b92.net
<http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=10&dd=17&nav_category=
11&nav_id=1188868>

Radikali napustili sednicu Odbora za KiM, traže izvinjenje - B92.net

Beograd -- Poslanici SRS napustili su sednicu Odbora za Kosovo i Metohiju na
kojoj se govori o dijalogu između Beograda i Prištine.

Izvor: Tanjug ponedeljak, 17.10.2016. | 13:32

Kako navode, to je zato što predsednik tog Odbora Milovan Drecun nije po
njihovom zahtevu prekinuo sednicu.

Poslanik SRS Nemanja Šarović pozvao je Drecuna da prekine sednicu dok ne
dobije izvinjenje od direktora Kancelarije za KiM Marka Đurića.

"Predstavnik vlade me je uporedio sa Editom Tahiri i rekao mi 'sram te
bilo'. Bili ste dužni da ga prekinete i opomenete. Tražim od vas da
prekinete sednicu, jer se ne može nastaviti dok se Đurić ne izvini za
nepoštovanje skupštine", rekao je Šarović.

On je istakao da su "i žuti (DS) bili tako silni i da su tako vređali i
Goran Bogdanović i Borko Stefanović, pa gde su sad?"

Poručio je da nije on kriv što su pregovori u ćorsokaku i što je rezultat
pregovora "nula".

Đurić je prethodno poručio radikalima da ih nigde nema na terenu kada treba
da se pomogne, ali da su tu kada treba da se pravi buka, da se lažno
optužuje i da se narušava jedinstvo.

"I vi ćete, Šaroviću, dobiti ulicu u Prištini odmah pored ulice Boška
Obradovića koja se uliva u Bulevar srpske nesloge", poručio je Đurić.

On je rekao da radikali vide u sporazumu nešto čega nema i što vidi Edita
Tahiri.

Sednica Odbora za KIM je u toku, raspravlja se o dijalogu između Beograda i
Prištine i izveštaju Kancelarije za KIM u prvih šest meseci ove godine.

Nedopustivo je da se izveštaj Edite Tahiri o sprovođenju Briselskog
sporazuma upisuje u pregovarački okvir za poglavlje 35, izjavio je ranije
Marko Đurić.
<http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=10&dd=17&nav_category=
640&nav_id=1188801>

"Kada sam uzeo pregovarački okvir za 35, video sam da je nažalost govorila
istinu. To je sramota", rekao je Đurić na sednici Odbora za Kosovo i
Metohiju.

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на https://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/009501d2287a%241e11cd50%245a3567f0%24%40gmail.com.