Re: [Orasi] με καθιστέρηση 2 ημερών, 16 Φεβρουαρίου 1999: Μαύρη κηλίδα στην ιστορία της νεώτερης Ελλάδας. Του Νίκου Μπογιόπουλου!

2015-02-19 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πάρε τώρα και ένα ανεκδοτάκι που μόλις εύγαλα. πως λέγεται ο διοικητής της κόσκο; Κοσκοτάς! βλακία ε; χαχά. Νίκος. On 19/2/2015 7:56 μμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: τα ξήφη στα θηκάρια γι' απόψε. Νίκος. συμφωνώ! γρηγόρης On 19/2/2015 7:43 μμ, Νίκος Χαρίτος wrote: ένοια σου και διαβάζω τα

Re: [Orasi] Sos από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για τις "απατηλές" τηλεφωνικές κλήσεις

2015-02-19 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
τι να πει κανίς εδώ! δηλαδή θα με πάρει εμένα κάποιος, θα μου πει ότι είναι για παράδειγμα ξάδερφος μου, θα μου ζητήσει γυμνές φωτογραφίες κι εγώ θα του τις στείλω. ε, θα είμαι για δέσιμο. Νίκος. On 19/2/2015 7:53 μμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώνει το

Re: [Orasi] Αλέξη, μάζεψε Μπαλτά και Κουρουμπλή

2015-02-19 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πάντως πρωχθές, άκουσα με τ' αυτιά μου, στην εκπομπή της Κάτιας Μακρή στο ρίαλ, τον Κουρουμπλή να λέει ότι όταν δε θα μπορεί ο ασφαλισμένος να κλείσει ραντεβού σε δημόσιο νοσσοκομείο, θα έχει πρόσβαση στο ιδιοτικό. απλά θέλει να πληρώνουν οι ιδιοτικές ασφάλειες όσων έχουν, όσοι όμως δεν έχουν,

Re: [Orasi] Αλέξη, μάζεψε Μπαλτά και Κουρουμπλή

2015-02-20 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
χαρτιπως το ραντεβου στο δημοσιο νοσοκομειο αργει, άρα δικαιουσαι να πας σε ιδιωτικό; κάπως πολυπλοκο μου φαίνεται! αλέξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Friday, February 20, 2015 8:49 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Αλέξη, μάζεψε Μπαλτά και Κουρουμπλή

[Orasi] Βάζει ΤΕΛΟΣ στα ΒΥΣΜΑΤΑ ο Καμμένος! Δείτε που μετέθεσαν τον γιο του Πρετεντέρη που υπηρετούσε…στον Χολαργό!!

2015-02-20 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Σοκ για τον Πρετεντέρη! Ο κανακάρης του που υπηρετούσε στα…”σύνορα” Παπάγου-Χολαργού, μετατίθεται…στα Ελληνοτουρκικά, όπως τόσα άλλα παιδιά Ελλήνων-θυμάτων του μνημονίου, που υποστηρίζει με πάθος ο μεγαλοδημοσιογράφος. Και ο υιός του γνωστού δημοσιογράφου Γιάννη Πρετεντέρη ανάμεσα στους στρατι

Re: [Orasi] Βάζει ΤΕΛΟΣ στα ΒΥΣΜΑΤΑ ο Καμμένος! Δείτε που μετέθεσαν τον γιο του Πρετεντέρη που υπηρετούσε…στον Χολαργό!!

2015-02-20 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
θετικό ακούγεται, αρκεί να υσχήσει για τους γιους όλλων. Νίκος. On 20/2/2015 11:14 πμ, Νίκος Χαρίτος wrote: Σοκ για τον Πρετεντέρη! Ο κανακάρης του που υπηρετούσε στα…”σύνορα” Παπάγου-Χολαργού, μετατίθεται…στα Ελληνοτουρκικά, όπως τόσα άλλα παιδιά Ελλήνων-θυμάτων του μνημονίου, που υποστηρίζει

Re: [Orasi] Ο Νίκος Μπογιόπουλος στον eniko,Αυτό λέγεται “Μνημόνιο”

2015-02-21 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πληροφοριακά να σου πω μόνο, ότι και το προχθεσινό άρθρο που ανάρτησα για τον Οτσαλάν, ήταν του ιδίου. όχι ότι έχει κάποια σημασία, απλά να το γνωρίζεις. Νίκος. Νίκος. On 20/2/2015 5:12 μμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: Η ελληνική κυβέρνηση κατέθεσε αίτημα στις Βρυξέλλες για παράταση της Δ

Re: [Orasi] Τράπουλα μπράιγ

2015-02-21 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μία ένσταση μόνο, και η κούπα είναι με το γράμμα κ, την έχω συναντήσει όμως και με το Χ. με ω δεν την έχω δει πουθενά. Νίκος. On 20/2/2015 8:15 μμ, skordilis-spyros wrote: γειάσου χρίστο. οι μέν αριθμοί συμβολίζοντε χωρίς αριθμιτικό σημείο αλλά το 10 συμβολίζετε με το γράμμα ξ. οι φιγούρες συμβο

Re: [Orasi] Τράπουλα μπράιγ

2015-02-21 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: μία ένσταση μόνο, και η κούπα είναι με το γράμμα κ, την έχω συναντήσει όμως και με το Χ. με ω δεν την έχω δει πουθενά. Νίκος. On 20/2/2015 8:15 μμ, skordilis-spyros wrote: γειάσου χρίστο. οι μέν αριθμοί συμβολίζοντε χωρίς αριθμιτικό σημείο αλλά το 10 συμβολίζετε με το

Re: [Orasi] Τράπουλα μπράιγ

2015-02-21 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ας. ο αγγλικός και ο αμερικάνικος. με κ είναι ο αρτινοβλάχικος. χαχαχαχα σπύρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Saturday, February 21, 2015 9:19 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] Τράπουλα μπράιγ μία ένσταση μόνο, και η κ

Re: [Orasi] Τράπουλα μπράιγ

2015-02-21 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
τα ρέστα μου! χαχά. Νίκος. On 21/2/2015 10:54 μμ, skordilis-spyros wrote: χαχα. εγώ ήξερα δύο διεθνής τρόπους γραφής. αν είναι έτσι πάσο. χαχαχα σπύρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Saturday, February 21, 2015 10:13 PM To: "ora

Re: [Orasi] Τράπουλα μπράιγ

2015-02-21 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
27 μμ, Αλέξανδρος Δημητρόπουλος wrote: ρε παιδια μην τον παιδευεται τον άνθρωπο και πειτε του τους συνδυασμουςπ.χ. η κουκιδα ταδε ειναι ο ασσος ο συνδυασμος ένα τρία πεντε λεγοντας ειναι κουπα και τα σχετικά δεν ξερει μπράιλ ο χριστιανός χαχα. αλέξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος

Re: [Orasi] Bridge Δεν μαθήματα εκμάθησης του παραπάνω παιχνιδιού στο φάρο τυφλών στην Καλλιθέα όποιος θέλει είναι καλοδεχούμενος και τα μαθήματα είναι κάθε Τρίτη στις 6.30 το απόγευμα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ενδιαφέρον, όμως άβολη η ώρα. πηγαίνω το πρωί γυμναστήριο, πάει πολύ να πηγαίνω και το απόγευμα. όμως θα σου πρότεινα το εξής. ότι μαθαίνεις εκεί, να το μεταφέρεις στη λίστα να το παίρνουμε κι εμείς. χαχά πλάκα κάνω. Νίκος. On 22/2/2015 11:34 πμ, Christos Koromilas Κορομηλάς wrote: Γινονται F

Re: [Orasi] Καλημέρα με ένα σατυρικό τραγούδι του Τζιμάκου

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αυτό το ευρωμασσόνους πολύ μου άρεσε. θα το διαχειρίζομαι που έλεγε και η Δέσποινα Στιλιανοπούλου χαχά. Νίκος. On 22/2/2015 12:02 μμ, Γιωργος Καλουδακης wrote: Τζίμης Πανούσης και Σωκράτης Μάλαμας: Θεέ μου μεγαλοδύναμε https://www.youtube.com/watch?v=rWfW7kc7_PM Orasi mail

Re: [Orasi] Bridge Δεν μαθήματα εκμάθησης του παραπάνω παιχνιδιού στο φάρο τυφλών στην Καλλιθέα όποιος θέλει είναι καλοδεχούμενος και τα μαθήματα είναι κάθε Τρίτη στις 6.30 το απόγευμα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μόνο οι ευρωμασόνοι τα κάνουν αυτά χαχά. ήθελα να δω πως ακούγεται. Νίκος. On 22/2/2015 12:15 μμ, skordilis-spyros wrote: άσε γιατί θα μας χρεώνη με το μήνυμα χαχαχα σπύρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Sunday, February 22, 2015 1

Re: [Orasi] Bridge Δεν μαθήματα εκμάθησης του παραπάνω παιχνιδιού στο φάρο τυφλών στην Καλλιθέα όποιος θέλει είναι καλοδεχούμενος και τα μαθήματα είναι κάθε Τρίτη στις 6.30 το απόγευμα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
άσε! γι' αυτό θα μιλήσουμε μετά τις 9 το βράδυ. Νίκος. On 22/2/2015 12:34 μμ, skordilis-spyros wrote: γαβροευρομασώνοι ακούγετε καλύτερα. σπύρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Sunday, February 22, 2015 12:18 PM To: "orasi ma

[Orasi] ένα τραγουδάκι λόγο της ημέρας!

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
συμμετέχουν με τη σειρά που ακούγονται οι: Κιτσάκης, Αρβανητάκη, Σαβόπουλος, Μηλιόκας, Γαλάνη, Παπάζογλου, Διαμάντη, Χαϊκάλης. https://www.youtube.com/watch?v=uJPcKZV7yvE Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.ne

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
δεν τα βλέπω καλά στο εσωτερικό του σύριζα. είναι αφελής όποιος πίστεψε ότι η τρόικα θα έφευγε την επόμενη μέρα των εκλογών. ελπίζω να μην επιβεβαιωθείς σε αυτό που έλεγες ότι πολύ σύντομα σύμαχοι του Τσίπρα θα είναι Βενιζέλος Σαμαράς. Νίκος. Νίκος. On 22/2/2015 1:48 μμ, Σπύρος Σκορδίλης wrote:

Re: [Orasi] Χρόνια πολλά, καλή Αποκριά και καλή Σαρακοστή σε όλους!!!

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
χρόνια πολλά φίλε Μιχάλη! καλή σαρακοστή να έχουμε όλοι! αν το τραγούδι που ανέβασες είναι συνέχια του προηγούμενου post σου, θα πρόσθετα και αυτό! https://www.youtube.com/watch?v=wS-e1dKPrlk On 22/2/2015 5:08 μμ, mlaspas wrote: https://www.youtube.com/watch?v=KCxAiAztS_Y ― Αχ και να έδιν’ ο Θ

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μήπος βιάζεται λίγο; λέω εγώ τώρα. Νίκος. On 22/2/2015 8:34 μμ, Αλέξανδρος Δημητρόπουλος wrote: δεν εχω να πω τιποτα παραπάνω απο αυτά που γράφει, παρά να καταθέσω ακομη μιά φορά τον σεβασμό μου στον σπουδαιο αυτόνΑΝΘΡΩΠΟο με κεφαλαια ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ. αλεξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Σπ

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
περίμενε Τάκη γιατί κάπου έχω χάσει τη μπάλα. με τα γραφώμενα σου, εμένα μου λες ότι διαφωνείς με τις δηλώσεις Σαμαρά ότι η διαπραγμάτευση σύριζα ήταν φιάσκο. είναι έτσι; Νίκος. On 22/2/2015 8:53 μμ, panto...@windtools.gr wrote: Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι έχει ραμολίρει/ξεκουτιάσει και πρέπει να π

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κάνε λίγη υπομονή. τον Ιούνιο θα ξεκαθαρίσει το τοπίο νομίζω εγώ. Νίκος. On 22/2/2015 9:22 μμ, Αλέξανδρος Δημητρόπουλος wrote: καταρχας ο γλεζος δεν έκανε μια μόνο ηρωική πράξη, το ότι δεν μιλα συχνα για τον εαυτό του και δεν λεει για την όλη του αντιστασιακή δράσςη θα έπρεπε να το εκτιμούμε

Re: [Orasi] Ο Παναθηναϊκός νίκησε τον Ολυμπιακό, μείωσε στους τρεις και έβαλε «φωτιά» στην κορυφή

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πάντως δεν αξίζει να παρακολουθούμε ποδόσφαιρο. όντως ο παναθηναϊκός υπερτερούσε καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα. ο διαιτητής έδιξε 5 λεπτά καθιστερήσεων και ο ολυμπιακός μείωσε στο 97. αν δεν έβαζε γκολ, ακόμα θα παιζόταν παιχνίδι. απαράδεχτο. αυτό έγινε για να μην υπερτερεί ο παναθηναϊκός στη

Re: [Orasi] Ο Παναθηναϊκός νίκησε τον Ολυμπιακό, μείωσε στους τρεις και έβαλε «φωτιά» στην κορυφή

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ο Κορομηλάς δε σε αφήνει να τα στείλεις και έρχονται άδια χαχά. Νίκος. On 23/2/2015 12:35 πμ, skordilis-spyros wrote: -- From: "Σταμάτης" Sent: Sunday, February 22, 2015 10:06 PM To: "Θεοδωρόπουλος Κώστας" Subject: [Orasi] Ο Παναθηναϊκός νίκησε

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
λίθου. σπύρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Monday, February 23, 2015 12:30 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμ

Re: [Orasi] Γράμμα στον Γιάννη Μανιάτη

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
λίγα λόγια για τον Κάρα φίλε γιατί θα σφαχτούμε χαχά. πέραν της πλάκας τώρα, ο Καραγκούνης, μπορεί να γκρίνιαζε, μπορεί να τον φυσούσες και να έπευτε, κάποια στιγμή μάλιστα είχε βγει ο πρώτος ποδοσφαιριστής σε κέρδος φάουλ στο τσάμπιονς λιγκ, όμως ήταν από τους ελάχιστους ποδοσφαιριστές που αγω

Re: [Orasi] Ο Παναθηναϊκός νίκησε τον Ολυμπιακό, μείωσε στους τρεις και έβαλε «φωτιά» στην κορυφή

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αδικιες εςεις οι παναθηναϊκοι , στρουθοκαμηλοι ρ From my iPhone Christos Koromilas +306936396941Fax +30 2102113231 Skype name ckoromilas 23 Φεβ 2015, 00:36, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: πάντως δεν αξίζει να παρακολουθούμε ποδόσφαιρο. όντως ο παναθηναϊκός υπερτερούσε καθ' όλη τη διάρκεια του

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μου είπανε πως είναι, καλό το ifon! μα τα email πάνε, στη γλώσσα των κοφών! Νίκος. On 23/2/2015 12:41 πμ, skordilis-spyros wrote: -- From: "Αλέξανδρος Δημητρόπουλος" Sent: Sunday, February 22, 2015 8:34 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [

Re: [Orasi] Εμπρηστικές δηλώσεις Μαρινάκη-Αλαφούζουν φέρνουν πάλι το Ελληνικό ποδόσφαιρο…100 χρόνια πίσω!!

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
να τιμορηθεί ο παναθηναϊκός, δεν αντιλέγω. να τιμορηθεί όμως και ο Περέϊρα. είσαι επαγκελματίας πρωπονητής κύριε. δεν εξαγριώνεις τον όχλο. τι άλο από σκοπιμότητα θα μπορούσε να δίχνει η κίνηση του; ή μας έγινε ο χθεσινός κύριος Περέϊρα ξαφνικά φανατικός ολυμπιακός και δε μπορούσε να συγκρατιθε

Re: [Orasi] Ο Παναθηναϊκός νίκησε τον Ολυμπιακό, μείωσε στους τρεις και έβαλε «φωτιά» στην κορυφή

2015-02-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
προσέξει. Ε Χρήστος ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ 23 Φεβ 2015, 08:46, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: απάντησε μου, τι δουλειά είχε ο Μαρινάκης στον πάγκο του ολυμπιακού! αυτό δεν έχει ξανά συμβεί ποτέ και πουθενά ανά τον κόσμο. Νίκος. On 23/2/2015 6:36 πμ, Christos Koromilas Κορομηλάς wrote: Εχω ναπω - Σπυρο , την πο

Re: [Orasi] Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ – Άγρια επίθεση με σκληρούς χαρακτηρισμούς του Χάρρυ Κλυνν στον Μανώλη Γλέζο: “Κουράστηκαν οι πολίτες να ακούν…πόσο ήρωας είσαι”!!!

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
τον εκτιμούσα πολύ από τους δίσκους του. τα τελευταία χρόνια όμως, νομίζω πως έχει αρχίσει να χάνει τη μπάλα. Νίκος. On 23/2/2015 9:33 πμ, Χρηστοσ Χατζησ wrote: δεν είναι ευαγγέλιο ότι και να πει ο κλιν. ενας σατηρος λέτσος είναι -- From: "Σταμάτη

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
-- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Monday, February 23, 2015 8:52 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα μου είπανε πως είναι, καλό το if

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πες' του τα Γιώργη! πες' του τα! χαχά. Νίκος. On 23/2/2015 9:39 πμ, Γιωργος Καλουδακης wrote: Τώρα που το κατάλαβες θα πρέπει να αλλάξεις κόμμα! Χα Χα. Γιώργος -- From: "skordilis-spyros" Sent: Monday, February 23, 2015 12:31 AM To: "orasi mail

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Σαμαρά, μικρόψυχος και λίγος. ας φροντίσουν στη ν δ να του δόσουν πόδι το συντομότερο. Νίκος. On 23/2/2015 10:13 πμ, Αλέξανδρος Δημητρόπουλος wrote: ίσως αλλά οταν μιλαει ο γλεζος πρεπει να δινουμε προσοχή σε αυτά ππου λέει. αλεξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πως το λέει μωρέ ο Κουτσούμπας το σύνθημα! εδώ και τώρα, ξεσικομός! ανθρώπινος δε γίνεται ο καπιταλισμός! χαχά. Νίκος. On 23/2/2015 10:27 πμ, skordilis-spyros wrote: όχι. συνιδιτή επιλογή μου είναι να παλεύω και ότι κερδίσω μέσα στον καπιταλισμό. σε όσους ονειρεύοντε όμως ότι μπορούν να τον ανατ

Re: [Orasi] Ο Παναθηναϊκός νίκησε τον Ολυμπιακό, μείωσε στους τρεις και έβαλε «φωτιά» στην κορυφή

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
βρεθει. χοχο. αλεξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday, February 23, 2015 8:21 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Ο Παναθηναϊκός νίκησε τον Ολυμπιακό, μείωσε στους τρεις και έβαλε «φωτιά» στην κορυφή ο Κορομηλάς δε σε αφήνει να τα στείλεις και έρχονται άδια

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday, February 23, 2015 8:27 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα αν όπως έχω χιλιογράψει οι μεταριθμίσεις ξεκινάνε από πάνω προς τα κάτω και δεν

Re: [Orasi] μήκης Θεοδωράκης: Αλέξη, πες«Όχι» στο «Nein» του Σόιμπλε

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αν η πρόταση ευσταθεί νομικά, δε βλέπω γιατί να μην υοθετηθεί. Νίκος. On 23/2/2015 11:23 πμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: Στον απόηχο του κείμενου-βόμβα του Μανώλη Γλέζο που προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων στην Κουμουνδούρου, ο Μίκης Θεοδωράκης δημοσίευσε το βράδυ της Κυριακής ένα κείμενο-παρέμβ

Re: [Orasi] Εμπρηστικές δηλώσεις Μαρινάκη-Αλαφούζουν φέρνουν πάλι το Ελληνικό ποδόσφαιρο…100 χρόνια πίσω!!

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μιλάς ορθώς αν και καθίμενος χαχά. οι στρατοί αυτοί, φτιάχνονται μέσα από τις ΠαΕ. φέρουν λοιπόν την κύρια ευθύνη. Νίκος. On 23/2/2015 11:45 πμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: πάντως ο τελευταίος που δηκαιούται να μιλάει, είναι ο βαγγέλης μαρινάκης και οι συναυτό. που στο κόσμο προεδρός ομάδος κ

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
προδότες. Το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης έδειξε πως διαπραγματεύσεις δεν μπορείς να τις κάνεις μόνος σου και ιδιαίτερα όταν δεν έχεις χρήματα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday, February 23, 2015 10:58 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Κεραυνοί

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
α τις κάνεις μόνος σου και ιδιαίτερα όταν δεν έχεις χρήματα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday, February 23, 2015 10:58 AM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακό

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ναι η αιτία της καταστροφής. Τι θα γίνει μετά θα δούμε. κάθε μέρα που περνάει με το θα δούμε χάνονται από την οικονομία 50 εκατομμύρια ευρώ. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday, February 23, 2015 12:32 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου

Re: [Orasi] ΘΡΗΝΟΣ στην Ήπειρο: Έφυγε ο μεγάλος Αχιλλέας Χαλκιάς! ΒΙΝΤΕΟ

2015-02-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πολύ μεγάλο βιολί! αιωνία του η μνήμη. Νίκος. On 23/2/2015 2:57 μμ, Σταμάτης wrote: ΘΡΗΝΟΣ στην Ήπειρο: Έφυγε ο μεγάλος Αχιλλέας Χαλκιάς! ΒΙΝΤΕΟ “Έφυγε” χτες,ο μεγάλος Ηπειρώτης βιολιστής Αχιλλέας Χαλκίας,αδερφός του Πετρο-Λούκα Χαλκιά. Ήταν ένας εκ των μύθων της ελληνικής μουσικής κληρονομιά

Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα

2015-02-24 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
περικοπές σε συντάξεις. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday, February 23, 2015 1:56 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Κεραυνοί Γλέζου κατά της κυβέρνησης: Βαφτίζουμε το κρέας, ψάρι -Ενας μήνας πέρασε και ακόμη να καταργήσουμε την Τρόικα και τι

Re: [Orasi] Στο Ωνάσειο για προληπτικούς ελέγχους ο Π. Κουρουμπλής

2015-02-24 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
να του ευχηθούμε περαστικά και σιδερένιος. Νίκος. On 23/2/2015 6:41 μμ, Σπύρος Σκορδίλης wrote: Στο Ωνάσειο για προληπτικούς ελέγχους ο Π. Κουρουμπλής Στο Ωνάσειο εισήχθη την Καθαρά Δευτέρα ο υπουργός Υγείας, Παναγιώτης Κουρουμπλής. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός υπεβλήθη σε προληπτικούς

Re: [Orasi] Στο Ωνάσειο για προληπτικούς ελέγχους ο Π. Κουρουμπλής

2015-02-24 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κάτσε πρώτα να το φτιάξει. Νίκος. On 23/2/2015 6:54 μμ, Σπύρος Σκορδίλης wrote: τον αγπώ και τον νιάζομε. αυτό ενοήτε. αλλά ενα φαμακερό πολιτικό σχόλιο δεν μπορώ να μήν το κάνω. γιατί δεν πήγε στο δημόσιο... Στάλθηκε από το iPad μου 23 Φεβ 2015, 18:41, ο/η Σπύρος Σκορδίλης έγραψε: Στο Ωνάσ

Re: [Orasi] Εργασία για όλους

2015-02-24 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μια σκέψη που κάνω διαβάζοντας το κείμενο αυτό και κουβεντιάζοντας τη συμπτοματικά με το Σπύρο ο οποίος συμφωνεί, στη χώρα σήμερα δίνονται επιδόματα ανεργίας. δε θα μπορούσε λοιπόν το κράτος να υποχρεώνει το νέο άνεργο να προσφέρει κοινωνική εργασία; όχι για πολύ, ας πούμε για δύο ώρες την ημέρ

Re: [Orasi] σας τα παρουσιάζουμεαν δεν ξέρετε τι θα πει κάθαρμα, αδίστακτοι δολοφόνοι απάτριδες και χωρίς όνομα, με μοναδικό κίνιτρο το χρήμα τα δημηούργήματα της γαλλικής δημοκρατίας

2015-02-24 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ζώρικο μου ακούγεται. 50 χιλιόμετρα με βάρος; Παναγία μου! και καμαρώνω εγώ που κάνω 8 πάνω στο διάδρομο. εδώ σε θέλω μάγκα. Νίκος. On 24/2/2015 10:23 πμ, Χρηστοσ Χατζησ wrote: Το μυστήριο,ο θρύλος της Γαλλικής Λεγεώνας των Ξένων συντηρείται σχεδόν 180 χρόνια.Όσα και η ύπαρξή της. Ακριβώς αυτό

Re: [Orasi] Εργασία για όλους

2015-02-24 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
-spyros Sent: Tuesday, February 24, 2015 1:02 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Εργασία για όλους πάντως όπως την κουβεντιάςσαμε, είναι κοινωνικά πολύ εποφελής. σπύρος -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Tuesday, February 24, 2015 1

Re: [Orasi] Αναζητούνται 3,1 δισ. ευρώ αλλιώς κινδυνεύουν οι συντάξεις

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ερώτηση. αν τα αμέα εξαιρεθούν πιος κερδίζει; ποπό! δικηγόρος του διαβόλου έχω γίνει χαχά. Νίκος. Νίκος. On 24/2/2015 7:47 μμ, Kostas D. Theodoropoulos wrote: Χαχα, χθες λοιπόν εν μέσω μίας τσιπουροκατάνηξης έβαλα στοίχημα με το κορίτσι πως μέχρι το τέλος του 2015 θα γίνουν περικοπές σε συντάξε

Re: [Orasi] Προς Σπύρο και Νίκο

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
που να το βρούμε το μάτι ρε φίλε τέτοια ώρα; και πες ότι βρίσκω ένα μάτι! θα γνωρίσει τον Αλαφούζο; χαχά. και με ρώτησες εμένα αν θέλω τέτοια μούτρα στο χρονολόγιο μου; μου χάλασες τη μόστρα χαχά. Νίκος. On 24/2/2015 9:51 μμ, Christos Koromilas Κορομηλάς wrote: Σας δημοσίευσά στο χρονολόγιό σας

Re: [Orasi] Διακοπή πρωταθλημάτων συμφωνώ

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
σωστή απόφαση. πρέπει να ξεκουραστεί ο ολυμπιακός! παρεπειπτόντως, μάτι που ρώτησα φίλε Χρηστάρα, μου είπε ότι στο γκολ του ολυμπιακού, ούτε καν υπήρξε φάουλ. και για να είμαι ακριβοδίκαιος μαζί σου, σου λέω μόνο αυτό. εγώ παρακολουθώ μόνο δύο ματς το χρόνο. αυτά του ολυμπιακού με τον παναθηναϊ

Re: [Orasi] Αναζητούνται 3,1 δισ. ευρώ αλλιώς κινδυνεύουν οι συντάξεις

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Πωλίνα μη μασάς! τούτος 'δω πίστευε ότι η πρωηγούμενη βουλή θα εξέλεγε και πρόεδρο δημοκρατίας. Νίκος. On 25/2/2015 6:28 πμ, σκορδίλης σπύρος wrote: πολίνα δυστιχώς θα χάσης. αλλά δεν πειράζη θα τραπεζώσης φτωχούς συνταξιούχους κατατρεγμένους απο το αριστερό μνημόνιο. σπύρος - Original Messa

Re: [Orasi] Μπας κι είμαι αριστερός;

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
που μέσα ρε; σε μπουζουριάσανε; γιατί; τι έκανες; μπας και ήσουν εσύ ο πρωβοκάτορας που πέταξε το κάθισμα πρωχθές στη Λεοφόρο; χαχά. Νίκος. On 25/2/2015 7:15 πμ, ChristosKoromilas wrote: Μεσα ειμαι Χρήστος ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ 25 Φεβ 2015, 06:48, ο/η Spiros Skordilis έγραψε: Μπας κι είμαι αριστερός;

Re: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλάσσονται και σε ποιους μειώνονται ανταποδοτικά τέλη

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
υπάρχει Πέλε!!! Νίκος. On 25/2/2015 8:29 πμ, Kostas D. Theodoropoulos wrote: Για να πεταχτώ μέχρι την πατρίδα. Φαίνεται πως υπάρχει χρήμα εκεί. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: σκορδίλης σπύρος Sent: Wednesday, February 25, 2015 6:34 AM To: οραση list Subject: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλ

Re: [Orasi] Η ΚΕΔΕ θα συμβάλει στην επίλυση των προβλημάτων των ατόμων με προβλήματα όρασης

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
λοιπόν Χρήστο, με την τοποθέτηση σου, μου ήρθε στο μυαλό αυτό! https://www.youtube.com/watch?v=2zIC6q0HDEw On 25/2/2015 11:39 πμ, Χρηστοσ Χατζησ wrote: γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις, κυρίαρχο συμπέρασμα είναι οι μαλακίες που λέγοντε και εξαγγέλοντε; ή αυτός που τα λέει, δεν ξέρει τι λέει,'η αυτοί

Re: [Orasi] Προς Σπύρο και Νίκο

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
γειτώνισσα γειτώνισσα το νέκταρ σου κοινώνησα λέει ο Μπίγαλης. Νίκος. On 25/2/2015 1:56 μμ, Kostas D. Theodoropoulos wrote: Φώναξε την γειτόνισα και που ξέρεις μπορεί να κάνει την αναγνώριση χαχα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Wednesday, February 25, 2015 1

Re: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλάσσονται και σε ποιους μειώνονται ανταποδοτικά τέλη

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Wednesday, February 25, 2015 3:36 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλάσσονται και σε ποιους μειώνονται ανταποδοτικά τέλη υπάρχει Πέλε!!! Νίκος. On 25/2/2015 8:29 πμ, Kostas D. Theodoropoulos wrote: Για να πεταχτώ

Re: [Orasi] Προς Σπύρο και Νίκο

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
https://www.youtube.com/watch?v=ybnHbup1vIc On 25/2/2015 4:23 μμ, Kostas D. Theodoropoulos wrote: https://www.youtube.com/watch?v=XDOsZ0pUVCw -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Wednesday, February 25, 2015 3:56 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Προς Σπύρο και Νίκο

Re: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλάσσονται και σε ποιους μειώνονται ανταποδοτικά τέλη

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Wednesday, February 25, 2015 4:17 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλάσσονται και σε ποιους μειώνονται ανταποδοτικά τέλη για τον πολύτεκνο μιλάς; αν ναι, ορθώς την έχει. Νίκος. On 25/2/2015 4:11 μμ, Kostas D. Theodoropoulos

Re: [Orasi] Αναζητούνται 3,1 δισ. ευρώ αλλιώς κινδυνεύουν οι συντάξεις

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
σκιάχτηκα με τόση σιγουριά που το έλεγες! τώρα σε έμαθα χαχά. Νίκος. On 25/2/2015 5:32 μμ, σκορδίλης σπύρος wrote: εσύ που πίστευες ότι δεν θα έβγαζε δεν τόβαζες το στοιχηματάκι. χαχαχαχχα σπύρος - Original Message - From: "Νίκος Χαρίτος" To: "orasi mailing list&qu

[Orasi] Μια άλλη ανάγνωση της δήλωσης Γλέζου

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Μια άλλη ανάγνωση της δήλωσης Γλέζου glezos.jpg Μανώλης Γλέζος Η δήλωση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, ήταν η καλύτερη απόδειξη του ισχυρισμού της ελληνικής κυβέρνησης ότι δεν είναι σε θέση να υποχωρήσει άλλο και ότι ήδη έχει δώσει όσα μπορούσε να δώσει | EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ 24.02.201

Re: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλάσσονται και σε ποιους μειώνονται ανταποδοτικά τέλη

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κοινωνική δικαιοσύνη λοιπόν είναι για όλους και προπάντως δεν είναι ισοπέδωση. Και ειδικά στην εποχή της κρίσης αυτό είναι το πλέον προκλητικό όταν γίνεται από ένα αριστερό κόμμα. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Wednesday, February 25, 2015 5:25 PM To: orasi mailing

Re: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλάσσονται και σε ποιους μειώνονται ανταποδοτικά τέλη

2015-02-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Wednesday, February 25, 2015 9:40 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Πάτρα: Ποιοι απαλλάσσονται και σε ποιους μειώνονται ανταποδοτικά τέλη δηλαδή η κοινωνική δικαιωσύνη ερμινεύεται με το πόσα δηλώνει κάποιος; γιατί σήμερα άκουσα

Re: [Orasi] φοβερο σκίτσο

2015-02-26 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
χαχά καλό! Νίκος. On 26/2/2015 1:47 μμ, Αλέξανδρος Δημητρόπουλος wrote: απο μια χτεσινή εφημεριδα μου διαβασαν ένα σκιτσο, η εικόνα: μέρκελ σόιμπλε μπροστά στο τζάκι και η μέρκελ να λεει,την τρόικα θα την λέμε θεσμούς, την παράταση γέφυρα, το μνημόνιο συμβόλαιο και τον σαμαρά τσίπρα! αλέξανδρο

[Orasi] προς τον φίλο Χρήστο Κορομηλά!

2015-02-27 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
γεια σου Χρηστάρα! ποια η γνώμη σου για την τιμορία του παναθηναϊκού; με το να αφαιρούνται από μία ομάδα τρεις βαθμοί δεν ευνοούνται κάποιες άλες; αυτό δε λέγεται τιμορία για τα επισόδια, αλλά τιμορία γιατί κέρδισε τον ολυμπιακό. όσο για το χρηματικό πρόστιμο και τις αγωνιστικές κεκλεισμένων τω

Re: [Orasi] προς τον φίλο Χρήστο Κορομηλά!

2015-02-27 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
iPhone Christos Koromilas +306936396941Fax +30 2102113231 Skype name ckoromilas 27 Φεβ 2015, 13:35, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: γεια σου Χρηστάρα! ποια η γνώμη σου για την τιμορία του παναθηναϊκού; με το να αφαιρούνται από μία ομάδα τρεις βαθμοί δεν ευνοούνται κάποιες άλες; αυτό δε λέγεται τιμορία

Re: [Orasi] προς τον φίλο Χρήστο Κορομηλά!

2015-02-27 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ποδόσφαιρο παγκοσμίως. Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος. -Original Message- From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Νίκος Χαρίτος Sent: Friday, February 27, 2015 1:35 PM To: orasi mailing list Subject: [Orasi] προς τον φίλο Χρήστο Κορομηλά! γεια σου Χρηστάρα! ποια η γνώμη σου

Re: [Orasi] προς τον φίλο Χρήστο Κορομηλά!

2015-02-27 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
σ κατσε και θα δουμε ------ From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Friday, February 27, 2015 1:34 PM To: "orasi mailing list" Subject: [Orasi] προς τον φίλο Χρήστο Κορομηλά! γεια σου Χρηστάρα! ποια η γνώμη σου για την τιμορία του παναθηναϊκού; με το ν

Re: [Orasi] ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ! Μια κίνηση που θα συγκλονίσει το ελληνικό ποδόσφαιρο…

2015-02-27 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μακάρι Παναγία μου! θα είναι η πιο σοφή απόφαση που θα μπορούσε να πάρει! Νίκος. On 27/2/2015 10:48 μμ, Σταμάτης wrote: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ! Μια κίνηση που θα συγκλονίσει το ελληνικό ποδόσφαιρο… Μια κίνηση που θα συγκλονίσει το ελληνικό ποδόσφαιρο εξετάζει ο Παναθηναϊκός. Όπως διαβάζουμε στο SDN

Re: [Orasi] ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ! Μια κίνηση που θα συγκλονίσει το ελληνικό ποδόσφαιρο…

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αυτά δε θα τα γλιτώνετε, μιας και τα τελευταία χρόνια, ζείτε μέσα σ' αυτά. απλά δεν το έχετε καταλάβει. Νίκος. On 28/2/2015 9:21 πμ, ChristosKoromilas wrote: Στο καλό και να γλιτώνουμε τό θεατριλικι και το ψέμα Χρήστος ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ 27 Φεβ 2015, 23:53, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: μ

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
έλα ρε Χρυσούλα! πολύ απλό είναι! δε θα αναρτάς εδώ ριζοσπάστη χαχά. Νίκος. On 28/2/2015 12:01 μμ, Χρυσούλα Καραθύμιου wrote: Ναι, έχεις δίκιο, αλλά δεν ξέρω τον τρόπο. Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κάνεις; Στάλθηκε από το iPhone μου 28 Φεβ 2015, 8:25 π.μ., ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε:

Re: [Orasi] MΠΟΧΑ Ο ΜΠΑΧΑΣ! “ΕΣΠΡΩΧΝΕ” ΠΙΝΑΚΕΣ “ΜΑΙΜΟΥ” ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ο ΣΤΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΛΙΑΝΑΣ ΚΑΝΕΛΛΗ-ΜΑΤΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ Η ΜΙΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΑ “ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ρε φίλε δε γίνεται να αναρτάς καθαρά εδώ τα άρθρα; μπαίνω μέσα στο σύνδεσμο και χάνω τη μπάλα. Νίκος. On 28/2/2015 12:08 μμ, Σταμάτης wrote: MΠΟΧΑ Ο ΜΠΑΧΑΣ! “ΕΣΠΡΩΧΝΕ” ΠΙΝΑΚΕΣ “ΜΑΙΜΟΥ” ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ο ΣΤΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΛΙΑΝΑΣ ΚΑΝΕΛΛΗ-ΜΑΤΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ Η ΜΙΣΗ

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
, Θανάσης Κατσαγάννης wrote: αηφον και Ριζοσπάστης πάνε? δεν πάνε. Θανάσης. -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Saturday, February 28, 2015 1:11 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Ριζοσπάστης πάνε? δεν πάνε. Θανάσης. -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Saturday, February 28, 2015 1:11 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ έλα ρε Χρυσούλα! πολύ απλό είναι! δε θα

Re: [Orasi] MΠΟΧΑ Ο ΜΠΑΧΑΣ! “ΕΣΠΡΩΧΝΕ” ΠΙΝΑΚΕΣ “ΜΑΙΜΟΥ” ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ο ΣΤΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΛΙΑΝΑΣ ΚΑΝΕΛΛΗ-ΜΑΤΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΛΑΕΙ Η ΜΙΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΑ “ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κι εγώ αυτό κάνω. όμως μου πάτησε τον κάλο θύγοντας μου τη Λιάνα και ήθελα να απαντήσω χαχά. Νίκος. On 28/2/2015 1:18 μμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: εμ τι νόμιζές, για λίγους είναι, χαχα εγώ τα σβήνω το προτιμώ απο το να ταλαιπωρούμαι. γρηγόρης On 28/2/2015 1:15 μμ, Νίκος Χαρίτος wrote

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
28, 2015 1:12 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ αηφον και Ριζοσπάστης πάνε? δεν πάνε. Θανάσης. -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Saturday, February 28, 20

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Subject: Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ αηφον και Ριζοσπάστης πάνε? δεν πάνε. Θανάσης. -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Saturday, February 28, 2015 1:11 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Fwd

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πάνε? δεν πάνε. Θανάσης. -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Saturday, February 28, 2015 1:11 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ έλα ρε Χρυσούλα! πολύ απλό είναι! δε θα αναρτάς

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
όχι! στο πόσο κομουνιστές είναι οι Κινέζοι! Νίκος. On 28/2/2015 2:02 μμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: έκτωση στο κ.κ.ε. ενοείς. χαχα. γρηγόρης On 28/2/2015 1:38 μμ, Νίκος Χαρίτος wrote: την Κίνα δεν την αναγνωρίζει το κουκουέ σαν κομουνιστική χώρα φίλε. ίσως όμως να κάνει κάποια έκπτωση όσο

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
, Αυτό όμως ήταν ένα μήνυμα που ήθελα να σας προωθήσειεβ 2015, 2:03 μ.μ., ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε: όπως και εγώ που τις πρότεινα δύο εφαρμογές το lire και το newsify αλλά μάλλον πατάει βελάκια ή σέρνει το δάχτυλο για το επόμενο. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χα

Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

2015-02-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Saturday, February 28, 2015 1:42 PM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] Fwd: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ της το χάρισε ο σύντροφος Φιντέλ! εκεί τα έχουνε τσάμπα αν δεν το ξέρ

Re: [Orasi] Σοκ: Ρατσιστική επίθεση στον Κριστιάν Καρεμπέ στο ντέρμπι με τον ΠΑΟ Λεωφόρο! [βίντεο]

2015-03-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ενοείται ότι το περιστατικό είναι άκρως καταδικασταίο. δε φτέει όμως μία ομάδα, αν ένας ανεγκέφαλος πρωβαίνει σε τέτοιες ενέργιες. να συληφθεί και να τημορηθεί αφού αναγνωρίστηκε. μου φαίνεται πολύ μικροσκόπιο πέφτεί σ' αυτό το ντέρμπι. με τη χειρονομία του πρωπονητή του ολυμπιακού όμως, ουδο

Re: [Orasi] βιβλιοπροτάσεις. ποιός σκότωσε τον προθυπουργό

2015-03-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
δε ντρέπεσαι ρε πρωβοκάτορα; έβαλες να φαίνεται στο κατέβασμα το όνομα Αλέξης; αν συμβεί το παραμικρό στον πρωθυπουργό μας, θα σε θεωρήσω υπεύθυνο και θα σε δόσω στεγνά στις αρχές. Νίκος. On 1/3/2015 9:36 πμ, skordilis-spyros wrote: Ποιος σκότωσε τον πρωθυπουργό; Μυθιστόρημα Γιώργος Λακόπο

Re: [Orasi] Ευχές στον λήσταρχο

2015-03-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
χρόνια πολλά φίλε! να είσαι γερός, πολύχρονος, να χαίρεσαι την οικογένεια και μαζί σου να ζει και να διατηρείται και το δημιούργημα σου! η λίστα μας! Νίκος. On 1/3/2015 9:52 πμ, Σωτήρης Κουμτζης wrote: Κώστα καλή σου μέρα. Πολύχρονος να είσαι γερός και δυνατός να χαίρεσαι την οικογένειά σου

Re: [Orasi] Ανέκδοτο για την ελληνική οικονομία

2015-03-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλημέρα φίλε Μιχάλη! πολύ καλό! να έχουμε καλή άνοιξη! Νίκος. On 1/3/2015 9:53 πμ, mlaspas wrote: Σύμφωνα μ΄ένα παλιό ανέκδοτο, ρωτούν τον οικονομολόγο Τζων Μέυναρντ Κέυνς πόσα άτομα πρέπει να προσληφθούν, για να αλλάξουν μια καμένη λάμπα. “Πεντακόσια”, λέει ο γνωστός υποστηρικτής των δημοσί

Re: [Orasi] βιβλιοπροτάσεις. ποιός σκότωσε τον προθυπουργό

2015-03-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
θα είναι ο πρώτος ύποπτος! κάτσε να πάρω το χωριανό μου να φιλάγεται. Νίκος. On 1/3/2015 12:24 μμ, Αλέξανδρος Δημητρόπουλος wrote: στοχοποιησσει, λες να φάνε τον αλεξη και αυτοματος να γλυτωσουμε απο τον σπύρο; αλέξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Sunday, March 01

Re: [Orasi] Σοκ: Ρατσιστική επίθεση στον Κριστιάν Καρεμπέ στο ντέρμπι με τον ΠΑΟ Λεωφόρο! [βίντεο]

2015-03-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
όλα για να πάρει ο ολυμπιακός πρωτάθλημα ρε παιδίμου! μήπως να του υπογράψουμε και τα επόμενα 5; Νίκος. On 1/3/2015 10:49 μμ, stamatis mastoros wrote: να γυνει αναδρομη και στο παρελθον ομωσ και να παλη τα βιντεο οταν οι ολυμπιακαρεσ γιουχαρα και χλεβαζαν τον ολιζαντεμπε οσ καζαμπουμπου και τ

Re: [Orasi] Eurovision: Μήνυμα κατά του κοινωνικού αποκλεισμού

2015-03-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μπράβο στη Φινλανδία! Νίκος. On 2/3/2015 2:47 μμ, Σπύρος Σκορδίλης wrote: Eurovision: Μήνυμα κατά του κοινωνικού αποκλεισμού Μήνυμα κατά του κοινωνικού αποκλεισμού στέλνει η Φινλανδία, επιλέγοντας για τη Eurovision συγκρότημα, τα μέλη του οποίου έχουν αυτισμό και σύνδρομο Down Οι τηλεθεατές

Re: [Orasi] Aπό το Α έως το Ω: Πέτρος Μάρκαρης

2015-03-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αν τύχαινε ποτέ να τον συναντήσω θα του έλεγα, ότι ο γιος μου λέγεται Πέτρος όπως και αυτός και το επόνημο του είναι Χαρίτος, όπως και ο ήρωας των βιβλίων του. Νίκος. On 2/3/2015 1:16 μμ, Σπύρος Σκορδίλης wrote: Aπό το Α έως το Ω: Πέτρος Μάρκαρης Ο δημιουργός του διάσημου αστυνόμου Κώστα Χα

Re: [Orasi] Aπό το Α έως το Ω: Πέτρος Μάρκαρης

2015-03-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
συμφωνώ! ψάχνει κι αυτός μαζί μας την αριστερά. αν τη βρει, ίσως την πει και σ' εμάς. Νίκος. On 2/3/2015 11:04 μμ, Σκορδήλης Σπύρος wrote: πολύ ωραίος άνθρωπος. βγένη και απο τα βιβλία και απο την συνέντευξη. σπύρος - Original Message - From: "Νίκος Χαρίτος" To: &quo

Re: [Orasi] Καν' το όπως ο Σαμαράς...

2015-03-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
χωρίς να θέλω να στραφώ ενάντια στους εργαζομένους της δεή, με βεβαιώτητα σας λέω ότι έχασαν λιγότερα από έναν δημόσιο υπάληλο από τις περικοπές. Νίκος. On 2/3/2015 11:52 μμ, Σπύρος Σκορδίλης wrote: Καν' το όπως ο Σαμαράς... Δεν ξέρω ποιος είναι ο μέσος μισθός ενός εργαζόμενου στη ΔΕΗ. Νομί

Re: [Orasi] Κουρουμπλής: Με εισοδηματικά κριτήρια η συμμετοχή των ασφαλισμένων στα φάρμακα

2015-03-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
δηλαδή θα πηγαίνω στο φαρμακείο με τη φορολογική μου δήλωση; πριν λίγο καιρό, αυτός ο ίδιος, είχε καταγκήλει τον Γεωργιάδη ότι είχε θεσπίσει εισοδηματικά για να ασφαλίζονται ανασφάλιστοι. εκεί ο Γεωργιάδης τον είχε διαψεύσει. και τώρα έρχεται ΄να βάλει αυτός στα φάρμακα; δεν ξεκινάμε καλά. Ν

Re: [Orasi] ικα: Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας - Δεν απαιτείται η προσέλευση των ασφαλισμένων στα Υποκαταστήματα για τη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας

2015-03-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ευχαριστούμε λίσταρχε. σε καθιστώ υπεύθυνο να παρακολουθείς το θέμα και να αναρτήσεις εδώ τη νέα υπηρεσία όταν με το καλό δοθεί στη δημοσιότητα. Νίκος. On 3/3/2015 10:10 πμ, Kostas D. Theodoropoulos wrote: Αθήνα, 27 Φεβρουαρίου 2015 Δελτίο Τύπου Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας Δεν απαιτείτ

Re: [Orasi] Καν' το όπως ο Σαμαράς...

2015-03-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
συμφωνώ! πόσο μάλλον όμως όταν δεν έχουν υποστεί τις ίδιες περικοπές με τους υπόλειπους. Νίκος. On 3/3/2015 9:40 πμ, Kostas D. Theodoropoulos wrote: Σημασία σε όλο αυτό έχει η λογική καθαρά συντεχνιακή. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Tuesday, March 03, 2015 9

Re: [Orasi] Κουρουμπλής: Με εισοδηματικά κριτήρια η συμμετοχή των ασφαλισμένων στα φάρμακα

2015-03-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
και κάτι άλο δήλωσε σε πρωεκλογική εκδήλωση που του έκαναν τα αμέα. πως θα παρετηθεί, εάν κοπεί έστω και ένα ευρώ από τα εισοδήματα των αμέα. κρατήστε το κι αυτό. Νίκος. On 3/3/2015 4:34 μμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: μα τι κακός είσαι κ΄εσύ, δεν δδήλωσε ότι θα παρετηθεί εαν πεί έστω και

Re: [Orasi] Καν' το όπως ο Σαμαράς...

2015-03-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ολίβι στο αυτί μου; -- From: "Νίκος Χαρίτος" Sent: Tuesday, March 03, 2015 9:37 AM To: "orasi mailing list" Subject: Re: [Orasi] Καν' το όπως ο Σαμαράς... χωρίς να θέλω να στραφώ ενάντια στους εργαζομένους της δεή, με

Re: [Orasi] Ν. Φωτόπουλος: Σε όσους ενοχλούνται από τις αυξήσεις... ξύδι!

2015-03-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλά! πιες λεμόνι εσύ! ξυνό είναι κι αυτό. Νίκος. On 3/3/2015 7:30 μμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: μπλιάχ! δεν μου αρέσει το ξίδι. γρηγόρης On 3/3/2015 7:29 μμ, γρηγόρης αργυρόπουλος wrote: Επίθεση κατά όσων αντιδρούν στις αυξήσεις στη ΔΕΗ εξαπολύει ο πρώην πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, μέλος του ΔΣ

Re: [Orasi] Κουρουμπλής: Με εισοδηματικά κριτήρια η συμμετοχή των ασφαλισμένων στα φάρμακα

2015-03-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κρατάω τα λεφτά υπαρχουν, όχι άλλες περικοπες, κάποια ζάππια με 18 σημεια, εεε πόσα να κρατήσω ακόμα, πρωην οικοδομος ειμαι και τα μπράτσα είναι και αυτά πρώην, χοχοχο. αλέξανδρος -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Tuesday, March 03, 2015 5:21 PM To: orasi mailing list Subject

Re: [Orasi] Για τις συντάξεις & τα εισοδήματα των συνταξιούχων ΑμεΑ και γονέων/κηδεμόνων ατόμων με βαριές αναπηρίες

2015-03-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
περσινά ξυνά σταφίλια! Νίκος. On 3/3/2015 9:04 μμ, Σκορδήλης Σπύρος wrote: Για τις συντάξεις & τα εισοδήματα των συνταξιούχων ΑμεΑ και γονέων/κηδεμόνων ατόμων με βαριές αναπηρίες Η Ε.Σ.Α.μεΑ., γνωρίζοντας τη δραματική κατάσταση που βιώνουν τα τελευταία χρόνια τα άτομα με αναπηρία και οι οικογέ

<    1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   >