Re: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

2008-04-07 Terurut Topik ikhwan manan
inilah taktik dan strategi umno nak sabotaj pengaruh rakyat pada pakatan 
rakyat.gunakan nickname dan namakan diri macam pemimpin pakatan rakyat tapi 
yang sebenar dah biru pekat kat ati tusaja nak buat serangan melalui 
internet trutamanya mlalui group2...tak pernah serik kalah teruk baru2 ni, saja 
nak buat provokasi lagi .baik taubat banyak2 laa...nati mati,nak suruh org 
beriman macam tok guru jugak sembahyangkan mayat kamupah tu nak baca talkim 
agiBERTAUBAT SEBELUM MAMPUS.


- Original Message 
From: onemzi [EMAIL PROTECTED]
To: perakan@yahoogroups.com
Sent: Monday, April 7, 2008 1:43:40 PM
Subject: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

Dia ni suka buat provokasi. Dia sebenarnya pure UMNO. Baru kenal group
ni slps PRU12. Sdg meracau sbb kalah agaknya.

--- In [EMAIL PROTECTED] .com, Kereta Proton kelisawaja@ ... wrote:

 Wahai Nik Aziz, saya agak keliru dengan awak ni. Menggunakan nick
name Nik Aziz tetapi dalam setiap e mail awak ada terselit unsur
negatif tentang Parti Pas umumnya dan meyokong UMNO (BN). Diminta
jangan buat lagi perkara ini.
 
 Terimakasih
 Nik Abdul Rahim
 
 
 - Original Message 
 From: Nik Aziz nik_aziz_1931@ ...
 To: Usahawan_Melayu@ yahoogroups. com
 Sent: Friday, April 4, 2008 11:31:37 AM
 Subject: [perakan] Macam mana dgn Produk Belanda nie ...
 
 Durian Belanda  Ayam Belanda ...
 
 
 Pilih UMNO bukan sbb UMNO baik, tapi sbb PAS MEROSAKAN ISLAM !!!
 
 
 You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost.
 
 
 
 
 _ _ _ _ _ _
 You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost. 
 http://tc.deals. yahoo.com/ tc/blockbuster/ text5.com



 


  

You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of Blockbuster Total 
Access, No Cost.  
http://tc.deals.yahoo.com/tc/blockbuster/text5.com

Re: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

2008-04-07 Terurut Topik Abe Joe
Antara kesilapan dan kelemahan PAS adalah kurangnya penekanan kepada unsur 
tarbiyyah sehingga masih lagi ado penyokong-penyokong dan pendokong hok kurey 
sabar macey kawe dan demo sendiri.. .  Hok sentiaso dok tehey dengey provokasi.

Cuba belek2 gak dulu harakah hok lepas2.. demo gak... tuh statement dari 
pimpinan kito sendiri. Ado baco dok? Kito kena akui kelemahan dan kesilapan hok 
wujud... cumanya pokok terus iltizam dalam jemaah pasal masih atas landasan 
aqidah hok betul.. 

baco mmolek statement kawe tuh..



ikhwan manan [EMAIL PROTECTED] wrote: 
jelaskan di mana silapnyerjangan setakat bagi point tapi tak pandai 
huraikannya.budak tadika pun boleh bgtau macam tu...

 - Original Message 
From: Abe Joe [EMAIL PROTECTED]
To: perakan@yahoogroups.com
Sent: Monday, April 7, 2008 5:19:36 PM
Subject: Re: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

  PAS memey BANYAK SILAP, tapi BUKAN KESILAPAN AKIDAH. 

ikhwan manan ikhwan_manan07@ yahoo.com wrote: 
  
  inilah taktik dan strategi umno nak sabotaj pengaruh rakyat pada pakatan 
rakyat.gunakan nickname dan namakan diri macam pemimpin pakatan rakyat tapi 
yang sebenar dah biru pekat kat ati tusaja nak buat serangan melalui 
internet trutamanya mlalui group2...tak pernah serik kalah teruk baru2 ni, saja 
nak buat provokasi lagi .baik taubat banyak2 laa...nati mati,nak suruh org 
beriman macam tok guru jugak sembahyangkan mayat kamupah tu nak baca talkim 
agiBERTAUBAT SEBELUM MAMPUS.

 - Original Message 
From: onemzi [EMAIL PROTECTED] com
To: [EMAIL PROTECTED] .com
Sent: Monday, April 7, 2008 1:43:40 PM
Subject: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

  Dia ni suka buat provokasi. Dia sebenarnya pure UMNO. Baru kenal group
ni slps PRU12. Sdg meracau sbb kalah agaknya.

--- In [EMAIL PROTECTED] .com, Kereta Proton kelisawaja@ ... wrote:

 Wahai Nik Aziz, saya agak keliru dengan awak ni. Menggunakan nick
name Nik Aziz tetapi dalam setiap e mail awak ada terselit unsur
negatif tentang Parti Pas umumnya dan meyokong UMNO (BN). Diminta
jangan buat lagi perkara ini.
 
 Terimakasih
 Nik Abdul Rahim
 
 
 - Original Message 
 From: Nik Aziz nik_aziz_1931@ ...
 To: Usahawan_Melayu@ yahoogroups. com
 Sent: Friday, April 4, 2008 11:31:37  AM
 Subject: [perakan] Macam mana dgn Produk Belanda nie ...
 
 Durian Belanda  Ayam Belanda ...
 
 
 Pilih UMNO bukan sbb UMNO baik, tapi sbb PAS MEROSAKAN ISLAM !!!
 
 
 You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost.
 
 
 
 
 _ _ _ _ _ _
 You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost. 
 http://tc.deals. yahoo.com/ tc/blockbuster/ text5.com









 
-
 You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of Blockbuster 
Total Access, No Cost. 


 Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com 






  
-
You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of Blockbuster Total 
Access, No Cost.
 
   

 Send instant messages to your online friends http://uk.messenger.yahoo.com 

Re: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

2008-04-07 Terurut Topik Mahamat Rasidi bin Abdullah



Aku hanya mamPu tergelak dan tersenyUm..tk paYAh la dok layan orang
yg kuciwa t...delete je kalau ada masuk mailbox.
ikhwan manan wrote:



jelaskan
di mana silapnyerjangan setakat bagi point tapi tak pandai
huraikannya.budak tadika pun boleh bgtau macam tu...

-
Original Message 
From: Abe Joe [EMAIL PROTECTED]com>
To: [EMAIL PROTECTED].com
Sent: Monday, April 7, 2008 5:19:36 PM
Subject: Re: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

PAS
memey BANYAK SILAP, tapi BUKAN KESILAPAN AKIDAH.
ikhwan manan ikhwan_manan07@ yahoo.com>
wrote:



inilah
taktik dan strategi umno nak sabotaj pengaruh rakyat pada pakatan rakyat.gunakan
nickname dan namakan diri macam pemimpin pakatan rakyat tapi yang sebenar
dah biru pekat kat ati tusaja nak buat serangan melalui internet trutamanya
mlalui group2...tak pernah serik kalah teruk baru2 ni, saja nak buat provokasi
lagi .baik taubat banyak2 laa...nati mati,nak suruh org beriman macam
tok guru jugak sembahyangkan mayat kamupah tu nak baca talkim agiBERTAUBAT
SEBELUM MAMPUS.

-
Original Message 
From: onemzi [EMAIL PROTECTED] com>
To: [EMAIL PROTECTED] .com
Sent: Monday, April 7, 2008 1:43:40 PM
Subject: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

Dia ni suka buat provokasi. Dia sebenarnya pure UMNO.
Baru kenal group
ni slps PRU12. Sdg meracau sbb kalah agaknya.
--- In [EMAIL PROTECTED]
.com, Kereta Proton kelisawaja@ ...> wrote:
>
> Wahai Nik Aziz, saya agak keliru dengan awak ni. Menggunakan nick
name Nik Aziz tetapi dalam setiap e mail awak ada terselit unsur
negatif tentang Parti Pas umumnya dan meyokong UMNO (BN). Diminta
jangan buat lagi perkara ini.
>
> Terimakasih
> Nik Abdul Rahim
>
>
> - Original Message 
> From: Nik Aziz nik_aziz_1931@ ...>
> To: Usahawan_Melayu@
yahoogroups. com
> Sent: Friday, April 4, 2008 11:31:37 AM
> Subject: [perakan] Macam mana dgn Produk Belanda nie ...
>
> Durian Belanda  Ayam Belanda ...
>
>
> Pilih UMNO bukan sbb UMNO baik, tapi sbb PAS MEROSAKAN ISLAM !!!
>
>
> You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost.
>
>
>
>
 _ _ _ _ _ _
> You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost.
> http://tc.deals.
yahoo.com/ tc/blockbuster/ text5.com
>






You rock. That's why Blockbuster' s offering you one
month of Blockbuster Total Access, No Cost.


Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com





You rock. That's why Blockbuster's offering you one
month of Blockbuster Total Access, No Cost.




inline: C:\DOCUME~1\OPERAT~1\LOCALS~1\Temp\nsmailCN.gifinline: C:\DOCUME~1\OPERAT~1\LOCALS~1\Temp\nsmailFP.gif

Re: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

2008-04-07 Terurut Topik ikhwan manan
jelaskan di mana silapnyerjangan setakat bagi point tapi tak pandai 
huraikannya.budak tadika pun boleh bgtau macam tu...


- Original Message 
From: Abe Joe [EMAIL PROTECTED]
To: perakan@yahoogroups.com
Sent: Monday, April 7, 2008 5:19:36 PM
Subject: Re: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

PAS memey BANYAK SILAP, tapi BUKAN KESILAPAN AKIDAH. 

ikhwan manan ikhwan_manan07@ yahoo.com wrote:
inilah taktik dan strategi umno nak sabotaj pengaruh rakyat pada pakatan 
rakyat.gunakan nickname dan namakan diri macam pemimpin pakatan rakyat tapi 
yang sebenar dah biru pekat kat ati tusaja nak buat serangan melalui 
internet trutamanya mlalui group2...tak pernah serik kalah teruk baru2 ni, saja 
nak buat provokasi lagi .baik taubat banyak2 laa...nati mati,nak suruh org 
beriman macam tok guru jugak sembahyangkan mayat kamupah tu nak baca talkim 
agiBERTAUBAT SEBELUM MAMPUS.


- Original Message 
From: onemzi [EMAIL PROTECTED] com
To: [EMAIL PROTECTED] .com
Sent: Monday, April 7, 2008 1:43:40 PM
Subject: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...


Dia ni suka buat provokasi. Dia sebenarnya pure UMNO. Baru kenal group
ni slps PRU12. Sdg meracau sbb kalah agaknya.

--- In [EMAIL PROTECTED] .com, Kereta Proton kelisawaja@ ... wrote:

 Wahai Nik Aziz, saya agak keliru dengan awak ni. Menggunakan nick
name Nik Aziz tetapi dalam setiap e mail awak ada terselit unsur
negatif tentang Parti Pas umumnya dan meyokong UMNO (BN). Diminta
jangan buat lagi perkara ini.
 
 Terimakasih
 Nik Abdul Rahim
 
 
 - Original Message 
 From: Nik Aziz nik_aziz_1931@ ...
 To: Usahawan_Melayu@ yahoogroups. com
 Sent: Friday, April 4, 2008 11:31:37 AM
 Subject: [perakan] Macam mana dgn Produk Belanda nie ...
 
 Durian Belanda  Ayam Belanda ...
 
 
 Pilih UMNO bukan sbb UMNO baik, tapi sbb PAS MEROSAKAN ISLAM !!!
 
 
 You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost.
 
 
 
 
 _ _ _ _ _ _
 You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
Blockbuster Total Access, No Cost. 
 http://tc.deals. yahoo.com/ tc/blockbuster/ text5.com








You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of Blockbuster Total 
Access, No Cost.


Send instant messages to your online friends http://uk.messenger .yahoo.com 
 


  

You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of Blockbuster Total 
Access, No Cost.  
http://tc.deals.yahoo.com/tc/blockbuster/text5.com

Re: [perakan] Re: Macam mana dgn Produk Belanda nie ...

2008-04-07 Terurut Topik Abe Joe
Takpolaa... kalu niat molek nak cari kebenaran. Allah akan keluarkan dari 
Dzulumaat kepada Nuur. Tapi kalu niat tok molek... susahlaa gini gak.. Pasal 
ghama oghe hok molek2 daley Isley pong Allah cabut kesedaran bilo hati tok 
ikhlas nak cari keberan nie. Hok dok molek2 daley cahaya pun kenalah jago hati 
tuh jugok. syukur banyok2 pasal kito maso ke depey dok tahu guano Allah 
balikkan hati nie. Dan dak jadi macam satu sifir iaitu orang yang buat silap.. 
bila sedar kesilapan.. dia yang akan lagi hebat mempertahan kebenaran tuh 
sendiri nanti. 

Mencari kebenaran nie biarlah dengey Ilmu dan jangey kita banyak main sentimen. 
Balaslah hujjah dengan hikmah dan bijaksana. Nie cara dakwah yang Tok Guru 
sendiri ajar. Tapi bila bertambah ilmu tuh, banyak2 laa syukur. Pasal ado oghe 
hok makin bijok dan makin bertambah ilmu.. Tapi ado tak bersyukur.. takut2 jadi 
macey sabda Junjungan Besar:

Sesiapa yang bertambah Ilmu, tapi tidak bertambah petunjuk dari Allah. Dia 
tidak bertambah apa-apa kecuali bertambah jauh dari Allah

Pimpinan hok kito pilih kat dunia bukan untuk dunia sahaja. Pasal dia akan jadi 
tukang jawab kita kat akhirat nanti. Pimpinan akan berlepas diri di akhirat 
nanti bilo persoalan-persoalan kito dio tok leh nak jawab. So, kat mano2 pong 
kito duduk... tanyo dulu pimpinan tuh.. Hok UMNO tanyolaa PAK LAH kalu2 dia 
buleh nak jamin kita betul kat DUNIA. Hok PAS tanyolaa TG Nik Aziz persoalan 
sama. Pahtuh ikut demolaa kalu YAKIN dengey perjuangan yang dipilih dan kalu 
YAKIN tuh adalah HIDAYAH dari ALLAH.

syabak [EMAIL PROTECTED] wrote: Mohon pada 
moderator supaya keluarkan membe yg guna nama Nik Aziz ni.
 Bukan apa, ada sikit kekeliruan. Klu niat orang ni bagus, dia xkan
 menggunakan nickname yg mengelirukan.
 
 --- In perakan@yahoogroups.com, Kereta Proton [EMAIL PROTECTED] wrote:
 
  Wahai Nik Aziz, saya agak keliru dengan awak ni.  Menggunakan nick
 name Nik Aziz tetapi dalam setiap e mail awak ada terselit unsur
 negatif tentang Parti Pas umumnya dan meyokong UMNO (BN). Diminta
 jangan buat lagi perkara ini.
  
  Terimakasih
  Nik Abdul Rahim
  
  
  - Original Message 
  From: Nik Aziz [EMAIL PROTECTED]
  To: [EMAIL PROTECTED]
  Sent: Friday, April 4, 2008 11:31:37 AM
  Subject: [perakan] Macam mana dgn Produk Belanda nie ...
  
  Durian Belanda  Ayam Belanda ...
  
  
  Pilih UMNO bukan sbb UMNO baik, tapi sbb PAS  MEROSAKAN ISLAM !!!
  
  
  You rock. That's why Blockbuster' s offering you one month of
 Blockbuster Total Access, No Cost.
   
  
  
   
 __
  You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of
 Blockbuster Total Access, No Cost.  
  http://tc.deals.yahoo.com/tc/blockbuster/text5.com
 
 
 
 
   

 Send instant messages to your online friends http://uk.messenger.yahoo.com