mondo.rs
<http://mondo.rs/a940543/Info/Srbija/Tomislav-Nikolic-o-izjavi-generala-NATO
-Pavela-o-sukobu-na-Balkanu.html>

"Neće NATO da nam decu šalje u rat, sram ih bilo"

Autor: MONDO/Tanjug 20.09.2016. | 09:58

Nakon premijera i šefa diplomatije oglasio se predsednik Srbije Tomislav
Nikolić poručivši da našu zemlju niko ne može da uvuče u nešto ako mi to ne
želimo.

Nikolić je rekao za Kurir da bi predstavnik Srbije u NATO
<http://mondo.rs/tag2811/nato/1>  trebalo da pita na šta je konkretno
general Pavel mislio.

"Ne razumem na koju državu je mislio kada je rekao da će u njoj da prevlada
ruski uticaj i da će ona biti opasna koliko je opasan i terorizam. Ne znam
kome se žuri da zvecka oružjem u vreme kada je čovečanstvo suočeno s mnogo
većim izazovima", rekao je predsednik Nikolić.

Zna, kaže, da je to bio samit NATO i da se ljudi čije zemlje pripadaju
Alijansi osećaju veoma moćno.
Srbija, istakao je, ne pripada nijednom vojnom savezu i mislim da smo zato i
moćniji, jer ne zavisimo ni od koga i ne moramo nikog ni za šta da molimo.

"Nije Pavel ni prvi general koji će zveckati oružjem ni poslednji. Bitno je
samo da mi očuvamo svoj koncept i da se ne mesamo ni u čiji sukob", naveo je
predsednik za ovaj beogradski list.

Predsednik Nikolić je ukazao da niko ne može Srbiju da uvuče u nešto ako mi
to ne želimo.

"I šta, taj general će da odluči šta će NATO da radi? Ili neka kaže u čije
ime govori. Zar da i odmah skočimo da zbog njih prebrojavamo svoju decu koja
bi išla u rat?!", zapitao je predsednik.

Predsednik Nikolić dalje pita kome je Srbija pretnja, kao i kako NATO nije
sramota?

"Što prvo ne počiste svoje dvorište? Što nisu u Splitu rekli Hrvatima šta
treba da rade? Što su se obrušili na druge koji nisu u NATO? Ko na Balkanu
zvecka oružjem. Srbija? Ne! Neko drugo neprestano provodica", rekao je
predsednik Nikolić.

Prethodno pretnje generala Pavela oštro je kritikovao premijer Aleksandar
Vučić,
<http://mondo.rs/a940207/Info/Srbija/Aleksandar-Vucic-Paradom-smo-pokazali-s
amo-da-drzava-funkcionise.html>  koji je otvoreno rekao da ga je razočarala
izjava generala Pavela.

Šef diplomatije Ivica Dačić je najavio da će Srbija zvanično reagovati kod
NATO-a zbog ovakvih izjava njihovog generala jer, kako je rekao, niko ne sme
da nam preti.

Kako su preneli hrvatski mediji, češcki general Pavel izjavio je na samitu
NATO u Splitu da je "Balkan u opasnosti" pošto je situacija u tom delu
Evrope "daleko od stabilne", a region "potencijalni izvor krvavih ratnih
sukoba".

Uz to on je rekao da Balkanu preti islamski terorizam, ali ii ruski uticaj.

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на https://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/00a401d2133b%24faf89900%24f0e9cb00%24%40gmail.com.
За више опција посетите https://groups.google.com/d/optout.