Re: [Orasi] Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών: «Όχι δεν μπορεί να είναι λάθος και αυτήν τη φορά!»

2013-07-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πολύ σωστή ιδέα. θα την προτείνω. Στις 25/7/2013 7:27 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: να τα ζητήση επείσημα ο σύνδεσμος απο το υπουργείο και με βάσι αυτά θα κάνη διαγραφές. όχι μπακαλίστικα. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi

Re: [Orasi] Μια καλημερα απο το μονρεπο

2013-07-27 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
συνέχισε το αν θες να καταχορηθεί χαχα! Στις 27/7/2013 8:07 πμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: το μύνημά σου λήφθηκε απο το μόν ρεπό, για τούτο το τριήμερο θαέχουμε ρεπό. αφήνουμε τα δύσκολα που έχουν οι ειδήσεις και στακαντούνια του χωριού έλα να περπατήσης. - Original Message - From:

Re: [Orasi] Α. Τσίπρας: Συγχαρητήρια στην Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες

2013-07-27 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μα ο Κ Φουντουλάκης, πρόεδρος της εαομαμεα, επιθυμούσε να κατεύει υποψήφιος στις προηγούμενες εκλογές με το ψηφοδέλτιο του σύριζα. από ότι φαίνεται, δεν του έγινε τότε η χάρη. όσο για το μέλλον, είδωμεν. Στις 27/7/2013 8:27 πμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: πολλές αγκαλίτσες βλέπω. . δεν είναι

[Orasi] θέλω να γράψω

2013-07-27 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
βγαίνουνε οι λέξεις! φράσεις, προτάσεις, δυστυχώς! Δεν είναι δυνατόν να αντέξεις, σε αυτή τη μπόρα μοναχός! Νίκος Χαρίτος Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα

Re: [Orasi] Α. Τσίπρας: Συγχαρητήρια στην Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες

2013-07-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ξέχασα να αναφέρω και την παράταξη σύριζα αμεα, στην οποία συμμετέχει και ο εν λόγο κύριος. αναρωτιέμαι πως από καραδεξιοί αριστερίζουμε ξαφνικά! τέλος πάντων! Στις 28/7/2013 3:46 πμ, ο/η Spiros Skordilis έγραψε: Δεν ειδωμε το βλέπομεν Από το iPhone μου 28 Ιουλ 2013, 2:21 μ.μ., ο/η Νίκος

Re: [Orasi] θέλω να γράψω

2013-07-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
όλους! εσύ με τον θαυμάσιο τρόπο που εκφράζεσαι πάντα τα καταφέρνείς! -- From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr Sent: Sunday, July 28, 2013 3:05 PM To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Subject: [Orasi] θέλω να γράψω Θέλω να γράψω Θέλω να γράψω ένα

Re: [Orasi] θέλω να γράψω

2013-07-29 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
δεν έχω φανταστεί κάποια μελοδία φίλε. ζεϊμπέκικο γίνεται, γίνεται όμως και ρούμπα. το αφήνω στο συνθέτη του μέλλοντως χαχα! Στις 29/7/2013 2:39 μμ, ο/η GIORGOS MPELIRIS έγραψε: Έτσι όπως το διαβάζω, ο ριθμός μάλλον πρέπει να είναι ζειμπέκικος - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος

Re: [Orasi] Πρωτοποριακή διάβαση στη Λεωφόρο Συγγρού!

2013-07-31 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αν δεν κάνω λάθος, έτσι είναι η διάβαση και στο ήψος του φάρου. Στις 31/7/2013 7:14 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: Πρωτοποριακή διάβαση στη Λεωφόρο Συγγρού! To mail που μας έστειλε ο αναγνώστης Ν.Π. δημοσιεύουμε παρακάτω χωρίς να αλλάξουμε τίποτα από αυτά που μας έγραψε. Διαβάστε και θα

Re: [Orasi] Ανακοίνωση ΕΣΑμεΑ για την απάντηση του υπουργείου Οικονομικών

2013-07-31 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
τώρα ποιος γράφει ρε παιδιά, ο Σπύρος, ή ο Κώστας; έξω από το μύνημα μου λέει Σπύρος Σκορδίλης και υπογράφει ο Κώστας. μήπως φτέει το μηχάνημα μου; Στις 31/7/2013 7:20 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: Καλό θα είναι από αυτά πριν ζητάμε διαψεύσεις να ζητάμε διευκρινίσεις. Είναι άλλο να θέσεις σε

Re: [Orasi] Ανακοίνωση ΕΣΑμεΑ για την απάντηση του υπουργείου Οικονομικών

2013-07-31 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κάνε και μιά προειδοποίηση ρε παιδάκι μου! λέω κι εγώ! τι διαβάζω; χαχα! Στις 31/7/2013 7:48 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: ο σπύρος πήρε το χθεσινό μύνημα του κώστα και το έκανε πέηστ. ήθελα να δείξω πόσο γρήγορα δικαιώθηκε. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr

Re: [Orasi] Ε, όχι και στο «Φάρο Τυφλών»!

2013-08-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Αλεξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε: μήπως θα έπρεπε να είχε; -- From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr Sent: Friday, August 02, 2013 12:57 PM To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Subject: Re: [Orasi] Ε, όχι και στο «Φάρο Τυφλών»! κανένα. απλά, Περισσός

Re: [Orasi] Ε, όχι και στο «Φάρο Τυφλών»!

2013-08-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μήπος καλύτερα στην Κούβα που υπάρχει και πρόσβαση; χαχα! Στις 1/8/2013 5:12 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Και κρουαζιέρες στην καραϊβική θα ήταν το τέλειο. --Κώστας-- - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday

Re: [Orasi] πληροφόριση απο τον φάρο.

2013-08-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
να ήταν η διοίκηση τίποτα επιχειρηματίες που λογάργιαζαν τα κέρδη τους και προχωρούσαν σε απολήσεις, να το καταλάβω. με την κίνηση τους αυτή, αναρωτιέμαι τι περιμένουν να αποκομίσουν. Στις 1/8/2013 7:55 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Αυτές τις στιγμές Γρηγόρη που ολόκληρη η χχρα και η

Re: [Orasi] πληροφόριση απο τον φάρο.

2013-08-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
δε θα αναλάμβανα. Στις 1/8/2013 10:34 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: δεν νομίζω πως υπάρχη ίδιον ώφελος. αν θεωριτικά αναλάμβανες και έβρισκες μιά δεδομένη οικονομική κατάστασι τι θα έκανες. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi

Re: [Orasi] πληροφόριση απο τον φάρο.

2013-08-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
. ας μας διαφωτίσει γι αυτό κάποιοςπου πιθανόν να έχει καλύτερη πληροφόρηση. Στις 1/8/2013 10:37 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Δεν καταλαβαίνω το ερώτημα. --Κώστας-- - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Friday

Re: [Orasi] Πολύχρονος Σωτήρη

2013-08-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
χρόνια πολλά στους Σωτήρηδες της λίστας, Κουμνζή και Μιχαλόπουλο. να είστε καλά. Στις 6/8/2013 11:12 πμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: όπου και αν βρίσκεσαι τις καλύτερες ευχε΄ς, να σε χαίρεται η οικογένεια σου και όσοι σε αγαπούν. Και εμείς φυσικά. χρόνια πολλά --Κώστας-- Orasi

Re: [Orasi] Άλλο Σαβιόλα κι άλλο 902του θανάση καρτερού

2013-08-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
εδώ μου έρχεται στο μυαλό το ριτό και δε μπορώ να μην το γράψω. δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτης. όταν απολύεις εσύ ο ίδιος με τερτίπια που πριν κατάγκιλες, τότε τι να πω; ο Θεός των άθεων κομουνιστών να βάλει το χέρι του. Στις 5/8/2013 8:46 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: Άλλο

[Orasi] ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ «902»

2013-08-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper : ΠΟΛΙΤΙΚΗ Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013 ΠΟΛΙΤΙΚΗ _ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ «902»_ *Δίνουμε τη μάχη στο πλευρό του Κόμματός μας* Ο «Ριζοσπάστης» αναδημοσιεύει σχόλια που αναρτήθηκαν στο portal του «902.gr» Τη δική τους απάντηση στις βρωμιές

Re: [Orasi] ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ «902»

2013-08-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
θα είχε ενδιαφέρον αν ακούγαμε και αρνητικά σχόλια εργαζόμενων στον 902. διαφορετικά, δε χρειάζονται συμπαράσταση αν η αντίληψη τους είναι αυτή που περιγράφουν εδώ. Στις 8/8/2013 7:30 πμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper : ΠΟΛΙΤΙΚΗ Τετάρτη 7 Αυγούστου

Re: [Orasi] θα ανεχτείτε άλο ένα του ριζοσπάστη! έχει ενδιαφέρον

2013-08-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πάντος αν ισχύσουν όλα αυτά, η εκπαίδευση ωδεύει προς ολοκληροτικό στραγκαλισμό. Στις 8/8/2013 7:44 πμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: Εφημερίδα Ριζοσπάστης - Rizospastis newspaper : Aπό μέρα σε μέρα Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013 Aπό μέρα σε μέρα *Μέτρα σφαγής μαθητών και εκπαιδευτικών* Η κατάργηση

Re: [Orasi] ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ «902»

2013-08-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ήταν ενα κοματικό όργανο. σύμφωνοι. αλλά θα επιβίωνε. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Thursday, August 08, 2013 7:33 AM Subject: Re: [Orasi] ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ «902» θα είχε ενδιαφέρον αν ακούγαμε και αρνητικά σχόλια

Re: [Orasi] επιδόματα πρόνοιας

2013-08-07 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αφού τα πήρε η πρωτεύουσα, δεν ανησυχώ! κάτι θα γίνει και για μας τους επαρχιώτες χαχα! τις 7/8/2013 4:18 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: η καλλιθέα μόλις πιστώθηκε. Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και

Re: [Orasi] ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ

2013-08-07 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αυτή υσπράτεις τώρα βρε, την παρθενονοσύνταξη χαχα! Στις 7/8/2013 5:30 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: εγώ αυτά δεν τα καταλαβένω!!! εγώ ξέρω πως όταν εμείς χτίζαμε παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια χάχ΄΄αχά - Original Message - From: Kostas Theodoropoulos ks...@otenet.gr To: orasi

[Orasi] για την πώληση του εννιακόσια δύο

2013-08-07 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καθαρά! Στο σύντροφο Κουτσούμπα, Μπορεί και για στερνή φορά, πως έπεσε σε λούμπα. Νίκος Χαρίτος Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το

Re: [Orasi] για την πώληση του εννιακόσια δύο

2013-08-13 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Mpalaska έγραψε: νικο μου κιεμένα θα μου λει ψει ο 902. ομως τι θα επρεπε να κανει. να μην πληρωνει τους εργαζομενους ή τα ταμεία τους; νομιζεις οτι αυτοι ηθελαν να τον πολήσουν; ομως δυστυχως, αναγκάστηκαν να το κανουν. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing

Re: [Orasi] ηλιακές καρέκλες απο έλληνες για αμεα

2013-08-14 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κάτι ανάλογο με την παραλία της Σίρου για τυφλούς. ωραία η εφαρμογή, κόλιμα όμως στην διατίρηση και εκτέλεση. για να σας δώσω να καταλάβετε τι ενοώ, στην παραλία της Σίρου, ενώ υπάρχουν οι προδιαγραφές να κολιμπήσει ένας τυφλός χωρίς να χρειάζεται βοήθια βγαίνοντας από τη θάλασσα να βρει τα

Re: [Orasi] Η τέχνη να αφουγκράζεσαι: Ένα βιβλίο αφιερωμένο στα «Επτά πρόσωπα της κώφωσης»

2013-08-14 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
θα είχε ενδιαφέρον αν το βρίσκαμε. Στις 14/8/2013 6:44 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: Η τέχνη να αφουγκράζεσαι: Ένα βιβλίο αφιερωμένο στα «Επτά πρόσωπα της κώφωσης» Με επτά ευφάνταστες ιστορίες που άπτονται εντούτοις της πραγματικότητας, η Σοφία Κολοτούρου μάς φέρνει εγγύτερα στον κόσμο των

Re: [Orasi] ιστορικό ανέκδοτο

2013-08-14 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ενώ αν κάποιος του απαντούσε, πεθαμένα πράματα, ίσως κάτι να καταλάβαινε χαχα. Στις 14/8/2013 11:02 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: γουστόζικο ανέκδοτο με τον βασιλιά Όθωνα, όπως το καταγράφει στην Ιστορική ανθολογία του ο Γ. Βλαχογιάννης: Τρεις πραματευτάδες Χιώτες παρουσιαστήκανε στον Όθωνα

Re: [Orasi] ηλιακές καρέκλες απο έλληνες για αμεα

2013-08-14 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
φαντάζομαι τίποτα δε θα γίνεται. Στις 14/8/2013 11:22 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: κιάν έχη συνεφιά τι γίνετε? - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, August 14, 2013 11:19 AM Subject: Re: [Orasi] ηλιακές

Re: [Orasi] χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.

2013-08-15 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
τις ποιο θερμές ευχές στους εορτάζοντες και εορτάζουσες της λίστας, από τη Σητεία της Κρήτης. Στις 15/8/2013 5:38 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: χρόνια πολλά σε όλους τους φίλους για την ημέρα. τις καλύτερες ευχές μου στην μαρία γεοργακαράκου, την μαρία μανιατάκη, τον παναγιώτη αντωνόπουλο

[Orasi] Θάλασσα κι ουρανός! ένα ποίημα βγαλμένο απ’το αιγαίο!

2013-08-17 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ούτε ο φακός! ``Νίκος Χαρίτος Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση

Re: [Orasi] Θάλασσα κι ουρανός! ένα ποίημα βγαλμένο απ’το αιγαίο!

2013-08-17 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
έγινε συμπέθερε. Στις 17/8/2013 6:59 μμ, ο/η Spiros Skordilis έγραψε: Την πρώτη εγκονή μου θα την δώσουμε του πέτρου για να την υμνής με τους στοίχους σου. Από το iPhone μου 17 Αυγ 2013, 6:47 μ.μ., ο/η Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr έγραψε: Θάλασσα κι ουρανός! ένα ποίημα βγαλμένο απ’το

Re: [Orasi] Θάλασσα κι ουρανός! ένα ποίημα βγαλμένο απ’το αιγαίο!

2013-08-19 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Και εμπνεύσεις συνθετών, κατά πολύ. Η μορφή σου μοιάζει θαλασσογραφία! Είσαι θάλασσα, μαζί και ουρανός! Αδικείσαι κι όταν βγεις φωτογραφία, Τέτοιο θαύμα, δεν το πιάνει ούτε ο φακός! ``Νίκος Χαρίτος Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση

[Orasi] Προς όλους τους υψηλά ιστάμενους τούτης της χώρας

2013-08-19 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
! αισθανόμαστε υγιείς! Κλείνω κύριοι! Αυτό εδώ το γράμμα, Παραθέτοντας, μονάχα μερικά. Σαν πολίτης απαιτώ, μόνο ένα πράγμα! να κοιτάτε, τα συμβάντα σφαιρικά. Νίκος Χαρίτος Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net

Re: [Orasi] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕΑΑΝ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ 23/8/2013

2013-08-20 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ο εννιακόσια δύο πουλήθηκε. επομένως αποτελεί παρελθόν. κριτικάραμε όλοι την πώληση του, ρίξαμε το ανάθεμα μας στο καπιταλιστικό κουκουέ, πάμε τώρα να βρούμε καινούρια επιχειρήματα αντιπολίτευσης. δεν είναι πρέπον να αναμασάμε τα παλιά. Στις 20/8/2013 6:18 πμ, ο/η Τσιμπίδας Κώστας έγραψε:

Re: [Orasi] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕΑΑΝ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ 23/8/2013

2013-08-21 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
γιατί ο χειμών θα είναι δύσκολος. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Tuesday, August 20, 2013 10:02 AM Subject: Re: [Orasi] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕΑΑΝ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ 23/8/2013 ο εννιακόσια δύο πουλήθηκε

[Orasi] πως ένας νέος να ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο;

2013-08-22 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πανιά! Το τελεσίγραφο εκπνέει! Για τη δική μου τη γενιά. Νίκος Χαρίτος Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της

[Orasi] κάτω τα χέρια από την πρώτη κατοικία

2013-08-23 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
. Νίκος Χαρίτος Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

Re: [Orasi] Εξαιρετικά επείγον: Προτάσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις

2013-08-24 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
γεια σου Γρηγόρη. καμία απολύτως διαφορά δεν υπάρχει μεταξύ των παραπάνω κατηγοριών. όσο για την υποτείθεται αναβάθμιση του σε ιεκ τηλεφωνητών, κάποιοι την πανηγύριζαν κιόλας την αναβάθμιση αυτή, το μόνο που είχε πετύχει τότε, ήταν να αφήσει έξω όσους όσες δεν είχαν τελειώσει λήκιο. Στις

Re: [Orasi] Εξαιρετικά επείγον: Προτάσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις

2013-08-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ναι αλλά και τότε και τώρα, έπαιρνε και παίρνει πτυχίο και η κουτσή Μαρία. αξίζει δεν αξίζει ο σπουδαστής, είναι βέβαιο ότι στο τέλος θα αποφυτήσει, έχει δεν έχει μάθει υπολογιστή, αγκλικά, μπρέιλ. οπότε, οι αναβαθμισμένες σπουδές νομίζω ότι πάνε στράφι. Στις 24/8/2013 10:23 μμ, ο/η Kostas

Re: [Orasi] Το κρυφό συμβόλαιο πώλησης του 902

2013-08-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
προφύτης είσαι αδερφέ μου. τι είχες γράψει εδώ; σε καμιά δεκαριά μέρες, θα μάθουμε και το τίμημα. Στις 25/8/2013 12:07 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: Το κρυφό συμβόλαιο πώλησης του 902 10:33, 25-08-2013 Το συμβόλαιο περιλαμβάνει πολλές ρήτρες, όπως για παράδειγμα ότι η εταιρεία για τρία

Re: [Orasi] Εξαιρετικά επείγον: Προτάσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις

2013-08-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ούτε μου ξηνίζει, ούτε μου βρομάει. απλά, μου αρέσει η διαφάνια πιράζει; Στις 25/8/2013 12:54 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: έτσι μας ξυνίζη, αλιώς μας βρωμάη... - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Sunday, August 25

Re: [Orasi] Εξαιρετικά επείγον: Προτάσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις

2013-08-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
έτσι είναι δυστυχώς. Στις 25/8/2013 1:28 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: ναί αλλά αν τολ΄μήσουν να κόψουν κάπιον έχουμε καταγκελίες για κοματικές διώξεις. άντε βρές άκρη. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Sunday

Re: [Orasi] Εξαιρετικά επείγον: Προτάσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις

2013-08-25 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
διαολος εχει πολλα ποδαρια. θα μου επιτρεψετε να μην γραψω περισσοτερα διοτι θα φωτογραφησω. νομιζω πως ο καθενας εχει επαφες εδω πανω για να ρωτησει. γρηγορης Στις 25/8/2013 2:36 μμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: έτσι είναι δυστυχώς. Στις 25/8/2013 1:28 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: ναί αλλά αν τολ

Re: [Orasi] Εξαιρετικά επείγον: Προτάσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις

2013-08-26 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλημέρα Κώστα. γιατί ρε φίλε να μην υπάρξουν εναλακτικές προτάσεις; δηλαδή στο εξωτερικό τι γίνεται με αυτές τις περιπτώσεις που δε μπορούν να ασκήσουν το επάγκελμα; ξέρω ότι ανοίγω μεγάλη ιστορία τώρα, όμως δε θα πρέπει κάποτε τα πράγματα να μπουν στη θέση τους; λέμε τόσα χρόνια για άνοιγμα

Re: [Orasi] γεώργιος σουρής.

2013-08-26 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ο άνθρωπος ήταν μορφή. οι στίχοι του, τόσο επίκαιροι, που τους διαβάζουμε και λέμε ότι ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε. μακάρι να συνεχίζονταν και σήμερα τέτοιου ίδους σάτυρα. άκακη, καλοπροέραιτη, που όμως τσάκιζε κόκαλα. Στις 26/8/2013 6:37 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: Έλληνας

Re: [Orasi] Εξαιρετικά επείγον: Προτάσεις της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις

2013-08-26 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
και ύστερα σε πείραξε η κουτσή Μαρία. εσύ ξεσήκωσες ολόκληρο παραπληγικό κίνημα χαχα! Στις 26/8/2013 10:32 πμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε: συμφωνω οτι πρεπει να εχει ηυξημενα προσωντα οπως τα αναφερεις παραπανω ομως,η αληθεια ειναι: πως κανονικα φοιτεις καπου, δινεις εξετασεις, και

Re: [Orasi] Όταν τα αεροπλάνα έφερναν δισεκατομμύρια ευρώ στην Ελλάδα: η αερογέφυρα που έσωσε το ευρώ /του Φαϊζάλ Ισλάμ Αύγουστος 28

2013-08-26 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ο δρόμος είναι ακόμα πολύ μακρής και δύσβατος. άραγε τα κινοβουλευτικά κόμματα γνώριζαν όλα αυτά; Στις 27/8/2013 7:08 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: PPOL.GR Οικονομία 'Aρθρα Όταν τα αεροπλάνα έφερναν δισεκατομμύρια ευρώ στην Ελλάδα: η αερογέφυρα που έσωσε το ευρώ /του Φαϊζάλ Ισλάμ

Re: [Orasi] Όταν τα αεροπλάνα έφερναν δισεκατομμύρια ευρώ στην Ελλάδα: η αερογέφυρα που έσωσε το ευρώ /του Φαϊζάλ Ισλάμ Αύγουστος 28

2013-08-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
με τέτοιο τρόπο, μυστικό δηλαδή, για την επιστροφή τους άρα, τι μυστικές συμφωνίες θα έχουν και με ποιούς όρους υπογραφεί; καλημέρα σε όλους. -- From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr Sent: Tuesday, August 27, 2013 8:28 AM To: orasi mailing list orasi

Re: [Orasi] Ο τυφλός αναβάτης Νταν Πάρκερ ετοιμάζεται για κούρσα στο Bonneville Salt Flats

2013-08-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
φταίει που δεν είχαν βγει τότε οι οδηγοί όδευσης φίλε. χαχα! Στις 28/8/2013 9:50 πμ, ο/η Θανάσης Κατσαγαννης έγραψε: Ποδίλατο και μιχανάκι δίκικλο, οδιγούσα κεγώ. Πολύ σιχνά βεβέος, η διαδρομή μου περνούσε απο καπνοχόραφα, ή κατέλιγε σε βάτα. όμως αυτό οφιλόταν στην έλιψη ιποδομής. Θανάσης.

[Orasi] Αλέκος Κιτσάκης

2013-08-28 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Αλέκος Κιτσάκης - Βικιπαίδεια Ο *Αλέκος Κιτσάκης* γεννήθηκε το 1934 http://el.wikipedia.org/wiki/1934 στό Ριζοβούνι http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%B9%CE%B6%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B9 (τέως Ποδογώρα, από το pot goria = πρόποδες βουνού)^[3]

Re: [Orasi] χρόνια πολλά

2013-08-29 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
χρόνια πολλά Αλέξανδρε! κάθε καλό σ'εσένα και στην οικογένεια σου! Στις 30/8/2013 5:28 πμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: στον αγαπητό φίλο αλέξανδρο πολλές πολές ευχές. να χέρεσε την οικογένεια και ΄ότι καλύτερο για τα παιδιά. πάνω απο όλα υγεία. εύχομε βέβεα ο άγιος αλέξανδρος να σε φέρη στον

[Orasi] ερώτηση για όποιον γνωρίζει

2013-08-30 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλησπέρα! δουλεύω με το μοζίλα θάντερμπερντ. ξέρει κανίς να μου πει πως αποθηκεύουμε μία επαφή; προσέξτε! όχι πως δημηουργούμε, αλλά πως αποθηκεύουμε. με τον άουτλουκ και τα x p, πηγαίναμε εργαλία, προσθήκη του αποστολέα στο βιβλίο διευθύνσεων. με τα εφτάρια και το θάντερμπερντ, δε μπορώ να

Re: [Orasi] ερώτηση για όποιον γνωρίζει

2013-08-30 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
με το Tab μέχρι να ακούσεις την επιλογή Προσθήκη του αποστολέα στο ευρετήριο. Εκεί πατάς το Space. Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος. Στις 31/8/2013 5:57 μμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: καλησπέρα! δουλεύω με το μοζίλα θάντερμπερντ. ξέρει κανίς να μου πει πως αποθηκεύουμε μία επαφή; προσέξτε! όχι

Re: [Orasi] Καλό σεπτέμβρη να έχετε.

2013-09-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλό μήνα και καλό φθινόπορο σε όλους! Στις 1/9/2013 8:55 πμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Να έχετε όλοι και όλες καλό μήνα, καλή προσαρμογή υγεία και δύναμη. --Κώστας-- Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση

[Orasi] σωματίο εργαζομένων του φάρου τυφλών της Ελλάδος

2013-09-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Καλλιθέα 27 Αυγούστου 2013 Αγαπητά μέλη του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος, Με αφορμή την ανυπόγραφη επιστολή η οποία σας έχει σταλεί με ημερομηνία 25 Ιουλίου 2013 με Αρ. Πρωτοκόλου: 39750 εκ μέρους του Δ. Σ. του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος και σε συνέχεια των τελευταίων εξελίξεων οι οποίες

Re: [Orasi] για τεχνικούς λόγους. απο μαρία γεοργακαράκου.

2013-09-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλησπέρα Μαρία! φαντάζομαι λόγο του τεχνικού προβλήματος, δε μπορείς να απαντήσεις και είναι σεβαστό. όμως, όποτε μπορέσεις. από αυτά που γράφεις, συμπεραίνω, ίσως να κάνω και λάθος, ότι την επιστολή αυτή, όποιος και αν τη συνέταξε, μικρή σημασία έχει αυτό, την ασπάζονται μόνο οι βλέποντες

Re: [Orasi] σωματίο εργαζομένων του φάρου τυφλών της Ελλάδος

2013-09-01 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλημέρα Μαρία! καταλαβαίνω απόλυτα τις δυσκολίες που περνάει ένας άνθρωπος που μένει απλήροτος, μιας και τις πέρασα κι εγώ τον τελευταίο ενάμιση χρόνο που εργαζόμουνα. ο άνθρωπος ή μάλλον οι άνθρωποι που ιφίστανται αυτό το πράγμα, βγαίνουν εντελώς εκτός προγραματισμού, τα χρέη τρέχουν και του

Re: [Orasi] Σοσιαλιστικό σόου στον ΣΥΡΙΖΑ

2013-09-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
εδώ αντέξαμε επτά χρόνια χούντας! δε θα αντέξουμε επτά μνημόνια χούντας; Στις 2/9/2013 7:33 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: η ομάδα αυτή αποτελή την απαρέτητη πολιτική γέφυρα μεταξύ ανέλ και σύριζα. εκτός αν τα παιδιά των ανέλ κατορθώσουν να το κλείσουν το μαγαζί πρίν της εκλογές. σε κάθε

Re: [Orasi] σωματίο εργαζομένων του φάρου τυφλών της Ελλάδος

2013-09-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
τα μοιράζεσ στούς απλήρωτους εργαζόμενους προκειμένου να καλύψουν όποιες ανάγκες μπορέσουν, ή θα έλεγες έχουμε λεφτά για αποζημιώσεις, ας ξεφορτωθούμε κάποιους από το προσωπικό! Από το iPhone μου 3 Σεπ 2013, 7:10 π.μ., ο/η Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr έγραψε: καλημέρα Μαρία! καταλαβαίνω

Re: [Orasi] σωματίο εργαζομένων του φάρου τυφλών της Ελλάδος

2013-09-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
αλήθεια; πολύ χαίρομαι! όχι τίποτ'άλο, είναι κάποιοι που αμφιβάλουν αν ψηφίζο κουκουέ χαχα! Στις 2/9/2013 10:28 πμ, ο/η Spiros Skordilis έγραψε: Κομουνιστική απάντηση χαχα Από το iPhone μου 2 Σεπ 2013, 10:18 π.μ., ο/η Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr έγραψε: καλημέρα Μαρία! είναι δύσκολο να

Re: [Orasi] Ενημερωτικό Δελτίο του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος.

2013-09-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κοίτα να δεις παραπληροφόρηση που πέφτει. ο Πέτσικας δεν είναι από τους υποτήθεται απολυμένους; Στις 2/9/2013 11:42 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: Ενημερωτικό Δελτίο του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος. Αγαπητοί φίλοι, Σας ενημερώνω ότι ο Φάρος Τυφλών της Ελλάδος, μετά τις καλοκαιρινές

Re: [Orasi] Ενημερωτικό Δελτίο του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος.

2013-09-02 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
. Στις 2/9/2013 6:42 μμ, ο/η Μαρία Μανιατάκη έγραψε: Τον είχαν απολύσει και τον ξαναπροσέλαβαν! Από το iPhone μου 3 Σεπ 2013, 5:03 μ.μ., ο/η Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr έγραψε: κοίτα να δεις παραπληροφόρηση που πέφτει. ο Πέτσικας δεν είναι από τους υποτήθεται απολυμένους; Στις 2/9/2013 11:42

[Orasi] κάτι πρέπει να κάνουμε! τι όμως;

2013-09-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
τα ξεχορταριάσουμε! Τα βλαβερά παράσιτα! Δε θα τα λογαριάσουμε! Εφόσον θα’ναι άχρηστα! Ετούτα είχα να σας πω! Δεν έχω άλλη πρόταση! Μαζί με σας καρδιοχτυπώ! Χρειάζεται απόφαση! Βέβαιη! η καταστροφή! Έτσι, αν συνεχίσουμε! Πρέπει να κάνουμε στροφή! Αν θέλουμε να ζήσουμε. Νίκος Χαρίτος

[Orasi] Στη Βουλή το θέμα του εργαζομένου που απολύθηκε επειδή έπινε νερό

2013-09-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Στη Βουλή το θέμα του εργαζομένου που απολύθηκε επειδή έπινε νερό 4/9/13 airoportgreece Στη Βουλή έφτασε η περίπτωση της απόλυσης εργαζομένου ο οποίος είδε την «πόρτα της εξόδου» από την εργασία του, επειδή τον είδαν να πίνει μια γουλιά νερό! Και οι απίστευτες ιστορίες καθημερινής τρέλας

Re: [Orasi] Στη Βουλή το θέμα του εργαζομένου που απολύθηκε επειδή έπινε νερό

2013-09-03 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
άντε να δούμε τι άλο θα ακούσουμε. αυτό είναι το νικοκύρεμα της χώρας! Στις 5/9/2013 8:42 πμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε: Στη Βουλή το θέμα του εργαζομένου που απολύθηκε επειδή έπινε νερό 4/9/13 airoportgreece Στη Βουλή έφτασε η περίπτωση της απόλυσης εργαζομένου ο οποίος είδε την «πόρτα

Re: [Orasi] Μήνυση για εσχάτη προδοσία κατά της κυβέρνησης Σαμαρά!

2013-09-04 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλημέρα! πάντος η λευκή ψήφος, δεν αποτελεί προτίμηση σε κάποιο κόμμα! οπότε, ορθώς δεν πρέπει να προσμετρηθεί μαζί με τα άκηρα; Στις 4/9/2013 8:26 μμ, ο/η aggelos aslanoglou έγραψε: Μήνυση για εσχάτη προδοσία και αλλοίωση του πολιτεύματος μέσω απάτης, με συνέπεια την αλλοίωση του

Re: [Orasi] Μήνυση για εσχάτη προδοσία κατά της κυβέρνησης Σαμαρά!

2013-09-04 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
είναι και αυτός ένας τρόπος να κινηθεί λίγο η οικονομία! καλημέρα! Στις 4/9/2013 8:29 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: δυστιχώς χρειάζετε και αυτή ψυχολόγο!!! δεν θα τον αποφύγη... - Original Message - From: aggelos aslanoglou agge.a...@hotmail.gr To: Orasi@hostvis.net Sent: Wednesday,

Re: [Orasi] κέπα στην εποχή του μνημονίου.

2013-09-05 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ναι! παρέα με τον Καρατζαφέρη θα είναι! Στις 5/9/2013 2:54 μμ, ο/η Αλεξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε: μην τα βαζετε με τον καημένο τον φωτάκια αφήστε τον στον πόνο του, μέχρι τουλάχιστον να ξαναβρεθεί σε κάποιο κυβερνητικό σχήμα! -- From: Σκορδήλης

Re: [Orasi] κέπα στην εποχή του μνημονίου.

2013-09-05 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ας με συγχωρήσουν οι κυρίες με αυτό που θα πω! αυτό είναι που λέμε, τσούζει! αλλά μου αρέσει! Στις 5/9/2013 2:35 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: παρά τα όσα θα σας αφηγηθώ, δηλώνω αμετανόητος μνημονιακός!!! σήμερα στις 7.30 με ειδοποιήσαν ότι περνάω κέπα. παρά το ότι βρίσκομε στον μαραθώνα

Re: [Orasi] κέπα στην εποχή του μνημονίου.

2013-09-05 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
συμφωνώ!!! θα πηγαίνει κάποιος χωρίς μάτια και θα τον ρωτάνε: γιατί εύγαλες τα μάτια σου εσύ; ύποπτος! 85 τοις 100 για να μάθεις! Στις 5/9/2013 2:49 μμ, ο/η Αλεξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε: ααχαχαχα καλά να πάθειςακατανόηται μνημονιολάτρη!, περά όμως της πλάκας τα σωστά οργανωμένα κεπα, θα

Re: [Orasi] κέπα στην εποχή του μνημονίου.

2013-09-05 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μιλάει ο καλόπιστος τώρα χαχα! Στις 5/9/2013 9:26 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: ορίστε ορίστε για τους κακόπιστους της παρέας. μαριλή ξανακοίτατο καλού κακού. κάτι δεν μου αρέση σε όλα αυτά που γράφης. - Original Message - From: ΚΑΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΛΥ 1mar...@otenet.gr To: orasi mailing

[Orasi] προς Σπύρο Σκορδίλη

2013-09-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλημέρα! το μνημονιακό κεπα, δουλεύει περίφυμα. μόλις με ιδοποίησαν ότι περνάω από κεπα, την Τρίτη. αυτό είναι πρωνόμιο. είδες όποιος γκρινιάζει που δικαιώνεται; ζήτω τα μνημόνια! η τρόϊκα! το δ ν τ! η Ελληνική κυβέρνηση! Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα

Re: [Orasi] φρέσκα νέα απο τα κεπα.

2013-09-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κατά τα άλλα, θα φτιάξουμε κράτος. γαμώ τον κουβέλλη. το λέω για άλλη μιά φορά. αυτός φταίει για όλα. Στις 6/9/2013 5:42 μμ, ο/η Θανάσης Κατσαγαννης έγραψε: Τα κεπα της Καλλιθέας δεν στελνουν πλέων ταχιδρομικός τις γνοματεύσεις των πρωτοβάθμιων επιτροπών. Συνεπώς, όποιος περάσει απο επιτροπή,

Re: [Orasi] Εργαζόμενοι με αναπηρία σε διαθεσιμότητα

2013-09-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
δεν είναι αδικία να εξαιρείται ένα μέλος οικογένειας ατόμου με αναπηρία άνω του 67 και να μην εξερείται ένα άτομο με αναπηρία κάτω του 67 τοις 100; Στις 6/9/2013 7:42 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Δεν προστατεύονται οι εργαζόμενοι με αναπηρία κάτω του 67% του ν. 1648/1986 και του ν.

Re: [Orasi] προς Σπύρο Σκορδίλη

2013-09-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
έχω. όμως με αυτούς εδώ, έχω χάσει τη μπάλα. άλος λέει ότι κάνει, άλος όχι. Στις 6/9/2013 11:19 πμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Γιατί ανησυχείς είμαι εγώ εδώ. Εσύ αλήθεια γιατί πας κέπα δεν έχεις γνωμάτευση από τις παλιές υ ε; --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent

Re: [Orasi] προς Σπύρο Σκορδίλη

2013-09-06 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Theodoropoulos έγραψε: Βρε Νίκο υπάρχει εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Friday, September 06, 2013 7:21 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] προς Σπύρο Σκορδίλη έχω. όμως με αυτούς εδώ, έχω χάσει τη μπάλα. άλος λέει ότι κάνει, άλος

Re: [Orasi] ραδιόφωνο με μνήμες και καρτούλα για ανάγνωση mb3.

2013-09-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μήπως σου κόψανε το ρεύμα και σκέφτεσαι πως θα φορτίζεις το ραδιόφωνο; χαχα! Στις 9/9/2013 10:21 μμ, ο/η aggelos aslanoglou έγραψε: καλησπέρα σε όλους και σε όλες της παρέας!!! θα ήθελα να ρωτήσω, αν κάποιος ξέρει να μου πει, τι δικεολογητηκά χρειάζονται για το χαράτση... ευχαριστώ.

Re: [Orasi] σοκ διαβάστε και όποιον πάρει ο χάρος!!!

2013-09-10 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
όρε σεντούκι που θα δουλέψει! Στις 9/9/2013 8:02 πμ, ο/η Σωτήρης Κουμτζης έγραψε: Συνάδελφοι και πέντε ευρώ που έχετε στην άκρη πανε και αυτά! Από το iPad μου Σωτηρης Κουμτζης 9 Σεπ 2013, 7:53, ο/η Σωτήρης Κουμτζης kumt...@otenet.gr έγραψε: Δημήτρης Μαρκόπουλος08/09 22:15 Έγγραφο-σοκ

Re: [Orasi] κεπαζόμενοι πολίτες

2013-09-11 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
λάθως! κεπαζόμενες! Στις 11/9/2013 8:09 πμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Κεπισμένες καλημέρες. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Thursday, September 12, 2013 8:04 AM To: orasi mailing list Subject: [Orasi] κεπαζόμενοι πολίτες επίσκεψι της οικογένειας χαρίτου

Re: [Orasi] κεπαζόμενοι πολίτες

2013-09-11 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
κατι που να συγκεντρωθούν ολα αυτά τα διαμάντια. νομίζω λίσταρχε μου, μπορείς να το αναλάβεις γρηγορης Στις 11/9/2013 8:09 πμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Κεπισμένες καλημέρες. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Thursday, September 12, 2013 8:04 AM To: orasi mailing

Re: [Orasi] ΗΠΑ: Τους δίνουν όπλο ακόμα και αν δεν βλέπουν

2013-09-12 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
γουστάρω! εκεί θα πάω να πάρω άδια οπλοφορίας. στους πλιστηριασμούς, θα χρειαστεί σίγουρα. θα τους πρωειδοποιήσω κιόλας. οπλοφορώ! ελάτε! κι όποιον πάρει ο χάρος. Στις 12/9/2013 6:42 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: ΗΠΑ: Τους δίνουν όπλο ακόμα και αν δεν βλέπουν Μπορεί ένας τυφλός να έχει

Re: [Orasi] ΗΠΑ: Τους δίνουν όπλο ακόμα και αν δεν βλέπουν

2013-09-12 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
έτσι δεν έχει γλύκα ρε φίλε. Στις 12/9/2013 6:59 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: και στο ελαδιστάν θα το έχη ο συνοδός. όπως υπογράφη θα πυροβολή εκ μέρους του τυφλού!!! - Original Message - From: Σκορδίλης Σπύρος spyri...@otenet.gr To: οραση οραση orasi@hostvis.net Sent: Thursday,

Re: [Orasi] αυτό τι είναι?

2013-09-12 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
γεια σου Γρηγόρη! όχι μόνο τα μέλη του π σ τ, αλλά μόνο οι τυφλοί. Στις 12/9/2013 4:12 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε: καλησπέρα κώστα. τι θέλειι να πει ο ποιήτης; μιας και δεν με βοηθάει να καταλάβω η απάντηση σου; μόνο τα μέλη του π.σ.τ. περνάν κάρτες απεριορήστων διαδρομών χωρίς

Re: [Orasi] Σινεπροτάσεις: οι νύφες.

2013-09-15 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλησπέρα! θα ήθελα να προτείνω, όπως ανεβάζουμε βιβλία, να ανεβάζουμε και ταινίες, γιατί κάποιοι από μας είμαστε άσχετοι στο κατέβασμα. φιλικά! Στις 14/9/2013 1:35 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Τώρα λοιπόν με την εμπειρία του kmplayer μπορούμε πιο άνετα να (βλέπουμε) ακούμε και

Re: [Orasi] χρόνια πολλά.

2013-09-15 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
χρόνια πολλά και από μένα! κάθε καλό σ'εσένα και την οικογένεια σου. Στις 15/9/2013 9:28 πμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε: χρόνια πολλά στον φίλο νικήτα σεκαδάκη. να χέρεσε την οικογένεια και κάθε καλό. Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην

Re: [Orasi] Σινεπροτάσεις: οι νύφες.

2013-09-15 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
. Θέλετε να ανεβάσω τις νύφες; --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Νίκος Χαρίτος Sent: Monday, September 16, 2013 9:51 PM To: orasi mailing list Subject: Re: [Orasi] Σινεπροτάσεις: οι νύφες. καλησπέρα! θα ήθελα να προτείνω, όπως ανεβάζουμε βιβλία, να ανεβάζουμε και ταινίες, γιατί κάποιοι από

[Orasi] δεν είναι δικό μου! μου άρεσε και είπα να το αναρτήσω!

2013-09-16 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
ΝΤΟΜΙΝΙΚ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ Το φίλο Ντομινίκ Στρος Καν κατηγορούν οι Αμερικάν πως πήγε -λένε- να το καν... με καμαριέρα Αφρικάν. Νομίζω ότι την πουτάν τη στείλανε οι Αμερικάν να παγιδεύσει τον Στρος Καν για λόγους που δεν ξέρω κάν. Αν ήθελε ο φίλος Καν και… είχε κέφια να το κάν χιλιάδες έβρισκε πουτάν

Re: [Orasi] test

2013-09-16 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
σωστά! για σένα σε καμιά τριανταριά χρόνια με τις εγκονές χαχα! Στις 16/9/2013 9:50 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: όχι άλλες νφες!!! - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Tuesday, September 17, 2013 9:45 PM Subject

Re: [Orasi] Ανοίγει ξανά η υπόθεση εξαφάνισης 502 παιδιών από το ίδρυμα Αγία Βαρβάρα

2013-09-16 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
δεν πιστεύω με τίποτα ότι δε μπορούν να βρεθούν οι ιπαίτοιοι. δε βλέπω όμως και να αποδίδονται ευθύνες. Στις 16/9/2013 10:03 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: το διάβαζα το ξαναδιάβαζα και νόμιζα πως έλεγε για τις ινδίες την νιγυρία ή την λατινική αμερική. δεν μπορώ να το κατανοήσω. -

Re: [Orasi] «Χέρι» στις συντάξεις αναπήρων και χρόνια πασχόντων

2013-09-16 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
τι θέλεις τώρα και ξήνεις παλιές πληγές ρε ριζοσπάστη; άσε μπας και το ξεχάσουμε. Στις 16/9/2013 4:39 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: «Χέρι» στις συντάξεις αναπήρων και χρόνια πασχόντων Κενό γράμμα αποδεικνύεται στην πράξη η εξαίρεση των συνταξιούχων με βαριά αναπηρία, ποσοστού 80% και

Re: [Orasi] test

2013-09-16 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μιά χαρά βγαίνεις! καμπάνα! τις νύφες περιμένουμε χαχα! Στις 16/9/2013 9:46 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: test. Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα

Re: [Orasi] Ανοίγει ξανά η υπόθεση εξαφάνισης 502 παιδιών από το ίδρυμα Αγία Βαρβάρα

2013-09-16 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
μακάρι! Στις 16/9/2013 10:46 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: πιστεύω πως αν πάρη δημοσιότητα και ασκηθούν πιέσεις απο την κοινωνία κάτι θα γίνη. ας σκεφθούμε πως είναι παιδιά απροστάτευτα. - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net

Re: [Orasi] Σινεπροτάσεις: οι νύφες

2013-09-16 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καλησπέρα Κωστή! υπάρχει κάποιο πρόβλημα! όταν πατάμε πάνω στο σύνδεσμο, μας λέει ότι δε βρέθηκε. Στις 16/9/2013 10:20 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Σκηνοθεσία Παντελής Βούλγαρης. Μουσική Σταμάτης Σπανουδάκης. Σενάριο Ιωάννα Καριστιάνη. Μποrείτε να το κατεβάσετε

[Orasi] ανέκδοτο, η ζηλιάρα σύζηγος

2013-09-17 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
Η Ζηλιάρα σύζυγος.. -Που είσαι βρε.. -Σε συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ! -Και γιατί ακούω κόσμο; Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν

Re: [Orasi] Από την 1-1-2015 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος ενοποίησης των κοινωνικών επιδομάτων με φορέα υλοποίησης τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Στόχος του πρ

2013-09-17 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
έχεις ένα χρόνο καιρό. μη γκρινιάζεις. σε ένα χρόνο θα έχει ανέβει ο Αλέξης στην εξουσία και θα τη γλιτώσεις πάλι. Στις 17/9/2013 10:52 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε: πάω να αγοράσω καλού κακού το iphone 6 να το καβαντζόσω γιατί δεν τα βλέπω καθόλου καλά τα πράγματα... - Original

Re: [Orasi] Από την 1-1-2015 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος ενοποίησης των κοινωνικών επιδομάτων με φορέα υλοποίησης τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Στόχος του πρ

2013-09-17 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
καιρός να αρχίσει το ξενέρωμα; μάλλον! Στις 17/9/2013 11:02 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε: Τι να κάνουμε όταν τα λέγαμε κάπου το 2000 ήταν όλοι μεθυσμένοι από το πάρτι. --Κώστας-- -Αρχικό μήνυμα- From: Σκορδίλης Σπύρος Sent: Tuesday, September 17, 2013 10:52 PM To: orasi

Re: [Orasi] Γιατί έφαγε 4 γκόλ ο ολυμπιακός.

2013-09-17 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
πικρόχολε βάζελε! αθεράπευτος! χαχα! Στις 18/9/2013 12:19 πμ, ο/η Spiros Skordilis έγραψε: Γιατί είναι ένα για καθε παιδί του πειραιά Από το iPhone μου Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα

Re: [Orasi] Από την 1-1-2015 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος ενοποίησης των κοινωνικών επιδομάτων με φορέα υλοποίησης τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Στόχος του πρ

2013-09-17 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
άσε και σε λίγο θα λέμε, ευρώ; που να το βρω; Στις 18/9/2013 12:24 πμ, ο/η Αλεξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε: γιατί το λες αυτό βρε κακόπιστε, οι νεταρυθμίσεις που κανει η καλί αυτη άδολη και άδουλη κυβέρνηση είναι πάντα προς το καλό των πολιτών αφου κάνει τα πάντα για να μην πτωχευσουμε, εδώ

Re: [Orasi] Από την 1-1-2015 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος ενοποίησης των κοινωνικών επιδομάτων με φορέα υλοποίησης τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Στόχος του πρ

2013-09-17 ϑεμα Νίκος Χαρίτος
επιδώματα... - Original Message - From: Νίκος Χαρίτος nxari...@hol.gr To: orasi mailing list orasi@hostvis.net Sent: Wednesday, September 18, 2013 11:14 PM Subject: Re: [Orasi] Από την 1-1-2015 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του προγράμματος ενοποίησης των κοινωνικών επιδομάτων με φορέα υλοποίησης

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   >