rtrs.tv <http://www.rtrs.tv/vijesti/vijest.php?id=294983>

Вучић: Нигдје не пише да се ЗСО формира по косовским законима

RTRS, Radio Тelevizija Republike Srpske, Radio Television of Republic of Srpska

2 minutes

  _____

Александар ВучићФото: РТРС

Коментаришући изјаве да ЕУ подржава формирање заједнице српских општина по
косовским законима, Вучић је рекао да је изјава портпарола ЕУ Маје Коцијанчич
само у том смислу добра што јасно показује Србији какви су преговори у Бриселу.

"Ако то у јавности говоре, можете онда да мислите са чим се све суочавамо",
рекао је Вучић за РТС.

Он је нагласио да то нигдје не пише у Бриселском споразуму.

"Ја знам напамет Бриселски споразум. Људи у Србији имају завереничке теорије па
измишљају шта пише. Позивам их све да прочитају шта пише, имате на сајту Владе,
мислим и на сајту председника, на сајту Канцеларије за КиМ", рекао је Вучић.

Портпарол ЕУ Маја Коцијанчич рекла је данас да ће заједница српских општина
биће формирана у складу са косовским законима.

"Асоцијација /Заједница/ ће бити успостављена у оквирима законодавства Косова.
Уставни суд Косова је оцијенио да је првобитни договор у складу са уставом и да
ће Статут заједнице бити базиран у оквирима основних принципа о асоцијацији
српских општина, договорених 25. августа 2015. године", рекла је она.

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на https://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/02c401d3d100%24635fbc20%242a1f3460%24%40gmail.com.
За више опција посетите https://groups.google.com/d/optout.