b92.net
<https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=02&dd=08&nav_category=11&nav_id=1356564>

"Vučića dočekuju ustaše u HR" – "Vučić da priča s Vulinom"

8-10 minutes

  _____

Izjava ministra odbrane Srbije Aleksandra Vulina da će predsednika Aleksandra
Vučića u Hrvatskoj "dočekati ustaše" izazvala je reakcije tamošnjih političara.

Izvor: B92 četvrtak, 8.02.2018. | 14:26

Foto: Tanjug / Tanja Valić

Ministar odbrane Srbije je izjavio da "nije siguran da je u Hrvatskoj reč o
povratku ustaštva, jer ustašluk i ustaše nikad nisu izašli iz politike
Hrvatske, iz javnog života Hrvatske".

On je za Pink televiziju ponovio da je protiv odlaska predsednika Vučića u
Zagreb i da će ga tamo "dočekati ustaše".

"Ja sam rekao da mislim da ne treba da ide, on je prelomio i odlučio i nema šta
tu više da se raspravlja. Pa vidite čime ga dočekuju - skupiće se ustaše tamo
na trgovima i demonstriraće protiv njegovog dolaska, kao da je on molio da
dođe, kao da njegova poseta može da donese neko zlo. Može da donese samo dobro.
Šta da kažete takvim ljudima. Zato što je Srbin koji ima hrabrosti da kaže mi
smo Srbi i imamo svoje interese i branićemo Srbe koji žive na prostoru Hrvatske
i nemoj da se radujete Oluju nećete ponoviti i zato ga nazivaju bahatim i zato
je sve najgore", naglasio je Vulin.

Ubrzo su stigle reakcije iz Zagreba.

"To je izjava koja svakako ne pridonosi pozitivnom okruženju koje bi trebalo da
bude vezano uz posetu predsednika Srbije Vučića, rekao je predsednik hrvatskog
Sabora Gordan Jandroković.

"To su signali koji su destruktivni i mogu pokvariti sve napore koji su dosad
učinjeni da bi do tog susreta uopštee došlo i da bi on dao i određen pozitivan
rezultat. To je posao koji bi sam predsednik Srbije trebalo da uradi jer Vulin
je njegov blizak saradnik. Trebalo bi da kaže svojim saradnicima da paze što
govore", dodao je Jandroković, prenosi hrvatski portal "Dnevnik
<https://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/gordan-jandrokovic-vucic-bi-trebao-reci-vulinu-da-pazi-sto-govori---506045.html>
 ".

Predsednik Kluba HDZ-a Branko Bačić rekao je da bi se "Vučić trebalo da se
oglasio o mitomanskim izjavama svojih ministara Dačića i Vulina".

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на https://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/0cfa01d3a0e6%244a6a0260%24df3e0720%24%40gmail.com.
За више опција посетите https://groups.google.com/d/optout.