iskra
<http://iskra.co/republika-srpska/dodik-na-nasilje-cemo-odgovoriti-otcepljen
jem/> .co

ДОДИК: На насиље ћемо одговорити отцепљењем

21.09.2016. - 16:23

Фото: Спутњик

Ми знамо да је став Сефера Халиловића који прети ратом став свих у Сарајеву,
али, говорим хипотетички, ако се десе било какви покрети те врсте ми смо
истог тренутка изван Босне и Херцеоговине, поручио је председник Републике
Српске Милорад Додик.

„Ми немамо намеру ниједног тренутка остати у земљи у којој с друге стране
долази насиље“, рекао је Додик у интервјуу Спутњику пред пут у Москву, где
ће се сутра састати с председником Русије Владимиром Путином.

На питање да прецизира да ли би у таквој ситуацији Република Српска
прогласила независност и отцепила се, Додик је поновио: „Било какви покрети
те врсте навешће нас да то урадимо, и ми ћемо се бранити“.

Он је такође изразио уверење да је Република Српска способна да се војно
одбрани ако је неко нападне, а на питање да ли у том случају рачуна на помоћ
Србије и Русије, одговорио је: „Рачунам на свашта, а пре свега рачунам на
наш народ“.

rs.sputniknews.com

Тагови:  <http://iskra.co/tag/bih/> БиХ,
<http://iskra.co/tag/milorad-dodik/> Милорад Додик,
<http://iskra.co/tag/sefer-halilovic/> Сефер Халиловић

--
Srpska Elektronska Informativna Mreža - SIEM
---