Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-31 Tema obsahu Stanislav Brabec
Dne 31.10.2009 19:41:12 napsal Pavel Machek: > No, pro jizdu na koni by se polygony "landuse=residential" taky > celkem > hodily, ale rozhodne ne autogenerovane... Fakt potrebuju vedet kde > jsou ty ploty. > > (A taky by se hodilo odliseni luk a poli... muzu snit, ne? :-). Ideální by samozřejmě

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-31 Tema obsahu Pavel Machek
Ahoj! > > Tak jsem dokoncil vrtulnikovou mapu na podklade OSM. Info zde > > http://www.tocna.cz/helicopter-map-for-garmin/ > > Mapu zatim nenabizim ke stazeni nez ji otestuji v terenu. > > V soucasnoti pripravuji vrtulnikovou mapu pro celou Evropu. Co mi na OSM > > nejvice vadi, ze ackoliv obsahuj

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-31 Tema obsahu Pavel Machek
On Thu 2009-10-29 22:28:47, Frettie wrote: > Ano, ten polygon by mo?n? ?el nakreslit ru?n?, ale proboha pro?, to > mus? zvl?dnout n?jak? "bot". Aspo? na OSM, ne? Nebo aspo? n?jak? > algoritmus, kter? si vybere jen dan? linie (silnice) a j?m nadsad? > polygon o jejich d?lce a ur?it? ???ce. Snad. No

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Ivo Lukacovic
U vrtulniku na vysce letu moc nezalezi. Autorotuji temer primo pod sebe a jdou k zemi jako kamen. Zajimave je, ze mortalita v dusledku vysazeni motoru je u vrtulniku stejna jako u letadel. Obydlene zony se vsak nepreletavaji z ohleduplnosti kvuli hluku. IL 2009/10/30 Michal Grézl > 2009/10/30

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Michal Grézl
2009/10/30 Pavel Machek : > On Thu 2009-10-29 17:35:12, Ivo Lukacovic wrote: >>    Ano, tam kde je oblast zmapovana tam jsou mapa velice presna. Navic mapa >>    vznika pro potreby pozemni navigace, tj dulezite je, aby tam byly silnice >>    a cesty. Ze vzduchu vas zajimaji tri veci: voda, zastaven

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Pavel Machek
On Thu 2009-10-29 17:35:12, Ivo Lukacovic wrote: >Ano, tam kde je oblast zmapovana tam jsou mapa velice presna. Navic mapa >vznika pro potreby pozemni navigace, tj dulezite je, aby tam byly silnice >a cesty. Ze vzduchu vas zajimaji tri veci: voda, zastavena oblast, lesy. Lesy jsou im

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Karel Volný
> A tohle se dělá proč? Dost dlouho jsem si myslel, že jsem v tomto > maillistu s lidma, kteří se nepotřebují hašteřit. hm ... tak u té myšlenky zůstaň a nehledej někde něco, co tam není ;-) (tedy aspoň mně ta reakce přišla v pohodě) K. ___ Talk-cz ma

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-30 Tema obsahu Frettie
A tohle se dělá proč? Dost dlouho jsem si myslel, že jsem v tomto maillistu s lidma, kteří se nepotřebují hašteřit. 2009/10/30 Kubajz : > No jiste, ze existuji... A algoritmus se pise s mekkym i - hodi se to i > pri googlovani. > > K > > Ivo Lukacovic napsal(a): >> >>     > Kolem kazde rezidentni

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Kubajz
No jiste, ze existuji... A algoritmus se pise s mekkym i - hodi se to i pri googlovani. K Ivo Lukacovic napsal(a): > > > Kolem kazde rezidentni ulice udelali polygon na kazdou > > stranu a rezidentni zastavbu tak odhadli. Presnost nebude nic > moc, ale IMHO > > to nevadi. Nemate n

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Ivo Lukacovic
> > > Kolem kazde rezidentni ulice udelali polygon na kazdou > > stranu a rezidentni zastavbu tak odhadli. Presnost nebude nic moc, ale > IMHO > > to nevadi. Nemate nekdo poneti jakym algorytmem se takove polygony > > vytvareji? > *** takovy algoritmus se jmenuje "buffer" cesky "obalova zona" a lze

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu hanoj
> Tak jsem dokoncil vrtulnikovou mapu na podklade OSM. Info zde > http://www.tocna.cz/helicopter-map-for-garmin/ > Mapu zatim nenabizim ke stazeni nez ji otestuji v terenu. > V soucasnoti pripravuji vrtulnikovou mapu pro celou Evropu. Co mi na OSM > nejvice vadi, ze ackoliv obsahuje ulice pouze u m

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Frettie
Ano, ten polygon by možná šel nakreslit ručně, ale proboha proč, to musí zvládnout nějaký "bot". AspoŇ na OSM, ne? Nebo aspoň nějaký algoritmus, který si vybere jen daný linie (silnice) a jím nadsadí polygon o jejich délce a určité šířce. Snad. 2009/10/29 Petr Stehlik : > Ivo Lukacovic píše v Čt 2

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Petr Dlouhý
On Thu, 29 Oct 2009 17:14:31 +0100, Ivo Lukacovic wrote: Ještě jedno upozornění: Pokud dostatečně znám smlouvu CC-BY-SA, pod kterou je OSM dostupná, není možné šířit OSM společně v jednom celku s mapou kterou není možné licencovat pod CC-BY-SA. Tedy mapu se SRTM můžete bez problémů šířit, p

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Petr Dlouhý
On Thu, 29 Oct 2009 17:35:12 +0100, Ivo Lukacovic wrote: Já bych upřednostnil formulaci typu "je zatím špatná", nebo "je zatím velice špatná" místo "je proto velice špatná". Nová data na OSM přibývají velice rychle, a věřím, že jednou bude kvalita dostatečná. Pokud by se vrtulníková mapa ujal

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Petr Stehlik
Ivo Lukacovic píše v Čt 29. 10. 2009 v 17:35 +0100: > Ano, tam kde je oblast zmapovana tam jsou mapa velice presna. Navic > mapa vznika pro potreby pozemni navigace, tj dulezite je, aby tam byly > silnice a cesty. Ze vzduchu vas zajimaji tri veci: voda, zastavena > oblast, lesy. > > > Ovsem pro

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Ivo Lukacovic
Ano, tam kde je oblast zmapovana tam jsou mapa velice presna. Navic mapa vznika pro potreby pozemni navigace, tj dulezite je, aby tam byly silnice a cesty. Ze vzduchu vas zajimaji tri veci: voda, zastavena oblast, lesy. Ovsem problem je v tom, ze ne kazda oblast je zmapovana stejne. Letel jsem vrt

Re: [Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Petr Stehlik
Ivo Lukacovic píše v Čt 29. 10. 2009 v 17:14 +0100: > Tak jsem dokoncil vrtulnikovou mapu na podklade OSM. Info zde > http://www.tocna.cz/helicopter-map-for-garmin/ "Jako data jsem použil data z projektu Open Street Map. Jedná se o volně šiřtelné mapy, které vznikají prací komunity nadšenců. Přesn

[Talk-cz] Vrtulnikova mapa pro Evropu na zaklade OSM

2009-10-29 Tema obsahu Ivo Lukacovic
Tak jsem dokoncil vrtulnikovou mapu na podklade OSM. Info zde http://www.tocna.cz/helicopter-map-for-garmin/ Mapu zatim nenabizim ke stazeni nez ji otestuji v terenu. V soucasnoti pripravuji vrtulnikovou mapu pro celou Evropu. Co mi na OSM nejvice vadi, ze ackoliv obsahuje ulice pouze u male cast