siku...ama cabang sama gak bang?

wans
(baru belajar maenpo)

--- On Mon, 6/16/08, gusman_mi6 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

From: gusman_mi6 <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [silatindonesia] Re: Silat si PITUNG
To: silatindonesia@yahoogroups.com
Date: Monday, June 16, 2008, 2:20 PM

Kire2 mirip kikir, cuman matenye dua...kapan kembangan dari kerakel (kerak
keling)...

Menurut H. Nunung (Sesepuh Maenpukulan Rawa Belong) senjata Betawi nyang kesisa
sekarang tinggal 3...cuman ane pikir tinggal 2 nyang bisa ditemuin karene
Kerakel,ji sau
ude langkah....yaitu Siku/Trisula ame golok doangan.

Menurut sejareh orang2 tue kite dulunye senjate Maenpukulan Betawi bise ade 6
macem,make2 lebih....

Tabe' jali...

--- In silatindonesia@ yahoogroups. com, "eddi kurnianto" <eddi.kurnianto@
...> wrote:

> kang, ada contoh ji sau nggak? apa mirip belati gitu ya?

Betawi

Betawi di
Batik

<[EMAIL PROTECTED] s.com<no_reply%40yahoogr oups.com> >

<no_reply%40yahoogr oups.com> >

Pitung yang

FP2STI

wrote:
> [...]