[rlug] Re: clamav

2005-05-12 Fir de Conversatie Laurentiu Vasiescu
merci
:)

sa imi zic singur un RTFM? :)

- Original Message - 
From: "Radu Anghel" <[EMAIL PROTECTED]>
To: 
Sent: Thursday, May 12, 2005 11:06 AM
Subject: [rlug] Re: clamav


> - Original Message - 
> From: "Laurentiu Vasiescu" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: 
> Sent: Thursday, May 12, 2005 12:58 PM
> Subject: [rlug] clamav
>
>
>> Folosesc clamav-milter cu sendmail.
>> Pot face cumva ca mailurile de la/catre anumite adrese sa nu le 
>> scaneze?
>>
>> M-am uitat prin doace pe la clamav si nu am gasit asa ceva.
>>
>> Merci.
>>
>
> man clamav-milter
> /whitelist
>
>
> -- 
> curiozitatea stapanului de a vedea ce contine aceasta a dus la moartea 
> pisicii
>
>
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2005-05-12 Fir de Conversatie Radu Anghel
- Original Message - 
From: "Laurentiu Vasiescu" <[EMAIL PROTECTED]>
To: 
Sent: Thursday, May 12, 2005 12:58 PM
Subject: [rlug] clamav


> Folosesc clamav-milter cu sendmail.
> Pot face cumva ca mailurile de la/catre anumite adrese sa nu le scaneze?
> 
> M-am uitat prin doace pe la clamav si nu am gasit asa ceva.
> 
> Merci. 
> 

man clamav-milter
/whitelist


-- 
curiozitatea stapanului de a vedea ce contine aceasta a dus la moartea pisicii


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: ClamAV nu stie de capul lui ?!?!

2005-02-14 Fir de Conversatie Paul Lacatus

Serghei Amelian wrote:

>On Monday 14 February 2005 11:26, it wrote:
>  
>
>>La mine da chestia asta cand dau update la ClamAV (cica vrea versiunea
>>0.83, ca sunt eu fraier ca am 0.82):
>>
>>
>>WARNING: Your ClamAV installation is OUTDATED - please update immediately!
>>WARNING: Local version: 0.82 Recommended version: 0.83
>>main.cvd is up to date (version: 29, sigs: 29086, f-level: 3, builder:
>>tomek)
>>daily.cvd is up to date (version: 706, sigs: 1767, f-level: 4, builder:
>>ccordes)
>>
>>
>>
>>M-am uitat pe site, ultima versiune pt download e 0.82, nici o vorba de
>>0.83 .
>>
>>
>
>Eh, nu te-ai uitat bine
>http://prdownloads.sourceforge.net/clamav/clamav-0.83.tar.gz?download
>
>  
>
Si la mine face la fel. Astept upgrade la crash-hat  sa mi-l faca yum.  
Eu am probleme mari cu clamav-milter 0.82 care merge citeva ore la  un 
trafic de 1000 mail-uri zilnic dupa care imi da eroare cu "Please try 
again later"  pina nu il restartez.  Poate fac update  si la milter.

PL



--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: ClamAV nu stie de capul lui ?!?!

2005-02-14 Fir de Conversatie Serghei Amelian
On Monday 14 February 2005 11:26, it wrote:
> La mine da chestia asta cand dau update la ClamAV (cica vrea versiunea
> 0.83, ca sunt eu fraier ca am 0.82):
>
>
> WARNING: Your ClamAV installation is OUTDATED - please update immediately!
> WARNING: Local version: 0.82 Recommended version: 0.83
> main.cvd is up to date (version: 29, sigs: 29086, f-level: 3, builder:
> tomek)
> daily.cvd is up to date (version: 706, sigs: 1767, f-level: 4, builder:
> ccordes)
>
>
>
> M-am uitat pe site, ultima versiune pt download e 0.82, nici o vorba de
> 0.83 .

Eh, nu te-ai uitat bine
http://prdownloads.sourceforge.net/clamav/clamav-0.83.tar.gz?download

>
> La voi face asa ? Stie careva care e problema ?
>

-- 
Serghei.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav - scan in RAM

2005-02-07 Fir de Conversatie Adi Pircalabu
On Fri, 4 Feb 2005 08:44:40 +0200 (EET)
Tarhon-Onu Victor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> asemanator. AFAIK qmail e praf la performanta cind e vorba de integrat
> 
> cu alte aplicatii externe.

poti sa detaliezi care-s aplicatiile externe care duc performanta
qmail catre praf, matura si faras? daca te gandesti la qmail-scanner ai
dreptate, dar sunt si alte integrari.

-- 
Adrian Pircalabu

Public KeyID = 0x04329F5E


-- 
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav - scan in RAM

2005-02-04 Fir de Conversatie Bogdan Coman
ANDONE Mures wrote:

>
> Salut
> O problema ciudata (ca de obicei :D )
>
> Vreau ca al meu clamav (sau eventualele content-filters sau altceva, gen
> clamsmtpd)  sa scaneze mailurile direct in RAM (fara sa faca
> fisiere temporare pe harddisk). Motivul? Evident, performantza :P
>
Poti sa-ti compilezi in kernel tmpfs si sa pui clamav sa puna 
temporarele acolo.

> So.. avem urmatoarea situatzie:
>
> +--repeat:
> |   -Mailul vine pe tzeava la port 25
> |   -un proces asculta la port 25, face fork, thread, sau il ia
> |secvential, il scaneaza IN MEMORIE de virusi, face ceva cu el in
> |functie de cat de virusat e, apoi il trimite mai departe la
> |portul $PORT_SPAM, TOT DIN MEMORIE, fara sa scrie nika pe disk
> |   -un alt proces asculta la portul PORT_SPAM, face fork, thread sau
> |secvential, il scaneaza de spam, apoi il trimite mai departe la
> |portul $PORT_MTA, TOT DIN MEMORIE, fara sa scrie nika pe disk
> |   -in sfarsit, un MTA (postfix, sendmail, qmail etc) ia mailul si il
> |trimite orbeste mai departe, ca mailul este "aproape" curat.
> +--until forever :D
>
>   is that possible? or am I dreaming about an utopia? a better world,
> free of spam and viruses... :D
>
> posibile implicatzii de securitate? ar trebui ca MTA sa ruleze primul,
> apoi sa trimita la AV, apoi la SPAM apoi in user mailbox? sunt imbecil?
>
> PS: o solutie ne-eleganta: montez un ram-disk :D
>
> PS2: am uitat intrebarea: exista asha ceva gata implementat? eventual
> muratura'n gura? :D
>
> PS3: astept oricefel de pareri, de orice natura, accept chiar "eshti
> tampit, du' si te joaca solitaire pe windoze si lasa administrarea in
> grija baietzilor mari" :D
>
> PS4: ram este destul, eventual mai iau ram cat incape,
> ca e relativ "ieftin" :D
>
>  ...and justice for all..


---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav - scan in RAM

2005-02-03 Fir de Conversatie Marius Stan
ANDONE Mures wrote:

>-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
>Hash: SHA1
>
>
>Salut
>O problema ciudata (ca de obicei :D )
>
>Vreau ca al meu clamav (sau eventualele content-filters sau altceva, gen 
>clamsmtpd)  sa scaneze mailurile direct in RAM (fara sa faca 
>fisiere temporare pe harddisk). Motivul? Evident, performantza :P
>  
>
o idee: faci niste ramdiskuri si le montezi in spool-urile lui 
clam/spamassassin/whatever


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav - scan in RAM

2005-02-03 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Fri, 4 Feb 2005, ANDONE Mures wrote:

>  is that possible? or am I dreaming about an utopia? a better world,
> free of spam and viruses... :D

Probabil da, cu conditia sa ai si suficient ram pe masina iar 
antivirusul sa fie legat de MTA printr-un mecanism performant (e.g. 
sendmail libmilter, rog utilizatorii de postfix, qmail, exim si alte 
mta-uri sa vina si ei cu informatii asemanatoare ca sa-i dam omului de 
unde sa aleaga).

> posibile implicatzii de securitate? ar trebui ca MTA sa ruleze primul,
> apoi sa trimita la AV, apoi la SPAM apoi in user mailbox? sunt imbecil?

Nu. Da, ar fi o ordine ok, desi eu as face prima data testul de 
spam. Nu pari, cel putin deocamdata.

> PS: o solutie ne-eleganta: montez un ram-disk :D

...care la rindul lui poate fi zvirlit in swap. Deci unde e 
scanarea ta care se face exclusiv in ram?:) Ramdisk-ul, ca si procesele 
obisnuite, primeste segmente de memorie din memoria virtuala, nu 
neaparat din ram.

> PS2: am uitat intrebarea: exista asha ceva gata implementat? eventual
> muratura'n gura? :D

clamav-milter, spamass-milter - si sendmail. Rog din nou 
utilizatorii de postfix/exim si alte mta-uri sa vina si ei cu un exemplu 
asemanator. AFAIK qmail e praf la performanta cind e vorba de integrat 
cu alte aplicatii externe.

> PS3: astept oricefel de pareri, de orice natura, accept chiar "eshti
> tampit, du' si te joaca solitaire pe windoze si lasa administrarea in
> grija baietzilor mari" :D

Iti place solitaire? Du-te si joaca solitaire atunci. Desi mai 
bine clicai in ceva mai antrenant, un quake sau ceva de genul.

> PS4: ram este destul, eventual mai iau ram cat incape,
> ca e relativ "ieftin" :D

Ia-ti, cu cit swapeaza masina mai putin cu atit merge mai 
frumos. Daca-ti pui si kernel 2.6.x (si setezi ca scheduler deadline) ar 
trebui ca masina aia sa mearga impecabil (bineinteles, daca e si 
dimensionata ca resurse conform nevoilor tale).

-- 
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless
otherwise expressly stated.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-12-15 Fir de Conversatie it


Appended wrote:

>Ma intreb de unde iti da tie linia:
>  
>
>>Database updated (28380 signatures) from database.clamav.net (194.228.2.38).
>>
>>
>
>pe cand la mai multi outputul upgradeului este:
>freshclam daemon 0.80 (OS: linux-gnu, ARCH: i386, CPU: i686)
>ClamAV update process started at Wed Dec 15 17:40:31 2004
>main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: tomek)
>daily.cvd is up to date (version: 631, sigs: 1750, f-level: 3, builder: trog)
>
>fara:
>  
>
>>Database updated (28380 signatures) from database.clamav.net (194.228.2.38).
>>
>>
>
>--- 
>Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>
>
>
>  
>





mah:

la mine apare linia aia din cauza ca eu rulez freshclam din cron, tu si 
Marius Stan il rulati ca demon (freshclam -d)

o sa vezi ca si la lonely wolf apare linia ca la mine, probabil si el il 
ruleaza din cron

happy now ? :-)




--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/



[rlug] Re: clamav

2004-12-15 Fir de Conversatie Appended
Ma intreb de unde iti da tie linia:
>Database updated (28380 signatures) from database.clamav.net (194.228.2.38).

pe cand la mai multi outputul upgradeului este:
freshclam daemon 0.80 (OS: linux-gnu, ARCH: i386, CPU: i686)
ClamAV update process started at Wed Dec 15 17:40:31 2004
main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: tomek)
daily.cvd is up to date (version: 631, sigs: 1750, f-level: 3, builder: trog)

fara:
>Database updated (28380 signatures) from database.clamav.net (194.228.2.38).

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-12-15 Fir de Conversatie Samareanu Florin
ClamAV update process started at Wed Dec 15 15:59:46 2004
main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: 
tomek)
daily.cvd is up to date (version: 630, sigs: 1721, f-level: 3, builder: 
ccordes)


si aici la fel ...




--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-12-15 Fir de Conversatie it

>Same here:
>
>
>ClamAV update process started at Wed Dec 15 16:30:01 2004
>main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: 
>tomek)
>daily.cvd updated (version: 631, sigs: 1750, f-level: 3, builder: trog)
>Database updated (28380 signatures) from database.clamav.net (194.228.2.38).
>
>
>
>
>
>
>--- 
>Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>
>
>
>  
>

shit, ce m-am intzepat.  cand sa dau si eu logul de la mine... 
s-a s-a updatat dracia si am observat abia dupa ce am trimis :-)))

ati inteles ideea, si la mine a ramas la versiunea 630 pana la update-le 
de la 16:30





--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/



[rlug] Re: clamav

2004-12-15 Fir de Conversatie it
Appended wrote:

>Salut,
>
>De doua zau trei zile, nr. de semnaturi pt clamav ramane acelasi.
>
>--
>freshclam daemon 0.80 (OS: linux-gnu, ARCH: i386, CPU: i686)
>ClamAV update process started at Wed Dec 15 14:00:00 2004
>main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: tomek)
>daily.cvd is up to date (version: 630, sigs: 1721, f-level: 3, builder: 
>ccordes)
>--
>
>Cel are foloseste clamav si face update poate sa-mi dea coada
>fisierului .log pt "freshclam"?
>
>Multumesc!
>
>--- 
>Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>
>
>
>  
>


Same here:


ClamAV update process started at Wed Dec 15 16:30:01 2004
main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: 
tomek)
daily.cvd updated (version: 631, sigs: 1750, f-level: 3, builder: trog)
Database updated (28380 signatures) from database.clamav.net (194.228.2.38).






--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-12-15 Fir de Conversatie lonely wolf
Marius Stan wrote:

>Appended wrote:
>
>  
>
>>Salut,
>>
>>De doua zau trei zile, nr. de semnaturi pt clamav ramane acelasi.
>>
>>--
>>freshclam daemon 0.80 (OS: linux-gnu, ARCH: i386, CPU: i686)
>>ClamAV update process started at Wed Dec 15 14:00:00 2004
>>main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: tomek)
>>daily.cvd is up to date (version: 630, sigs: 1721, f-level: 3, builder: 
>>ccordes)
>>--
>>
>>Cel are foloseste clamav si face update poate sa-mi dea coada
>>fisierului .log pt "freshclam"?
>>
>>Multumesc!
>>
>>
ClamAV update process started at Wed Dec 15 01:01:00 2004
main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: 
tomek)
daily.cvd updated (version: 630, sigs: 1721, f-level: 3, builder: ccordes)
Database updated (28351 signatures) from db.ro.clamav.net (194.242.226.43).

Asta e cea mai recenta  actualizare la mine

-- 
Brain:The apparatus with which we think that we think.



--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-12-15 Fir de Conversatie Marius Stan
Appended wrote:

>Salut,
>
>De doua zau trei zile, nr. de semnaturi pt clamav ramane acelasi.
>
>--
>freshclam daemon 0.80 (OS: linux-gnu, ARCH: i386, CPU: i686)
>ClamAV update process started at Wed Dec 15 14:00:00 2004
>main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: tomek)
>daily.cvd is up to date (version: 630, sigs: 1721, f-level: 3, builder: 
>ccordes)
>--
>
>Cel are foloseste clamav si face update poate sa-mi dea coada
>fisierului .log pt "freshclam"?
>
>Multumesc!
>  
>
idem here:
--
Received signal 14, wake up
ClamAV update process started at Wed Dec 15 15:15:06 2004
main.cvd is up to date (version: 28, sigs: 26630, f-level: 3, builder: 
tomek)
daily.cvd is up to date (version: 630, sigs: 1721, f-level: 3, builder: 
ccordes)
--


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/



[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-27 Fir de Conversatie Mircea Vutcovici
> BitDefender detecteaza virusi de aia.  Intrebarea nu e stupida.
> 
> Netsky din cate-mi aduc aminte (nu vreau sa ard neuroni pentru virusi de goz).
> 
> 

Poate detecteaza ca fisierul este parolat :))

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-26 Fir de Conversatie Silviu Marin-Caea
On Monday 25 October 2004 22:50, Tarhon-Onu Victor wrote:
> On Mon, 25 Oct 2004, Silviu Marin-Caea wrote:
> > si cu parola intr-un text sau poza?
>
>   Da. Clamav iti sparge parolele pe care le pui tu pe zip-ul ala.
> De fapt el iti decripteaza toate parolele din shadow si le trimite la
> lameri prin mail!:) Esti culmea, bre!:)

sugi pixu? :-)

BitDefender detecteaza virusi de aia.  Intrebarea nu e stupida.

Netsky din cate-mi aduc aminte (nu vreau sa ard neuroni pentru virusi de goz).


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-25 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Mon, 25 Oct 2004, Ispas Paul wrote:

> Da.
>
> /var/spool/qmailscan/tmp/mail109810572366029834/Garry.zip:
> Worm.Bagle.Gen-zippwd FOUND

Una e bagle si alta e zip cu parola. Bagle contine si un zip cu 
parola insa are un pattern pe baza caruia poate fi recunoscut.
De multe ori daca vrei sa trimiti un virus unui dezvoltator de 
antivirusi trebuie sa-i trimiti intr-un zip cu parola TOCMAI pentru a nu 
fi blocat de aplicatiile antivirus ce ruleaza pe serverele de mail de pe 
drum.
Clamav mai are insa optiunea de a bloca TOATE mailurile ce 
contin arhive cu parola, arhive in care el nu poate intra.

-- 
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless
otherwise expressly stated.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-25 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Mon, 25 Oct 2004, Silviu Marin-Caea wrote:

> si cu parola intr-un text sau poza?

Da. Clamav iti sparge parolele pe care le pui tu pe zip-ul ala. 
De fapt el iti decripteaza toate parolele din shadow si le trimite la 
lameri prin mail!:) Esti culmea, bre!:)

-- 
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless
otherwise expressly stated.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-25 Fir de Conversatie George M.
Silviu Marin-Caea wrote:
> clamav poate fi configurat astfel:
> asculta pe TCP 10025
> scaneaza; daca e curat da drumu' pe 10026, daca nu e curat, drop it.
> ?
Pai nu pentru asta se foloseste amavisd-new?

-- 
You can get much further with a kind word and a gun than you can with a 
kind word alone.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-25 Fir de Conversatie Silviu Marin-Caea
On Monday 25 October 2004 15:41, Silviu Marin-Caea wrote:
> On Monday 25 October 2004 14:15, Ispas Paul wrote:
> > On Monday 25 October 2004 14:01, Silviu Marin-Caea wrote:
> > > si cu parola intr-un text sau poza?
> >
> > Da.
> > /var/spool/qmailscan/tmp/mail109810572366029834/Garry.zip:
> > Worm.Bagle.Gen-zippwd FOUND
>
> clamav poate fi configurat astfel:
> asculta pe TCP 10025
> scaneaza; daca e curat da drumu' pe 10026, daca nu e curat, drop it.
> ?

Am gasit ClamSMTP care zice ca poate face asta.
http://memberwebs.com/nielsen/software/clamsmtp/

Merge.  Problem solved.


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-25 Fir de Conversatie Silviu Marin-Caea
On Monday 25 October 2004 14:15, Ispas Paul wrote:
> On Monday 25 October 2004 14:01, Silviu Marin-Caea wrote:
> > si cu parola intr-un text sau poza?
> Da.
> /var/spool/qmailscan/tmp/mail109810572366029834/Garry.zip:
> Worm.Bagle.Gen-zippwd FOUND

clamav poate fi configurat astfel:
asculta pe TCP 10025
scaneaza; daca e curat da drumu' pe 10026, daca nu e curat, drop it.
?

Daca e usor de facut spune-mi si mie te rog, in doua vorbe.  Daca trebuie mai 
mult de doua vorbe, o sa citesc.

Multumesc frumos.



--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-25 Fir de Conversatie Ispas Paul


On Monday 25 October 2004 14:01, Silviu Marin-Caea wrote:
> si cu parola intr-un text sau poza?
>
>
>
> ---
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Da. 

/var/spool/qmailscan/tmp/mail109810572366029834/Garry.zip: 
Worm.Bagle.Gen-zippwd FOUND

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav detecteaza virusi din zip-uri parolate?

2004-10-25 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Monday 25 October 2004 14:01, Silviu Marin-Caea wrote:
> si cu parola intr-un text sau poza?

Nu :( Cel putin, ultima data nu stia. Am pus o versiune mai noua, dar nu 
am testat sa vad. Incearca.

-- 
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav + qmail testing

2004-09-24 Fir de Conversatie Emil Sirbu
Remus Anca wrote:

>eventual sa-mi trimita cineva un mail cu virus pe [EMAIL PROTECTED]
>... da' sa nu fie chiar de ultima ora :)
>
>
>thx.
>
>  
>
http://www.testvirus.org/


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: ClamAV

2004-08-10 Fir de Conversatie Serghei Amelian
On Tuesday 10 August 2004 13:22, Buhus Teodor-Marius wrote:
> Asadar, updateurile la definitiile de virusi se fac, iar atentionarea
> se refera la faptul ca exista o versiune de ClamAV mai noua, si ca ar
> cam fi cazul sa o incerc, nu-i asa?

clamav nu te atentioneaza ca exista o versiune noua, ci ca schimbarile 
facute la noua generatie sunt majore.

-- 
Serghei.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: ClamAV

2004-08-10 Fir de Conversatie Buhus Teodor-Marius
Multumesc!
Quoting Adrian Coman <[EMAIL PROTECTED]>:

> > 
> > Ce vrea sa insemne asta?
> 
> exista cursuri de engleza ...
> 
> 
> 
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
> 




-
This mail sent through IMP: http://horde.org/imp/

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: ClamAV

2004-08-10 Fir de Conversatie Adrian Coman
> 
> Ce vrea sa insemne asta?

exista cursuri de engleza ...




--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: ClamAV

2004-08-10 Fir de Conversatie Buhus Teodor-Marius

Asadar, updateurile la definitiile de virusi se fac, iar atentionarea se refera 
la faptul ca exista o versiune de ClamAV mai noua, si ca ar cam fi cazul sa o 
incerc, nu-i asa?


Quoting Serghei Amelian <[EMAIL PROTECTED]>:

> Nu, trebuie sa updatezi clamav-ul ;-)
> 
> -- 
> Serghei.
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
> 




-
This mail sent through IMP: http://horde.org/imp/

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: ClamAV

2004-08-10 Fir de Conversatie Serghei Amelian
On Tuesday 10 August 2004 10:13, Teodor-Marius Buhus wrote:
> Salut,
>
> freshclam daemon started (pid=8308)
> ClamAV update process started at Tue Aug 10 09:22:19 2004
> main.cvd is up to date (version: 24, sigs: 21793, f-level: 2,
> builder: tomek) WARNING: Your ClamAV installation is OUTDATED -
> please update immediately ! WARNING: Current functionality level = 1,
> required = 2
> daily.cvd is up to date (version: 446, sigs: 1528, f-level: 2,
> builder: tkojm) WARNING: Your ClamAV installation is OUTDATED -
> please update immediately ! WARNING: Current functionality level = 1,
> required = 2
>
> Ce vrea sa insemne asta?
> Mi-a expirat licenta? :-)))

Nu, trebuie sa updatezi clamav-ul ;-)

-- 
Serghei.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie Dragos Chiriac
Am o vaga banuiala ca nu e de la spamasasin, ci e de la Convert::UUlib. E
known ca amavisu mai crapa din cauza lui in toate mai toate versiunile
posibile (scrie si la ei pe site) . Incearca sa bagi un update via CPAN la
librariile folosite de amavis (in special asta). Si vezi daca mai intra in
balarii. (de asta crapa si amavisu original, erau "conflicte" intre cod si
anumite versiuni ale librariilor).
(wild guess : Slack ??? ca io pe ala am avut pb de genu asta la mine
ramanea hanging amavisd-ul si trebuia sa-l omori  si sa-l repornesti la
mana. Guess what no errors in logs.)

Dragos

- Original Message - 
From: "Dragos Chiriac" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, August 03, 2004 6:35 PM
Subject: [rlug] Re: clamav


| Dar banuiesc ca nici nu au ajuns niciodata cu mia de mailuri in coada
...
| dap, intradevar, dar un p2 la 3-400 cu 256 de ram mie mi se pare minimul
| decentei daca vrei sa ai amavis/mailscanner si clamav (clamd+clamdscan)
si
| spamassasin (spamd+spamc) si eventual "second resort" si sa mesteci cat
de
| cat o coada de 50 de mesaje ...
|
| eu am erori de genu "messages: Could not allocate contiguous memory
| segment bla bla" and "maillog : amavisd could not complete blala" pentru
| ca la nr mare de mesaje se cam termina ramu :(. E cam clar. La acelasi
| trafic, f-protu si mai ales nod32 se comporta mult mai bine. Nu neaparat
| ca sunt mai bune, dar asta e experienta mea cu clamav, si nu e prea
| placuta (mai ales cu versiunile vechi, acu s-a mai civilizat, dar mai
are
| de crescut)
|
| Dar revenind la oile noaste ... care erau exact simptomele lui
amavisd-new
| de nu se intelege cu spamassasin ? stiu ca amavis si primele versiuni de
| amavis-ng aveau probleme cu integrarea spamassasinului, eu tocma de asta
| am ales amavisd-new. Si asta ma surprinde.
|
| Dragos
|
| - Original Message - 
| From: "Emil Cheriches" <[EMAIL PROTECTED]>
| To: <[EMAIL PROTECTED]>
| Sent: Tuesday, August 03, 2004 5:33 PM
| Subject: [rlug] Re: clamav
|
|
| | Eu folosesc ClamAv cu Mailscanner si mi-a mers si imi merge fara
| probleme si
| | pe masini mediocre.
| |
| |
| |
| | - Original Message -
| | From: "Dragos Chiriac" <[EMAIL PROTECTED]>
| | To: <[EMAIL PROTECTED]>
| | Sent: Tuesday, August 03, 2004 3:22 PM
| | Subject: [rlug] Re: clamav
| |
| |
| | > Nu am avut in rest probleme deosebite. Cel putin nu cu amavisd-new.
| | > Amavisu (original) are ceva bube, mi-a dap probleme si mie cu
| | > spamassasinu, dar amavisd-new chiar merge binishor.
| | >
| | > In caz ca ajuta am un Postfix  2.0.19 cu Amavisd-new (20030616_p8)
si
| care
| | > lucreaza cu Spamasasin si Clamav fara demoni (nu am ram si de ei),
si
| in
| | > fata lu clamav mai fac jonglerii (am avut drweb, client+server,
nod32,
| si
| | > acum am f-prot) clamav e ca "last resort" pentru ca de obicei cand
| vine
| | > mailu mai gros imi intra masina in balarii (loaduri de 11-17).
| | >
| | >
| | > (Ps: Hw is cheap, da convinge-l asta pe ala care tre sa-ti dea bani
pt
| el)
| | >
| | > Dragos "Proud of having a mailserver that receives around 2
mails
| per
| | > day on a p3 500 with 128MB ram and a 20GB IDE Hdd"
| | >
| | >
| | > - Original Message -
| | > From: "sin" <[EMAIL PROTECTED]>
| | > To: <[EMAIL PROTECTED]>
| | > Sent: Tuesday, August 03, 2004 3:53 PM
| | > Subject: [rlug] Re: clamav
| | >
| | >
| | > | Dragos Chiriac wrote:
| | > |
| | > | >Dap, si eu am avut ceva probleme, in special datorita incarcarii
| mari
| | > la
| | > | >care duce procesorul.
| | > | >Daca vrei sa pui ClamAV recomand MUUULT ram daca faci trafic de
| mail
| | > mare.
| | > | >Si cu amavisu/amavisd-new/amavis-ng iti trebuie si acces la disc
| | > calumea.
| | > | >
| | > | >Dragos
| | > | >
| | > | >
| | > | >
| | > | nu puterea procesorului sau ramul sau disc-ul mi-au facut probleme
| | > | (hardware is cheap),
| | > |  ci bucatile de cod din amavisd-new care fac integrarea cu
| | > spamassassin-ul.
| | > |
| | > |
| | > |
| | > | ---
| | > | Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
| | > |
| | > |
| | >
| | >
| | > ---
| | > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
| | >
| |
| |
| | --- 
| | Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
| |
| |
|
|
| --- 
| Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
|
|


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie linux
la mine da eroarea asta fara spamassasin. 
folosesc doi antivirusi, cel de al doilea e solutia de la CA pentru 
serverul de linux.
nu-l recomand cu foarte mare caldura, semnaturile de virusi apar la mai 
mult de 5 ore de la aparitia virusului.



On Tue, 3 Aug 2004, sin wrote:

> Dragos Chiriac wrote:
> 
> >
> >Dar revenind la oile noaste ... care erau exact simptomele lui amavisd-new
> >de nu se intelege cu spamassasin ? stiu ca amavis si primele versiuni de
> >amavis-ng aveau probleme cu integrarea spamassasinului, eu tocma de asta
> >am ales amavisd-new. Si asta ma surprinde.
> >  
> >
> da o eroare cum ca nu poate sa faca un fork (IO.pm) si sta cu mailurile 
> in coada...
> partea naspa e ca face aleatoriu... iar dupa un restart incepe sa mearga 
> iar (cateva ore/zile dupa care iar da duda asta)
> 
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
> 


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie sin
Dragos Chiriac wrote:

>
>Dar revenind la oile noaste ... care erau exact simptomele lui amavisd-new
>de nu se intelege cu spamassasin ? stiu ca amavis si primele versiuni de
>amavis-ng aveau probleme cu integrarea spamassasinului, eu tocma de asta
>am ales amavisd-new. Si asta ma surprinde.
>  
>
da o eroare cum ca nu poate sa faca un fork (IO.pm) si sta cu mailurile 
in coada...
partea naspa e ca face aleatoriu... iar dupa un restart incepe sa mearga 
iar (cateva ore/zile dupa care iar da duda asta)


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie Dragos Chiriac
Dar banuiesc ca nici nu au ajuns niciodata cu mia de mailuri in coada ...
dap, intradevar, dar un p2 la 3-400 cu 256 de ram mie mi se pare minimul
decentei daca vrei sa ai amavis/mailscanner si clamav (clamd+clamdscan) si
spamassasin (spamd+spamc) si eventual "second resort" si sa mesteci cat de
cat o coada de 50 de mesaje ...

eu am erori de genu "messages: Could not allocate contiguous memory
segment bla bla" and "maillog : amavisd could not complete blala" pentru
ca la nr mare de mesaje se cam termina ramu :(. E cam clar. La acelasi
trafic, f-protu si mai ales nod32 se comporta mult mai bine. Nu neaparat
ca sunt mai bune, dar asta e experienta mea cu clamav, si nu e prea
placuta (mai ales cu versiunile vechi, acu s-a mai civilizat, dar mai are
de crescut)

Dar revenind la oile noaste ... care erau exact simptomele lui amavisd-new
de nu se intelege cu spamassasin ? stiu ca amavis si primele versiuni de
amavis-ng aveau probleme cu integrarea spamassasinului, eu tocma de asta
am ales amavisd-new. Si asta ma surprinde.

Dragos

- Original Message - 
From: "Emil Cheriches" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, August 03, 2004 5:33 PM
Subject: [rlug] Re: clamav


| Eu folosesc ClamAv cu Mailscanner si mi-a mers si imi merge fara
probleme si
| pe masini mediocre.
|
|
|
| - Original Message -
| From: "Dragos Chiriac" <[EMAIL PROTECTED]>
| To: <[EMAIL PROTECTED]>
| Sent: Tuesday, August 03, 2004 3:22 PM
| Subject: [rlug] Re: clamav
|
|
| > Nu am avut in rest probleme deosebite. Cel putin nu cu amavisd-new.
| > Amavisu (original) are ceva bube, mi-a dap probleme si mie cu
| > spamassasinu, dar amavisd-new chiar merge binishor.
| >
| > In caz ca ajuta am un Postfix  2.0.19 cu Amavisd-new (20030616_p8) si
care
| > lucreaza cu Spamasasin si Clamav fara demoni (nu am ram si de ei), si
in
| > fata lu clamav mai fac jonglerii (am avut drweb, client+server, nod32,
si
| > acum am f-prot) clamav e ca "last resort" pentru ca de obicei cand
vine
| > mailu mai gros imi intra masina in balarii (loaduri de 11-17).
| >
| >
| > (Ps: Hw is cheap, da convinge-l asta pe ala care tre sa-ti dea bani pt
el)
| >
| > Dragos "Proud of having a mailserver that receives around 2 mails
per
| > day on a p3 500 with 128MB ram and a 20GB IDE Hdd"
| >
| >
| > ----- Original Message -
| > From: "sin" <[EMAIL PROTECTED]>
| > To: <[EMAIL PROTECTED]>
| > Sent: Tuesday, August 03, 2004 3:53 PM
| > Subject: [rlug] Re: clamav
| >
| >
| > | Dragos Chiriac wrote:
| > |
| > | >Dap, si eu am avut ceva probleme, in special datorita incarcarii
mari
| > la
| > | >care duce procesorul.
| > | >Daca vrei sa pui ClamAV recomand MUUULT ram daca faci trafic de
mail
| > mare.
| > | >Si cu amavisu/amavisd-new/amavis-ng iti trebuie si acces la disc
| > calumea.
| > | >
| > | >Dragos
| > | >
| > | >
| > | >
| > | nu puterea procesorului sau ramul sau disc-ul mi-au facut probleme
| > | (hardware is cheap),
| > |  ci bucatile de cod din amavisd-new care fac integrarea cu
| > spamassassin-ul.
| > |
| > |
| > |
| > | ---
| > | Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
| > |
| > |
| >
| >
| > ---
| > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
| >
|
|
| --- 
| Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
|
|


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie Emil Cheriches
Eu folosesc ClamAv cu Mailscanner si mi-a mers si imi merge fara probleme si
pe masini mediocre.



- Original Message -
From: "Dragos Chiriac" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, August 03, 2004 3:22 PM
Subject: [rlug] Re: clamav


> Nu am avut in rest probleme deosebite. Cel putin nu cu amavisd-new.
> Amavisu (original) are ceva bube, mi-a dap probleme si mie cu
> spamassasinu, dar amavisd-new chiar merge binishor.
>
> In caz ca ajuta am un Postfix  2.0.19 cu Amavisd-new (20030616_p8) si care
> lucreaza cu Spamasasin si Clamav fara demoni (nu am ram si de ei), si in
> fata lu clamav mai fac jonglerii (am avut drweb, client+server, nod32, si
> acum am f-prot) clamav e ca "last resort" pentru ca de obicei cand vine
> mailu mai gros imi intra masina in balarii (loaduri de 11-17).
>
>
> (Ps: Hw is cheap, da convinge-l asta pe ala care tre sa-ti dea bani pt el)
>
> Dragos "Proud of having a mailserver that receives around 2 mails per
> day on a p3 500 with 128MB ram and a 20GB IDE Hdd"
>
>
> - Original Message -
> From: "sin" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: <[EMAIL PROTECTED]>
> Sent: Tuesday, August 03, 2004 3:53 PM
> Subject: [rlug] Re: clamav
>
>
> | Dragos Chiriac wrote:
> |
> | >Dap, si eu am avut ceva probleme, in special datorita incarcarii mari
> la
> | >care duce procesorul.
> | >Daca vrei sa pui ClamAV recomand MUUULT ram daca faci trafic de mail
> mare.
> | >Si cu amavisu/amavisd-new/amavis-ng iti trebuie si acces la disc
> calumea.
> | >
> | >Dragos
> | >
> | >
> | >
> | nu puterea procesorului sau ramul sau disc-ul mi-au facut probleme
> | (hardware is cheap),
> |  ci bucatile de cod din amavisd-new care fac integrarea cu
> spamassassin-ul.
> |
> |
> |
> | ---
> | Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> |
> |
>
>
> ---
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie Dragos Chiriac
Nu am avut in rest probleme deosebite. Cel putin nu cu amavisd-new.
Amavisu (original) are ceva bube, mi-a dap probleme si mie cu
spamassasinu, dar amavisd-new chiar merge binishor.

In caz ca ajuta am un Postfix  2.0.19 cu Amavisd-new (20030616_p8) si care
lucreaza cu Spamasasin si Clamav fara demoni (nu am ram si de ei), si in
fata lu clamav mai fac jonglerii (am avut drweb, client+server, nod32, si
acum am f-prot) clamav e ca "last resort" pentru ca de obicei cand vine
mailu mai gros imi intra masina in balarii (loaduri de 11-17).


(Ps: Hw is cheap, da convinge-l asta pe ala care tre sa-ti dea bani pt el)

Dragos "Proud of having a mailserver that receives around 2 mails per
day on a p3 500 with 128MB ram and a 20GB IDE Hdd"


- Original Message - 
From: "sin" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, August 03, 2004 3:53 PM
Subject: [rlug] Re: clamav


| Dragos Chiriac wrote:
|
| >Dap, si eu am avut ceva probleme, in special datorita incarcarii mari
la
| >care duce procesorul.
| >Daca vrei sa pui ClamAV recomand MUUULT ram daca faci trafic de mail
mare.
| >Si cu amavisu/amavisd-new/amavis-ng iti trebuie si acces la disc
calumea.
| >
| >Dragos
| >
| >
| >
| nu puterea procesorului sau ramul sau disc-ul mi-au facut probleme
| (hardware is cheap),
|  ci bucatile de cod din amavisd-new care fac integrarea cu
spamassassin-ul.
|
|
|
| --- 
| Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
|
|


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie sin
Dragos Chiriac wrote:

>Dap, si eu am avut ceva probleme, in special datorita incarcarii mari la
>care duce procesorul.
>Daca vrei sa pui ClamAV recomand MUUULT ram daca faci trafic de mail mare.
>Si cu amavisu/amavisd-new/amavis-ng iti trebuie si acces la disc calumea.
>
>Dragos
>
>  
>
nu puterea procesorului sau ramul sau disc-ul mi-au facut probleme 
(hardware is cheap),
 ci bucatile de cod din amavisd-new care fac integrarea cu spamassassin-ul.



--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie Dragos Chiriac
Dap, si eu am avut ceva probleme, in special datorita incarcarii mari la
care duce procesorul.
Daca vrei sa pui ClamAV recomand MUUULT ram daca faci trafic de mail mare.
Si cu amavisu/amavisd-new/amavis-ng iti trebuie si acces la disc calumea.

Dragos


- Original Message - 
From: "sin" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, August 03, 2004 3:08 PM
Subject: [rlug] Re: clamav


| lonely wolf wrote:
|
| >1. daca foloseste cineva clamav ca UNIC antivirus pe serverul de mail,
| >il rog sa ne spuna cit e de eficient, ca procent de virusi identificati
| >din totalul celor care au ajuns la el.
| >
| >
| 9 din ~34000 de mailuri (asta in ~4zile) (si alea 9 mailuri au fost
| infectate cu un virus nou care inca nu era lista de virusi a lui clamav)
|
| >2. daca il foloseste cineva in concubinaj cu alt antivirus, as vrea sa
| >stiu cu care alt antivirus, de ce tocmai acela a fost ales, si, in caz
| >ca al doilea e comercial, cam la ce tarife.
| >
| >
| >
| mcafee virusscanner command line.
|
| >atentie, nu ma intereseaza ce antivirusi exista, ci doar cum se
comporta
| >in practica, preferabil in acelasi sistem cu clamav si spamd.
| >
| >
| >
| personal am avut oaresce probleme in combinatia asta (toate 3 produsele
| integrate cu mta-ul folosind amavisd-new)
|
|
|
| --- 
| Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
|
|


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-08-03 Fir de Conversatie sin
lonely wolf wrote:

>1. daca foloseste cineva clamav ca UNIC antivirus pe serverul de mail, 
>il rog sa ne spuna cit e de eficient, ca procent de virusi identificati 
>din totalul celor care au ajuns la el.
>  
>
9 din ~34000 de mailuri (asta in ~4zile) (si alea 9 mailuri au fost 
infectate cu un virus nou care inca nu era lista de virusi a lui clamav)

>2. daca il foloseste cineva in concubinaj cu alt antivirus, as vrea sa 
>stiu cu care alt antivirus, de ce tocmai acela a fost ales, si, in caz 
>ca al doilea e comercial, cam la ce tarife.
>
>  
>
mcafee virusscanner command line.

>atentie, nu ma intereseaza ce antivirusi exista, ci doar cum se comporta 
>in practica, preferabil in acelasi sistem cu clamav si spamd.
>
>  
>
personal am avut oaresce probleme in combinatia asta (toate 3 produsele 
integrate cu mta-ul folosind amavisd-new)



--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-07-31 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Sat, 31 Jul 2004, Tarhon-Onu Victor wrote:

>   Am pe un server de mail mai mic (30 de casute postale) doi
> antivirusi unul dupa altul: primul e clamav si al doilea e unul
> comercial in versiune de evaluare. Cel comercial nu prea ajunge sa pupe
> decit 3 mailuri cu virusi pe zi cel mult (din aproximativ 4-5 sute, de 
> obicei pupa cam 1 sau 2 pe zi).

Sa mai dau un exemplu: in alta configuratie am clamav +
spamassassin pe un server de mail care plimba in medie 16 de mii de
mailuri pe zi (minim 13 de mii, maxim 22 de mii). Nu mai trece nimic.  
Fie il gaseste spamassassin-ul ca spam fie (in aproape 100% din cazuri)
isi face clamav-ul treaba.
(Impresia mea este ca) De obicei clamav-ul o mai da in bara la
virusi noi proaspat derivati din virusi vechi. Bajetii astia updateaza
rezonabil de rapid.

-- 
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless
otherwise expressly stated.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-07-31 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Sat, 31 Jul 2004, lonely wolf wrote:

> 1. daca foloseste cineva clamav ca UNIC antivirus pe serverul de mail, 
> il rog sa ne spuna cit e de eficient, ca procent de virusi identificati 
> din totalul celor care au ajuns la el.

Am pe un server de mail mai mic (30 de casute postale) doi
antivirusi unul dupa altul: primul e clamav si al doilea e unul
comercial in versiune de evaluare. Cel comercial nu prea ajunge sa pupe
decit 3 mailuri cu virusi pe zi cel mult (din aproximativ 4-5 sute, de 
obicei pupa cam 1 sau 2 pe zi).
Faptul ca clamav blocheaza cu totul mailul virusat in loc sa 
deviruseze (cind este posibil) e privit de unii ca dezavantaj, insa de 
majoritatea (28 din cei 30) ca un avantaj. Dar nici asta nu-i bai, 
trimit mailurile virusate intr-un folder anume si daca cineva vrea ceva 
de acolo...

-- 
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless
otherwise expressly stated.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-07-31 Fir de Conversatie Josephine
On Saturday 31 July 2004 13:46, lonely wolf wrote:
> 1. daca foloseste cineva clamav ca UNIC antivirus pe serverul de mail,
> il rog sa ne spuna cit e de eficient, ca procent de virusi identificati
> din totalul celor care au ajuns la el.
> 2. daca il foloseste cineva in concubinaj cu alt antivirus, as vrea sa
> stiu cu care alt antivirus, de ce tocmai acela a fost ales, si, in caz
> ca al doilea e comercial, cam la ce tarife.
>
>

am clamav pe 2 servere de peste 6 luni. ambele au trafic moderat, nu a trecut 
pina azi nici un virus de el. pina la proba contrarie, il las antivirus unic. 


Josephine

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-07-31 Fir de Conversatie Arhimede
Eu folosesc de 5 luni amavisd+clamav. E super, am circa 100 de adrese
de mail, care primesc in medie vreo 1000 de mesaje. Nu m-a dezamagit.
Folosestel cu incredere.

On Sat, 31 Jul 2004 14:46:01 +0300, lonely wolf <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> 1. daca foloseste cineva clamav ca UNIC antivirus pe serverul de mail,
> il rog sa ne spuna cit e de eficient, ca procent de virusi identificati
> din totalul celor care au ajuns la el.
> 2. daca il foloseste cineva in concubinaj cu alt antivirus, as vrea sa
> stiu cu care alt antivirus, de ce tocmai acela a fost ales, si, in caz
> ca al doilea e comercial, cam la ce tarife.
> 
> atentie, nu ma intereseaza ce antivirusi exista, ci doar cum se comporta
> in practica, preferabil in acelasi sistem cu clamav si spamd.
> 
> ---
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
>

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav

2004-07-31 Fir de Conversatie arny
Eu momentan rulez clamav+spamd pe o masina cu 4 domenii, 500 de adrese de
mail. Pot sa zic ca nu a lasat sa treaca nici un virus de cand e up. De
curand am mai pus la o firma clamav, fara spamasasin, si la fel prinde tot
ce e suspect sau e virus. De folosit il folosesc din martie 2003.


> 1. daca foloseste cineva clamav ca UNIC antivirus pe serverul de mail,
> il rog sa ne spuna cit e de eficient, ca procent de virusi identificati
> din totalul celor care au ajuns la el.
> 2. daca il foloseste cineva in concubinaj cu alt antivirus, as vrea sa
> stiu cu care alt antivirus, de ce tocmai acela a fost ales, si, in caz
> ca al doilea e comercial, cam la ce tarife.
>
>
> atentie, nu ma intereseaza ce antivirusi exista, ci doar cum se comporta
> in practica, preferabil in acelasi sistem cu clamav si spamd.
>
>
> ---
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>
>

>



--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: Clamav batal-vina!!

2004-05-12 Fir de Conversatie Iulian
Acuma imi da:
/var/clamav# ps -aux|grep clam
clamav 920  0.0 10.2 14300 13020 ?   S09:17   0:00 clamd
clamav 924  0.0  0.6  4368  860 ?S09:17   0:00 
clamav-milter -blo /var/clamav/clmilter.sock

...da tot nu mere!

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: Clamav batal-vina!!

2004-05-12 Fir de Conversatie Iulian
Daca as sti?

Tarhon-Onu Victor wrote:

>On Thu, 13 May 2004, Iulian wrote:
>
>  
>
>>ps -aux|grep cla
>>clamav 595  0.0 10.2 14300 13020 ?   S08:37   0:00 /usr/sbin/clamd
>>
>>
>
>   si clamav-milter unde e? De ce nu porneste?
>
>  
>
strace clamav-milter -blo /var/clamav/clmilter.sock
execve("/usr/sbin/clamav-milter", ["clamav-milter", "-blo", 
"/var/clamav/clmilter.sock"], [/* 31 vars */]) = 0
brk(0)  = 0x805afe4
open("/etc/ld.so.preload", O_RDONLY)= -1 ENOENT (No such file or 
directory)
open("/etc/ld.so.cache", O_RDONLY)  = 4
fstat64(4, {st_mode=S_IFREG|0644, st_size=68922, ...}) = 0
old_mmap(NULL, 68922, PROT_READ, MAP_PRIVATE, 4, 0) = 0x40016000
close(4)= 0
open("/usr/lib/libclamav.so.1", O_RDONLY) = 4
read(4, "\177ELF\1\1\1\0\0\0\0\0\0\0\0\0\3\0\3\0\1\0\0\0\320C\0"..., 
1024) = 1024
fstat64(4, {st_mode=S_IFREG|0755, st_size=401711, ...}) = 0
old_mmap(NULL, 132368, PROT_READ|PROT_EXEC, MAP_PRIVATE, 4, 0) = 0x40027000
mprotect(0x40042000, 21776, PROT_NONE)  = 0
old_mmap(0x40042000, 4096, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_FIXED, 
4, 0x1b000) = 0x40042000
old_mmap(0x40043000, 17680, PROT_READ|PROT_WRITE, 
MAP_PRIVATE|MAP_FIXED|MAP_ANONYMOUS, -1, 0) = 0x40043000
close(4)= 0
open("/usr/lib/libz.so.1", O_RDONLY)= 4
read(4, "\177ELF\1\1\1\0\0\0\0\0\0\0\0\0\3\0\3\0\1\0\0\0\244\30"..., 
1024) = 1024
fstat64(4, {st_mode=S_IFREG|0755, st_size=51724, ...}) = 0
old_mmap(NULL, 4096, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_ANONYMOUS, 
-1, 0) = 0x40048000
old_mmap(NULL, 50320, PROT_READ|PROT_EXEC, MAP_PRIVATE, 4, 0) = 0x40049000
mprotect(0x40054000, 5264, PROT_NONE)   = 0
old_mmap(0x40054000, 8192, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_FIXED, 
4, 0xb000) = 0x40054000
close(4)= 0
open("/lib/libbz2.so.1.0", O_RDONLY)= 4
read(4, "\177ELF\1\1\1\0\0\0\0\0\0\0\0\0\3\0\3\0\1\0\0\0\f\22\0"..., 
1024) = 1024
fstat64(4, {st_mode=S_IFREG|0755, st_size=58200, ...}) = 0
old_mmap(NULL, 56920, PROT_READ|PROT_EXEC, MAP_PRIVATE, 4, 0) = 0x40056000
mprotect(0x40063000, 3672, PROT_NONE)   = 0
old_mmap(0x40063000, 4096, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_FIXED, 
4, 0xd000) = 0x40063000
close(4)= 0
open("/usr/lib/libgmp.so.3", O_RDONLY)  = 4
read(4, "\177ELF\1\1\1\0\0\0\0\0\0\0\0\0\3\0\3\0\1\0\0\0\200W\0"..., 
1024) = 1024
fstat64(4, {st_mode=S_IFREG|0755, st_size=186636, ...}) = 0
old_mmap(NULL, 183748, PROT_READ|PROT_EXEC, MAP_PRIVATE, 4, 0) = 0x40064000
mprotect(0x4009, 3524, PROT_NONE)   = 0
old_mmap(0x4009, 4096, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_FIXED, 
4, 0x2b000) = 0x4009
close(4)= 0
open("/lib/libpthread.so.0", O_RDONLY)  = 4
read(4, "[EMAIL PROTECTED]"..., 
1024) = 1024
fstat64(4, {st_mode=S_IFREG|0755, st_size=94112, ...}) = 0
old_mmap(NULL, 331428, PROT_READ|PROT_EXEC, MAP_PRIVATE, 4, 0) = 0x40091000
mprotect(0x4009f000, 274084, PROT_NONE) = 0
old_mmap(0x4009f000, 12288, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_FIXED, 
4, 0xe000) = 0x4009f000
old_mmap(0x400a2000, 261796, PROT_READ|PROT_WRITE, 
MAP_PRIVATE|MAP_FIXED|MAP_ANONYMOUS, -1, 0) = 0x400a2000
close(4)= 0
open("/lib/libc.so.6", O_RDONLY)= 4
read(4, "\177ELF\1\1\1\0\0\0\0\0\0\0\0\0\3\0\3\0\1\0\0\0\300]\1"..., 
1024) = 1024
fstat64(4, {st_mode=S_IFREG|0755, st_size=1458907, ...}) = 0
old_mmap(NULL, 1268836, PROT_READ|PROT_EXEC, MAP_PRIVATE, 4, 0) = 0x400e2000
mprotect(0x40211000, 27748, PROT_NONE)  = 0
old_mmap(0x40211000, 20480, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_FIXED, 
4, 0x12f000) = 0x40211000
old_mmap(0x40216000, 7268, PROT_READ|PROT_WRITE, 
MAP_PRIVATE|MAP_FIXED|MAP_ANONYMOUS, -1, 0) = 0x40216000
close(4)= 0
old_mmap(NULL, 4096, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_ANONYMOUS, 
-1, 0) = 0x40218000
munmap(0x40016000, 68922)   = 0
getrlimit(RLIMIT_STACK, {rlim_cur=8192*1024, rlim_max=RLIM_INFINITY}) = 0
setrlimit(RLIMIT_STACK, {rlim_cur=2044*1024, rlim_max=RLIM_INFINITY}) = 0
getpid()= 854
uname({sys="Linux", node="mail-cj.farmacom.ro", ...}) = 0
rt_sigaction(SIGRTMIN, {0x40098ef0, [], SA_RESTORER, 0x4010b988}, NULL, 
8) = 0
rt_sigaction(SIGRT_1, {0x40098f40, [], SA_RESTORER, 0x4010b988}, NULL, 
8) = 0
rt_sigaction(SIGRT_2, {0x40099010, [], SA_RESTORER, 0x4010b988}, NULL, 
8) = 0
rt_sigprocmask(SIG_BLOCK, [RTMIN], NULL, 8) = 0
_sysctl({{CTL_KERN, KERN_VERSION}, 2, 0xb75c, 31, (nil), 0}) = 0
brk(0)  = 0x805afe4
brk(0x805bfe4)  = 0x805bfe4
brk(0)  = 0x805bfe4
brk(0x805c000)  = 0x805c000
open("/etc/clamav.conf", O_RDONLY)  = 4
fstat64(4, {st_mode=S_IFREG|0644, st_size=6477, ...}) = 0
old_mmap(NULL, 4096, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_ANONYMOUS, 
-1, 0) = 0x40016000
read(4, "##\n## Exam

[rlug] Re: Clamav batal-vina!!

2004-05-12 Fir de Conversatie Tarhon-Onu Victor
On Thu, 13 May 2004, Iulian wrote:

> ps -aux|grep cla
> clamav 595  0.0 10.2 14300 13020 ?   S08:37   0:00 /usr/sbin/clamd

si clamav-milter unde e? De ce nu porneste?

-- 
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless
otherwise expressly stated.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: Clamav-milter-sendmail

2004-05-12 Fir de Conversatie Iulian
  Mersi, m-am lamurit, sendmail-ul este compilat cu suport de milter
,trebuie sa caut buba in alta parte!

Claudiu Cismaru wrote:

>On Wednesday 12 May 2004 17:08, Iulian wrote:
>  
>
>>  Incerc  sa pun un clamav pe un SLACK+sendmail+milter
>>Totul e binedar "senzatia" mea este ca milterul nu functioneaz,
>>sau sendmail-ul nu e compilat cu suport de milter! Cum aflu daca
>>sendmail-ul este compilat cu suport pt. milter?
>>
>>
>
>Ce versiune de Slackware ai?
>
>Milter-ul este in sendmail din slackware incepand cu -current de acum 
>cateva saptamani... Daca ai versiune veche de Slackware iti recomand sa 
>compilezi sendmail cu milter. Sau sa iei din source de -current 
>package-ul si sa-l build tu.
>
>--- 
>Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>
>
>  
>


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: Clamav-milter-sendmail

2004-05-12 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Wednesday 12 May 2004 17:08, Iulian wrote:
>   Incerc  sa pun un clamav pe un SLACK+sendmail+milter
> Totul e binedar "senzatia" mea este ca milterul nu functioneaz,
> sau sendmail-ul nu e compilat cu suport de milter! Cum aflu daca
> sendmail-ul este compilat cu suport pt. milter?

Ce versiune de Slackware ai?

Milter-ul este in sendmail din slackware incepand cu -current de acum 
cateva saptamani... Daca ai versiune veche de Slackware iti recomand sa 
compilezi sendmail cu milter. Sau sa iei din source de -current 
package-ul si sa-l build tu.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: Clamav-milter-sendmail

2004-05-12 Fir de Conversatie Neculai Macarie
>   Incerc  sa pun un clamav pe un SLACK+sendmail+milter
> Totul e binedar "senzatia" mea este ca milterul nu functioneaz, sau
> sendmail-ul nu e compilat cu suport de milter! Cum aflu daca sendmail-ul
>  este compilat cu suport pt. milter?

sendmail -d0 | grep MILTER

Si spoi Ctrl+C.

Cu prietenie,


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please try again later

2004-03-19 Fir de Conversatie linux
am inteles, trebuie pornit cu optiunea asta.
ca eu cautasem in clamd.conf si nu gasisem nimic referitor la ce ziceai 
tu...


On Fri, 19 Mar 2004, Adi B. 
wrote:

> /usr/sbin/clamav-milter --dont-scan-on-error
> local:/cale/catre/clamd-milter.sock
> 
> - Original Message - 
> From: <[EMAIL PROTECTED]>
> To: <[EMAIL PROTECTED]>
> Sent: Friday, March 19, 2004 4:42 PM
> Subject: [rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please
> try again later
> 
> 
> > unde se seteaza  optiunea asta?
> >
> > On Fri, 19 Mar 2004, Adi B. wrote:
> >
> > > nu sunt sigur ... dar cei de pe maillistul oficial mi-au dat o sugestie:
> > >
> > > sa folosesc --dont-scan-on-error
> > >
> > > sincer nu inteleg logica dar se pare ca functioneaza !
> > >
> > > - Original Message ----- 
> > > From: <[EMAIL PROTECTED]>
> > > To: <[EMAIL PROTECTED]>
> > > Sent: Friday, March 19, 2004 4:37 PM
> > > Subject: [rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1
> Please
> > > try again later
> > >
> > >
> > > > esti sigur ca e de la lungimea mesajului?.
> > > > eu primesc eroarea asta (citeodata) si la mesaje destul de mici.
> > > >
> > > > On Fri, 19 Mar 2004, Adi B.
> > > > wrote:
> > > >
> > > > > salutare,
> > > > > am pus ultimul clamav ... totul merge ok cu o exceptie:
> > > > > mailurile primite mai maricele (nu stiu inca limita) sunt rejectate
> > > > >
> > > > > sm-mta[29640]: i2JCTgog029640: Milter: data, reject=451 4.7.1 Please
> try
> > > > > again later
> > > > >
> > > > > Am facut urmatorul test:
> > > > > am trimis de pe yahoo un mail cam de 2 MB ... reject=451 4.7.1
> Please
> > > try
> > > > > again later
> > > > > am trimis acelasi mail de pe alt server din romania  OK
> > > > >
> > > > > de unde s-o apuc ?
> > > > >
> > > > >
> > > > > --- 
> > > > > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > > > --- 
> > > > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> > > --- 
> > > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> > >
> > >
> >
> >
> > --- 
> > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> >
> >
> >
> 
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
> 


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please try again later

2004-03-19 Fir de Conversatie Adi B.
/usr/sbin/clamav-milter --dont-scan-on-error
local:/cale/catre/clamd-milter.sock

- Original Message - 
From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, March 19, 2004 4:42 PM
Subject: [rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please
try again later


> unde se seteaza  optiunea asta?
>
> On Fri, 19 Mar 2004, Adi B. wrote:
>
> > nu sunt sigur ... dar cei de pe maillistul oficial mi-au dat o sugestie:
> >
> > sa folosesc --dont-scan-on-error
> >
> > sincer nu inteleg logica dar se pare ca functioneaza !
> >
> > - Original Message - 
> > From: <[EMAIL PROTECTED]>
> > To: <[EMAIL PROTECTED]>
> > Sent: Friday, March 19, 2004 4:37 PM
> > Subject: [rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1
Please
> > try again later
> >
> >
> > > esti sigur ca e de la lungimea mesajului?.
> > > eu primesc eroarea asta (citeodata) si la mesaje destul de mici.
> > >
> > > On Fri, 19 Mar 2004, Adi B.
> > > wrote:
> > >
> > > > salutare,
> > > > am pus ultimul clamav ... totul merge ok cu o exceptie:
> > > > mailurile primite mai maricele (nu stiu inca limita) sunt rejectate
> > > >
> > > > sm-mta[29640]: i2JCTgog029640: Milter: data, reject=451 4.7.1 Please
try
> > > > again later
> > > >
> > > > Am facut urmatorul test:
> > > > am trimis de pe yahoo un mail cam de 2 MB ... reject=451 4.7.1
Please
> > try
> > > > again later
> > > > am trimis acelasi mail de pe alt server din romania  OK
> > > >
> > > > de unde s-o apuc ?
> > > >
> > > >
> > > > --- 
> > > > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> > > --- 
> > > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> > >
> > >
> > >
> >
> >
> > --- 
> > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> >
> >
>
>
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>
>
>


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please try again later

2004-03-19 Fir de Conversatie linux
unde se seteaza  optiunea asta?

On Fri, 19 Mar 2004, Adi B. wrote:

> nu sunt sigur ... dar cei de pe maillistul oficial mi-au dat o sugestie:
> 
> sa folosesc --dont-scan-on-error
> 
> sincer nu inteleg logica dar se pare ca functioneaza !
> 
> - Original Message - 
> From: <[EMAIL PROTECTED]>
> To: <[EMAIL PROTECTED]>
> Sent: Friday, March 19, 2004 4:37 PM
> Subject: [rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please
> try again later
> 
> 
> > esti sigur ca e de la lungimea mesajului?.
> > eu primesc eroarea asta (citeodata) si la mesaje destul de mici.
> >
> > On Fri, 19 Mar 2004, Adi B.
> > wrote:
> >
> > > salutare,
> > > am pus ultimul clamav ... totul merge ok cu o exceptie:
> > > mailurile primite mai maricele (nu stiu inca limita) sunt rejectate
> > >
> > > sm-mta[29640]: i2JCTgog029640: Milter: data, reject=451 4.7.1 Please try
> > > again later
> > >
> > > Am facut urmatorul test:
> > > am trimis de pe yahoo un mail cam de 2 MB ... reject=451 4.7.1 Please
> try
> > > again later
> > > am trimis acelasi mail de pe alt server din romania  OK
> > >
> > > de unde s-o apuc ?
> > >
> > >
> > > --- 
> > > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> > >
> > >
> >
> >
> > --- 
> > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> >
> >
> >
> 
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
> 


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please try again later

2004-03-19 Fir de Conversatie Adi B.
nu sunt sigur ... dar cei de pe maillistul oficial mi-au dat o sugestie:

sa folosesc --dont-scan-on-error

sincer nu inteleg logica dar se pare ca functioneaza !

- Original Message - 
From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, March 19, 2004 4:37 PM
Subject: [rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please
try again later


> esti sigur ca e de la lungimea mesajului?.
> eu primesc eroarea asta (citeodata) si la mesaje destul de mici.
>
> On Fri, 19 Mar 2004, Adi B.
> wrote:
>
> > salutare,
> > am pus ultimul clamav ... totul merge ok cu o exceptie:
> > mailurile primite mai maricele (nu stiu inca limita) sunt rejectate
> >
> > sm-mta[29640]: i2JCTgog029640: Milter: data, reject=451 4.7.1 Please try
> > again later
> >
> > Am facut urmatorul test:
> > am trimis de pe yahoo un mail cam de 2 MB ... reject=451 4.7.1 Please
try
> > again later
> > am trimis acelasi mail de pe alt server din romania  OK
> >
> > de unde s-o apuc ?
> >
> >
> > --- 
> > Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> >
> >
>
>
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>
>
>


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav rejecteaza mailurile cu reject=451 4.7.1 Please try again later

2004-03-19 Fir de Conversatie linux
esti sigur ca e de la lungimea mesajului?.
eu primesc eroarea asta (citeodata) si la mesaje destul de mici.

On Fri, 19 Mar 2004, Adi B. 
wrote:

> salutare,
> am pus ultimul clamav ... totul merge ok cu o exceptie:
> mailurile primite mai maricele (nu stiu inca limita) sunt rejectate
> 
> sm-mta[29640]: i2JCTgog029640: Milter: data, reject=451 4.7.1 Please try
> again later
> 
> Am facut urmatorul test:
> am trimis de pe yahoo un mail cam de 2 MB ... reject=451 4.7.1 Please try
> again later
> am trimis acelasi mail de pe alt server din romania  OK
> 
> de unde s-o apuc ?
> 
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
> 


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav+postfix

2004-03-17 Fir de Conversatie Patrascu Eugeniu
On Wed, 2004-03-17 at 15:05, Diana Vladeanu wrote:
>Salut,
buna,

afaik, mandrake vine cu spamassassin si nu e nevoie sa-l instalezi din
surse.
de ce nu folosesti un antivirus (e.g. bitdefender sau rav) in loc de
clamav ? si rav si bitdefender se integreaza mai bine cu postfix decat
clamav prin procmail si sunt mai eficienti la resurse si nu fac load asa
mare precum face combinatia ta din procmail.
daca ai multe mailuri, e recomandabil sa pui spamd/spamc in loc de
spamassassin sau masina aia va deveni inutilizabila la volum mare de
mailuri. limita aia de 256k poti s-o duci pe undeva pe la 64k.

ps: da stiu ca nu e rezolvare la problema ta, da' in schimb e o
alternativa mai buna (zic eu) la ceea ce vrei tu sa realizezi.

-- 
Patrascu Eugeniu <[EMAIL PROTECTED]>
NoBug Consulting Romania
Public GPG key at http://www.nobugconsulting.ro/e.patrascu.gpg


-- Attached file included as plaintext by Ecartis --
-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part

-BEGIN PGP SIGNATURE-
Version: GnuPG v1.2.4 (GNU/Linux)

iD8DBQBAWE724tIxIjowr7IRAlq8AJ4uLVl1blh+2xheNhsZOF+jyLH09QCfdbr+
VtBRxnqjLyNuejeliR5204I=
=VgUY
-END PGP SIGNATURE-



--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav+postfix

2004-03-16 Fir de Conversatie Buhus Teodor-Marius
http://www.falkotimme.com/howtos/spamassassin_clamav_procmail/index.php


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav+postfix

2004-03-16 Fir de Conversatie Birzan George Cristian
On Tue, Mar 16, 2004 at 03:06:01PM +0200, Diana Vladeanu wrote:
>Am tot cautat pe net tutoriale pt instalarea clamav pe postfix, insa nu am
>gasit aproape nimic. Va rog daca aveti un link
http://google.com/search?q=postfix+clamav&btnI=
-- 
Birzan George Cristian, always on call self-righteous bastard.
-- Attached file included as plaintext by Ecartis --
-- File: signature.asc
-- Desc: Digital signature

-BEGIN PGP SIGNATURE-
Version: GnuPG v1.2.4 (GNU/Linux)

iD8DBQFAVv2ZaqNK6cml/6cRAsZwAJ9WBLGrWd02K09rAi+3shdukKr4KQCeN3fx
2p8FZw9jlyndmrSuF+7f7jM=
=pFHG
-END PGP SIGNATURE-



--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si sendmail

2004-03-15 Fir de Conversatie Adi B.
da .. si ca sa vad asta am modificat 
...
define(`confINPUT_MAIL_FILTERS', `blabla')

am refacut sendmail.cf si nu porneste ! deci e ok !



- Original Message - 
From: "Claudiu Cismaru" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, March 16, 2004 8:58 AM
Subject: [rlug] Re: clamav si sendmail


> On Tuesday 16 March 2004 08:55, Adi B. wrote:
> >  ... am uitat sa specific dar l-am generat  !
> > in loguri nu apare nici o eroare  ---aici e problema
> 
> L-ai pus in locul vechiului sendmail.cf si ai *restartat* 
> sendmail-ul? :)
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
> 
> 

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si sendmail

2004-03-15 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Tuesday 16 March 2004 08:55, Adi B. wrote:
>  ... am uitat sa specific dar l-am generat  !
> in loguri nu apare nici o eroare  ---aici e problema

L-ai pus in locul vechiului sendmail.cf si ai *restartat* 
sendmail-ul? :)

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si sendmail

2004-03-15 Fir de Conversatie Adi B.
 ... am uitat sa specific dar l-am generat  !
in loguri nu apare nici o eroare  ---aici e problema 
- Original Message - 
From: "Claudiu Cismaru" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, March 16, 2004 8:50 AM
Subject: [rlug] Re: clamav si sendmail


> > in sendmail.mc am pus:
> > INPUT_MAIL_FILTER(`clmilter',`S=local:/var/clamd/clamd-milter.sock,F=
> >, T=S:4m;R:4m')dnl
> > define(`confINPUT_MAIL_FILTERS', `clmilter')
> >
> > cu toate astea sendmailul nu foloseste clamav !
> 
> Si ai generat fisierul de configurare sendmail.cf din sendmail.mc? Sau 
> nu mai e nevoie?...
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 
> 
> 

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si sendmail

2004-03-15 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
> in sendmail.mc am pus:
> INPUT_MAIL_FILTER(`clmilter',`S=local:/var/clamd/clamd-milter.sock,F=
>, T=S:4m;R:4m')dnl
> define(`confINPUT_MAIL_FILTERS', `clmilter')
>
> cu toate astea sendmailul nu foloseste clamav !

Si ai generat fisierul de configurare sendmail.cf din sendmail.mc? Sau 
nu mai e nevoie?...

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-04 Fir de Conversatie Teodor Cimpoesu
Alin Nastac wrote:
> Claudiu Cismaru wrote:
> 
> 
>>Depinde acum ce vrei. Daca nu te intereseaza ca sa fie notificat 
>>sender-ul ca a trimis un virus, accepti solutia procmail. Daca te 
>>intereseaza, atunci poate nu e bun clamav-ul cu postfix. In Exim, cum 
>>il folosesc eu se integreaza perfect.
>>
>> 
>>
> 
> Sincer m-am plictisit de mailurile gen "un mesaj trimis de dumneavoastra 
> a fost blocat". Ar fi timpul ca administratorii sa mai puna mina pe 
> documentatie/articole/carti. Restul, adica evitarea acestui "feature" 
> numit notificare sender, va veni de la sine.
> 

KAV-ul de mailservere va avea incepand din aceasta toamna un "smart 
notification", anume pentru anumiti virusi care sunt stiuti ca trimit de 
la adrese/domenii fake se evita notificarea senderului chiar daca asa 
este in configurare


-- Teodor

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
>
> Daca ma gindesc mai bine sint doar 2 cazuri:
> a) virusul este trimis de catre o masina infestata; in cazul asa
> virusul va face ceva pe rejectul tau

Nu neaparat :)) Nu si daca faci un tar-pitting... la MTA. Exista asa 
ceva la exim pentru spam. Eu nu il folosesc, dar ar fi interesant. In 
felul asta incetinesti foarte mult raspandirea virusului/sistemul de 
spam:

http://marc.merlins.org/linux/exim/sa.html

Anyway, merci pentru discutie. O sa incerc sa scot chestia aia cu 
rejectul si sa-i faca drop in tacere...

-- 
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Alin Nastac
Claudiu Cismaru wrote:

>On Wednesday 03 March 2004 14:53, Alin Nastac wrote:
>  
>
>>Claudiu Cismaru wrote:
>>
>>
>>>Depinde acum ce vrei. Daca nu te intereseaza ca sa fie notificat
>>>sender-ul ca a trimis un virus, accepti solutia procmail. Daca te
>>>intereseaza, atunci poate nu e bun clamav-ul cu postfix. In Exim,
>>>cum il folosesc eu se integreaza perfect.
>>>  
>>>
>>Sincer m-am plictisit de mailurile gen "un mesaj trimis de
>>dumneavoastra a fost blocat". Ar fi timpul ca administratorii sa mai
>>puna mina pe documentatie/articole/carti. Restul, adica evitarea
>>acestui "feature" numit notificare sender, va veni de la sine.
>>
>>
>
>Nu notificare ci reject... ca si cum ar fi "user unknown"... Ce e rau in 
>asta?
>
>  
>
Daca ma gindesc mai bine sint doar 2 cazuri:
a) virusul este trimis de catre o masina infestata; in cazul asa 
virusul va face ceva pe rejectul tau
b) virusul este trimis catre tine de catre un MTA cinstit, caz in 
care va genera un raport catre asa-zisul sender

Dupa cum vezi nu ai absolut nici un cistig prin rejectarea mesajelor 
virusate. Nu am mai vazut de citiva ani buni nici un virus care sa nu 
spoofeze adresa sender-ului.


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
> Daca as face vreodata un virus, l-as pune sa se propage prin e-mail
> folosind adrese cu domenii fantoma. Doar asa, ca sa le umplu cozile
> celor care baga "notify sender".

Daca nu ajunge in MX secundar, atunci nu MTA-ul ce primeste trimite mail 
back ci MTA-ul care il livreaza...

Adica:

220 string server
EHLO lala.com
250 OK
MAIL FROM: <[EMAIL PROTECTED]> (adresa innexistenta)
250 OK
RCPT TO: <[EMAIL PROTECTED]>
250 OK
DATA
354 ...
Aici vine mailu' cu virusu
.
550(sau 450 ?) This mail contains a virus...

Asta face de exemplu Exim cu clamav. In cazul asta, MTA-ul meu 
(primitor) nu genereaza nici un mail catre sender... Un eventual mail 
va fi generat de MTA-ul care a transmis mail-ul, pe baza raspunsului 
MTA-ului primitor.

Eu pana acum stiam ca functioneaza sistemul si nu ma insel...

-- 
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Alin Nastac
Claudiu Cismaru wrote:

>On Wednesday 03 March 2004 14:53, Alin Nastac wrote:
>  
>
>>Claudiu Cismaru wrote:
>>
>>
>>>Depinde acum ce vrei. Daca nu te intereseaza ca sa fie notificat
>>>sender-ul ca a trimis un virus, accepti solutia procmail. Daca te
>>>intereseaza, atunci poate nu e bun clamav-ul cu postfix. In Exim,
>>>cum il folosesc eu se integreaza perfect.
>>>  
>>>
>>Sincer m-am plictisit de mailurile gen "un mesaj trimis de
>>dumneavoastra a fost blocat". Ar fi timpul ca administratorii sa mai
>>puna mina pe documentatie/articole/carti. Restul, adica evitarea
>>acestui "feature" numit notificare sender, va veni de la sine.
>>
>>
>
>Nu notificare ci reject... ca si cum ar fi "user unknown"... Ce e rau in 
>asta?
>
>  
>
Aproape nimic, doar ca s-ar putea sa am un MX de backup pe care nu m-am 
deranjat sa pun si antivirus. Este ca tot se va genera un mesaj catre 
asa-zisul sender?

Daca as face vreodata un virus, l-as pune sa se propage prin e-mail 
folosind adrese cu domenii fantoma. Doar asa, ca sa le umplu cozile 
celor care baga "notify sender".

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Wednesday 03 March 2004 14:53, Alin Nastac wrote:
> Claudiu Cismaru wrote:
> >Depinde acum ce vrei. Daca nu te intereseaza ca sa fie notificat
> >sender-ul ca a trimis un virus, accepti solutia procmail. Daca te
> >intereseaza, atunci poate nu e bun clamav-ul cu postfix. In Exim,
> > cum il folosesc eu se integreaza perfect.
>
> Sincer m-am plictisit de mailurile gen "un mesaj trimis de
> dumneavoastra a fost blocat". Ar fi timpul ca administratorii sa mai
> puna mina pe documentatie/articole/carti. Restul, adica evitarea
> acestui "feature" numit notificare sender, va veni de la sine.

Nu notificare ci reject... ca si cum ar fi "user unknown"... Ce e rau in 
asta?

-- 
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie dorin solomon
Claudiu Cismaru wrote:

>Depinde acum ce vrei. Daca nu te intereseaza ca sa fie notificat 
>sender-ul ca a trimis un virus, accepti solutia procmail. 
>
Poti sa notifici sender-ul si cu procmail  ...





--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Alin Nastac
Claudiu Cismaru wrote:

>Depinde acum ce vrei. Daca nu te intereseaza ca sa fie notificat 
>sender-ul ca a trimis un virus, accepti solutia procmail. Daca te 
>intereseaza, atunci poate nu e bun clamav-ul cu postfix. In Exim, cum 
>il folosesc eu se integreaza perfect.
>
>  
>
Sincer m-am plictisit de mailurile gen "un mesaj trimis de dumneavoastra 
a fost blocat". Ar fi timpul ca administratorii sa mai puna mina pe 
documentatie/articole/carti. Restul, adica evitarea acestui "feature" 
numit notificare sender, va veni de la sine.


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Serghei Amelian
On Wednesday 03 March 2004 14:45, Claudiu Cismaru wrote:
> Sunt si alte howto-uri prin care-ti spune ca-l poti folosi prin procmail
> (?). Problema e ca mail-ul se accepta... Si MTA-ul nu face reject in
> cazul in care mail-ul contine un virus... Dar virusul nu ajunge la
> user.

Asta cu notificarea sender-ului e cu dus si intors. De obicei doar genereaza 
trafic aiurea pentru ca worm-ul spoofeaza adresa sender-ului.

> Depinde acum ce vrei. Daca nu te intereseaza ca sa fie notificat
> sender-ul ca a trimis un virus, accepti solutia procmail. Daca te
> intereseaza, atunci poate nu e bun clamav-ul cu postfix. In Exim, cum
> il folosesc eu se integreaza perfect.

-- 
Serghei.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
>
> Cam greu sa-l faci pe postfix sa se inteleaga cu clamav. Dar din
> fericire exista amavisd-new. Vezi http://www.ijs.si/software/amavisd
> , gasesti acolo si niste trimiteri la howto-uri legate de
> amavis/postfix.

Sunt si alte howto-uri prin care-ti spune ca-l poti folosi prin procmail 
(?). Problema e ca mail-ul se accepta... Si MTA-ul nu face reject in 
cazul in care mail-ul contine un virus... Dar virusul nu ajunge la 
user.

Depinde acum ce vrei. Daca nu te intereseaza ca sa fie notificat 
sender-ul ca a trimis un virus, accepti solutia procmail. Daca te 
intereseaza, atunci poate nu e bun clamav-ul cu postfix. In Exim, cum 
il folosesc eu se integreaza perfect.

-- 
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Tiberiu Atudorei
Quoting Diana Vladeanu <[EMAIL PROTECTED]>:

>Deci clamav e antivirus ce poate fi folosit si cu postfix? daca da, va
> rog
>sa ma indrumati catre un howto postfix si clamav.
> 
> ---
> Martisoare virtuale prin http://felicitari.acasa.ro
> 
 Cred ca ceea ce vrei tu e de fapt amavis + clamav.

Din amavis.conf:
;; Which MTA to use. Specify one.

mail-transfer-agent = Postfix
;; alte optiuni posibile ar fi 
Qmail,Courier,DebugMTA,Exim,EximPerl,Sendmail,SMTP,Milter,Maildrop

;; Which virus scanner to use. Use more than one if you desire
virus-scanner = CLAMD
;; alteoptiuni posibile CLAM, FSAV, AVP, FSP, hbEDV, Sophos, Sophie, 
;; Bitdefender, FPROT, MKS, NAI, NVC, Panda, Trend, OpenAntiVirus
 
[Postfix]
;; location and arguments of the binary
; postfix = /usr/sbin/sendmail
; args = -i -f

Astea ar fi doar o parte. De baza e deci amavis, din el configurezi ce si cum 
se scaneaza.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav si postfix

2004-03-03 Fir de Conversatie Serghei Amelian
On Wednesday 03 March 2004 14:31, Diana Vladeanu wrote:
>Deci clamav e antivirus ce poate fi folosit si cu postfix? daca da, va
> rog sa ma indrumati catre un howto postfix si clamav.
>
> - 

Cam greu sa-l faci pe postfix sa se inteleaga cu clamav. Dar din fericire 
exista amavisd-new. Vezi http://www.ijs.si/software/amavisd , gasesti acolo 
si niste trimiteri la howto-uri legate de amavis/postfix.

Serghei.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav for sendmail

2004-03-03 Fir de Conversatie iulian

> Fisierul contine o linie speciala care trebuie comentata ca sa intre in 
> functiune. E pusa ca administratorul sa se uite in acel fisier si sa 
> configureze daca e cazul. In momentul comentarii liniei, porneste. 
> Acelasi principiu l-am mai vazut la soafte (courier, eggdrop)...
cam legat la ochi am fost :)
doar scrie acolo sa comentezi linia aia
asa e cind faci in graba
S-a rezolvat asta acum incerc sa configurez sendmail-ul
Multumesc pentru luminare

> -- 
>   Claudiu Cismaru
>   GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg
> 
> --- 
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
> 

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav for sendmail

2004-03-03 Fir de Conversatie George M.
Da, multe programe au setari anti-prost care sa te convinga sa parcurgi 
totusi fisierul de configurare.

Claudiu Cismaru wrote:
> Fisierul contine o linie speciala care trebuie comentata ca sa intre in 
> functiune. E pusa ca administratorul sa se uite in acel fisier si sa 
> configureze daca e cazul. In momentul comentarii liniei, porneste. 
> Acelasi principiu l-am mai vazut la soafte (courier, eggdrop)...
> 

-- 
You can get much further with a kind word and a gun than you can with a 
kind word alone.

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav for sendmail

2004-03-03 Fir de Conversatie Claudiu Cismaru
On Wednesday 03 March 2004 11:51, iulian wrote:
> > On Wednesday 03 March 2004 11:38, iulian wrote:
> >
> > adica nu intelegi ca tre sa ai in /etc/ un fisier intitulat
> > clamav.conf? ...
>
> pai normal ca am clamav.conf dar nu inteleg ce anume legat de clamd
> nu-i convine cind citeste acest conf

Fisierul contine o linie speciala care trebuie comentata ca sa intre in 
functiune. E pusa ca administratorul sa se uite in acel fisier si sa 
configureze daca e cazul. In momentul comentarii liniei, porneste. 
Acelasi principiu l-am mai vazut la soafte (courier, eggdrop)...

-- 
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav for sendmail

2004-03-03 Fir de Conversatie Gabriel Sarbu

  vezi in fiserul de configutrare la linia 8 apare cuvantul "Example",
comenteaza acea linie, citeste si fisierul de configurare si o sa fie
OK, la mine merge

Gabriel Sarbu
Real Network and Telecomunications
Bucuresti
Web: www.RNT.ro
E-mail: [EMAIL PROTECTED]
Tel: 0722.173.276
--
Privileged/Confidential Information may be contained in this message. If
you are not the addressee indicated in this message (or responsible for
delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this
message to anyone. In such a case, you should destroy this message and
kindly notify the sender by reply e-mail.

>
> Am instalat clamav pentru sendmail si am urmatoarea problema:
> Cind incerc sa pornesc clamd imi da urmatoarea eroare:
> ERROR: Please edit the example config file /etc/clamav.conf.
> ERROR: Can't open/parse the config file /etc/clamav.conf
> nu prea inteleg de la ce poate fi eroarea asta.
> Precizez ca am compilat clamav cu suport pentru milter.
>
> ---
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/
>
>


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav for sendmail

2004-03-03 Fir de Conversatie Balu Stefan
On Wednesday 03 March 2004 11:51, iulian wrote:

e simplu...probabil ca tu ai pus conf-ul fara sa te uiti prin el, si 
probabil ca are o linie pusa pentru a anula pornirea, k sa se asigure
ca tu te-ai uitat pe el...
Sau...varianta a II-a, ai modificat ceva dar ai uitat sa pui ori o 
virgula, ori un ;, ori " ...check it out

> > On Wednesday 03 March 2004 11:38, iulian wrote:
> >
> > adica nu intelegi ca tre sa ai in /etc/ un fisier intitulat
> > clamav.conf? ...
>
> pai normal ca am clamav.conf dar nu inteleg ce anume legat de clamd
> nu-i convine cind citeste acest conf
>
>
> ---
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

-- 
Stefan, a simple CRUX user.
Linux registered user: #272012
[Linux is Friendly. It's just selective about who his friends are.]

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav for sendmail

2004-03-03 Fir de Conversatie iulian



> On Wednesday 03 March 2004 11:38, iulian wrote:
>
> adica nu intelegi ca tre sa ai in /etc/ un fisier intitulat
> clamav.conf? ...
pai normal ca am clamav.conf dar nu inteleg ce anume legat de clamd nu-i
convine cind citeste acest conf


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav for sendmail

2004-03-03 Fir de Conversatie Tiberiu Atudorei
Quoting iulian <[EMAIL PROTECTED]>:

> 
> Am instalat clamav pentru sendmail si am urmatoarea problema:
> Cind incerc sa pornesc clamd imi da urmatoarea eroare:
> ERROR: Please edit the example config file /etc/clamav.conf.
> ERROR: Can't open/parse the config file /etc/clamav.conf
> nu prea inteleg de la ce poate fi eroarea asta. 
> Precizez ca am compilat clamav cu suport pentru milter.
> 

la mine /etc/clamav.conf contine info legate de: log, pid,
socket, user, mail scan suport, scan archive,etc.
My guess. vezi daca AI /etc/clamav.conf si daca il ai jongleaza
din drepturile de citire pe el (user/group/other).


--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav for sendmail

2004-03-03 Fir de Conversatie Balu Stefan
On Wednesday 03 March 2004 11:38, iulian wrote:

adica nu intelegi ca tre sa ai in /etc/ un fisier intitulat 
clamav.conf? ...

> Am instalat clamav pentru sendmail si am urmatoarea problema:
> Cind incerc sa pornesc clamd imi da urmatoarea eroare:
> ERROR: Please edit the example config file /etc/clamav.conf.
> ERROR: Can't open/parse the config file /etc/clamav.conf
> nu prea inteleg de la ce poate fi eroarea asta.
> Precizez ca am compilat clamav cu suport pentru milter.
>
> ---
> Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

-- 
Stefan, a simple CRUX user.
Linux registered user: #272012
[Linux is Friendly. It's just selective about who his friends are.]

--- 
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/




[rlug] Re: clamav+amavis+qmail - SOLVED

2003-06-17 Fir de Conversatie arny

> On Tue, 17 Jun 2003 [EMAIL PROTECTED] wrote:
>
>> yeap... merge dar in loc de amavis am pus qmailscaner  asa ca ptr
>> cei
>> ce vor un antivirus ...solutia : qmail+clamav+qmailscaner.
>
> Ne dai si niste detalii ce nu mergea ? Adicalea problema era intre scaun
> si tastatura ?
cred ca era problema din perl, dar nu sunt sigur ce anume .
 vineri mi-a crapat serverul pe care lucram si a trebuit sa refac
totul de la 0 inclusiv antivirus-ul si tot ...fata de instalarea
anterioara ( era pus perl-ul din pachet ) am compilat perl-ul din surse la
fel si celelalte pachete.



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail - SOLVED

2003-06-17 Fir de Conversatie Mihai RUSU
On Tue, 17 Jun 2003 [EMAIL PROTECTED] wrote:

> yeap... merge dar in loc de amavis am pus qmailscaner  asa ca ptr cei
> ce vor un antivirus ...solutia : qmail+clamav+qmailscaner.

Ne dai si niste detalii ce nu mergea ? Adicalea problema era intre scaun
si tastatura ?


Mihai RUSU

Disclaimer: Any views or opinions presented within this e-mail are solely
those of the author and do not necessarily represent those of any company,
unless otherwise specifically stated.




[rlug] Re: clamav+amavis+qmail - SOLVED

2003-06-17 Fir de Conversatie arny
yeap... merge dar in loc de amavis am pus qmailscaner  asa ca ptr cei
ce vor un antivirus ...solutia : qmail+clamav+qmailscaner.


bafta tuturor
-- 
simplicity is divine - slackware linux
www.slackware.com



[rlug] Re: clamav

2003-06-14 Fir de Conversatie Ground Zero
On Fri, 13 Jun 2003 09:59:10 +0300 Claudiu Cismaru <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Eu folosesc prin clamscan (stie si prin daemon dar nu vreau sa-l
> install din cauza ca vrea perl... si e suficient spamassasin-ul care
> imi vrea perl - da, am un dinte impotriva perl pentru ca suge mult
> procesor). Exiscan - addon pentru antiviruses si spam - stie sa
> "prinda" string-urile din output-ul oricarui "virus scanner" si i-am
> pus sa prinda un regex de pe output-ul clamscan...

Eu filtrez cu bogofilter, clamav si spamassassin, in ordinea asta. Insa
de cind am ajuns la o colectie suficient de mare/reprezentativa de
spam-uri si am pus spam_cutoff=0.55, toate porcariile sint prinse de
bogofilter si eventual clamscan. SA n-a mai ajuns sa prinda saracul
nimic de luni intregi.

-- 
GZ



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Sebastian Lungu
sorry, am vrut sa te intreb ce drepturi ai la qmail-scanner.pl?

Friday, June 13, 2003, 2:21:32 PM, you wrote:

aar> aminstalat si qmail-scaner, si in momentul apelaza la qmail-queue  face
aar> exact la fel.

aar> sincer nu mai stiu ce si unde sa caut ... este ceva drept de executie pe
aar> undeva de care nu erusesc sa dau .




[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Sebastian Lungu
 ce drepturi la  qmail-scanner.pl?



Friday, June 13, 2003, 2:21:32 PM, you wrote:

aar> aminstalat si qmail-scaner, si in momentul apelaza la qmail-queue  face
aar> exact la fel.

aar> sincer nu mai stiu ce si unde sa caut ... este ceva drept de executie pe
aar> undeva de care nu erusesc sa dau .




[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Bogdan Avadanei
On Vi, 2003-06-13 at 14:21, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> aminstalat si qmail-scaner, si in momentul apelaza la qmail-queue  face
> exact la fel.
> 

La qmail-scanner am patit si eu asa dar s-a rezolvat marind softlimit in
/var/qmail/supervise/qmail-smtpd/run de la 200 la 1000

Cheers,
 
-- 
Bogdan




[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie arny
aminstalat si qmail-scaner, si in momentul apelaza la qmail-queue  face
exact la fel.

sincer nu mai stiu ce si unde sa caut ... este ceva drept de executie pe
undeva de care nu erusesc sa dau .

-- 
simplicity is divine - slackware linux
www.slackware.com



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie arny

>
> On Fri, 13 Jun 2003 12:16 +0300, [EMAIL PROTECTED] wrote:
>  > grep perl /usr/sbin/amavisd
>  > #!/usr/bin/perl -T
>
> Ok, da' -c ca parametru la su unde e?
> su - user -c /usr/sbin/amavisd

su - qmailq -c /usr/sbin/amavisd
 nu zice nici o eroare si nici in loguri nu apare nika, se executa numai ...

-- 
simplicity is divine - slackware linux
www.slackware.com



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Mircea MITU
On Fri, 2003-06-13 at 11:01, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> su - qmailq /usr/sbin/amavisd
> /usr/sbin/amavisd: line 24: use: command not found
> /usr/sbin/amavisd: line 25: use: command not found
> /usr/sbin/amavisd: line 26: syntax error near unexpected token `('
> /usr/sbin/amavisd: line 26: `use POSIX qw ( strftime geteuid setuid uname
> setsid'
> 

verifica prima linie din /usr/sbin/amavisd
dupa cum suna erorile, amavisd este interpretat de bash, nu de perl

> sa fie ceva prob. cu perl ? e instalat perl-ul din pachet .tgz
> 





[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Radu Greab

On Fri, 13 Jun 2003 12:16 +0300, [EMAIL PROTECTED] wrote:
 > grep perl /usr/sbin/amavisd
 > #!/usr/bin/perl -T

Ok, da' -c ca parametru la su unde e?
su - user -c /usr/sbin/amavisd



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie arny
> Poate ca amavisd-ul tau incepe cu "#! /bin/sh" nu cu "#! /usr/bin/perl
> ..."
> asa cum ar trebui.
>
>
grep perl /usr/sbin/amavisd
#!/usr/bin/perl -T


-- 
simplicity is divine - slackware linux
www.slackware.com



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Radu Greab
On Fri, 13 Jun 2003 11:01 +0300, [EMAIL PROTECTED] wrote:
 > su - qmailq /usr/sbin/amavisd
 > /usr/sbin/amavisd: line 24: use: command not found
 > /usr/sbin/amavisd: line 25: use: command not found
 > /usr/sbin/amavisd: line 26: syntax error near unexpected token `('
 > /usr/sbin/amavisd: line 26: `use POSIX qw ( strftime geteuid setuid uname
 > setsid'

Poate ca amavisd-ul tau incepe cu "#! /bin/sh" nu cu "#! /usr/bin/perl ..."
asa cum ar trebui.



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie arny
> din cate imi aduc aminte un amic de al meu a avut aceeasi problema dupa
> ce a instalat de 2 ori rav-ul peste qmail
> practic si qmail-queue si qmail-queue.orig erau de fapt programul de
> scanare de la rav, si o simpla inlocuire a originalului cu originalul
> din qmail a rezolvat problema; vezi daca nu cumva asta e problema si de
> la tine

nu vrea nici trasnit sa mearga ... cred ca o sa las amavis-ul si pun
qmail-scaner.


-- 
simplicity is divine - slackware linux
www.slackware.com



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Mihai RUSU
On Fri, 13 Jun 2003 [EMAIL PROTECTED] wrote:

> > Mai exact ce drepturi ? cumva te referi la 4755 si qmailq.qmail ? tare ma
> > indoiesc ca asa ceva are nevoie qmail-queue cel inlocuit (decat daca el
> > scrie in coada). e deajuns sa ai qmail-queue.real (ala apelat de
> > qmail-queue) cu acele drepturi.
>
> amavis -ul dupa instalare arata ara :
> ls -all /usr/sbin/amavis
> -rws--x--x1 qmailq   qmail   37187 Jun 13 09:18 /usr/sbin/amavis*
>  inmomentul in care l-am copiat ca si root si-a schimbat atributele, si
> aici am zis ca am setat drepturile care trebuiau conform doacelor...
>  " If you are using AMaViS with qmail, you should move your qmail-queue
> program to qmail-queue-real and copy the amavis program to qmail-queue
> (all of them belong to the qmail binary path, usually /var/qmail/bin).
> You should make sure it has the same permissions (usually owned by qmailq,
> group qmail, mode 4711). "
>
Interesant. Asa pt curiozitatea mea personala, dupa ce il faci sa mearga,
incearca totusi sa pui drepturi 755 si root.root sa vedem daca inca merge.
Majoritatea antivirusilor care inlocuiesc qmail-queue merg asa (apeland
qmail-queue cel original care fiind suid ruleaza cum trebuie si are
drepturi sa stocheze mesajul in coada).

>  are aceste drepturi si tot aceasi chestie imi zice ... dar am mai
> incercat inca o chestie :
>
> su - qmailq /usr/sbin/amavisd
> /usr/sbin/amavisd: line 24: use: command not found
> /usr/sbin/amavisd: line 25: use: command not found
> /usr/sbin/amavisd: line 26: syntax error near unexpected token `('
> /usr/sbin/amavisd: line 26: `use POSIX qw ( strftime geteuid setuid uname
> setsid'
>
> sa fie ceva prob. cu perl ? e instalat perl-ul din pachet .tgz
>
da amavis ruleaaza ? (deci qmail-queue)


Mihai RUSU

Disclaimer: Any views or opinions presented within this e-mail are solely
those of the author and do not necessarily represent those of any company,
unless otherwise specifically stated.




[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Alex 'CAVE' Cernat
> Am si eu o mica mare problema: toate se instaleaza bine, fara nici o
> err., dar
> in momentul in care inlocuiesc qmail-queue cu amavis (bineinteles
> redenumit si aplicate drepturile corespunzatoare) si vreau sa trimit
> e-mail zice ca :
> qq temporary problem.

din cate imi aduc aminte un amic de al meu a avut aceeasi problema dupa
ce a instalat de 2 ori rav-ul peste qmail
practic si qmail-queue si qmail-queue.orig erau de fapt programul de
scanare de la rav, si o simpla inlocuire a originalului cu originalul
din qmail a rezolvat problema; vezi daca nu cumva asta e problema si de
la tine

Alex



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie arny
> Mai exact ce drepturi ? cumva te referi la 4755 si qmailq.qmail ? tare ma
> indoiesc ca asa ceva are nevoie qmail-queue cel inlocuit (decat daca el
> scrie in coada). e deajuns sa ai qmail-queue.real (ala apelat de
> qmail-queue) cu acele drepturi.

amavis -ul dupa instalare arata ara :
ls -all /usr/sbin/amavis
-rws--x--x1 qmailq   qmail   37187 Jun 13 09:18 /usr/sbin/amavis*
 inmomentul in care l-am copiat ca si root si-a schimbat atributele, si
aici am zis ca am setat drepturile care trebuiau conform doacelor...
 " If you are using AMaViS with qmail, you should move your qmail-queue
program to qmail-queue-real and copy the amavis program to qmail-queue
(all of them belong to the qmail binary path, usually /var/qmail/bin).
You should make sure it has the same permissions (usually owned by qmailq,
group qmail, mode 4711). "

 are aceste drepturi si tot aceasi chestie imi zice ... dar am mai
incercat inca o chestie :

su - qmailq /usr/sbin/amavisd
/usr/sbin/amavisd: line 24: use: command not found
/usr/sbin/amavisd: line 25: use: command not found
/usr/sbin/amavisd: line 26: syntax error near unexpected token `('
/usr/sbin/amavisd: line 26: `use POSIX qw ( strftime geteuid setuid uname
setsid'

sa fie ceva prob. cu perl ? e instalat perl-ul din pachet .tgz

-- 
simplicity is divine - slackware linux
www.slackware.com



[rlug] Re: clamav+amavis+qmail

2003-06-13 Fir de Conversatie Mihai RUSU
On Fri, 13 Jun 2003 [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Hello all
>
> A mai inatalat cineva $subj?
>
> Am si eu o mica mare problema: toate se instaleaza bine, fara nici o err.,
> dar
> in momentul in care inlocuiesc qmail-queue cu amavis (bineinteles
> redenumit si aplicate drepturile corespunzatoare) si vreau sa trimit
> e-mail zice ca :
> qq temporary problem.

Mai exact ce drepturi ? cumva te referi la 4755 si qmailq.qmail ? tare ma
indoiesc ca asa ceva are nevoie qmail-queue cel inlocuit (decat daca el
scrie in coada). e deajuns sa ai qmail-queue.real (ala apelat de
qmail-queue) cu acele drepturi.

>
> Aveti idee ce as mai putea sa incerc?
>

Pai dam pe afara de detaliile problemei descrise de tine.


Mihai RUSU

Disclaimer: Any views or opinions presented within this e-mail are solely
those of the author and do not necessarily represent those of any company,
unless otherwise specifically stated.





  1   2   >