mondo.rs
<http://mondo.rs/a1031347/Info/Srbija/Aleksandar-Vucic-o-zapadnim-zemljama-i-odnosu-prema-Srbiji.html>

Aleksandar Vučić o zapadnim zemljama i odnosu prema Srbiji

Autor: MONDO/Agencije

3-4 minutes

  _____

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić kaže da mnoge zapadne zemlje žele slabljenje
snage i pozicije Vlade Srbije i slabljenje negovog autoriteta kao predsednika
države "zato što bi tada drugima bilo lakše".

Foto: Mondo/ Stefan Stojanović

To se, rekao je za "Pink" televiziju, može videti iz izjava raznih predstavnika
administracija zapadnih zemalja.

Na pitanje kako vidi medijske navode da je američki zvaničnik Brajan Hojt Ji
poručio srpskoj opoziciji da na izbore idu u jednoj koloni kako bi ga srušili,
Vučić je rekao da nema potvrdu da se to zaista dogodilo, ali i da ne vidi zašto
bi se izdvajao samo predstavnik američke admninistracije.

"Imate više predstavnika različitih zapadnih administracija. Oni znaju da neki
ne mogu da pobede, jasno im je. I, ne žele oni ne znam čiju pobedu, već žele
slabljenje Vlade Srbije, slabljenje ličnog autoriteta mog, kao predsednika,
zato što bi tada drugima bilo lakše", rekao je predsednik.

U tom smislu on se osvrnuo na jučerašnju izjavu nemačke ambasadorke u Prištini,
za koju je rekao da je veoma mudra i ozbiljna, a koja je rekla da je teško i
zamisliti dijalog u trenutku kada je Vučić jak, a kosovske vlasti slabe.

Vučić: Do kraja 2018. prosečna plata 500 €
<http://mondo.rs/a1031339/Info/Ekonomija/Aleksandar-Vucic-o-platama-i-otvaranju-Ikee.html>

"To dovoljno govori koliko bi svi drugi želeli, pri tom ne mislim na nju na
takav način, koliko bi svi drugi želeli da Srbija bude jednako slaba i onda
bila mnogo lakša moneta za potkusurivanje nego što je danas" istakao je Vučić.

Junker: OVO je preduslov da Balkan ne bude u ratu
<http://mondo.rs/a1029723/Info/Svet/Da-li-ce-biti-rata-na-Balkanu-Evropska-unija.html>

Kako je rekao, zato je zahvalan građanima Srbije jer vide koliko je važno da
Srbija ima snagu i bude jedinstveno i snažno predstavljena, a ne da bude slaba.

"Vidi se da nema hrabrosti za promenu Ustava"

Vučić je rekao da se vidi da u Srbiji nema dovoljno hrabrosti da se Ustav
promeni i upozorio da bi to moglo zaustaviti put Srbije ka Evropskoj uniji.
"Ako ne budemo imali dovoljno snage da promenimo Ustav, a vidim da je nemamo,
naš put ka EU će biti zaustavljen", rekao je Vučić. On je ocenio da oni koji
neće da menjaju Ustav žele da sve ostane kao i danas, a oni koji hoće žele da
se odreknu Kosova, te se u tom začaranom krugu ne može doći do rešenja.

"Ne mislim da su oni slabi, ali imaju značajna unutrašnja trvenja koja uvek
dovode do problema u odnosima jednih sa drugima", dodao je Vučić.

VUČIĆ: SVI PITAJU ZA RUSIJU

"Mi smo danas pod pritiskom velikih sila, ja to po prvi put na ovakav način
govorim. Više je nemoguće da se pojavite bilo gde na zapadu a da vas ne pitatju
za Ruse, da vam Rusi ne zameraju što nešto niste uradili, a što oni smatraju da
je interes, a protiv čega je zapad... Mislim da je najveća tekovina koju smo
uspeli da uspostavimo u poslednjih pet godina - da imamo nezavisnu zemlju i
nezavisnu državu, suverenu državu u odlučivanju", naznačio je Vučić.

Kako je rekao, mi danas ne pitamo ambasadore stranih zemalja šta ćemo da
napišemo u deklaracijama, rezolucijama i drugim aktima.

"Nekad su dnevni red za sednice vlade prvo prijavljivali u pojedinjenim
ambasadama o čemu postoje službene belešeke,a tek su ona išle na sednicu vlade.
Stideo bih se da sam u tome učestvovao. Danas sam ponosan što Srbija jeste
nezavisna u svom odlučivanju", zaključio je Vučić.

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на https://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/007b01d31151%24bf34fb60%243d9ef220%24%40gmail.com.
За више опција посетите https://groups.google.com/d/optout.