Šešelj: Sanda Rašković-Ivić je ćurka!

 <http://www.hupso.com/share/>

 <javascript:void(0)>

inShare <javascript:void(0);> 0

BEOGRAD – Lider SRS, Vojislav Šešelj, u intervjuu za list „Nedeljnik“,
komentarišući aktuelne snage opozicije u Srbiji, rekao je za novu predsednicu
reformisanog DSS-a, Sandu Rašković-Ivić, da je „ćurka koja je zalutala u
politiku“.

Vojislav Šešelj: Rasturio sam Haški tribunal! (Foto: JuTjub)

Šta mislite o stvaranju šireg opozicionog bloka?

– Zainteresovani smo da okupimo sve patriotske intelektualce i istaknute
ličnosti, ali ne možete ući u koaliciju s udruženjem građana ili sa DSS.

Zašto osujećujete saradnju sa DSS?

– DSS se raspala. Ona se može obnoviti samo ako najure Sandu Rašković-Ivić. Nju
je Vučić doveo za predsednika DSS. To je moja pouzdana informacija. Koštunica
je podneo ostavku razočaran izbornim rezultatima i nije bio zainteresovan za
izbor novog predsednika.

Miloš Aligrudić je bio Koštuničin kandidat.

– Da je bio zainteresovan, borio bi se i došao bi na tu izbornu skupštinu.
Vučić je prečešljao svu infrastrukturu DSS-a i maksimalan broj delegata obradio
na raznorazne načine da glasaju za Sandu. Ona na prethodnim izborima nije bila
ni na listi kandidata za poslanike. Svi ozbiljni ljudi, Koštuničini saradnici
su napustili stranku.

Zar nisu ti ozbiljni ljudi izneverili dogovor o formiranju Vlade DSS i SRS, kad
je Koštunica trebalo da bude premijer a Toma bio par dana predsednik Skupštine?

– To je Koštunica uradio i to mu se razbilo o glavu. Zato što je još cinculirao
između Istoka i Zapada. Još njegovo opredeljenje za rusku opciju nije bilo
definitivno.

Da li su i Dveri Vučićev projekat?

– To nisam rekao. Još nemam informacije o Dverima. Ali, Dveri uopšte nisu
registrovane kao politička stranka.

Kakve veze ima, učestvuju na izborima?

– Ali kao grupa građana. Ne može se praviti koalicija između jedne registrovane
političke stranke i udruženja građana koji nisu stranka. Tako me možete pitati
i što ne pravim koaliciju i sa Vašim časopisom i sajtom, koji su takođe
patriotski orijentisani. Sanda Rašković-Ivić to ne razume. Ona je jedna ćurka
koja je zalutala u politiku. (Nemojte to da izbacujete.) Da vidimo koja još
stranka postoji koja je patriotske orijentacije. Možda će to biti stranka
Nenada Popovića. Da vidimo gde će Samardžić, gde će Aligrudić. Nije to
nemoguće, ali je rano o tome razgovarati kad sav taj proces još nije okončan.
Ako oni budu imali neku stranku, mi u najmanju ruku možemo da razgovaramo.

Izvor: Nedeljnik / Pravda

-- http://www.pravda.rs/2014/11/23/seselj-sanda-raskovic-ivic-je-curka/

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на http://groups.google.com/group/siem.