in
<http://www.in4s.net/nikolic-kako-bi-postala-clanica-eu-srbija-ce-morati-da-
prizna-kosovo/> 4s.net

Николић: Да би постала чланица ЕУ Србија ће морати да призна Косово*

ИН4С

Како би постала чланица ЕУ, Србија ће очигледно морати да призна независност
Косова* и наметне санкције против Русије, казао је предсједник Србије
Томислав Николић, преноси „Интермагазин“.

Он је у фебруару јавно саопштио да ће ови захтјеви ускоро бити јавно
објављени од стране органа ЕУ, као званични услови за чланство Србије у ЕУ,
наводи Радио-телевизија Србије.

Николић наводи да му је ова два услова пренио Јоханес Хан, европски комесар
за сусједску политику и преговоре о проширењу, током једне од његових
ранијих посета Београду, и заправо су тада поменути током заједничке
конференције за новинаре.

„Господин Хан ми је рекао да нећемо моћи да кренемо даље док не потпишемо
суседски споразум са Косовом и Метохијом који је, једнак признавању
независности Косова*. Он је такође рекао да нећемо моћи постати чланица ЕУ
без спровођења заједничке спољне политике… После тога су уведене санкције
против Русије, санкције које ми не подржавамо, али на које бисмо били
приморани да смо члан ЕУ. Ја сам прва особа која говори о ова два услова.
Многи у Србији оспоравају моје изјаве и тврде да никада нису чули за то, али
то су услови за које ћете чути сутра,“ рекао је председник Србије, преноси
„Интермагазин“.

Према његовим ријечима, иако ови захтјеви још увек нису званично наведени,
они су најављени од стране парламената земаља које ће ратификовати пријем
Србије у ЕУ, укључујући и њемачки парламент који ће играти одлучујућу улогу
у том процесу.

Косово* – привремено окупирана јужна српска покрајина

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на https://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/00c001d2a7d7%2455a416b0%2400ec4410%24%40gmail.com.
За више опција посетите https://groups.google.com/d/optout.