Sent: Friday, August 08, 2003 4:06 PM
Subject: Izdaja

Evo kako na delu izgleda "poštenje" Koštunice i ostalih naših državnih funkcionera.

Ja ću o vladavini Koštunice na ovim sajtovima izneti svoje mišljenje sobzirom da sam jedno kraće vreme oko 05. oktobra sa njm saradjivao. To smatram jako važnim jer se na ovim sajtovima pojavljuje dosta iskrivljena slika njegovog stvarnog učinka i rezultata koje je on postigao.

Gospodo, želim na kraju još da napomenem. Ja sam više od 20 godina u politici a 15 godina sam proveo na visokim državnim funcijama. Savetovao sam duže ili kraće 4 predsednika. Svaki predsednik ima mogućnosti da pre nego što vas angažuje vrlo precizno proveri vaše moralne i sve duge kvalitete. Ako ste nemoralan čovek, neznalica ili ste predsednika za koga ste radili prevarili u bilo kom segmentu niko vas sigurno više neće angažovati. To bi bar vi koji na Zapadu živite trebali dobro da razumete.

S poštovanjem
Zvonimir Trajković

Одговори путем е-поште