Re: [Orasi] Υπολογισμός του χρόνου πολλών αρχείων ήχου μαζί

2013-02-14 ϑεμα Nikos Demetriou
Γεια σου Κώστα. Το nero δεν το έχω αλλά μπορώ να δοκοιμάσω αυτό που είπες με το media player. Δεν ξέρω όμως αν θα καταφέρνω να διαβάζω τον συνολικό χρόνο με το nvda μιά και δεν διαθέτει κάτι ανάλογο του jaws cursor. Και στο winamp ξέρω ότι αν κάνω playlist κάπου γράφει τον συνολικό χρόνο από ότι μο

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
τους προχωρημένους τους έχει τιμωρία. -- From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" Sent: Friday, February 15, 2013 9:03 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] face book εμένα δε μου απάντησες όμως. σου βάζω δύσκολα ε; - Original Message - From:

Re: [Orasi] Ερώτημα, αρχεία .rtf

2013-02-14 ϑεμα Giorgos Mpeliris
Θα δοκιμάσω, ευχαριστώ. - Original Message - From: "Kostas Theodoropoulos" To: "orasi mailing list" Sent: Friday, February 15, 2013 9:00 AM Subject: Re: [Orasi] Ερώτημα, αρχεία .rtf Καλημέρα Γιώργο. Τα αρχεία rtf rich text format αρχεία εμπλουτισμένου κειμένου μπορείς να τα δημιουργ

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
έχω την 13,0. -- From: "Kostas Theodoropoulos" Sent: Friday, February 15, 2013 8:58 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] face book Λοιπόν ορισμένα βασικά. Επειδή δουλεύεις με jaws καλό είναι να χρησιμοποιείς την τελευταία έκδοση 14

Re: [Orasi] Υπολογισμός του χρόνου πολλών αρχείων ήχου μαζί

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Γεια σου Νίκο. Αυτό που κάνω εγώ είναι να χρησιμοποιώ το nero βάζοντας έναν φάκελο ώστε να δημιουργήσω ένα audio dvd. Αποτέλεσμα είναι να μου υπολογίζει την χρονική διάρκεια του φακέλου. Επίσης το ίδιο μπορεί να γίνει με το windows media player ορίζοντας έναν φάκελο ως βιβλιοθήκη. καλημέρες, --

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
εμένα δε μου απάντησες όμως. σου βάζω δύσκολα ε; - Original Message - From: "Kostas Theodoropoulos" To: "orasi mailing list" Sent: Friday, February 15, 2013 8:58 AM Subject: Re: [Orasi] face book Λοιπόν ορισμένα βασικά. Επειδή δουλεύεις με jaws καλό είναι να χρησιμοποιείς την τελευτ

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
χαχαχά -- From: "Kostas Theodoropoulos" Sent: Friday, February 15, 2013 8:28 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] face book Σωστά, μια χαρά τα πήγες αποδέχτηκα το αίτημα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Αλεξανδρος Δημητρό

Re: [Orasi] Ερώτημα, αρχεία .rtf

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Καλημέρα Γιώργο. Τα αρχεία rtf rich text format αρχεία εμπλουτισμένου κειμένου μπορείς να τα δημιουργήσεις με το msword ή wordpad ενώ μπορείς να τα διαβάσεις με όποιο δήποτε κειμενογράφο. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Giorgos Mpeliris Sent: Thursday, February 14, 2013 11:58 PM To:

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Λοιπόν ορισμένα βασικά. Επειδή δουλεύεις με jaws καλό είναι να χρησιμοποιείς την τελευταία έκδοση 14 ή την 12 όχι πάντως την 13 γιατί δεν συνεργάζεται σωστά. όταν θα φορτώνεις την σελίδα θα κάνεις τα ακόλουθα: ctrl+home ώστε να βρίσκεσαι στην αρχή της σελίδας. Στην συνέχεια πάντα θα πατάς το h

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Σωστά, μια χαρά τα πήγες αποδέχτηκα το αίτημα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Αλεξανδρος Δημητρόπουλος Sent: Friday, February 15, 2013 8:12 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] face book μάλλον σου έκανα, καλημέρα! -- From:

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
μάλλον σου έκανα, καλημέρα! -- From: "Kostas Theodoropoulos" Sent: Friday, February 15, 2013 8:00 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] face book κάνε και σε εμένα ένα αίτημα φιλίας. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Αλεξανδ

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
κάνε και σε εμένα ένα αίτημα φιλίας. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Αλεξανδρος Δημητρόπουλος Sent: Friday, February 15, 2013 12:27 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] face book φίλε έχω jawes, εφτιαξα προφίλ, με έκανε φίλο η πωλίνα και ο γ μουταφης που τους βρήκα και του

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
όποτε θέλεις νικόλα, καλημέρα. -- From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" Sent: Friday, February 15, 2013 7:05 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] face book θα πρέπει να μιλήσουμε στο τηλ κάποια στιγμή για να μην κουράζουμε. όχι σήμερα όμως, γιατί η

Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια.

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
η ουσία είναι μία, πάλι τζόντα είδαμε! και χωρίς προειδοποιηση ως ακατάλληλο.καλημέρα. -- From: "Σκορδίλης Σπύρος" Sent: Friday, February 15, 2013 6:36 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια. για άλλους χθές ήταν το

Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια.

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
καλόοο. - Original Message - From: "Σκορδίλης Σπύρος" To: "orasi mailing list" Sent: Friday, February 15, 2013 6:36 AM Subject: Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια. για άλλους χθές ήταν του αγίου βαλεντίνου και για άλλους του αγίου λεβαντίνου!!! - Original Messa

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
θα πρέπει να μιλήσουμε στο τηλ κάποια στιγμή για να μην κουράζουμε. όχι σήμερα όμως, γιατί η μέρα μου είναι φορτωμένη. φιλικά. - Original Message - From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" To: "orasi mailing list" Sent: Friday, February 15, 2013 12:27 AM Subject: Re: [Orasi] face book φίλε

Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια.

2013-02-14 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
για άλλους χθές ήταν του αγίου βαλεντίνου και για άλλους του αγίου λεβαντίνου!!! - Original Message - From: "George Alikaniotis" To: "orasi mailing list" Sent: Thursday, February 14, 2013 10:54 PM Subject: Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια. Ετσι ετσι ετσι ετσι ετσι ετσι εετσι.Στο

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα john
Εύγε!!! Μπράβο! - Original Message - From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" To: Sent: Wednesday, February 13, 2013 9:05 PM Subject: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει; όσο εργαζόμουν ως τηλεφωνητης σε νοσοκομείο έκανα όλες τις βάρδιες δηλαδή νύχτες,αργίες, ποτέ δεν επιδιωξα να τις αποφ

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
φίλε έχω jawes, εφτιαξα προφίλ, με έκανε φίλο η πωλίνα και ο γ μουταφης που τους βρήκα και τους έκανα αντ απο εκεί και περα όμως δεν ξερω να κάνω τιποτα άλλο και αυτά που λέω πως έκανα για να λέμε την αλήθεια η γυναίκα μου και ο γιος μου τα έφτιαξαν. -

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
ως τηλεφωνητής το μόνο προβλημα που αντιμετώπιζα ήταν το να βρώ κάποια τηλεφωνα από τους καταλόγους, πουόμως ήταν για βλέοωντες φυσικά μου ήταν αδύνατο,είχα εκπαιδεύση το λίγο μυαλό μου έτσι ώστε να θυμάτι γύρω στα 200 τηλέφωνα και άλλα τόσα περίπου είχα ηχογραφημένα στο κινητό μου, κάποια στ

[Orasi] Ερώτημα, αρχεία .rtf

2013-02-14 ϑεμα Giorgos Mpeliris
Γεια σας. Πως μπορώ να δημηουργίσω ένα αρχείο .rtf? έχει να κάνει με το word? Πωε μπορώ να το φτιάξω? Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το δι

Re: [Orasi] Υπολογισμός του χρόνου πολλών αρχείων ήχου μαζί

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Μάλιστα. Ενδιαφέρουσα άσκηση θα επανέλθω Νίκο καλό βράδυ. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Nikos Demetriou Sent: Thursday, February 14, 2013 11:46 PM To: mirasou ; orasi mailing list Subject: [Orasi] Υπολογισμός του χρόνου πολλών αρχείων ήχου μαζί Γεια σας. Ψάχνω έναν προσβάσιμο τρόπο

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
να ρωτήσω εγώ κάτι λοιπών φίλε Κώστα που δε μπορώ να κάνω. θέλω να ανεβάσω ένα αρχίο m p 3 δικό μου. το επιχείρησα, χωρίς αποτέλεσμα. κάποιος μου είπε ότι τα αρχία αυτά, δεν ανεβαίνουν και ότι θα πρέπει να το μετατρέψω σε avi. το έκανα, όμως είχα πάλι το ίδιο αποτέλεσμα. μήπος γνωρίζεις κάτι γι

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
καλησπέρα Αλέξανδρε. με το n v d a, δουλεύεται καλούτσικα. διευκρινίζω, ότι εγώ δουλεύω με μοζίλα. - Original Message - From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" To: Sent: Thursday, February 14, 2013 8:35 PM Subject: [Orasi] face book ποιός μπορεί να μου πει, αν έχουμε δυνατότητα προσβασης με

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
αυτό με τις προσλήψεις Αλέξανδρε, είναι μία άλλη ιστορία. δηλαδή αν εμείς είμασταν όλλοι τέλιοι στη δουλειά μας σήμερα που μιλάμε θα υπείρχαν προσλήψεις; φαντάζομαι όχι. το θέμα των προσλήψεων αντιμετοπίζεται κατά τη γνώμη μου μόνο με ντου. ντου στις υπηρεσίες που απασχολούσαν στο παρελθών τυφλ

Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια.

2013-02-14 ϑεμα George Alikaniotis
Ετσι ετσι ετσι ετσι ετσι ετσι εετσι.Στο χωριό ας παίρνουν όσα θέλουν ελα όμως που εγω θα φτάσω κάποια στιγμή πρώτος στην πόλη όσα χρόνια κι αν περάσουν και θα το δούνε αυτο.Εδω είμαστε.Ητανε Δώρο του Αγιου. - Original Message - From: "Σκορδίλης Σπύρος" To: "orasi mailing list" Sen

Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια.

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
έχω να πω πως είστε πολλοί κακοί άνθρωποι χαχαχα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Thursday, February 14, 2013 10:49 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια. επιβεβέωσαν το πρώτοι στο χωριό και τελευταίοι στην πο΄λη... - Original

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
τι να της πεις τώρα! δεν κάθεται στο σπίτι της καλύτερα; - Original Message - From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" To: "orasi mailing list" Sent: Thursday, February 14, 2013 3:33 PM Subject: Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει; αυτό σιγουρα δεν κάνει καλό στον χώρο,ακούστε όμως και αυτό

Re: [Orasi] η πρώτη κούπα της χρονιάς είναι γεγονός

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
ο μπασκετικός παναθηναϊκός, είναι ιεροσυλία να αμφισβητείται, αν και λαβωμένος. ο λαβωμένος είναι και επικίνδυνος. το απέδειξε προχθές. - Original Message - From: "Χρηστοσ Χατζησ" To: "orasi mailing list" Sent: Thursday, February 14, 2013 12:27 PM Subject: Re: [Orasi] η πρώτη κούπα της

Re: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια.

2013-02-14 ϑεμα George Alikaniotis
Και λίγα ήταν.Οχι τίποτα αλλο να ξέρουν και να μάθουν μόνο ενα.ΕΛΛΑς Ευρώπη Παναθηνα ικός. - Original Message - From: "Σκορδίλης Σπύρος" To: "οραση οραση" Sent: Thursday, February 14, 2013 8:40 PM Subject: [Orasi] πρός λεβάντε εσπάνια. μήν τους βάλετε άλλα φθάνη... Orasi m

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
γεια σου ρε Greg! σε παραδέχομαι και ας με παρεξίγησες κάποτε! - Original Message - From: "γρηγόρης αργυρόπουλος" To: "orasi mailing list" Sent: Thursday, February 14, 2013 11:41 AM Subject: Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει; εχω την εντυπωση πωσ εχουμε μαθει στην πουδρα των εξαιρ

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
εμ τι αϊτός είμαι! -- From: "Μενέλαος Μαρκοδημητράκης" Sent: Thursday, February 14, 2013 8:40 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] face book Μπράβο Αλέξανδρε, ανοίγεις τα διαδικτυακά φτερά σου. - Original Message - From: "Α

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
τότε να δημιουργήσω προφίλ! -- From: "Kostas Theodoropoulos" Sent: Thursday, February 14, 2013 8:38 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] face book Γεια σου Αλέξανδρε. Βεβαίως και έχουμε σε ικανοποιητικό βαθμό και με jaws και με nvda.

[Orasi] Τον Απρίλιο η κυκλοφορία του Sony Xperia ZL στην Ευρώπη με την τιμή του να ξεκινά από τα 599 ευρώ

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Sony Xperia ZL pic Το Sony Xperia ZL αποτελεί μια ελαφρώς διαφορετική εκδοχή του Xperia Z όπου απουσιάζει η έξτρα προστασία από νερό και σκόνες με αποτέλεσμα να έχουμε και ένα ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό.Πλέον και αυτό το περιμένουμε να έρθει στην Ευρώπη αν και κάπως αργότερα από το Xperia Z.

[Orasi] Ξεκίνησε η αναβάθμιση σε Android 4.1.2 Jelly Bean για το Galaxy S2, με την αρχή να γίνεται από την Ισπανία

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
galaxy s2 jelly bean Το Galaxy S2 γίνεται από σήμερα η πρώτη ναυαρχίδα εταιρίας του 2011 (και μάλλον η τελευταία) που αναβαθμίζεται σε Android 4.1.2 Jelly Bean με την αρχή να γίνεται από την Ισπανία.Η νέα αναβάθμιση (Build JZO54K) θα λέγαμε πως είναι η σημαντικότερη που λαμβάνει το smartphone κ

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Giorgos Mpeliris
Ναι, θέλω να μάθω περισσότερ,α θα τα πούμε αν είναι φίλε μου. Θα βρω χρόνο και θα σε απασχολίσω για λίγο. - Original Message - From: "Kostas Theodoropoulos" To: "orasi mailing list" Sent: Thursday, February 14, 2013 9:32 PM Subject: Re: [Orasi] face book Γιώργο Καλησπέρα. Για να μην

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Γιώργο Καλησπέρα. Για να μην μακρυγορώ σχεδόν όλες. όπως δημοσιεύσεις, σχόλια, likeσ, μηνύματα, ανέβασμα αρχείων. αν θέλεις κάτι συγκεκριμένο ρώτα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Giorgos Mpeliris Sent: Thursday, February 14, 2013 9:27 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] f

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Giorgos Mpeliris
Επ αυτού, έχω και εγώ κάποια ερωτήματα, πόσο, κατά πόσο είναι εφηκτό το Facebook? Μπορούμε να διαχειριστούμε όλες τις επιλογές που έχει; - Original Message - From: "Kostas Theodoropoulos" To: "orasi mailing list" Sent: Thursday, February 14, 2013 8:38 PM Subject: Re: [Orasi] face book

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Μενέλαος Μαρκοδημητράκης
Μπράβο Αλέξανδρε, ανοίγεις τα διαδικτυακά φτερά σου. - Original Message - From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" To: Sent: Thursday, February 14, 2013 8:35 PM Subject: [Orasi] face book ποιός μπορεί να μου πει, αν έχουμε δυνατότητα προσβασης μετα φωνητικά προγράμματαστο face book __

Re: [Orasi] face book

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Γεια σου Αλέξανδρε. Βεβαίως και έχουμε σε ικανοποιητικό βαθμό και με jaws και με nvda. --Kostas-- -Αρχικό μήνυμα- From: Αλεξανδρος Δημητρόπουλος Sent: Thursday, February 14, 2013 8:35 PM To: orasi@hostvis.net Subject: [Orasi] face book ποιός μπορεί να μου πει, αν έχουμε δυνατότητα πρ

Re: [Orasi] Η πρώτη (και η τελευταία) διαδήλωση του κυρ - Βασίλη

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
τρισδημοκρατική συμπεριφορά! -- From: "Σκορδίλης Σπύρος" Sent: Thursday, February 14, 2013 5:36 PM To: "οραση οραση" Subject: [Orasi] Η πρώτη (και η τελευταία) διαδήλωση του κυρ - Βασίλη Η πρώτη (και η τελευταία) διαδήλωση του κυρ - Βασίλη Της

Re: [Orasi] Ο Πέτρος και ο Λύκος και άλλα παραμύθια

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
η πλάκα θα είναι να τους βάλει γκολάκε ο βίτρα η ο καράμπελας,εκεί νομίζω παίζει και ο νικόλας; -- From: "Σκορδίλης Σπύρος" Sent: Thursday, February 14, 2013 5:20 PM To: ; "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] Ο Πέτρος και ο Λύκος και άλλα

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
όταν βγαίνουν τέτοιες αποφάσεις, που τις προκαλούμε οι ιδιοι, τους λεμε δηλαδή οως δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας. στο τέλος κάποιοι δοιηκητες, προϊσταμενοι, δεν ξέρω και εγώ τι άλλο,θα αρνούνται να πάρουν τυφλούς στον χώρο εργασίας και θα έχουν δίκιο αφού εμείς θα το έχουμε προκαλέ

Re: [Orasi] Ο Πέτρος και ο Λύκος και άλλα παραμύθια

2013-02-14 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
στον ανεμιστήρα τάκη, στον ανεμιστήρα. όσο για τους γάβρους απόψε αν σας φορρτώσουν δυό τρία γκολάκια θα είμαι περιχαρής. - Original Message - From: To: "orasi mailing list" Sent: Thursday, February 14, 2013 5:11 PM Subject: Re: [Orasi] Ο Πέτρος και ο Λύκος και άλλα παραμύθια Καλησπ

Re: [Orasi] Ο Πέτρος και ο Λύκος και άλλα παραμύθια

2013-02-14 ϑεμα pantonop
Καλησπέρα από τα Γιάννενα, Σίγουρα ο καραγκιόζης γραμματικός που ξέρω, δεν έχει τίποτε να κάνει με κωφούς και τα τέτοια, όσο θυμάμαι. Δεν άκουσα ακόμη τι μας έστειλε ο Μιχάλης, που το κατέβασα, είμαι πειγμένος με εξεταστικά θέματα και έχω κάπου 400 γραπτά, ευτυχώς πολλές λευκές κόλλες. Καλησπερ

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα Σκορδίλης Σπύρος
χαχα ότι μπένη καλό είναι. ότι δεν αναγνωρίζουν είναι το πρόβλημα. - Original Message - From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" To: "orasi mailing list" Sent: Thursday, February 14, 2013 3:33 PM Subject: Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει; αυτό σιγουρα δεν κάνει καλό στον χώρο,ακούστε όμω

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα Αλεξανδρος Δημητρόπουλος
αυτό σιγουρα δεν κάνει καλό στον χώρο,ακούστε όμως και αυτό πρώην συνάδελφος πήρε απόφαση από το κεπα που εκτός απο το ποσοστό αναπηρίας γράφει πως στην εργασία της θα πρέπει να είναι παντα με κάποιον άλλο, δηλαδή δεν μπορεί να κρατάει βάρδια μόνη της, αυτό άπο οτι έχω καταλάβει το διεκδίκησε

[Orasi] iOS και Android κυριαρχούν με 92% στις πωλήσεις smartphones

2013-02-14 ϑεμα Kostas Theodoropoulos
Στην παγκόσμια αγορά των smartphones κυριαρχούν δύο εταιρείες, η Apple και το Google. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Strategy Analytics στο τέταρτο τρίμηνο του 2012 iOS και Android κυριάρχησαν στις πωλήσεις smartphones με ποσοστό 92%. Τα νούμερα καταγράφουν μια ξεκάθαρη εικόνα, την δημιο

Re: [Orasi] η πρώτη κούπα της χρονιάς είναι γεγονός

2013-02-14 ϑεμα Χρηστοσ Χατζησ
θα χαρώ πολύ να το ακούσω μεθαύριο όταν θα γίνει η απονομή του προταθλητή.φυσικά δεν θα έχει νόημα, αλλά ας μήνετε με τις κακίες σας, και εμείς με τους τύτλους. καλημέρα σε όλους. -- From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" Sent: Wednesday, February 13, 2013 10:10

Re: [Orasi] μήπως κάποιος γνωρίζει;

2013-02-14 ϑεμα γρηγόρης αργυρόπουλος
εχω την εντυπωση πωσ εχουμε μαθει στην πουδρα των εξαιρεσεων επειδη δεν βλεπουμε κατα τα αλλα απαιτουμε ιση μεταχειρηση καλημερεσ απο μια χειμωνιατικη θεσσαλονικη γρηγορης Στις 14/2/2013 8:00 πμ, ο/η Αλεξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε: καλημέρα Σταμάτη, καλά τα λες, και εγώ που δούλευα σε νοσοκο