Title: Message

Kod nas je svaki dan istorija.

Dan zena je – cestitam muskarcima!

Dan Srbije i Crne Gore – cestitam novom predsedniku Svetozaru Marovicu.

Dan Radovana Karadzica – uaaaaaaaa KFOR koji ga je trazio u manastiru Ostrog i u Srpskom Sarajevu.

Idem danas u Ostrog da se nadjem sa Karadzicevcima.

Kod nas je svaki dan istorija.

Imao sam juce intervju sa Carlsom Krofordom, ambasadorom V. Britanije i pitao sam ga kada ce rat. Rekao je: - Ne znam ali cu Vam javiti!

Kad sam ga pitao sta da radimo, rekao je: - Uhapsite Karadzica, Mladica i Sljivancanina!

I dodao: "Srbi me podsecaju na ljude koji stoje na autoputu i masu kopijama zakona o saobracaju. Kako vozila idu veoma brzo tim putem, i pored toga sto su ti ljudi u pravu, oni su mrtvi, jer stradaju od tih vozila. Dakle, nije dovoljno da budete u pravu, morate biti ubedljivi!"

Zao mi je, ali izgleda da smo pristali na to, jer je ministar policije Dusko Mihajlovic prozvao pukovnika Sljivu – beguncem!

Dakle, bice jos istorije.

Kao secanje na istoriju, poklanjam fotos sa leta YU 262 za Amsterdam, kada smo dr Seselj i ja leteli ka Hagu. Ja sam se, kao sto znas, vratio, a Seki nije.

Srecno Marko

<<Marko-Seselj.jpg>>

Одговори путем е-поште