Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
τι εννοείς έντονες πιέσεις; καλημέρα αλέξανδρος -- From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr Sent: Thursday, April 10, 2014 7:25 AM To: οραση οραση orasi@hostvis.net Subject: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη. μετά απο εισηγήσεις και

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
χαχα. τι θέλει να πει ο έταιρος ποιητής; Νίκος. Στις 10/4/2014 7:25 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: μετά απο εισηγήσεις και έντονες πιέσεις στην γραφιοκρατία που παντού υπάρχη, το βιβλίο του νίκου χαρίτου η ζωή μου ενα ποίμα θα βρίσκετε στην λαική βιβλιοθήκη τυφλών. όπιος το θέλη ανα πάσα

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
υπήρχε ρε παιδί μου το αίτημα, απο λαικές δυνάμεις να ενταχθή το ποίημα του νίκου στην βιβλιοθήκη. η γραφιοκρατεία αντιδρούσε, αλλά δεν τις πέρασε. σπύρος - Original Message - From: Αλεξανδρος Δημητρόπουλος alexandrosdi...@hotmail.com To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent:

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
το σύνολο των βιβλίων που έχουμε απο τους φορείς σε μορφή mb3. τώρα μήν τα πέρνης όλα απολύτως τις μετριτής. το νόημα είναι ότι όπιος το ζητήση υπάρχη μαζί με όλα τα βιβλία που έχουμε. σπύρος - Original Message - From: Χρηστοσ Χατζησ hatzi...@otenet.gr To: orasi mailing list

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
τα ξεπεράσαμε χρυσούλα. ο λαός νίκησε. σπύρος - Original Message - From: Χρυσούλα Καραθύμιου chrisakarr...@freemail.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 11:50 AM Subject: Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη. Γιατί υπήρξαν πιέσεις,

[Orasi] Μερσέντες. Ανέκδοτο

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Ένας Έλληνας έχει μπει στο αεροπλάνο της επιστροφής από το Μεξικό για την Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια της πτήσης, του πετάγονται τα μάτια έξω, καθότι η αεροσυνοδός που κόβει βόλτες στον διάδρομο του αεροσκάφους είναι αστέρι λατίνοαμερικάνα θεογκόμενα. -Πώς σε λένε; (την ρωτάει ο ξύπνιος

[Orasi] Αλλάζουν οι ορμόνες και στα δύο φύλα όταν ερωτευόμαστε

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Αλλάζουν οι ορμόνες και στα δύο φύλα Όταν ερωτεύεστε οι ορμόνες στο σώμα σας παρουσιάζουν αξιοσημείωτες αλλαγές. Στους άνδρες, η ορμόνη τεστοστερόνη που μεταξύ άλλων αυξάνει την επιθετικότητα και τη σεξουαλική ορμή, μειώνεται. Αντίθετα στις γυναίκες, η τεστοστερόνη που συνήθως βρίσκεται σε

Re: [Orasi] Χάντρες και καθρεφτάκια από τη Μέρκελ

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
χάντρες και καθρεφτάκια απο την μιά πυροτεχνίματα και κλακέτες απο την α΄λλη. η αλήθεια ίσως βρίσκετε κάπου στην μέση. σπύρος - Original Message - From: Γιωργος Καλουδακης georgeka...@yahoo.gr To: ORASI ORASI@HOSTVIS.NET Sent: Thursday, April 10, 2014 1:04 PM Subject: [Orasi] Χάντρες

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
μήπως γιατί ανήκει στην εσκ; αλέξανδρος -- From: Χρυσούλα Καραθύμιου chrisakarr...@freemail.gr Sent: Thursday, April 10, 2014 11:50 AM To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Subject: Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη. Γιατί

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Η γραφειοκρατία όπως και η αναβλητικότητα είναι εχθρός του λαού. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Thursday, April 10, 2014 12:26 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη. τα ξεπεράσαμε χρυσούλα. ο λαός νίκησε. σπύρος

[Orasi] Το Ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Το ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ παρουσίασε το μεσημέρι ο γενικός γραμματέας του κόμματος Δημήτρης Κουτσούμπας. «Πρόκειται για δοκιμασμένους πρωτοπόρους αγωνιστές του εργατικού και λαϊκού κινήματος. Πρωτοπόροι στους τόπους δουλειάς, στους εργατικούς κλάδους του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα,

[Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Επιβεβαιώνει το υπουργείο Οικονομικών την πώληση 5ετούς ομολόγου ονομαστικής αξίας 3 δισ. ευρώ με ετήσιο κουπόνι 4,75%. Χαρακτηρίζει τη ζήτηση για τα ομόλογα πολύ ισχυρή, καθώς και ότι η συμμετοχή των ξένων θεσμικών αναμένεται να πλησιάσει το 90%. Στην ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρεται ότι

Re: [Orasi] Χάντρες και καθρεφτάκια από τη Μέρκελ

2014-04-10 ϑεμα mpampis tokatlidis
Ούτε καν στη μέση. Ο καθένας, αργυρώνητος δημοσιογραφίσκος ή οικονομολόγος κάποιου απο τα τριτοκοσμικά μας πανεπιστήμια γράφει και μια μπαρούφα. Πιστεύω ότι η σημερινή ημέρα, με την έξοδο της Ελλάδας στις αγορές, είναι ημέρα ορόσημο. Μην ξεχνάτε ότι όλες οι οικονομίες της δύσης είναι

Re: [Orasi] Χάντρες και καθρεφτάκια από τη Μέρκελ

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Ετσι ακριβώς. Η σημερινή μέρα αποτελεί ορόσιμο με συμβολικό χαρακτήρα. Ανοίγει τον δρόμο όχι μόνο για την αποκατάσταση της εθνικής αξιοπρέπειας και πολιτικοοικονομικής αξιοπιστίας της χώρας αλλά είναι και ένα σημαντικό βήμα επιστροφής της στην πραγματική της εθνική κυριαρχία. --Κώστας--

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κοίτα να δεις! ακούστηκε και αυτό το επιχήρημα. όχι για την εσκ, για το κ κ ε. το πληροφορήθηκε η Μέρκελ μέσο διαδικτίου και πήρε τηλέφωνο αμέσως το Σαμαρά. αφήστε τις μαλακίες του λέει, θέλουμε ψήφους τώρα στις ευρωεκλογές. περάστε το βιβλίο και αύριο που θα έρθω, θα το εξαγκήλω σαν δωράκι

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Βασικά για να λέμε την αλήθεια πρόταση της Μερκελ ήταν και την υλοποιεί ο Σπύρος. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Thursday, April 10, 2014 5:07 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη. κοίτα να δεις! ακούστηκε και

Re: [Orasi] Το Ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
νομίζω πως έπρεπε να βρεθή χώρος και για κάπιο καταξιομένο άτομο απο τους αναπήρους. σπύρος - Original Message - From: Γιωργος Καλουδακης georgeka...@yahoo.gr To: ORASI ORASI@HOSTVIS.NET Sent: Thursday, April 10, 2014 2:41 PM Subject: [Orasi] Το Ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ Το

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
για να καταλάβουμε ίσως που φθάνη ο λαικισμός. γνωστή αντιμνημονιακή εφημερίδα έγραφε σήμερα. σαμαρά πάρε τα 13 δίς τόσα είχαν φθάση μεχρι το κλείσιμο της εφημερίδας και ρίχτα στην αγορά... σπύρος - Original Message - From: Kostas D. Theodoropoulos ks...@hostvis.net To: orasi mailing

Re: [Orasi] Χάντρες και καθρεφτάκια από τη Μέρκελ

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
ναί απλά να συμπληρώσω πως αν η οικονομία δεν συνεχίση της διαρθροτικές αλαγές δεν θα προχωρήσουμε γρήγορα. σπύρος - Original Message - From: mpampis tokatlidis tokba...@gmail.com To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 3:14 PM Subject: Re: [Orasi]

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
δεν πέρασε εύκολα όμως. σπύρος - Original Message - From: Kostas D. Theodoropoulos ks...@hostvis.net To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 5:16 PM Subject: Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη. Βασικά για να λέμε την αλήθεια πρόταση της

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Ως και η ελιά ασχολήθηκε με το θέμα και η έλευση του ποταμού ήταν καθοριστική. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Thursday, April 10, 2014 5:26 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη. δεν πέρασε εύκολα όμως. σπύρος

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
όταν λυπάσαι που κάποιος κάνει θετικά βήματα για την χώρα σου, όταν στενοχωριέσαι που κάποιος προκόβει προσφέροντάς στη πατρίδα κάτι, όταν πληγώνεσαι επειδή αχνοφαίνεται μιά ηλιαχτιδα γεννόντας ελπιδα στους συνανθρώπους σου. απλώς αυτοχαρακτηρίζεσαι ανθέλληνας γρηγόρης Στις 10/4/2014 5:20

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
αληθεύει ότι ήτω ηλικρινές το ενδιαφέρον του ολάν τόσο που ασκήθηκαν πιεσείς μεσώ του ευρωκοινοβουλιου ωστε να καμθούν οι αντιστάσειςτων άλλων ηγετών; γρηγόρης Στις 10/4/2014 5:30 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε: Ως και η ελιά ασχολήθηκε με το θέμα και η έλευση του ποταμού ήταν

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
δηλαδή, νενικήκαμεν! που θα έλεγε και ο αγγελειοφόρος στον μηλτιαδη γρηγόρης Στις 10/4/2014 2:33 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε: Η γραφειοκρατία όπως και η αναβλητικότητα είναι εχθρός του λαού. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Thursday, April 10, 2014

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Εξαιρετικό ήταν το ενδιαφέρον που επέδειξε ο Πούτιν του θύμισε τα νιάτα του. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: γρηγόρης αργυρόπουλος Sent: Thursday, April 10, 2014 6:00 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη. αληθεύει ότι ήτω ηλικρινές το

Re: [Orasi] ο νίκος χαρίτος στην λαική βιβλιοθήκη.

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
μήπως απλώς δεν μπορούσε να αντιμετοπίσει δύο κρήσεις ταυτόχρονα μιάς και στο προσκήνιο είναι η κρημαία; γρηγόρης Στις 10/4/2014 6:12 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε: Εξαιρετικό ήταν το ενδιαφέρον που επέδειξε ο Πούτιν του θύμισε τα νιάτα του. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα-

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
καλά ας μήν πάμε στο άλλο άκρο. δεν θα μοιάσουμε σε αυτόυς που μιλούσανε και μιλάνε για κρεμάλες. σπύρος - Original Message - From: γρηγόρης αργυρόπουλος grega...@gmail.com To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 5:50 PM Subject: Re: [Orasi] Με κουπόνι

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
όχι αλλά δεν πειράζη. τον ίδιο δρόμο αργά η γρήγορα θα ακολουθήσουν. σπύρος - Original Message - From: γρηγόρης αργυρόπουλος grega...@gmail.com To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 6:37 PM Subject: Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

[Orasi] ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΣΤ ΣΤΙΣ 10/4/2014

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΣΤ ΣΤΙΣ 10/4/2014 Διαβάστε τον τηλεφωνητή της ΠΕΚΜ του ΠΣΤ, ο οποίος ακούγεται στο τηλέφωνο (2310) 250 111, εσωτερικό 122 Ημερομηνία καταγραφής μηνύματος: Πέμπτη 10 Απριλίου 2014 Η εταιρεία υπηρεσιών υγείας ΕΥclub

[Orasi] Ξεκινά η λειτουργία ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής

2014-04-10 ϑεμα Spiros Skordilis
Ξεκινά η λειτουργία ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Την Τετάρτη 23 Απριλίου 2014 θα γίνει η έναρξη μαθημάτων στα δύο πιλοτικά ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής στα οποία πρόκειται να φοιτήσουν άτομα με προβλήματα σε όραση και ακοή. Τα δύο νέα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής ξεκινούν τη

[Orasi] Ορίστηκαν οι εύλογες δαπάνες διαβίωσης από το υπουργείο Ανάπτυξης

2014-04-10 ϑεμα Spiros Skordilis
Ορίστηκαν οι εύλογες δαπάνες διαβίωσης από το υπουργείο Ανάπτυξης Τα ποσά που θα πρέπει να απομένουν στα νοικοκυριά μετά την αφαίρεση των φόρων και των δόσεων για την εξυπηρέτηση των τραπεζικών δανείων έτσι ώστε να μπορούν να καλύπτουν τις βασικές δαπάνες διαβίωσης, ανακοίνωσε το υπουργείο

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
πειράζει! αφου αφορά ανθρώπους γρηγόρης Στις 10/4/2014 6:57 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: όχι αλλά δεν πειράζη. τον ίδιο δρόμο αργά η γρήγορα θα ακολουθήσουν. σπύρος - Original Message - From: γρηγόρης αργυρόπουλος grega...@gmail.com To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent:

Re: [Orasi] Το Ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Θα μπορούσε να συμμετέχει άτομο απο το αναπηρικό κίνημα, όπως ο καθένας το ενοεί αλλάπιστεύω ότι απλά θα συμπλήρωνε το ψηφοδέλτιο.Τώρα όσον αφορά τον συμβολισμό και τα τοιαύτα που θα μου έλεγε κάποιος,τη στιγμή που δέν υπάρχει περίπτωση να εκλεγεί αναρωτιέμαι πιά είναι η ουσία? Γιώργος

[Orasi] Τρολ και κατσαπλιάδες

2014-04-10 ϑεμα Spiros Skordilis
Τρολ και κατσαπλιάδες Πολλά θέματα έχει η επικαιρότητα, αλλά θα προσπεράσω τον εθνικό θρίαμβο της Εξόδου στις Αγορές επειδή ένα άλλο θέμα της επικαιρότητας έχει και λεξιλογικό και ιντερνετικό ενδιαφέρον -στο κάτω-κάτω, τον θρίαμβο μπορούμε να τον συζητήσουμε και αύριο, και μεθαύριο, έτσι κι

Re: [Orasi] Το Ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
ακριβώς επειδή ούτως η άλλως δεν υπάρχη περίπτωσι να εκλεγή διότι το κ.κ.ε ψυφίζη με γραμμή και αυτό είναι δικαίωμα του, πιστεύω ότι υπάρχουν καταξιομένα άτομα στον χώρο και δικαιωματικά ΄θα μπορούσαν να μετέχουν στο ψυφοδέλτιο εκπροσοπόντας εναν χώρο. σπύρος - Original Message - From:

Re: [Orasi] Χάντρες και καθρεφτάκια από τη Μέρκελ

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Το πρώτο σχόλιό μου είναι οτι θεωρώ την είσοδο της χώρας στίς αγορές θετική.Οσον αφορά όμως ποιές οικονομίες θεωρούν όλοι αυτοίπου ανέφαιρες καλές η απάντησή μου είνι η εξής Αυτές πούθα τους προσφέρουν τα μεγαλύτερα κέρδη.Αυτό άλλωστε ομολόγησε ωμά και ο Βενιζέλος σήμερα Γιώργος. :

Re: [Orasi] Χάντρες και καθρεφτάκια από τη Μέρκελ

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Βήμα για την απόκτηση της εθνικής κυριαρχίας την οποία όμως θα αποκτήσει όταν θα αλλάξω κόσμο.Γιώργος -- From: Kostas D. Theodoropoulos ks...@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 3:23 PM To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Subject: Re:

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Καλησπέρα γρηγόρη. Ακουσα στόν SKY το μεσημέρι τον Σταθάκη πού χαρακτήρισε θετικό το γεγονός. Γιώργος -- From: γρηγόρης αργυρόπουλος grega...@gmail.com Sent: Thursday, April 10, 2014 6:37 PM To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Subject: Re:

Re: [Orasi] Το Ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Σίγουρα θα μπορούσε να συμπεριλάβει ένα καταξιωμένο άτομο έτσι όπως το θέτεις. Φαντάζομαι δέν ισχύει το ίδιο στις δημοτικές και περιφεριακές εκλογές -- From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr Sent: Thursday, April 10, 2014 7:41 PM To: orasi

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
ΓΕΙΆ ΣΟΥ ΓΙΏΡΓΟ! Ο ΣΤΑΘΆΚΗς ΈΧΕΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΊ ΠΟΛΛΈς ΦΟΡΈς ΓΙΑ ΔΙΆΦΟΡΑ ΖΗΤΉΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΊΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΉΣΤΗΚΑΝ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΊΑ ΤΑ ΑΛΛΆ ΗΓΕΤΙΚΆ ΣΤΕΛΈΧΗ ΤΟΥ ΣΊΡΙΖΑ. ΉΔΟΜΕΝ ΓΡΗΓΌΡΗς Στις 10/4/2014 8:11 μμ, ο/η Γιωργος Καλουδακης έγραψε: Καλησπέρα γρηγόρη. Ακουσα στόν SKY το μεσημέρι τον Σταθάκη πού

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Σωστά. Θα πώ μόνο ότι άν άκουσα σωστά υπάρχει διαφωνία ως προς το χρόνο.Δηλαδή άν θα έπρεπε να βγούμε πρίν ή μετά τίς ευρωεκλογές. Γιώργος -- From: γρηγόρης αργυρόπουλος grega...@gmail.com Sent: Thursday, April 10, 2014 8:52 PM To: orasi mailing

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
ΠΡΟΦΆΝΩς ΤΟΝ ΣΙΡΙΖΆ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΊ ΠΟΛΗΤΙΚΆ ΤΟ ΌΤΙ Η ΧΏΡΑ ΒΓΉΚΕ ΣΤΙς ΑΓΟΡΈς ΠΡΊΝ ΤΙς ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΈς. ΤΟ ΑΝ ΚΆΤΙ ΕΊΝΑΙ ΘΕΤΙΚΌ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΜΆΤΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟΠΟΛΗΤΙΚΆ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ. ΒΕΒΑΊΩς ΤΟ ΌΤΙ ΒΓΉΚΑΜΕ ΣΤΙς ΑΓΟΡΈς ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΌΤΙ ΞΑΦΝΙΚΆ ΛΎΘΗΚΑΝ ΌΛΑ ΜΕ ΜΙΆς. ΌΜΩς ΕΊΝΑΙ ΜΙΆ ΘΕΤΙΚΉ

[Orasi] Τι πρέπει να τρώω για να ρίξω χοληστερόλη- τριγλυκερίδια;

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
Η Ευρωπαϊκή Καρδιολογική Εταιρεία και η Ευρωπαϊκή Εταιρεία Αθηροσκλήρωσης, ανασκοπώντας τα πιο πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα, ανανέωσαν πολύ πρόσφατα τις διατροφικές οδηγίες για τη διαχείριση των δυσλιπιδαιμιών. (Πηγή:Ελληνικό Ίδρυμα Γαστρεντερολογίας και διατροφής) Το μήνυμα κλειδί που

[Orasi] Ανέκδοτο. Ο Γερμανός και ο Ελληνας.

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
--- Συζητούσε ένας Γερμανός με έναν Έλληνα: - Εμείς στην Γερμανία είμαστε σχεδόν όλοι δωρητές σώματος, μετά τον θάνατο μας δωρίζουμε τα όργανα του σώματος μας. - Σιγά, λέει ο Έλληνας, τι μου είπες... Εμείς είμαστε δωρητές οργάνων εν ζωή! - Μα αυτό δεν είναι δυνατόν, λέει ο

[Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ. 08/04/2014 Συνάδελφοι, Την Κυριακή 06 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου. Μετά το τέλος των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης το Σώμα ενέκρινε τον οικονομικό απολογισμό της Διοίκησης με ψήφους 94 υπέρ, 28 κατά και 1 λευκό,

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
γιατί άραγε δεν αναφέρη αριθμό ψύφων για τις ψυφοφορίες στην εότ? σπύρος - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: οραση οραση orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 9:26 PM Subject: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ. Μήνυμα αυτόματου

[Orasi] Παράνομος ο αποκλεισμός αναπήρων από την Ιατρική Σχολή. κύπρος

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
Παράνομος ο αποκλεισμός αναπήρων από την Ιατρική Σχολή Λευκωσία: Παράνομος με βάση και τον νόμο για τις παγκύπριες εξετάσεις και την εισαγωγή φοιτητών στα δημόσια πανεπιστήμια, ήταν μεταξύ άλλων ο εκ των προτέρων αποκλεισμός των ατόμων με αναπηρίες από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου

[Orasi] 3 ανεκδοτάκια

2014-04-10 ϑεμα Γιωργος Καλουδακης
Μπαίνει ένας άνδρας σε ένα μαγαζί με ηλεκτρικά και λέει στην πωλήτρια: - Θα ήθελα ένα δώρο για την πεθερά μου. - Έχουμε ηλεκτρική σκούπα, ηλεκτρικό σίδερο και ηλεκτρική κουζίνα. Τι προτιμάτε; - Ηλεκτρική καρέκλα έχετε; -- Σε γκάλοπ που έγινε για το τι κάνουν οι Έλληνες

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα mpampis tokatlidis
τραγικό. πάντα για να κρίνεις θα πρέπει να γνωρίζεις, έστω και λίγο το θέμα. Αιδώ θα πρέπει να ξέρει κανείς πως διαρθρώνεται το δημόσιο χρέος. Μερικοί νομίζουν ότι είναι βουρ πάρε όσα σου δίνουν. - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: orasi mailing list

Re: [Orasi] Χάντρες και καθρεφτάκια από τη Μέρκελ

2014-04-10 ϑεμα mpampis tokatlidis
Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανάπτυξη της εγχώριας οικονομικής δραστηριότητας. Στη Γεωργία, κτηνοτροφία, αλιεία, τη μεταποίηση, τη ναυπηγική βιομηχανία, τα ορυχτά και φυσικά στις υπηρεσίες και τελευταίον τον τουρισμό. Το κράτος έως σήμερα πολεμούσε κάθε τι ελληνικό. Οι γουλιές γίνονται με

[Orasi] Το επερχόμενο Βατερλό των Αλέξηδων...

2014-04-10 ϑεμα mlaspas
Στην Ελλάδα η αριστερά κυριαρχεί ιδεολογικά για ολόκληρες δεκαετίες, χάριν και των ενοχών της δεξιάς η οποία π.χ. αθώωσε τους συνεργάτες των ναζί στην κατοχή, προκειμένου να τους χρησιμοποιήσει να καταπνίξει την πραξικοπηματική κατάληψη της εξουσίας που επιχείρησε με

Re: [Orasi] Το Ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
συμφωνώ! Νίκος. Στις 10/4/2014 5:17 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: νομίζω πως έπρεπε να βρεθή χώρος και για κάπιο καταξιομένο άτομο απο τους αναπήρους. σπύρος - Original Message - From: Γιωργος Καλουδακης georgeka...@yahoo.gr To: ORASI ORASI@HOSTVIS.NET Sent: Thursday, April 10, 2014

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
πρέπει να απαντήσης, αν οι τράπεζες και τα ασφαλιστικά ταμεία που μετέχουν θέλουν να χάσουν τα λεφτά τους. σπύρος - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 10:35 PM Subject: Re: [Orasi] Με κουπόνι

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
προσωπικά, δε θα ήθελα να λαϊκίσω. εκφράζω όμως ένα μου φόβο που μακάρι να μην έχει καμία βάση και να διαψευστώ περίτρανα. φοβάμαι λοιπόν και προβληματίζομαι, μήπως όλα αυτά είναι πρωεκλογικά τρικ. όχι τόσο για τις αυτοδιοικητικές, όσο για τις ευρωεκλογές. Νίκος. Στις 10/4/2014 5:20 μμ, ο/η

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
γεια σου Γρηγόρη! κοίτα να δεις. πρέπει να βλέπουμε και από ποια οπτική σκοπιά το βλέπει ο καθένας. δε σημένει επειδή για παράδειγμα ο Σαμαράς καταλογίζει αυτά τα πράγματα στα κόμματα της αντιπολίτευσης, αυτή είναι και η πραγματικότητα. ας αφήσουμε την ιστορία να δίξει και ας μην πρωβαίνουμε

[Orasi] test

2014-04-10 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
test Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net διαβάστε

[Orasi] test

2014-04-10 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
test Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net διαβάστε

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
υποθέτω, γιατί ο τηλεφωνητής είναι του πανελληνίου. Νίκος. Στις 10/4/2014 9:30 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: γιατί άραγε δεν αναφέρη αριθμό ψύφων για τις ψυφοφορίες στην εότ? σπύρος - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: οραση οραση orasi@hostvis.net

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλησπέρα Μπάμπη! δε νομίζω ότι δε γνωρίζουν αυτοί που τα λένε αυτά. πολύ απλά, λαϊκίζουν. Νίκος. Στις 10/4/2014 10:11 μμ, ο/η mpampis tokatlidis έγραψε: τραγικό. πάντα για να κρίνεις θα πρέπει να γνωρίζεις, έστω και λίγο το θέμα. Αιδώ θα πρέπει να ξέρει κανείς πως διαρθρώνεται το δημόσιο

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
όχι! αυτοί δεν πρόκειται να χάσουν τα λευτά τους. με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, θα τα πάρουν πίσω. Νίκος. Στις 10/4/2014 10:39 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: πρέπει να απαντήσης, αν οι τράπεζες και τα ασφαλιστικά ταμεία που μετέχουν θέλουν να χάσουν τα λεφτά τους. σπύρος - Original

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Εκ του αποτελέσματος επειδή οι αγορές είναι αμίληκτες δικαιώθηκε ο στουρνάρας μια και υπήρχε 7 φορές υπερκάληψη της ζήτησης. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Γιωργος Καλουδακης Sent: Thursday, April 10, 2014 9:04 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
ο συριζα απλώς δεν ξέρει να κάνει πολιτική. Εδραιώνεται σιγά σιγά η πεποίθηση μου ότι ως σχήμα με την σημερινή του μορφή δεν πρόκειται να κυβερνήσει. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: γρηγόρης αργυρόπουλος Sent: Thursday, April 10, 2014 9:24 PM To: orasi mailing list Subject: Re:

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα mpampis tokatlidis
Εννοώ τους πολίτες που διαβάζουν τα άρθρα αυτά. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 11:12 PM Subject: Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο καλησπέρα Μπάμπη! δε νομίζω ότι δε γνωρίζουν

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
μία μικρή συντακτική παρατήρηση. Την επόμενη φορά αντικαταστήστε το άνετη με το ευρεία. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Thursday, April 10, 2014 9:26 PM To: οραση οραση Subject: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ. Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
για πες την διάρθρωση του και το συμπέρασμα από αυτή. καλησπέρες --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: mpampis tokatlidis Sent: Thursday, April 10, 2014 10:11 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο τραγικό. πάντα για να κρίνεις θα πρέπει να

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Spiros Skordilis
Είχε ψύφους κατά και πόσες. 10 Απρ 2014, 23:10, ο/η Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr έγραψε: υποθέτω, γιατί ο τηλεφωνητής είναι του πανελληνίου. Νίκος. Στις 10/4/2014 9:30 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: γιατί άραγε δεν αναφέρη αριθμό ψύφων για τις ψυφοφορίες στην εότ? σπύρος - Original

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Kostas D. Theodoropoulos
Κανένας επενδυτής δεν εμπιστεύεται τα λεφτά του για να κάνει πάρτι ο Σαμαράς πριν τις εκλογές. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Thursday, April 10, 2014 10:35 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο προσωπικά, δε θα ήθελα

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
συμφωνώ! άλοστε οι Έλληνες, αρεσκόμαστε στο παραμύθι. Νίκος. Στις 10/4/2014 11:25 μμ, ο/η mpampis tokatlidis έγραψε: Εννοώ τους πολίτες που διαβάζουν τα άρθρα αυτά. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10,

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
θέλουν να πουν, ότι νιώθουν άνετα βρε! Νίκος. Στις 10/4/2014 11:28 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε: μία μικρή συντακτική παρατήρηση. Την επόμενη φορά αντικαταστήστε το άνετη με το ευρεία. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Thursday, April 10, 2014 9:26 PM

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
όσοι ήταν οι σύνεδροι της εσκ. αν θυμάμαι καλά, 18. Νίκος. Στις 10/4/2014 11:38 μμ, ο/η Spiros Skordilis έγραψε: Είχε ψύφους κατά και πόσες. 10 Απρ 2014, 23:10, ο/η Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr έγραψε: υποθέτω, γιατί ο τηλεφωνητής είναι του πανελληνίου. Νίκος. Στις 10/4/2014 9:30 μμ, ο/η

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
όχι δε λέω ότι το πάρτι θα είναι του Σαμαρά. λέω απλά, μήπος ο στόχος των ευρωεκλογών για την Ελλάδα, είναι να ανακτήσει ο Σαμαράς αν το θες, τη χαμένη του ίσως αξιοπιστία. πως να σου το δόσω να το καταλάβεις; λέω μήπος η ευρώπη δε θέλει Τσίπρα και αβαντάρει Σαμαρά. δεν το υποστηρίζω, απλά

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΝΊΚΟ. ΔΕΝ ΠΑΝΗΓΥΡΊΖΩ ΟΥΤΈ ΚΑΙ ΛΈΩ ΌΤΙ ΦΤΆΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΉ. ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΊΖΩ ΌΤΙ ΔΕΝ ΆΛΛΑΞΕ ΔΡΑΜΑΤΙΚΆ Η ΖΩΉ ΠΟΛΛΏΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ. ΔΕΝ ΛΈΩ ΠΏς ΜΠΡΟΣΤΆ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΊ ΔΡΌΜΟς ΝΑ ΔΥΑΝΙΘΕΊ. ΣΉΜΕΡΑ ΣΗΝΈΒΗ ΈΝΑ ΓΕΓΌΝΏς, Η ΧΏΡΑ ΒΓΉΚΕ ΣΤΙς ΑΓΟΡΈς ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΠΡΊΝ ΛΙΓΌ ΚΑΙΡΌ ΣΧΕΔΌΝ ΌΛΟΙ ΘΕΏΡΟΎΣΑΝ

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
ΤΟΝ ΔΗΚΑΊΩΣΕ ΤΟ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΌΠΩς ΛΈς ΚΏΣΤΑ. ΤΩΡΆ ΑΝ ΣΕ ΚΑ΄ΠΟΙΟΥς ΔΕΝ ΑΡΈΣΕΙ ΚΑΙ ΠΗΣΤΕΎΟΥΝ ΌΤΙ ΑΝ ΒΓΑΊΝΑΜΕ ΜΕΤΆ ΤΙς ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΈς ΘΑ ΉΤΑΝ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΏ ΓΡΗΓΌΡΗς Στις 10/4/2014 11:21 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε: Εκ του αποτελέσματος επειδή οι αγορές είναι αμίληκτες δικαιώθηκε ο

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
ΑΝ ΚΏΣΤΑ ΜΕ ΌΛΕς ΑΥΤΈς ΤΙς ΔΥΣΆΡΕΣΤΕς ΓΙΑ ΤΟΥς ΠΟΛΉΤΕς ΚΑΤΑΣΤΆΣΕΙς Ο ΣΙΡΊΖΑ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΠΕΡΊΠΟΥ ΠΟΣΩΣΤΌ ΜΕ ΤΗΝ ΝΈΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ, ΔΗΛΑΔΉ ΈΝΑ ΚΌΜΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΆ ΚΑΙ ΈΝΑ ΠΟΥ ΚΆΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΉΤΕΥΣΗ ΠΏς ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΦΤΆΣΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΉΣΕΙ; ΓΡΗΓΌΡΗς Στις 10/4/2014 11:25 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
ΕΚΤΌς ΑΝ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΉΣΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΠΟΎΜΕ ΠΏς Ο ΠΛΑΝΉΤΗς ΣΤΗΡΊΖΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΆ ΠΡΟΣΒΛΈΠΟΝΤΑς ΣΕ ΣΠΟΥΔΑΊΟ ΑΝΤΊΤΙΜΌ. ΓΡΗΓΌΡΗς Στις 10/4/2014 11:42 μμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε: Κανένας επενδυτής δεν εμπιστεύεται τα λεφτά του για να κάνει πάρτι ο Σαμαράς πριν τις εκλογές. --Κώστας--

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα mpampis tokatlidis
Είναι τεχνικό το ζήτημα και αφορά τις λήξεις των ομολόγων, το ύψος τους, το κουπόνι που πρέπει να πληρωθεί κάθε χρόνο και την ισορροπία μεταξύ των ωριμάνσεων. Δηλαδή πρέπει να υπάρχουν στο χρέος τριετή, πενταετή, δεκαετή εικοσαετή και μεγαλύτερης ωρίμανσης σε σχέση με το ύψος και το κόστος που

Re: [Orasi] Με κουπόνι 4,75% το 5ετές ομόλογο

2014-04-10 ϑεμα mpampis tokatlidis
Έβαλε κανείς εκτός απο εμένα κάποιο ποσόν, απο την οικογενειακή του αποταμίευση, στο ομόλογο για την ενίσχυση της χώρας και την εξασφάλιση καλύτερου επιτοκίου; - Original Message - From: Kostas D. Theodoropoulos ks...@hostvis.net To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday,

[Orasi] Ιωάννης - Ιάκωβος Μάγερ

2014-04-10 ϑεμα Spiros Skordilis
Ιωάννης - Ιάκωβος Μάγερ Ιωάννης - Ιάκωβος Μάγερ (Johann Jacob Meyer): Ελβετός φιλέλληνας, από τους πρωτεργάτες της ελληνικής δημοσιογραφίας... Ιωάννης - Ιάκωβος Μάγερ Ελβετός φιλέλληνας, από τους πρωτεργάτες της ελληνικής δημοσιογραφίας. Ο Ιωάννης - Ιάκωβος Μάγερ (Johann Jacob Meyer)

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
δεν είναι γιαυτό. σπύρος - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 11:10 PM Subject: Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ. υποθέτω, γιατί ο τηλεφωνητής είναι του πανελληνίου. Νίκος. Στις

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
ούτε εσύ το βρήκες. σπύρος - Original Message - From: Kostas D. Theodoropoulos ks...@hostvis.net To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 11:28 PM Subject: Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ. μία μικρή συντακτική παρατήρηση. Την επόμενη φορά

[Orasi] Tweet from @Imperator_Lex

2014-04-10 ϑεμα Spiros Skordilis
Proximus @Imperator_Lex Οι διαφωνίες γύρω από μια λέξη πολύ ταλαιπωρούν τους Έλληνες, οι οποίοι ενδιαφέρονται περισσότερο για καβγάδες παρά για την αλήθεια Κικέρων 10 Απριλίου Conversation sent from Twitterrific Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email

Re: [Orasi] Το επερχόμενο Βατερλό των Αλέξηδων...

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλημέρα Μιχάλη! δύο επισημάνσεις στο κείμενο. διαβάζουμε. Στην Ελλάδα η αριστερά κυριαρχεί ιδεολογικά για ολόκληρες δεκαετίες, χάριν και των ενοχών της δεξιάς η οποία π.χ. αθώωσε τους συνεργάτες των ναζί στην κατοχή, προκειμένου να τους χρησιμοποιήσει να καταπνίξει την

Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.

2014-04-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αλλά; Νίκος. Στις 11/4/2014 7:10 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: δεν είναι γιαυτό. σπύρος - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, April 10, 2014 11:10 PM Subject: Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ.