Dnia czw 16. grudnia 2004 22:54, Sławomir Kawała napisał:
> > Przecież napisałem DSL - no ale jak to mało to sprawa umarła śmiercią
> > naturalną..
>
> DSL to tylko technologia .. dzieli sie m.in. na sdsl, adsl, idsl, hdsl i
> inne (google.com)... u tepsy jest adsl - tak i jest to za malo.
J
On Thu, 16 Dec 2004, Sławomir Kawała wrote:
On Wed, 15 Dec 2004 23:33:08 +0100
Miesiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Przecież napisałem DSL - no ale jak to mało to sprawa umarła śmiercią
naturalną..
DSL to tylko technologia .. dzieli sie m.in. na sdsl, adsl, idsl, hdsl i
inne (google.com)... u te
[EMAIL PROTECTED] napisal dnia 2004-12-13 14:43:
więc nie pozostaje
mi nic innego jak zaprosic cie do prac nad dokumentacją, każda para
rąk jest mile widziana.
Paweł Kwiatkowski
Wiec moze pokrotce opisze jak ja bym to widzial od strony systemowej:
Do kazdego artykulu (manuala, howto czy jak to
On Mon, 13 Dec 2004, Dawid Per wrote:
>
>
> Dawid Per napisal dnia 2004-12-12 16:02:
>
> >[a tu pare maili]
> >
> Jak widać wszyscy mają dokumentację 'gdzieś'. A potem narzekanie, ze PLD
> trudne, ze malo userow. Jak do czegos nie ma odpowiedniej dokumentacji
> to nie za duzo ludzi odwazy si
On Wed, 15 Dec 2004 23:33:08 +0100
Miesiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Przecież napisałem DSL - no ale jak to mało to sprawa umarła śmiercią
> naturalną..
DSL to tylko technologia .. dzieli sie m.in. na sdsl, adsl, idsl, hdsl i
inne (google.com)... u tepsy jest adsl - tak i jest to za malo.
Dnia pon 13. grudnia 2004 21:08, Sławomir Kawała napisał:
> > tylko biuro i będzie prosta strona www z dsl -1MB
>
> I oczywiscie chodzi o adsl z tepsy ? :-)
Przecież napisałem DSL - no ale jak to mało to sprawa umarła śmiercią
naturalną..
Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W Z
On Mon, 13 Dec 2004 [EMAIL PROTECTED] wrote:
Ale Ty zapominasz, że PLD to taka Sarmacka Dystrybucja, "Dla szlachty, przez
szlachtę" i żaden tam chłop, czy żyd nie powinien jej używać (nie mowiąć już
o jakiś pludrakach co to jajca na wieszchu noszą :). I tak naprawdę celowo
dokumentacja jest taka.
On Mon, 13 December 2004 19:13:12 +0100, Miesiu wrote:
chciałbym abyście wypowiedzieli się na temat nowej strony
- w jakiej technologii i gdzie miałaby się znajdować?
>>> A jakie są wymagania sprzętowe?
>> Bardzo zależne od umiejętności admina. Generalnie duże,
>> ale po odpowiednim tu
On Mon, 13 Dec 2004 19:13:12 +0100
Miesiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> tylko biuro i będzie prosta strona www z dsl -1MB
I oczywiscie chodzi o adsl z tepsy ? :-)
--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net
GSM: (0)601-398-348
___
pld-use
On Mon, 13 Dec 2004, Roman Werpachowski wrote:
> Jak Ci brakuje dokumentacji, to ją napisz/popraw.
Przecież pisałem, że należy to traktować to z przymróżeniem ok. :)
Ale może jednak coś w tym jest?
Swoją drogą jak tylko coś robię ciekawego w PLD staram się to zapisać.
Teraz w ramach nauki prze
Dnia pon 13. grudnia 2004 08:47, Jacek Konieczny napisał:
> > > W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
> > > utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
> > > się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
> > > znajdować?
> >
Dnia poniedziałek, 13 grudnia 2004 15:19, Dawid Per napisał:
> Tak to przedstawia sie w wielkim skrocie.
Popieram taki pomysł.
> Oczywiscie jak juz wyzej sie zaoferowalem - jestem gotowy napisac taki
> (lub zgodny z ustalonymi wymaganiami) system, a takze jesli zaszlaby
> taka potrzeba hostowac
Dnia 13-12-2004, pon o godzinie 14:25 +0100, [EMAIL PROTECTED]
napisał(a):
> [...] PLD to taka Sarmacka Dystrybucja, "Dla szlachty, przez
> szlachtę" i żaden tam chłop, czy żyd nie powinien jej używać (nie mowiąć już
> o jakiś pludrakach co to jajca na wieszchu noszą :). I tak naprawdę celowo
> dok
> Dawid Per napisal dnia 2004-12-12 16:02:
> Jak widać wszyscy mają dokumentację 'gdzieś'.
Nie prawda
(...)
>Wg mnie zostawiajac
> dokumentacje w takim stanie jak jest teraz (niekompletna i czasem
dosc
> przestarzala) odcina sie 'nowych' od PLD, bo oni raczej pojda tam
gdzie
> dostana podane
Dawid Per napisal dnia 2004-12-12 16:02:
[a tu pare maili]
Jak widać wszyscy mają dokumentację 'gdzieś'. A potem narzekanie, ze PLD
trudne, ze malo userow. Jak do czegos nie ma odpowiedniej dokumentacji
to nie za duzo ludzi odwazy sie tego uzywac. Wg mnie zostawiajac
dokumentacje w takim stani
On Sun, Dec 12, 2004 at 12:54:31PM +0100, Miesiu wrote:
> > W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
> > utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
> > się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
> > znajdować?
>
> A jakie
Dnia nie 12. grudnia 2004 15:16, Lukasz Glebicki napisał:
> > To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> > microsoftu?
>
> Na IIS 6.0. Tylko, że za serwerem HTTP stoi farma serwerów linuxowych z
> proxy cache .
No więc właśnie - linux to linux i już
--
ZOBACZ NAJTA
Wieslaw Kierbedz wrote:
.
| Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
.
| A ci co mogliby wnieść coś sensownego (czyt. zaangażowani i
| zorientowani w sytuacji) czytają discuss, albo przynajmniej devel..
.
No właśnie, czy dyskusja na pld-users ma jakikolwiek sens
Osóbka znana jako Witek Bałaban, wystukała:
> -BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
> Hash: SHA1
>
> Wieslaw Kierbedz wrote:
> .
>
> | Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
>
> .
>
> | A ci co mogliby wnieść coś sensownego (czyt. zaangażowani i
> | zorientowani w sytuacj
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1
Wieslaw Kierbedz wrote:
.
| Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
.
| A ci co mogliby wnieść coś sensownego (czyt. zaangażowani i
| zorientowani w sytuacji) czytają discuss, albo przynajmniej devel.
.
No właśnie, czy d
It seems like on Sunday 12 of December 2004 16:16, Piotr Wawrzyniak typed:
> On Sunday 12 of December 2004 14:30, Michal Kochanowicz wrote:
> > On Sun, Dec 12, 2004 at 02:27:02PM +0100, Piotr Wawrzyniak wrote:
> > > E tam, zobacz na czym chodzi strona openbsd, a jakoś nie słychać,
> > > żeby ludzie
Wieslaw Kierbedz napisał(a):
Marek Ciesielski napisał(a):
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam
[...]
pozdrawiam,
Ja bardzo, ale to bardzo przepraszam.
ALE.
Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
Przeczytaj wymądrzania w gałązkach tego wątku.
To mnie dopiero irytuje.
"Poważ
Marek Ciesielski napisał(a):
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam
[...]
pozdrawiam,
Ja bardzo, ale to bardzo przepraszam.
ALE.
Po co całą tę luserską bandę (ze mną włącznie) w to wciągać?
Przeczytaj wymądrzania w gałązkach tego wątku.
To mnie dopiero irytuje.
"Poważny projekt, niepoważni deve
On Sunday 12 of December 2004 14:30, Michal Kochanowicz wrote:
> On Sun, Dec 12, 2004 at 02:27:02PM +0100, Piotr Wawrzyniak wrote:
> > E tam, zobacz na czym chodzi strona openbsd, a jakoś nie słychać, żeby
> > ludzie
>
> Server: Apache/1.3.29 (Unix) mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7d
>
> Co to jest?
We
On Sunday 12 of December 2004 15:20, Michal 'lipek' Lipka wrote:
> www.microsoft.com 80
Faktycznie. Mój błąd.
pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki [EMAIL PROTECTED]
gg:246267 Linux Registered User #318551
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED
On Sun, 12 Dec 2004, Michal 'lipek' Lipka wrote:
>
>
> On Sun, 12 Dec 2004, Miesiu wrote:
> >
> > To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> > microsoftu?
> >
Dobra, ale ja myślałem, że PLD to poważny projekt :)
A co do zaufania to przesadziłem. B ędą się z nas śmiali
A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy
? Wiem, że taka dyskusja była niedawno i padły głosy, że wprowadziło by
to tylko zamieszanie - ale z tym zamierza
On Sun, 12 Dec 2004, Lukasz Glebicki wrote:
> On Sunday 12 of December 2004 14:47, Miesiu wrote:
>
> > To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> > microsoftu?
>
> Na IIS 6.0. Tylko, że za serwerem HTTP stoi farma serwerów linuxowych z proxy
> cache .
>
> Spawdź sobie
[EMAIL PROTECTED] napisal dnia 2004-12-12 15:58:
On Sun, 12 Dec 2004, Michal 'lipek' Lipka wrote:
On Sun, 12 Dec 2004, Dawid Per wrote:
A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
Szczególnie czy nie planujecie dodania możl
On Sun, 12 Dec 2004, Michal 'lipek' Lipka wrote:
>
>
> On Sun, 12 Dec 2004, Dawid Per wrote:
>
> >
> > A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
> > planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
> > Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy
>
Dnia sob 11. grudnia 2004 23:42, Adam Gapiński napisał:
> Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
Jakiś argument poza (nie)słusznymi ambicjami???
Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=206
On Sun, 12 Dec 2004, Dawid Per wrote:
>
> A ja, żeby nie zaśmiecać, chciałem się podpiąć pod wątek i zapytać czy
> planowane są jakieś zmiany w DOCSach ?
> Szczególnie czy nie planujecie dodania możliwości wstawiania komentarzy
[ciach]
popieram
wstawiać mogliby tylko zarejestrowani użytkownicy.
On Sunday 12 of December 2004 14:47, Miesiu wrote:
> To zobacz na czym biega microsoft.com??? Znasz lepszy marketing niż
> microsoftu?
Na IIS 6.0. Tylko, że za serwerem HTTP stoi farma serwerów linuxowych z proxy
cache .
Spawdź sobie telnetem, tylko nie dziś, bo coś nie działa ;-)
telnet www.m
On Sun, Dec 12, 2004 at 02:27:02PM +0100, Piotr Wawrzyniak wrote:
> E tam, zobacz na czym chodzi strona openbsd, a jakoś nie słychać, żeby ludzie
Server: Apache/1.3.29 (Unix) mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7d
Co to jest?
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= [EMAIL PROTECTED] =--
--= fi
Dnia nie 12. grudnia 2004 13:45, [EMAIL PROTECTED] napisał:
> > No właśnie to są te ambicje.
>
> Nie, to jest marketing. Czy sądzisz, że ludzie zaufają dystrybucji, która
> nie ufa sama sobie, albo jak ufa to nie umie zorganizować wystarczających
> zasobów?
To zobacz na czym biega microsoft.com?
On Sun, 12 Dec 2004, Miesiu wrote:
> Dnia nie 12. grudnia 2004 13:45, [EMAIL PROTECTED] napisał:
> > > No właśnie to są te ambicje.
> >
> > Nie, to jest marketing. Czy sądzisz, że ludzie zaufają dystrybucji, która
> > nie ufa sama sobie, albo jak ufa to nie umie zorganizować wystarczających
> >
On Sunday 12 of December 2004 13:45, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Nie, to jest marketing. Czy sądzisz, że ludzie zaufają dystrybucji, która
> nie ufa sama sobie, albo jak ufa to nie umie zorganizować wystarczających
> zasobów?
E tam, zobacz na czym chodzi strona openbsd, a jakoś nie słychać, żeby lu
Dnia sob 11. grudnia 2004 20:59, Marek Ciesielski napisał:
> Witam,
> Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
> na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
> skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
> wyłączenie przez Sergi
On Sun, 12 Dec 2004, Miesiu wrote:
> No właśnie to są te ambicje.
Nie, to jest marketing. Czy sądzisz, że ludzie zaufają dystrybucji, która
nie ufa sama sobie, albo jak ufa to nie umie zorganizować wystarczających
zasobów?
--
Wawrzyniec NiewodniczańskiE-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
Dnia nie 12. grudnia 2004 13:18, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Miesiu, wystukała:
> > Dnia sob 11. grudnia 2004 23:42, Adam Gapiński napisał:
> > > Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
> >
> > Jakiś argument poza (nie)słusznymi ambicjami???
>
> np:
> $
Osóbka znana jako Miesiu, wystukała:
> Dnia sob 11. grudnia 2004 23:42, Adam Gapiński napisał:
> > Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
>
> Jakiś argument poza (nie)słusznymi ambicjami???
>
np:
$ telnet www.gentoo.org 80
Trying 66.45.74.45.80...
[...]
Apache/2.0.52
Dnia niedziela 12 grudzieÅ 2004 06:54, Adam Nowotny napisaÅ:
> Jesli chodzi o technologie, to jestem za XHTML-em (kod jest czytelny, jesli
> komus bedzie sprawial klopot, to w odpowiednim pliku beda opisane
> podstawowe tagi) i otemplejtowaniem tego w PHP (adamg zadeklarowal sie, ze
> postara sie p
Dnia sobota 11 grudzieÅ 2004 20:59, Marek Ciesielski napisaÅ:
> Dzisiejszy dzieÅ przyniÃsÅ nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
> na temat ksztaÅtu PLD (zainteresowani wiedzÄ czym siÄ ta dyskusja
> skoÅczyÅa), a drugie wydarzenie (jako nastÄpstwo pierwszego) to
> wyÅÄczenie przez Sergiusza
kurde szkoda ze metawire.org i jest nieszybki i niepolski bo cała ideologia
się zgadza. stoi na OpenBSD i chłopaki zrobili żeby propagować unixa,
strasznie łatwo się z nimi dogadać. zebyw polsce cos takiego
bylo
___
pld-us
Adam Gapiński wrote:
Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
pozdrawiam
hmm, dobrze, że akurat Debian Ci wpadł do głowy a nie jakiś inny,
przyjazny użytkownikowi, system :-P
___
pld-users-pl mailing list
[EMAIL PROTECTED
Boski Cinek wrote:
.
Nie znam sie, ale przychodzi mi do glowy PHP. Najlepiej zeby
znajdowala sie na jakims super szybkim serwerze, bez awaryjnym i
oczywiscie bez reklam;).
Moze przy okazji przeprojektowac wyglad strony. Jezeli bedzie
zainteresowanie to moge sprobowac zrobic cos przejrzystego
Osóbka znana jako Witek Bałaban, wystukała:
> Adam Gapiński wrote:
> >Ale to głupio by wyglądało gdyby serwer www PLD był np na Debianie...
> >
> >pozdrawiam
>
> hmm, dobrze, że akurat Debian Ci wpadł do głowy a nie jakiś inny,
> przyjazny użytkownikowi, system :-P
Ja mam 400kB na fdd. Mogę tam po
Osóbka znana jako Witek Bałaban, wystukała:
> Boski Cinek wrote:
> .
>
> > Nie znam sie, ale przychodzi mi do glowy PHP. Najlepiej zeby
> > znajdowala sie na jakims super szybkim serwerze, bez awaryjnym i
> > oczywiscie bez reklam;).
> > Moze przy okazji przeprojektowac wyglad strony. Jezeli be
W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/11/2004 08:59 PM:
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
wyłączenie prze
Witam,
Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
wyłączenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
wyświetlana jest nasza strona z
50 matches
Mail list logo