LABUS: NIKOLIĆA TREBA LUSTRIRATI

Nikolić: Tačno, treba lustrirati sve pobednike ukoliko to nije Miroljub Labus

BEOGRAD - Srpska radikalna stranka dobila je mnogo glasova na predsedničkim izborima jer u Srbiji nije sprovedena lustracija, a njihov kandidat za predsednika Tomislav Nikolić je prvi na listi koji je trebalo da bude lustriran. Tokom cele kampanje kandidat DOS-a Dragoljub Mićunović nije izrekao nijednu jedinu lošu rečenicu o radikalima! I to je razlog zbog koga su radikali toliko dobili.

Ne verujem da desnica može da pobedi na izborima, ali nam je vrlo važno da li oni mogu da osvoje 20 ili 30 odsto glasova. Nemojte od nas očekivati da nećemo govoriti o lošim stvarima - rekao je lider G17 Miroljub Labus na "radnom doručku" sa glavnim urednicima svim medija u Beogradu, čime je najavio da će izborna kampanja za Skupštinu biti drugačija od predsedničke.

Labus je istakao da je jedan od krivica velikog broja glasova SRS-a i Goran Svilanović, predsednik GSS-a, koji je uspeo da nametne usvajanje zakona o lustraciji, ali nije imao snagu da ga sprovede.

- G17 neće napadati nikog bez razloga, već ćemo to činiti svojim programom. Dosta je bilo u Srbiji praznih priča i obećanja, a da niko ne objasni kako namerava da ostvari svoje ciljeve - istakao je Labus.

S druge strane, Tomislav Nikolić za Kurir odgovora Labusu da "ne zna šta znači reč Labusova lustracija".
- Tačno je, trebalo me je lustrirati da ne bih pobedio na predsedničkim izborima, kao što uvek treba lustrirati sve potencijalne pobednike ukoliko se oni ne zovu Miroljub Labus. Kampanja SRS-a za parlamentarne izbore neće biti drugačija od moje predsedničke, nećemo nikog napadati jer ja prosto ne umem drugačije - kaže Nikolić.

S. MARJANOVIĆ

http://www.kurir-info.co.yu/Dnevne-vesti/

Одговори путем е-поште