Bošnjake, Hrvate ili Srbe daleko srećnijim ljudima.

Autor: Miloš Zdravković (
http://vremeje.rs/?email_id=252&user_id=150&urlpassed=aHR0cDovL3ZyZW1lamUucnMvYXV0b3JpLyNleGFjdGxpbmUx&controller=stats&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions
)

Lokalni izbori u BiH su završeni, a post-izborna priča je ostala ista kao posle
prethodnih, a verovatno i budućih izbora. Da se priča ne bi
ponavljala u nedogled, a kako bi komšiluk bio miran i napredan - jer samo ako
je komšiji dobro i meni može biti - inspirisan video klipom sada već
poznatog bosanskog youtubera Amira Hadžića, pokušao sam da dam svoje viđenje
stanja stvari. Ne plediram da sam upravu, ali su moje namere iskrene.
Beskrajne priče o ratu, mržnji, preglasavanju i otcepljenju jedino se mogu
srušiti rešenjem sa tri (kon)federalne jedinice…

Čitajte više... (
http://vremeje.rs/?email_id=252&user_id=150&urlpassed=aHR0cDovL3ZyZW1lamUucnMvYm9zbmEtcG8tbWVyaS1zdmloLw%3D%3D&controller=stats&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions
)

Odjavite se (
http://vremeje.rs/?email_id=252&user_id=150&urlpassed=W3Vuc3Vic2NyaWJlX2xpbmtd&controller=stats&hash=44bf7a7b8efb50c39b357faf2456bd08&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions
) - Izmenite svoju pretplatu (
http://vremeje.rs/?email_id=252&user_id=150&urlpassed=W3N1YnNjcmlwdGlvbnNfbGlua10%3D&controller=stats&hash=3cddd5732b462335a5be9b44e6a13b31&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions
)

VREME JE! - www.vremeje.rs

--
Srpska Elektronska Informativna Mreža - SIEM
---