mondo.rs <http://mondo.rs/a1142200/Info/Srbija/Vucic-o-kritikama-DS.html>

"Da je DS ostala na vlasti novca za penzije ne bi bilo"

Autor: Tanjug

2-3 minutes

  _____

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić odbacio je danas kritike DS, koja je
saopštila da je "bolje da penzionerima vrati oteto, nego da im piše pisma
zahvalnosti."

Foto: Tanjug/Filip Krainčanić

Vučić je istakao da novca za plate i penzije ne bi ni bilo da je DS ostala
na vlasti još pola godine.

"Šta ja da pričam o penzijama... ne bismo imali ni plate, ni penzije da su
ostali još pola godine. Nekako je bog uredio da dođe do promene vlasti, da
dobijemo podršku naroda, da se u poslednjem trenutku Srbija spase", rekao je
Vučić odgovarajući na pitanja novinara nakon sednice vlade sa prestavnicima
Srba sa KiM.

"Šta da govorim o onima koji se hvale da imaju bogatstvo od 25 miliona, o
onima koji su uništili sve fabrike, budućnost Srbije...", rekao je Vučić i
dodao da danas imamo više problema i ozbiljnijih muka.

On je naveo i da je Vuk Jeremić na čudan način primio više od sedam miliona
dolara i da za to postoje podaci.

"Već sam više puta o tome govorio... Više od sedam miliona dolara, na račun
njegove navodne nevladine organizacije, finansirane od strane ovog što ga
ceo svet progoni kao veliku lopužu, Patrika Hoa i od pojedinih zemalja",
rekao je Vučić.

Dodao je da postoje saznanja da je, pored 200.000 dolara od ambasade Katara
u Nemačkoj, bila još jedna ambasada iste zemlje iz druge zapadne zemlje,
koja je dala 132.000 dolara.

"Samo od te zemlje 332.000 dolara, a ukupno više od sedam miliona. Šta ćete,
fin neki svet... A naš narod nije ni dinara od toga dobio", rekao je Vučić.

Komentarišući navode lidera PSG Saše Jankovića "kako Vučićeva mašinerija
pravi džavne neprijatelje", Vučić je upitao šta bi njemu radili "oni koji se
žale i kukaju svakog dana" da je u njegovom stanu, njegovim pištoljem bez
dozvole, izvršeno veoma sumnjivo samoubistvo.

"Ni reč neću više da dodam. Recite mi šta biste mi radili, svi, a posebno
oni koji su pod direktnom kontrolom Djilasa i Šolaka... Samo neka ljudi
razmisle kakvoj bih hajci bio izložen. A, uopšte ne vidim da postoji bilo
kakva hajka po tom pitanju, koje nije lako objasniti, jer su vrlo čudni
detalji slučaja", rekao je Vučić.

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на https://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/005701d4705f%24fea0ebb0%24fbe2c310%24%40gmail.com.