САД захтевају од ЕУ да се не буни против антируских санкција

15:29 3. октобар 2014.

 <http://ruskarec.ru/rusija_i_sad>

 <http://ruskarec.ru/rusija_i_sad> Више о руско-америчким односима

САД су свесне да санкције према Русији наносе штету европским земљама, али
захтевају од ЕУ да се не буни против тих мера, изјавила је помоћница америчког
државног секретара Викторија Нуланд, а преноси РИА „Новости“.

„Ми данас треба да подржавамо солидарност са Украјином и јединство
трансатлантске заједнице. Није лако реализовати санкције. Многе земље плаћају
за то високу цену. Ми то знамо“, изјавила је Нуланд на форуму о стратешком
дијалогу између САД и земаља Централне Европе.

„Међутим, историја показује да се још већа цена плаћа за инертност и подељеност
када се суочимо са одлучним агресором. То нам говори историја Централне Европе.
Према томе, када лидери падну у искушење да дају изјаве које нарушавају наше
одлучно стремљење, ја бих их замолила да се присете своје сопствене националне
историје, као и сопствене жеље да их суседи подржавају“, изјавила је Нуланд.

http://ruskarec.ru/news/2014/10/03/sad_zahtevaju_od_eu_da_se_ne_buni_protiv_antiruskih_sankcija_33995.html

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на http://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/014101cfdf23%24fdf699c0%24f9e3cd40%24%40gmail.com.