Ko je prodao Miloševića? <http://bigportal.ba/ko-je-prodao-milosevica/>

Objavljeno u: Region <http://bigportal.ba/kategorija/vijesti/region/> , Vijesti
<http://bigportal.ba/kategorija/vijesti/>

      1 Oktobar, 2014 Srijeda u 0:06

Miloševića su prodali prijatelji. Prodali su svog šefa, njegove ideje i svoju
čast zarad političkog interesa,kaže Marko Milošević

„Nikome se u Srbiji nisam zamerio, poslovima koji mi se pripisuju – nisam se
bavio, a zemlju sam napustio zbog bezbednosti porodice“, kaže Marko Milošević,
sin nekadašnjeg predsednika Savezne Republike Jugoslavije i haškog optuženika
Slobodana Miloševića u ekskluzivnom intervjuu za nedeljnik Afera.

Pozdravite dušebrižnike, kaže Marko Milošević, i poručite im da se ne sekiraju,
dobro sam i zdravo i živim normalan život. Nemam nikakav biznis kaže Marko, za
biznis je potreban novac, a tvrdi da nema nikakve prihode. A nekada, porodica
Milošević je imala mnogo prijatelja, kaže Marko – ako ima nešto pozitivno u
celoj stvari, onda je to što sam se rešio ulizica.

“Jedan deo njih se poneo kao i Vuk Branković pre šest vekova. Prodali su svog
šefa, njegove ideje i svoju čast zarad političkog interesa. Takvi prodaju veru
za večeru. To dovoljno govori o kakvim je ljudima reč, ako se uopšte tako mogu
nazvati. Sada oko sebe i za svoje prijatelje imam samo one koje sam zauvek
takvima i smatrao i koje sam za prijatelje želeo”, rekao je Milošević. Neka
hrane svoju decu svim tim parama za koje kažu da smo sklonili i pokrali, a ja
im poklanjam sve što nađu, dodaje Marko Milošević.

Ja sam jedinu korist što mi je otac bi Slobodan Milošević, imao dok sam se
bavio autobilizmom, navodi Marko za nedeljnik Aferu.

“Sponzori su se sami nudili i utrkivali ko će preko mene da se reklamira. Da li
je to kriminal? Ili je nemoralno? Da je moj otac, sproveo privatizaciju, kao
što je sprovedena od 2000-te, obesili bi ga na Terazijama,” kaže Marko
Milošević.

A svog oca smatra najboljim na svetu.

“Roditelje ne biramo. Ja sam imao sreću. Meni je Slobodan Milošević otac. Kao
otac, bio je najbolji koga sam mogao i da zamislim i svakako, bolji nego što
sam zasluživao. Njemu ostaje slava, a meni sveta uspomena i doživotna rana”.

Ovaj članak ima (454) pregled/a

http://bigportal.ba/ko-je-prodao-milosevica/

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на http://groups.google.com/group/siem.