МИНИСТАР ЗДРАВЉА ЛИТВАНИЈЕ ПРЕДЛОЖИЛА УБИЈАЊЕ ЉУДИ

Вести  <http://srb.fondsk.ru/authors/vesti.html> | 22.11.2014 | 13:35

“Еутаназија може бити добар избор за сиромашне људе, који због сиромаштва
немају приступ медицинској помоћи” – овакво “решење” питања о сиромашним
пацијентима предложила је нова литванска министарка здравља Риманте
Шалашавачуте (Rimante Šalaševičiūtė), која је почетком јула положила заклетву.
Она је одмах започела дискусију око легализације еутаназије у Литванији и у
интересу медија изјавила је да Литванија није социјална држава у којој је
палијативна помоћ доступна свима којима је потребна. Због тога еутаназија може
бити решење за људе “који не желе да узнемиравају рођаке спектаклом сопственог
страдања”. Министар здравља је такође поставила питање о “педијатријској
еутаназији”. Она је подсетила јавност Литваније да то “право” већ имају
белгијска деца.

Превод са руског: http <http://www.novorosinform.org/news/id/15424>
://www.novorosinform.org/news/id/15424

Преносимо и неколико интересантних коментара на форуму сајта:

Dmitry Emelyanenko

Фашизам мутира. Мењају се лица, речи, гасне пећи смењују шприцеви са
калијум-хлоридом, а геноцидни циљ остаје. Са таквим приступом није далеко до
"програма умртвљавања "Т-4", такозване "акције Тиргартенштрасе 4", пројект
нацистичке Немачке по питању масовне еутаназије "слабих и болесних" са циљем
оздрављења аријевске расе. Фашисти остају фашисти. Па како са њима на истој
земљи живети?

Иваныч

У Европи су сви слободни, тамо је демократија. Не желиш да живиш сиромашно?
Шетај на гробље. Деца су инвалиди? И њих тамо, зашто се мучити.

Наталья

Требало би да она постане сиромашна. Волео бих да видим како би она хтела да
умире. Уосталом, зашто не верујете да се то може и десити... Не помагати
људима, него их, једноставно убијати… решење проблема.

Магдалена111

Не плашимо се, Словени, то није шизофренија. Та Шалашовка апсолутно искрено
сматра да је њен предлог хуман и да иде на корист друштву. То је типичан
западно-европски рационалистички поглед на свет. У нацистичкој Немачкој такође
је све било веома рационално. Посебно у концентрационим логорима. Ми никада
нећемо бити исто што и англосаксонска цивилизација. Ми схватамо али не
признајемо њихове принципе, зато што тамо нема места за душу. А они нас не могу
схватити па нас се плаше и сматрају нас варварима.

Сергей Важенин  Магдалена111

Умртвљавати безнадежног, чак и ако је реч о старом псу или ако кољемо прасе, ми
убијамо себе и осећамо да то не зависи од логике и рачунице – то је руски
генотип. Западњаку је довољно да оде у цркву и откупи грехе и да са чистом
савешћу чини нове пакости.

Naumenko Boris

За еутаназију )) је сада довољно у дијагнози написати “синдром сиромаштва”.

Naumenko Boris

Ви само милите, ДоХтар главу ломи како што јефтиније умртвити болесног човека.

Валерий Суханов

Ја сам потпуно затечен. И таква мрцина хоће да нас учи како да живимо?

Бубен Уточкина

Они су све часнији и часнији. Трансхуманизам сопствене личности.

http://srb.fondsk.ru/news/2014/11/22/ministar-zdravla-litvaniie-predlozhila-ubiiane-ludi.html

---

Srpska Elektronska Informativna Mreža - SIEM
---
Ову поруку сте добили зато што сте пријављени на Google групу „Srpska
Informativna Mreza“.
Да бисте отказали пријаву у ову групу и престали да примате имејлове од ње,
пошаљите имејл на siem+unsubscr...@googlegroups.com.
Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на http://groups.google.com/group/siem.
Да бисте видели ову дискусију на вебу, посетите
https://groups.google.com/d/msgid/siem/00a401d007f2%24244ab420%246ce01c60%24%40gmail.com.
За више опција посетите https://groups.google.com/d/optout.