Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
αναφέρη το κ.κ.ε. σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν στο να φτάσουν μέχρι τα ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλά και να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους μέσα στα ιδρύματα κυρίως οι φοιτητές και σπουδαστές με αναπηρία από τις εργατικές και λαϊκές οικογένειες, καθώς όλα τα αναγκαία μέσα για την εκπαίδευσή τους

Re: [Orasi] Σεζάρια Εβόρα

2014-08-27 ϑεμα GIORGOS MPELIRIS
Μια πραγματική καλυτέχνης. Φοβερή φωνή, απίστεφτη μουσική, έχω βρεθεί σε συναυλία της, ότι και να πω θα είναι λίγο για την Εβόρα. Καλημέρα - Original Message - From: Spiros Skordilis spyri...@icloud.com To: Α Όραση Όραση orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 1:15 AM

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
δεν ασχολείται καν με τους φτιαγμένους. τους θεωρεί αμελιταία ποσώτητα. έτσι το εκλαμβάνω εγώ. Νίκος. Στις 27/8/2014 9:02 πμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: αναφέρη το κ.κ.ε. σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν στο να φτάσουν μέχρι τα ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλά και να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους μέσα στα

[Orasi] σαν σήμερα

2014-08-27 ϑεμα Χρηστοσ Χατζησ
Τα σημαντικότερα γεγονότα της 27ης Αυγούστου από το newsbeast.gr 479 π.X.: Η Μάχη των Πλαταιών λήγει νικηφόρα για τους Έλληνες υπό τη διοίκηση του Παυσανία. 1789: Η γαλλική Εθνοσυνέλευση υιοθετεί τη Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. 1813: Η Μάχη της Δρέσδης τελειώνει με νίκη του

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
όταν κατι δεν το εμπορευεσαι να το πω έτσι απλά , δεν σε νοιαζει και δεν έχει σημασια αν αξιζει ένα η χίλια ευρώ. επομένως αυτό δεν δικαιολογεί να φτάνεις να πληρώνεις ένοικιο για την κατοικία σου και όχι μονο αυτό, σκέψου και το πληγμα που επιφέρουν στην οικοδομή όλοι αυτοί οι φόροι πανω

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
επισης όταν σας βολευει θυμάστε τον καιρό των παχιών αγελάδων, όπως λέτε και βρίσκεται λογικό να πληρώνονται φόροι στην εποχή των ισχων αγελάδωνν με τιμές των παχέων , δικά σας λόγια φίλε. αλέξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Kostas .D. Theodoropoulos Sent: Wednesday, August 27, 2014

[Orasi] Είναι το Σύμπαν ένα δισδιάστατο ολόγραμμα;

2014-08-27 ϑεμα Spiros Skordilis
Είναι το Σύμπαν ένα δισδιάστατο ολόγραμμα; Ένα νέο πείραμα που ξεκίνησε τη λειτουργία του στο εργαστήριο Φέρμι στο Ιλινόις των ΗΠΑ, θα προσπαθήσει να απαντήσει σε μερικά πολύ βαθιά ερωτήματα για το Σύμπαν που αγγίζουν τα όρια της επιστημονικής φαντασίας. Πρόκειται για το Ολόμετρο (Holometer)

[Orasi] Μια καινούργια και ύποπτη λέξη

2014-08-27 ϑεμα Spiros Skordilis
Μια καινούργια και ύποπτη λέξη Το ιστολόγιό μας ζει από τις λέξεις και για τις λέξεις, όσο κι αν συχνά ξεστρατίζει σε άλλα μονοπάτια, οπότε δύσκολα θα μπορούσε ν’ αφήσει ασχολίαστες τις δηλώσεις του μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, στις οποίες γίνεται αναφορά σε μια

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
μπράβο ρε φίλε, αυτό ακρυβώς ήθελα να πω κι εγώ. μάλλον δεν ήμουν σαφής όμως. η καραμέλα της υπεραξίας των ακινήτων, έλαχε σε κάποιους από μας. αφού δανειστήκαμε, τα σκάσαμε στους εργολάβους με την ανοχή του κράτους για τις παρατυπίες που έκαναν, ιμηυπέθριοι κλπ, τώρα ρίχνουν τις αξίες ως προς

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Μην τα μπλέκεις όλα μαζί όμως. το κάθε πράγμα είναι ξεχωριστό. --Κώστας-- - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 1:41 AM Subject: Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Απλά θεωρεί πως το 98% ανήκει στις λαϊκές οικογένειες. κατά τα άλλα δεν αξίζει κανένα σχόλιο μια που το σκεπτικό του είναι παροχημένο και αναχρονιστικό. --Κώστας-- - Original Message - From: Σκορδήλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent:

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Τι σημαίνει δεν το εμπορεύεσαι; ποιος σε εμποδίζει να πουλήσεις για όποιους δήποτε λόγους αύριο ακόμη και την πρώτη κατοικία; Η κατοικία σου έχει υπεραξία από τις δημόσιες υποδομές που δημιούργησε το κράτος δηλαδή οι φορολογούμενοι. Το ότι στην πρώτη κατοικία ο φόρος πρέπει να είναι χαημλός έως

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
βεβαίως και έτσι είναι. ας πληρώναμε την εποχή των παχυών αγελάδων. Προτιμούσαμε όμως να δανειζώμαστε αντί να πληρώνουμε από το εισόδημα μας. Τώρα όμως δεν μας δανείζει κανείς. --Κώστας-- - Original Message - From: Αλέξανδρος Δημητρόπουλος alexandrosdi...@hotmail.com To: orasi mailing

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Δεν σκέφτεσαι όμως το ανάποδο. ότι όταν είχες υψηλές υπεραξίες είχες μηδενικό φόρο. Αυτό λοιπόν το εισόδημα άλλοι το έκαναν απόθεμα με αυτό μπορούν να ζήσουν 4 γενιές μιλάω κύρια για εργολάβους, δικηγόρους, πολιτι΄κούς μηχανικούς κλπ, και οι περισσότεροι ζούσαν άνετα άλλοι πάλι συνέχισαν να

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
κανεις δεν σε εμποδιζει να το εμμπορευτεις αλλά υπάρχει η αναγκη να στεγασεις την οικογενεια σου και επομένως δεν το σκεφτεσαι και ουτε σε ννοιάζει η εμπορική του αξια περα απο φιλολογική συζήτησηεπισης δεν γίνεται να πληρώνεις φόρο για κάτι που δεν φέρει εισόδημα,ακόμα ως που να φτιάξει το

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
εξαρτάτε πως βλέπης τον μπερντέ. απο μέσα η απέξω. σπύρος - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 9:54 AM Subject: Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
όποιοι άρμεγαν τις παχιές αγελάδες ας πληρώσουν, όσοι έπαιρναν δάνεια για διακοπες και εορτοδάνεια και άπλωναν τα ποδια τους έξω απο την κουβέρτα τους προβλημάτους και ας κόψουν το λαιμό τουςαλλά μην ξεχνάμε τα στεγαστικά δάνεια και αυτά που γράφει ο νίκος που με βρίσκουν απολυτα συμφωνο,

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
να ξεκαθαρίσουμε ότι φόρος επί της περιουσίας έπρεπε να υπάρχη και απο τούδε όποιος και να κυβερνίση θα υπάρχη. μέχρι ηνα μαζέψη αυτά που θέλη να μαζέψη ανεξάρτητα πάλι πιός θα κυβερνάη οι φόροι θα υπολογίζοντε με βάση αυτά που τους λείπουν. πικρό άδικο αλλά το ποτήρι ας το συνιθήσουμε και ας

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
πάλι εκτός είσαι μιλάμε για την βασική σου κατοικία που δεν την πουλάς άρα ποιο εισόδημα σου προσφέρει , οι εργολάβοι δεν έχουν σχέση με αυτό ένας εργολάβος έχει εισόδημα απο την εκμετάλλευση ακινήτων και είναι λογικό να πληρώσει και φόρο. αλέξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Kostas

[Orasi] τι παιδευόμαστε; αφού τα γράφουν ταστέρια. τρομάρα τους

2014-08-27 ϑεμα Χρηστοσ Χατζησ
Ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεν μπορεί να είναι ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Πιθανότατα βρίσκεται κάτω από λόφο στο χωριό Τσαρνίλιστε της περιοχής Σβέτι Νικόλε στο βορειοανατολικό μέρος του νοτιοσλαβικού κράτους των Σκοπίων (στην αρχαία Παιονία). Αυτές δεν είναι

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Επειδή βαριέμαι τις φιλολογίες όπως λες και εσύ. Α. σε κάθε σύγχρονη χώρα υπάρχει φόρος στην ακίνητη περιουσία. Β. το ύψος του είναι ανάλογο με τα δημοσιονομικά της κάθε χώρας. Γ. Το κράτος πρέπει να έχει έσοδα για να μπορεί να πληρώνει τις δαπάνες του μισθούς συντάξεις κλπ. Δ. και για να έχει

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
ναι! έρχεται ο λογαριασμός και αντί να κινηγήσει όλους αυτούς που αναφέρεις, απομιζάει τα θύματα όλλων αυτών. Νίκος. Στις 27/8/2014 12:11 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε: Δεν σκέφτεσαι όμως το ανάποδο. ότι όταν είχες υψηλές υπεραξίες είχες μηδενικό φόρο. Αυτό λοιπόν το εισόδημα άλλοι

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Το εισόδημα υπάρχει στην υπεραξία της κατοικίας σου την οποία όπως είπαμε μπορείς αν το επιθυμείς να την πουλήσεις. Αν δεν θέλεις να το κάνεις δικό σου θέμα μεταβιβάζεις αυτή την υπεραξία στα παιδιά σου. --Κώστας-- - Original Message - From: Αλέξανδρος Δημητρόπουλος

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι τόσα χρόνια δε φτιαχτηκε καμία υποδομή επειδή υπάρχει πληθόρα φτιαγμένον φοιτητών αναπήρων; ε δε νομίζω. Νίκος. Στις 27/8/2014 12:23 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: εξαρτάτε πως βλέπης τον μπερντέ. απο μέσα η απέξω. σπύρος - Original Message - From: Νικος

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
ξέχασες το ε. το 70 τοις 100 του μισθού των βουλευτών είναι αφορολόγητο. αλλά δεν πιράζει, στο απειρόβλητο αυτοί. Νίκος. Στις 27/8/2014 12:44 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε: Επειδή βαριέμαι τις φιλολογίες όπως λες και εσύ. Α. σε κάθε σύγχρονη χώρα υπάρχει φόρος στην ακίνητη περιουσία.

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Σωστά. και όταν θέλει η εφορία να έχει πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς για να βρει το κρυμένο χρήμα των μεγαλοεργολάβων οι διθεν προοδευτικοί αριστεροί μιλούν για τον μεγάλο αδερφό που βάζει χέρι στις καταθέσεις μας. οπότε πληρώνουμε. Ξέρεις και τα δύο δεν γίνονται. --Κώστας-- -

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
μα για ποια υπεραξία μιλάς; σήμερα που μιλάμε δεν υφίσταται. αν πάω εγώ σήμερα να πουλήσω το ακίνητο μου, χαμένος θα βγω. Νίκος. Στις 27/8/2014 12:51 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε: Το εισόδημα υπάρχει στην υπεραξία της κατοικίας σου την οποία όπως είπαμε μπορείς αν το επιθυμείς να

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Βλέπεις πως τα μπλέκεις πάλι; --Κώστας-- - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 12:59 PM Subject: Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ ξέχασες το ε. το 70 τοις

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
ας κάνει πρώτα τις μετοχές του χρηματιστηρίου ονομαστικές όπως ζητά συνέχεια το κ κ ε και ύστερα συζητάμε και για τις καταθέσεις. Νίκος. Στις 27/8/2014 1:01 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε: Σωστά. και όταν θέλει η εφορία να έχει πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς για να βρει το

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
σωστά! εκεί, τζιζ κέει. Νίκος. Στις 27/8/2014 1:05 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε: Βλέπεις πως τα μπλέκεις πάλι; --Κώστας-- - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 12:59 PM Subject: Re:

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Βρε συ, όλες οι μετοχές των αε σήμερα είναι ονομαστικές. μια πρόταση του κκ ε ικανοποιήθηκε αλλά η φοροδιαφυγή συνεχίζεται. --Κώστας-- - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 1:11 PM Subject: Re:

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
όχι βέβεα. αλλά όταν διαχωρίζης τους αναπήρους μπένης και εσύ στην λογική που πολεμάς. σπύρος - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 12:55 PM Subject: Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
δεν το γνώριζα. σόρι αν έχεις δίκιο. πάντως είναι ένα πολύ καλό πρώτο βήμα. Νίκος. Στις 27/8/2014 1:38 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε: Βρε συ, όλες οι μετοχές των αε σήμερα είναι ονομαστικές. μια πρόταση του κκ ε ικανοποιήθηκε αλλά η φοροδιαφυγή συνεχίζεται. --Κώστας-- -

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
για ποιο διαχωρισμό μιλάς; δεν τον πρόσεξα. Νίκος. Στις 27/8/2014 2:19 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: όχι βέβεα. αλλά όταν διαχωρίζης τους αναπήρους μπένης και εσύ στην λογική που πολεμάς. σπύρος - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Και όχι μόνο υπάρχει ονομαστική καταγραφή αλλά και ο αριθμός των μετοχών που κατέχουν ενώ αν κατέχουν ποσοστό πάνω από 5% είναι υποχρεωμένοι να ανακοινώνουν τις αγορές και πωλήσεις τους. --Κώστας-- - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list

[Orasi] Όσα δεν ξέρουμε για το gmail | Πέντε πρόσθετες εφαρμογές που λύνουν τα χέρια των χρηστών

2014-08-27 ϑεμα GIORGOS MPELIRIS
Η υπηρεσία email της Google δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να χρησιμοποιήσουν πέντε πρόσθετα του Gmail που είναι πραγματικά χρήσιμα και θα τους κάνουν τη ζωή πολύ πιο εύκολη. Οπως γράφει και το e-pcmag πρόκειται για: 1. Έτοιμες απαντήσεις Πολλές φορές οι χρήστες πρέπει να απαντούν με

[Orasi] Νέο επικίνδυνο “κόλπο” διαρρηκτών:Ρίχνουν υπνωτικό μέσα από την σωλήνα του κλιματιστικού για να ναρκώσουν τους ένοικους διαμερισμάτων!

2014-08-27 ϑεμα GIORGOS MPELIRIS
Τον τρόμο που έζησε νεαρό ζευγάρι μαζί με το μόλις 15 μηνών βρέφος τους στο σπίτι τους στον Αρχάγγελο της Ρόδου, όπου άγνωστοι δράστες αφού τους ψέκασαν με αναισθητικό, μπήκαν μέσα και τους έκλεψαν… Το περιστατικό δεν είναι το μοναδικό αφού σύμφωνα με πληροφορίες είχε σημειωθεί παρόμοιο πριν

[Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
Τελευταία στο στόχαστρο του υπουργού Παιδείας έχουν μπει οι «αιώνιοι φοιτητές». Όλοι... χωρίς καμία διάκριση. Μεταξύ αυτών και ο Αλέξανδρος Μεταξάς, την ιστορία του οποίου φέρνουν στη δημοσιότητα οι Οικολόγοι Πράσινοι με επιστολή τους προς τον υπουργό Παιδείας. Ο Αλέξανδρος Μεταξάς εισήχθη

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
τον συγκεκριμένο συνάδελφο δεν τονγνωρίζω. αραδεν μπορω να κρίνω τις τότε επιλόγες του για την ζωή του ούτε ασφαλώς και τις τώρα. όμως η αναφορά στην επιστολή της παραπάνω περίπτωσης μου φαίνεται πολύ προσχηματική αφού κατ΄ουσίαν διαπηστώνει κάνεις απο τα γραφόμενα της, ότι διαφωνούν οι

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
1. συντάξεις πληρώνονται απο τις ασφαλιστικές εισφορες των εργαζομένων και για αυτό πρέπει να υπάρχει σωστή αναλογια μεταξυ εργαζόμενων και συνταξιουχων, εδω φρόντισαν βέβαια να φτάσουν την ανεργία στο τριάντα τοις εκατό, οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα δεν έχουν να κάνουν με τους φόρους, αλλά

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
μην λες για αυτους, θα σε πουν λαϊκιστή. αλέξανδροςσ -Αρχικό μήνυμα- From: Νικος Χαριτος Sent: Wednesday, August 27, 2014 12:59 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ ξέχασες το ε. το 70 τοις 100 του μισθού των βουλευτών

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
λαικές και εργατικές οικογένειες απο την μία και άλλες. και να σε ρωτήσω. ο τραπεζουπάληλος, ο εργατουπάληλος ο δημόσιος υπάληλος, ο μεγαλοκαλιεργητής, ο βιοτέχνης, ο μικροξενοδόχος και άλλες κατηγορίες πολιτών που κατατάσοντε. σπύρος - Original Message - From: Νικος Χαριτος

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
για το πρόβλημα αυτό, δηλαδή για τους ανάπηρους φοιτητές, η σεαάν κάνει αύριο κινητοποίηση στο υπουργείο παιδείας. Νίκος. Στις 27/8/2014 6:23 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε: Τελευταία στο στόχαστρο του υπουργού Παιδείας έχουν μπει οι «αιώνιοι φοιτητές». Όλοι... χωρίς καμία διάκριση.

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
την ίση μεταχείρηση να τη ζητάμε όταν σπουδάζουμε και επί ίσοις όροις. όταν ένας τυφλός φοιτητής για παράδειγμα φτήνει στην κυριολεξία αίμα προκειμένου να αποκτήσει τα βιβλία για να μπορέσει να σπουδάσει, τότε ναι, πρέπει να εξερείται. η σύζηγος μου, για να καταφέρει να πάρει πτυχίο, έδωσε

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
σύνελθε Σπύρο! για σπουδές μιλάμε. δηλαδή θα πρέπει να ερωτάται ο ανάπηρος φοιτητής τι δουλειά κάνει ο πατέρας του; ήμαρτον! μήπος να του ζητείται και πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων; είναι σαν να μου λες ότι καλώς δεν έγινε τίποτα τόσα χρόνια, γιατί μαζί με τους φτωχούς ανάπηρους θα

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
ανοησίες. Εαν μετά από 37 χρόνια μιλάμε για διαγραφή φοιτητή όλα έχουν χάσει το νόημα τους. --Κώστας-- - Original Message - From: γρηγόρης αργυρόπουλος grega...@gmail.com To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 6:38 PM Subject: Re: [Orasi] Θα

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
συγνώμη εγώ μήλησα για λαικές και εργατικές οικογένειες? ακριβώς αυτό είπα. ότι η εκπέδευσι στους αναπήρους πρέπει να παρέχετε αδιακρίτως. το κουκουέ βάζη διαχωριστικές γραμμές. γιαυτό σου έγραψα πιά είναι και πιά δεν είναι λαική οικογένεια. πιστεύω να έγινα κατανοητός. σπύρος -

Re: [Orasi] Ε.Σ.Α.με.Α: Σε απόγνωση τα άτομα με αναπηρία λόγω ΕΝΦΙΑ

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Ας ξεκινήσουμε από το 2. ο φόρος διαφέρει από χώρα σε χώρα όπως σου έγραψα σύμφωνα με την δημοσιονομική της κατάσταση και επιβάλλεται στο σύνολο της ακίνηρτης περιουσίας. Προφανώς αν βελτιωθούν τα δημοσιονομικά μας θα ελαφρύνει και ο σχετικός φόρος. Πάμε στο 1. Σου διαφεύγει προφανώς ότι τα

[Orasi] Κινητοποίηση - Διαμαρτυρία της Ε.Σ.Α.μεΑ. για την Ειδική Εκπαίδευση και Αγωγή

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
Κινητοποίηση - Διαμαρτυρία της Ε.Σ.Α.μεΑ. για την Ειδική Εκπαίδευση και Αγωγή Υπόμνημα με αναλυτικές προτάσεις απέστειλε σήμερα Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014 η ΕΣΑμεΑ στον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο, ενόψει της κινητοποίησης στο υπουργείο Παιδείας για την Ειδική Εκπαίδευση και Αγωγή, την Τρίτη

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
καμία διαχωριστική γραμμή δε βάζει το κουκουέ. απλά αναδικνοίει τις λαϊκές και φτωχές οικογένειες. δεν είπε ποτέ, ο πλούσιος ανάπηρος να πληρώσει για να σπουδάσει. Νίκος. Στις 27/8/2014 8:57 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: συγνώμη εγώ μήλησα για λαικές και εργατικές οικογένειες? ακριβώς

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
μην το ψάχνεις. όταν χρησιμοποιείς εργαλεία της προπολεμικής ελλάδας για να περιγράψεις τον όρο λαϊκή οικογένεια προφανώς και είσαι εκτός ως κόμμα στην ανάλυση σου. --Κώστας-- - Original Message - From: Σκορδήλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
Καλά. επι ίσοις όροις ακόμη και στην κομουνιστική κοινωνία δεν θα σπουδάζεις. --Κώστας-- - Original Message - From: Νικος Χαριτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 27, 2014 8:37 PM Subject: Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
στην συγκεκριμένη περίπτωση μιάς και γιαυτήν συζητάμε, επιχηρείτε να αναδιχθεί ώς ένας τυφλός που παρεμποδίζεται να σπουδάσει και αυτό δεν είναι αληθές αφού οι επιλόγες της ζωής του ήταν δδιαφορετικές. δεν την συσχετίζω με αυτήν της συζήγου σου αφού είναι εντελώς διαφορετική. αυτό ακριβώς

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
πεσμού βρε κώστα δεν αδηκεί τα νέα παιδιά του χώρου που προσπαθούν και παλεύουν εξωμοιόνωντας τα με μιά τέτοια κατάσταση; γρηγόρης Στις 27/8/2014 8:55 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε: ανοησίες. Εαν μετά από 37 χρόνια μιλάμε για διαγραφή φοιτητή όλα έχουν χάσει το νόημα τους.

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
όταν ψάχνουμε να βρούμε για να προσάψουμε κάτι χορείς να υπάρχει, τότε ερχόμαστε στην παριμία μετασυγχωρίσεως, της κωντης ψ, οι τρίχες τις έφτεξαν. το κουκουέ μπορεί να έχει πολλά που μπορεί κάποιος να του προσάψει, όμως τουλάχιστον δε χαμελεοντίζει. Νίκος. Στις 27/8/2014 9:04 μμ, ο/η Kostas

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα Kostas .D. Theodoropoulos
όχι μόνο τα αδικεί αλλά μηδενίζει τις τιτάνιες προσπάθειες. Το να επικαλείσαι ένα παράδειγμα ενός φοιτητή που για 40 χρόνια δεν έχει τελειώσει την σχολή του εκτός από γελοίο είναι και επικίνδυνο. --Κώστας-- - Original Message - From: γρηγόρης αργυρόπουλος grega...@gmail.com To:

Re: [Orasi] Κινητοποίηση - Διαμαρτυρία της Ε.Σ.Α.μεΑ. για την Ειδική Εκπαίδευση και Αγωγή

2014-08-27 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
κι εμένα τώρα γιατί μου φαίνεται πώς το πρωτεύον ζήτημα είναι οι εκπαιδευτικοί; κακοπροέραιτε γρηγόρη χαχα γρηγόρης Στις 27/8/2014 9:02 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: Κινητοποίηση - Διαμαρτυρία της Ε.Σ.Α.μεΑ. για την Ειδική Εκπαίδευση και Αγωγή Υπόμνημα με αναλυτικές προτάσεις απέστειλε

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
και δεν θα έπρεπε ώς χώρος να στεκόμαστε σίσωμοι επικρητικά σε όλον αυτόν τον μηδενισμό όπως σωστά λές; και επιδή πηστεύω θα πείς ότι θα έπρεπε, θα σου πω πώς δηστυχώς για ακόμη μία φορά δεν το κάνουμε πώς λοιπόν περιμένουμε να το κάνουν οι άλλοι για μάς; γρηγόρης Στις 27/8/2014

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
ναι αλλά οι νόμοι δε θεσπίζονται σύμφωνα με την κάθε περίπτωση. ο ανάπηρος δυστυχώς δεν έχει τις ισες ευκαιρίες με τον αρτιμελή να σπουδάσει. ας του τις δώσει πρώτα το κράτος και μετά ναι, να τον αντιμετοπίσει ισότιμα. Νίκος. Στις 27/8/2014 9:37 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε: στην

Re: [Orasi] Θα διαγράψετε και τον τυφλό μουσικό κύριε υπουργέ;

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
είχες δεν είχες, πάλι εκεί το πήγες. τι να κάνουμε ρε φίλε, άλλοι το μικρόβιο το κολάν μικροί, άλλοι μεγαλύτεροι χαχά. πάντως δεν υπερασπίζομαι τον κομουνισμό στην προκειμένη. δεν ξέρω πως θα ήταν με αυτόν και μάλλον ούτε θέλω να δοκειμάσω. τις ίσες ευκαιρίες όμως, ναι θα τις υπερασπίζομαι όσο

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
να λοιπον το σημίο 3 που για σένα είναι ανωησία. 3. Τα συγγράμματα παρέχονται δωρεάν στους τυφλούς φοιτητές με την εγγραφή τους στη σχολή, στη γραφή braille ή σε μεγαλογράμματη γραφή ή σε μεγέθυνση στους φοιτητές και σπουδαστές με μερική όραση. δηλαδή αυτό είναι κουτό να το ζητάς. είναι

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
μήπως ξεχνάμε το κεάτ. κέντρο εκπέδευσης και αποκατάστασης τυφλών. εκπέδευση γενικώς. όχι δευτεροβάθμιας εκπέδευσης. άρα επειδή δεν δουλεύη ενας φορέας αναζητούμε αλλού την λύση. και πιός σε διασφαλίζη πως κιάν ψυφιζόταν η τροπολογία ως έχη ότι το σύστημα θα δούλευε. και τότε θα ξαναυποβάλαμε

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Νικος Χαριτος
δε με ενδιαφέρει ρε φίλε σα φοιτητή ποιος θα αναλαμβάνει το έργο αυτό. με ενδιαφέρει κάθε χρόνο να έχω τα βιβλία μου στην ώρα τους όπως όλοι οι Έλληνες φοιτητές. να έχει λοιπόν την ευθύνη το υπουργείο παιδείας και ας τα δίνει στο κεάτ να τα τυπώνει. να το χρηματοδοτεί όμως γι αυτή τη δουλειά

[Orasi] Γεράσιμος Μαρκοράς

2014-08-27 ϑεμα Spiros Skordilis
Γεράσιμος Μαρκοράς Γεράσιμος Μαρκοράς: Κερκυραίος ποιητής, από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της Επτανησιακής Σχολής. Γεράσιμος Μαρκοράς Κερκυραίος ποιητής, από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της Επτανησιακής Σχολής. Είναι γνωστός για τα ποιήματά του Μάνα και Εργασία, που ανέθρεψαν

[Orasi] Ζυγούρης Τζαβέλλας

2014-08-27 ϑεμα Spiros Skordilis
Ζυγούρης Τζαβέλλας Ζυγούρης Τζαβέλλας: Ήρωας της Ελληνικής Επανάσταση, που «έπεσε» στη Μάχη της Καλιακούδας. Έδρασε στην Ήπειρο και τη Δυτική Στερεά Ελλάδα. Ζυγούρης Τζαβέλλας Ήρωας της Ελληνικής Επανάσταση, που «έπεσε» στη Μάχη της Καλιακούδας (28 Αυγούστου 1823). Έδρασε στην Ήπειρο και τη

Re: [Orasi] ΒΟΥΛΗ: Τροπολογία του ΚΚΕ για τη στήριξη φοιτητών και σπουδαστών με αναπηρία

2014-08-27 ϑεμα Σκορδήλης Σπύρος
τώρα αρχίζουμε να συνενοούμαστε. και εγώ αυτό θέλω. όλα τα παιδιά με αναπηρία ανεξάρτητα αν προέρχοντε απο λαικές η εργατικές η δημοσιουπαληλικές, η μικροαστικές οικογένειες να έχουν έγκερα τα συνγράματα. και γιαυτό υπάρχουν θθεσμοθετιμένοι φορείς. να ένας λόγος για κατάληψη στο τυπογραφείο

[Orasi] σαν σήμερα

2014-08-27 ϑεμα Χρηστοσ Χατζησ
Τα σημαντικότερα γεγονότα της 28ης Αυγούστου από το newsbeast.gr 1565: Ιδρύεται η Σεντ Ογκουστίν στη Φλόριντα των ΗΠΑ. Πρόκειται για τον παλαιότερο ευρωπαϊκό οικισμό στις ΗΠΑ. 1833: Κατάργηση της δουλείας σε ολόκληρη την επικράτεια της Βρετανικής Αυτοκρατορίας. 1845: Το επιστημονικό