rts.rs
<http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/politika/3309363/vucic-hvala-kong
resmenima-najvaznije-sta-ce-reci-tramp.html>

Vučić: Hvala kongresmenima, najvažnije šta će reći Tramp

RTS, Radio televizija Srbije, Radio Television of Serbia

2-3 minutes

  _____

Osam američkih kongresmena zatražilo je od državnog sekretara SAD Majka
Pompea kontinuiranu podršku zalaganjima Srbije u cilju traganja za mirnim,
održivim i kroz pregovore postignutim rešenjem za odnose sa Kosovom.

34312062

Aleksandar Vučić u Varni

"Hvala tim ljudima, ali imate i druge grupe kongresmena. Nije to uvek
jednostavno. Za nas je važno šta će reći (Donald) Tramp, (Džon) Bolton,
(Majk) Pompeo, najbliži Trampovi saradnici, a naravno da je važna
inicijativa kongresmena i veoma smo im zahvalni", rekao je Vučić novinarima
u Varni.

Predsednik je naveo da bi trebalo da se sastane kongresmenom Tedom Poom,
koji je u poseti Beogradu, a koji je, kako kaže, prijatelj Srbije koji je
mnogo učinio učinio za prijateljstvo Srbije i SAD.

"Verujem da ćemo bar imati priliku uvek, u svakom trenutku, da američkim
partnerima objasnimo poziciju Srbije, naše želje, naše mogućnosti i ono što
je realno što bi moglo da doprinese očuvanju dugoročnog mira i stabilnosti
na Zapadnom Balkanu", rekao je Vučić koji je u Varni učestvovao na
<http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/1/politika/3309082/vucic-u-varni-za
jedno-za-stabilnost-i-razvoj-regiona.html> samitu kvadrilaterale Srbije,
Grčke, Bugarske i Rumunije.

Vučić zatražio podršku po pitanju ulaska Kosova u Interpol

Predsednik je rekao da je na Samitu kvadrilaterale u Varni zamolio
predsednike vlada Rumunije, Bugarske i Grčke za podršku po pitanju stava
Beograda o ulasku Kosova u Interpol.

"Zamolio sam ih za podršku oko Interpola, jer je tu bilo drugačijih stavova
u ovoj četvorci. Ja sam svoje rekao, videćemo kakav će rezultat biti", rekao
je Vučić novinarima nakon Samita kvadrilaterale u Varni.

Predsednik je rekao da je na sastanku bilo reči i o evropskom putu Srbije,
kao i da je svojim sagovornicima govorio o situaciji između Beograda i
Prištine.

Да бисте постављали у овој групи, пошаљите е-поруку на siem@googlegroups.com.
Посетите ову групу на https://groups.google.com/group/siem.
https://groups.google.com/d/msgid/siem/00cd01d472ac%24946d4f00%24bd47ed00%24%40gmail.com.