iskra.co
<http://iskra.co/srbija/lavrov-rusija-nece-stajati-po-strani-ako-sad-budu-ukljucene-u-dijalog-beograda-i-pristine/>

ЛАВРОВ: Русија неће стајати по страни ако САД буду укључене у дијалог Београда
и Приштине

2-3 minutes

  _____

22.02.2018. - 8:48

фото: © РИА Новости / Наталья Селиверстова

Министар спољних послова Русије Сергеј Лавров истакао је да су Русија и Србија
партнери, који један другом ништа не намећу, те да Москва поздравља напоре
Србије на путу ка ЕУ, али и у односима са евроазијским савезом.

Лавров није искључио ни да се Русија може придружити Европској унији у
посредовању у дијалогу између Србије и Албанаца.

„Што се тиче дијалога Београда и Приштине, ми смо, као што сам рекао, изразили
уверење, укључујући и Генералну скупштину УН-а и Европску Унију“, рекао је
министар.

Према његовим речима, ако албанска страна жели да прошири број посредника у
дијалогу, Руска Федерација ће се „ослонити на мишљење Србије“.

„Ако се сматра да ће у случају позива Сједињеним Државама бити могуће позвати
Руску федерацију да обезбеди свеобухватан приступ посредовању, сигурно нећемо
остати по страни“, рекао је Лавров новинарима у Београду.

Лавров је, након састанка са председником Србије Александром Вучићем, казао да
Русија не тражи од Србије да престане да има било какве контакте са било ким у
свету.

Он је додао да његова земља неће стајати по страни ако САД буду укључене у
дијалог Београда и Приштине и ако добије позив из Србије да се укључи.

Лавров је рекао да ЕУ мора да предузме додатне кораке како би оправдала
поверење које је добила посредујући у дијалогу.

„Ми ћемо саслушати мишљење Србије. Ако у дијалог буду позване САД и ако Србија
позове Русију, ми нећемо остати по страни”, нагласио је Лавров.

vostok.rs

Тагови: Москва <http://iskra.co/tag/moskva/> , Русија
<http://iskra.co/tag/rusija/> , Сергеј Лавров
<http://iskra.co/tag/sergej-lavrov/>

--
Srpska Elektronska Informativna Mreža - SIEM
---