: Sunday, January 3, 2016 3:43 PM
To: talk-cz@openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] MHD

Zdravím,
pokusil jsem se naklikat linku 253 v Praze. 
https://www.openstreetmap.org/changeset/36339114
Je to tak dobře nebo bych měl něco dělat jinak.

Kamenitxan
___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] Hospoda Praha

2015-10-20 Thread Jan Cibulka
Ja taky pujdu, zadnej podnik nepreferuju.

-Original Message-
From: "Marián Kyral" 
Sent: ‎20. ‎10. ‎2015 15:44
To: "OpenStreetMap Czech Republic" 
Subject: Re: [Talk-cz] Hospoda Praha

Ahoj.
jsem pro, takže už jsme dva ;-)

Marián


-- Původní zpráva --
Od: Dalibor Jelínek 
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' 
Datum: 20. 10. 2015 15:22:29
Předmět: Re: [Talk-cz] Hospoda Praha


Ahoj,
tak jak s tou hospodou zitra?
Muzete napsat, kdo jde a v kolik asi muze a kam by chtel?
Asi by se podle toho mel zarezervovat stul.
Za sebe navrhuju Kofein - 18:00

Dalibor

> -Original Message-
> From: Martin Landa [mailto:landa.mar...@gmail.com]
> Sent: Monday, October 19, 2015 8:31 PM
> To: OpenStreetMap Czech Republic 
> Subject: Re: [Talk-cz] Hospoda Praha
> 
> Panove,
> 
> Dne 19. října 2015 7:31 Dalibor Jelínek  napsal(a):
> > za sebe bych navrhoval Kofein na Vinohradech. https://ikofein.cz/cz/
> > Je to spise klidnejsi vinarna, kde maji dobre tapas.
> > Ale U sadu se taky da.
> > Nevim, jestli plati ta 17ta hodina, na me je to trochu brzy, dorazil
> > bych se zpozdenim. 18ta by byla lepsi.
> 
> necham to na Vas. Moje ucast je nejista, ale pokusim se dorazit (spise az
> kolem 19h)! Martin
> 
> >>
> >> [1] http://www.usadu.cz/
> >> [2] http://www.drest.cz/u-petnika
> >>
> >> >> Dalibor
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> From: Petr Dlouhý [mailto:petr.dlo...@email.cz]
> >> >> Sent: Sunday, October 4, 2015 11:00 PM
> >> >>
> >> >>
> >> >> To: OpenStreetMap Czech Republic 
> >> >> Subject: Re: [Talk-cz] Hospoda Praha
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> Ahoj,
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> rád bych se taky přidal. V úterý ale nebudu moct (resp. až po
> >> >> deváté), a ve středu budu moct až po osmé.
> >> >>
> >> >> --
> >> >> Petr Dlouhý
> >> >> petr.dlo...@email.cz
> >> >> Mob: +420 736 108 424
> >> >>
> >> >> -- Původní zpráva --
> >> >> Od: Marián Kyral 
> >> >> Komu: talk-cz@openstreetmap.org
> >> >> Datum: 3. 10. 2015 23:07:26
> >> >> Předmět: Re: [Talk-cz] Hospoda Praha
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> Dne 3.10.2015 v 10:09 Jachym Cepicky napsal(a):
> >> >>
> >> >> někdy v týdnu od 12.10?
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> Ideálně v úterý 13.10 nebo středu 14.10. To bych měl být na
> >> >> nějakých 90% v Praze.
> >> >> Nějaký tip na místo? Já jich v Praze moc neznám.
> >> >>
> >> >> Marián
> >> >>
> >> >> On Fri, Oct 2, 2015, 12:03 Jiří Sedláček  wrote:
> >> >>
> >> >> Taky bych přišel, lokalitou se asi přizpůsobím.
> >> >>
> >> >> Nicméně, přišel bych asi spíš za Wikimedia ČR a za Wikipedii a rád
> >> >> bych vás osobně pozval na Wikikonferenci (wikikonference.cz).
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> J.
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> 2015-10-02 9:32 GMT+02:00 Marián Kyral :
> >> >>
> >> >> Takže fajn,
> >> >> nějaký zájem by byl ;-)
> >> >>
> >> >> Nevím jak mi to vyjde příští týden, jedu na školení a ještě přesně
> >> >> nevím, jaký bude program. Ale ten další týden by to mohlo vyjít.
> >> >> Máte tip na nějaké vhodné místo? Nezakouřená hospoda nebo třeba
> >> čajovna.
> >> >>
> >> >> Marián
> >> >>
> >> >> -- Původní zpráva --
> >> >> Od: Dalibor Jelínek 
> >> >> Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic'  c...@openstreetmap.org>
> >> >> Datum: 30. 9. 2015 9:07:29
> >> >> Předmět: Re: [Talk-cz] Hospoda Praha Was: Hospoda Brno - rijen
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> Ahoj,
> >> >>
> >> >> i ja bych se zucastnil.
> >> >>
> >> >> Dalibor
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> From: Petr Schönmann [mailto:pschonm...@gmail.com]
> >> >> Sent: Wednesday, September 30, 2015 6:23 AM
> >> >> To: OpenStreetMap Czech Republic 
> >> >> Subject: Re: [Talk-cz] Hospoda Praha Was: Hospoda Brno - rijen
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> Když bude čas tak bych přišel
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> Dne út 29. 9. 2015 18:29 uživatel  napsal:
> >> >>
> >> >> Já bych byl pro.
> >> >> Honza
> >> >>
> >> >> -- Původní zpráva --
> >> >> Od: Marián Kyral 
> >> >>
> >> >>
> >> >> Komu: OpenStreetMap Czech Republic 
> >> >>
> >> >> Datum: 29. 9. 2015 12:26:30
> >> >> Předmět: Re: [Talk-cz] Hospoda Praha Was: Hospoda Brno - rijen
> >> >>
> >> >>
> >> >>
> >> >> Ahoj,
> >> >> je to hrůza, zase mně předběhli :-D
> >> >>
> >> >> Právě minulý týden jsem uvažoval, že bych navrhl nějakou hospodu v
> >> Praze.
> >> >> Po létě, kdy jsem moc na služebky nejezdil to vypadá, že opět budu
> >> >> jezdit každý týden. Měl by někdo z Prahy a okolí zájem? Bohužel by
> >> >> to bylo možné jen přes týden. Úterý nebo středa.
> >> >>
> >> >> Bohužel Brno je trochu z ruky.
> >> >>
> >> >> Marián
> >> >>
> >> >> -- Původní zpráva --
> >> >> Od: Tom Ka 

[Talk-cz] Pražské MHD (pravidelně aktualizované)

2015-10-20 Thread Jan Cibulka
Zdar vespolek,

DPP umožňuje nově přístup k pravidelně aktualizovaným jízdním řádům (včetně 
souřadnic zastávek a geometrií tras), detaily zde: 
https://datastory.cz/dpp/foia/2015/10/20/informace-zpusobuji-silenstvi.html

 

S aktuálníma polohama vozidel je to mrzutější, tam neurčitě argumentujou zombie 
apokalypsou ;)

 

Jan Cibulka

 

tel. 776 307 158

 <http://datastory.cz> http://datastory.cz

 

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

2015-10-05 Thread Jan Cibulka
Jo, jestli se bavíme konkrétně o těchhle podkladech a ne o případnym překlápění 
vektorů, pak by se to tak asi dalo řešit. 

 

De facto by to z jejich strany mohla bejt forma výdeje, na což už maj zajetý 
workflow.

 

From: Ha Noj [mailto:eha...@gmail.com] 
Sent: Monday, October 5, 2015 8:34 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic 
Subject: Re: [Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

 

> Mozna by ale mohli udelit vyjimku z licence pro OSM, coz ale v praxi povede k 
> tem „nezadoucim efektum“ vyse: Kdokoli to bude moct vzit z OSM.

*** no pokud by takova vyjimka byla pro ortofotomapu nebo vyskopis, tak ty si z 
OSM nikdo nevezme...

ha

hanoj

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

2015-10-05 Thread Jan Cibulka
No nutno dodat, ze na IPR jim dost zalezelo jak na atribuci, tak i na 
nemoznosti preprodeje dat (coz jim odbl nezaruci ani jedno, dole na ty OSM 
paticce nebude „OSM prispevatele a IPR Praha“).

Mozna by ale mohli udelit vyjimku z licence pro OSM, coz ale v praxi povede k 
tem „nezadoucim efektum“ vyse: Kdokoli to bude moct vzit z OSM.

 

From: Jachym Cepicky [mailto:jachym.cepi...@gmail.com] 
Sent: Monday, October 5, 2015 7:22 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic 
Subject: Re: [Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

 

ahoj. tohle je nase chyba, kompatibilitu s odbl jsme prehlidli :-( (uz me na to 
upozornoval maurizio napolitano),

mate nejaky navrh reseni? baz ipr nam urcite vyjdou vstric.

taky bychom aktualizovali nasi prirucku o otevirani prost. dat

diky za pomoc

j

 

On Mon, Oct 5, 2015, 00:30 Jan Martinec  > wrote:

To by byl asi ideální stav, díky moc.

Dne 5. 10. 2015 0:09 napsal uživatel "Petr Dlouhý"  >:

 

Aha, asi jsem si to nepřečetl dost dobře. Známe se na IPRu s nějakými lidmi, 
takže se zeptám, jestli by neposkytli nějaké speciální podmínky pro OSM.

-- 
Petr Dlouhý
petr.dlo...@email.cz  
Mob: +420 736 108 424  

-- Původní zpráva --
Od: Jan Martinec  >
Komu: talk-cz@openstreetmap.org  
Datum: 4. 10. 2015 23:44:46
Předmět: Re: [Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

 

On 10/04/2015 11:07 PM, Petr Dlouhý wrote:
> Ahoj všichni,
>
> pražský Institut plánování rozvoje začal dávat k (téměř) volnému užití velké
> množství různých zajímavých dat:
> http://www.geoportalpraha.cz/cs/opendata
>
> Začal jsem pracovat na využití přesných výškových dat pro naší mapu Prahou na
> kole. Výsledek je (zatím) na našem testovacím serveru:
> http://devel.prahounakole.cz/?zoom=14 
> 
>  =50.10392=14.40374=_Qzefsmpuy
>
> Pokud má někdo o něco podobného zájem, můžu poskytnout nějaké know-how.
>
> Ta výšková data jsou hodně přesná - mohou sloužit jako zdroj k mapování nebo
> zpřesňování různých objektů v OSM. Například potoky, cesty a skály se pomocí
> toho dají často dobře zaměřit.
>

Ahoj,

sice mohou, ale smějí? Pokud tohle 
http://www.geoportalpraha.cz/cs/clanek/276/licencni-podminky-pro-otevrena-data#.VhGby1R94WM
 
čtu dobře, je to licencovaný CC-BY-SA 4.0 - jak můžu pro data zachovat 
tuto licenci a zároveň ODbL? To podle mě nejde (zjevně už se to řešilo 
na http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cannot_import_CC_BY-SA_licensed_data )

Takže pokud to chápu správně, potřebovali bychom pro OSM dual-license 
(data uvolněna *i* pod ODbL) - nebo to chápu blbě?

Honza "Piškvor" Martinec

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org  
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org  
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org  
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] Seznam zastávek hromadné dopravy od dopravců nebo správců integrovaných systémů

2015-07-09 Thread Jan Cibulka
Mě dpmb dalo (před rokem a půl) akorát brno. Je to na 106tku, takže svolení k 
užití inho netřeba.

-Original Message-
From: Jan Breuer jan.bre...@jaybee.cz
Sent: ‎9. ‎7. ‎2015 11:00
To: OpenStreetMap Czech Republic talk-cz@openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz]Seznam zastávek hromadné dopravy od dopravců nebo správců 
integrovaných systémů

Chtěl jsem spíš vědět, jestli někdo dostal data / dostal svolení data použít v 
OSM / importoval data do OSM.



Tam kde se pohybuji totiž zastávky v OSM dost chybí.


Brno dává data pro Brno nebo pro celý jihomoravský kraj?


JB


Dne 9. července 2015 10:40 Jan Cibulka ho...@datastory.cz napsal(a):

Praha a Brno na žádost poskytujou GTFS s řádama, součást jsou i souřadnice 
zastávek a přiřazení do uzlů.


From: Jan Breuer
Sent: ‎9. ‎7. ‎2015 10:38
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: [Talk-cz] Seznam zastávek hromadné dopravy od dopravců nebo správců 
integrovaných systémů


Ahoj,


nezkoušel jste někdo kontaktovat nějaké dopravce nebo správce integrovaných 
systémů o použití seznamu zastávek s geografickou polohou pro OSM?


Určitě taková data mají - minimálně třeba IDOL (KORID LK s.r.o.) nebo IDS-JMK 
(KORDIS JMK, a.s.) - pro informační tabule a hlášení v dopravním prostředku.


Nechci opakovat snahu, která již v minulosti bezvýsledně proběhla, ale nenašel 
jsem o tom nikde zmínku. Kdysi se tu vedla debata o čerpání z jízdních řádů, 
ale to není ono.


Děkuji,
JB

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] Seznam zastávek hromadné dopravy od dopravců nebo správců integrovaných systémů

2015-07-09 Thread Jan Cibulka
Praha a Brno na žádost poskytujou GTFS s řádama, součást jsou i souřadnice 
zastávek a přiřazení do uzlů.

-Original Message-
From: Jan Breuer jan.bre...@jaybee.cz
Sent: ‎9. ‎7. ‎2015 10:38
To: OpenStreetMap Czech Republic talk-cz@openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] Seznam zastávek hromadné dopravy od dopravců nebo správců 
integrovaných systémů

Ahoj,


nezkoušel jste někdo kontaktovat nějaké dopravce nebo správce integrovaných 
systémů o použití seznamu zastávek s geografickou polohou pro OSM?


Určitě taková data mají - minimálně třeba IDOL (KORID LK s.r.o.) nebo IDS-JMK 
(KORDIS JMK, a.s.) - pro informační tabule a hlášení v dopravním prostředku.


Nechci opakovat snahu, která již v minulosti bezvýsledně proběhla, ale nenašel 
jsem o tom nikde zmínku. Kdysi se tu vedla debata o čerpání z jízdních řádů, 
ale to není ono.


Děkuji,
JB___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] Je možno kopírovat z jiných map?

2015-06-25 Thread Jan Cibulka
Ono to není moc jasný obecně, bude to řešit soud. 
http://datastory.cz/jekyll/update/2015/04/03/zememerici-u-soudu.html

-Original Message-
From: Marián Kyral mky...@email.cz
Sent: ‎25. ‎6. ‎2015 9:44
To: OpenStreetMap Czech Republic talk-cz@openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz]Je možno kopírovat z jiných map?



-- Původní zpráva --
Od: jzvc j...@tpfree.net
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 25. 6. 2015 9:10:59
Předmět: Re: [Talk-cz] Je možno kopírovat z jiných map?


Dne 25.6.2015 v 7:44 Marián Kyral napsal(a):
 OK. Takže kdyby se nám někde podařilo získat letecké snímky a pár GEO
 studentů, kteří by udělali tu netriviální transformaci, tak můžeme mít
 vlastní ortofoto :-D
 Vím, že jsou nějaké pokusy se snímkováním pomocí dronů, ale to je spíše
 na sledování lokálních změn. Na celou republiku se to nehodí. A kde vzít
 snímky celé republiky netuším :-(


Vdyt orthofoto provozuje cuzk, a je na tom wms zdroji vyslovene napsano, 
ze nepodleha zadne licenci. Akorat zde panuji nejake obavy mozna dane 
historicky, proc ten zdroj nepouzivat.



No není náhodou rozdíl mezi prohlížením a odvozováním?



Teprve kdybys ty mapy chtel ziskat pro sebe/firmu/... tak tam nejaka 
licence je.

Aktualne jim tedy, zda se, web nejede vubec.
Melo by to byt asi tu 
http://geoportal.cuzk.cz/Default.aspx?menu=3121mode=TextMetaside=wms.verejnemetadataID=CZ-CUZK-WMS-ORTOFOTO-PmetadataXSL=metadata.sluzba



Mně to jede.
V metadatech je odkaz na: 
http://geoportal.cuzk.cz/Dokumenty/Podminky_sluzby_CUZK.pdf
A tam se praví, že se to řídí vyhláškou č. 103/2010 Sb 
http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2010-103


Moc z toho moudrý nejsem.


Marián




 Marián

 -- Původní zpráva --
 Od: Jakub Sykora kub...@kbx.cz
 Komu: talk-cz@openstreetmap.org
 Datum: 24. 6. 2015 21:00:05
 Předmět: Re: [Talk-cz] Je možno kopírovat z jiných map?


 Tady bych si dovolil upozornit, že letecký snímek není to samé co
 ortofoto. Tam je za tím netriviální transformace, aby nějakým způsobem
 vůbec seděl na souřadnice.

 Geo komunita mi promine výrazivo - nejsem geo* :-)

 K

 Dne 24.6.2015 v 18:35 Marián Kyral napsal(a):
  Dle ní, není prostý letecký snímek autorské dílo, takže použít
 jej jako
  podklad při mapování by mělo být možné.
  Jen nesmíme samotné letecké snímky dále šířit.

 ___
 Talk-cz mailing list
 Talk-cz@openstreetmap.org
 https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz



 ___
 Talk-cz mailing list
 Talk-cz@openstreetmap.org
 https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz



___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] KČT poru?uje licenci OSM

2015-06-24 Thread Jan Cibulka
Tlak možno vyvíjet, ale tipuju, že kčt bude namítat výpadek tržeb z papírovejch 
turisťaček a tedy nutnost dalšího navýšení dotace ;)

-Original Message-
From: Butrus Damaskus butrus.but...@gmail.com
Sent: ‎23. ‎6. ‎2015 18:39
To: OpenStreetMap Czech Republic talk-cz@openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz] KČT poru?uje licenci OSM

2015-06-23 17:00 GMT+02:00 Jan Cibulka ho...@datastory.cz:

Tam záleží, jak to bylo ošetřený, to že stát přispěje nějaký neziskovce ještě 
neznamená, že její data jsou veřejný.

Povinnej subjekt ve smyslu informačního zákona KČT podle všeho není.



No, já to myslel spíš tak, jestli by nemělo cenu vyvíjet tlak na příslušné 
politiky (na příslušných úrovních), kteří o dotacích pro KČT rozhodují...


 
 
From: Butrus Damaskus [mailto:butrus.but...@gmail.com] 
Sent: Tuesday, June 23, 2015 4:55 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] KČT poru?uje licenci OSM
 
 
 
2015-06-22 18:08 GMT+02:00 Pavel Pisa ppisa4li...@pikron.com:


Na Liberecku hrozí, že zmizí turistické značky
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/87599-na-liberecku-hrozi-ze-zmizi-turisticke-znacky/

z výňatku

 Dotace od kraje pokrývá podle turistů sotva polovinu nákladů. Jen loni
 spotřebovalo 145 dobrovolníků na nejzákladnější značení tras 238 000 korun.
 Jako jediný kraj je musela dotovat centrála Klubu českých turistů. Žádosti
 o pokrytí nákladů hejtmanství nevyhovělo.

pak (ne)přímo vyplývá, že v roce 2010 kromě libereckého kraje bylo
značení kompletně financované z veřejných peněz.
 
Jestliže jsou placení z veřejných peněz, tak by mělo být možné je donutit, aby 
data o turistických
trasách zveřejnily jako Open-Data...
 

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] KČT poru?uje licenci OSM

2015-06-23 Thread Jan Cibulka
Tam záleží, jak to bylo ošetřený, to že stát přispěje nějaký neziskovce ještě 
neznamená, že její data jsou veřejný.

Povinnej subjekt ve smyslu informačního zákona KČT podle všeho není.

 

From: Butrus Damaskus [mailto:butrus.but...@gmail.com] 
Sent: Tuesday, June 23, 2015 4:55 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] KČT poru?uje licenci OSM

 

 

 

2015-06-22 18:08 GMT+02:00 Pavel Pisa ppisa4li...@pikron.com 
mailto:ppisa4li...@pikron.com :



Na Liberecku hrozí, že zmizí turistické značky
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/87599-na-liberecku-hrozi-ze-zmizi-turisticke-znacky/

z výňatku

 Dotace od kraje pokrývá podle turistů sotva polovinu nákladů. Jen loni
 spotřebovalo 145 dobrovolníků na nejzákladnější značení tras 238 000 korun.
 Jako jediný kraj je musela dotovat centrála Klubu českých turistů. Žádosti
 o pokrytí nákladů hejtmanství nevyhovělo.

pak (ne)přímo vyplývá, že v roce 2010 kromě libereckého kraje bylo
značení kompletně financované z veřejných peněz.

 

Jestliže jsou placení z veřejných peněz, tak by mělo být možné je donutit, aby 
data o turistických

trasách zveřejnily jako Open-Data...

 

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] Praha otevřela svoje geografická data

2015-04-13 Thread Jan Cibulka
Záleží od představy uvolnění. Na 106tku už to funguje, proaktivní 
zveřejňování jim moc nejde pod nos.

-Original Message-
From: Matěj Cepl [mailto:mc...@cepl.eu] 
Sent: Monday, April 13, 2015 7:10 PM
To: talk-cz@openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz] Praha otevřela svoje geografická data

On 2015-04-10, 15:42 GMT, Petr Vozdecký wrote:

 http://m.zive.cz/praha-otevrela-svoje-geodata-mapy-modely-i-letecke-sn
 imky-
 zdarma/a-177879/?textart=1

Tuší někdo jestli hrozí, že by byly uvolněny i jízdní řády DPP?

Matěj
--
http://www.ceplovi.cz/matej/, Jabber: mceplatceplovi.cz GPG Finger: 89EF 4BC6 
288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC
 
They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety 
deserve neither liberty nor safety.
-- Benjamin Franklin, Historical Review
   of Pennsylvania, 1759.



___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz


Re: [Talk-cz] WeeklyOSM 240 CZ

2015-03-08 Thread Jan Cibulka
Zdar vespolek,

s binárkama CHAPSu moc nepomůžu (know how soukromý firmy), nicméně data z DORIS 
už jsme z DPP dostali na infozákon, takže se dá říct, že jsou veřejný. Blbý je, 
že to byly až záznamy ex-post, zákonem se moc nedaj nutit ke streamování těch 
dat a samozřejmě se jim nechce to dávat. Ta konkrétní žába na prameni je tam, 
co vím, oddělení IT.

 

From: Petr Schönmann [mailto:pschonm...@gmail.com] 
Sent: Sunday, March 8, 2015 9:53 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] WeeklyOSM 240 CZ

 

Pro Prahu existuje ne realtime vystup, ale polohy podle radu na 
http://tram.mobilnitabla.cz/

 

Dne 8. března 2015 9:44 Jethro xtom...@gmail.com mailto:xtom...@gmail.com  
napsal(a):

Ano:
http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zp-copyright.html
Jethro

 

2015-03-08 9:41 GMT+01:00 Pavel Machek pa...@ucw.cz mailto:pa...@ucw.cz :

Ahoj!

 Tak na tuto mapu je CD dost halkliva a to (pokud vim) proto, ze data ji
 dodava SZDC, ta data CD nakupuji a data jsou dost nesouroda (cas od casu
 chybova, opozdena, nerealna, odporuji si) a sama o sobe nedavaji moc smysl.
 CD se pak s temi daty snazi pracovat a logickymi procesy s vlastnimi
 ziskanymi udaji je validovat. Mel jsem na to tema dlouhy rozhovor sveho casu
 s jejich vyvojarem... Cili chci rici, ze k temto datum, se asi jen tak nekdo
 nedostane (rozhodne ne zdarma).

Fakt?

http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa
Pavel
--
(english) http://www.livejournal.com/~pavelmachek
(cesky, pictures) 
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html


___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org mailto:Talk-cz@openstreetmap.org 
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz

 


___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org mailto:Talk-cz@openstreetmap.org 
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz

 

___
Talk-cz mailing list
Talk-cz@openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz