Wa'alaikum salam, selamat datang dan selamat bergabung menjadi Sahabat
Silat, Encik Mohd Nadzrin Wahab. Semoga persahabatan kita menjadi
semakin erat.

FYI, FP2STI akan mengadakan wisata silat ke Cianjur Insya Allah pada
tanggal 11-13 May 2007, dimana kita akan bertemu pendekar2 dari aliran
Maenpo Cikalong, Sahbandar dan Cikaret. Dalam kunjungan ke Cianjur
ini, Insya Allah akan dihadiri pula Presiden Persilat dan Sesepuh
FP2STI, Bapak Eddy Nalapraya. Kami akan sangat berbahagia sekali
apabila Sahabat Silat dari Malaysia dapat ikut bersama kami meramaikan
acara ini.

Kami juga mohon maaf karena bahasa yang dipakai dalam milis ini
bercampur-campur dengan bahasa Betawi, Minang, Jawa, Sunda dll, jadi
tidak mudah bagi anda untuk memahaminya.

If you need anything, i.e. questions, info etc regarding Pencak Silat,
please do not hesitate to send us emails thru this millis or directly
to each one of us. Or you want to publish any article regarding Pencak
Silat Malaysia, just send it to [EMAIL PROTECTED]

Kind regards,
Alda Amtha

--- In silatindonesia@yahoogroups.com, mohd nadzrin wahab
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Assalamualaikum dan salam persilatan,
>
>   Nama saya Mohd Nadzrin Wahab dari Malaysia dan saya berterima
kasih kepada moderator kerana mengizinkan saya menjadi ahli di
YahooGroups ini. Walaupun saya sudah seminggu lebih menjadi ahli, saya
belum lagi memperkenalkan diri kepada ahli sidang yang lain.

>   Saya adalah webmaster lamanweb SMC - The Malaysian Martial
Heritage di alamat http://silatmelayu.com. Tujuan kami membina
lamanweb ini adalah bagi menyalurkan maklumat mengenai silat di
Malaysia ke seluruh dunia. Sungguhpun Malaysia banyak ketinggalan
dalam mengembangkan silat keluar negara sepertimana Indonesia, tetapi
kini semakin banyak perguruan silat Malaysia sudah mula bertapak di
negara Barat.

>   Saya berharap tuan-tuan dapat menerima kehadiran saya di sini.
Maafkan saya juga jika saya tidak begitu pandai berbahasa Indonesia.
InsyaAllah, jika diizinkan, saya akan cuba mempelajarinya di sini.
Harap disambut salam saya.

http://uk.messenger.yahoo.com