Title: Message
ZAJEDNIČKI KROV - SVEČANO OTVORENA ZGRADA RTV B92
Izvor: Politika, 16.5.2004, Strana : G11

"Ja ne napuštam Čuburu bez nekog važnog razloga, ali zvali su me ovi
mladi ljudi da im otvorim zgradu! Mislim, ja se baš ne slažem skroz sa
njima... Ne bih ja to tako, malo mi je sve to mnogo brzo, treba nežnije",
rekao je Mile sa Čubure, glumac Zoran Cvijanović, koji je svečano otvorio
zgradu na Novom Beogradu u koju se RTV B92 preselila početkom ove godine.
Formalno otvaranje zgrade, na petnaesti rođendan RTV B92, označilo je
objedinjavanje svih poslova RTV B92 pod jednim krovom, prvi put od
njihovog nastanka. Time su se stvorili uslovi da ova radio i TV stanica
sa uspehom nastavi proširenje sopstvene informativne i dokumentarne
produkcije. Pored radija i televizije, u zgradi su i veb stranica B92,
odeljenje za internet provajding, video i filmska produkcija, Samizdat
B92, muzička produkcija, kao i koncertna agencija.
Zgrada je vlasništvo Narodne banke Srbije, a RTV B92 je dobila
komercijalni zakup na konkursu 2001. godine.
Svečanosti su prisustvovale ugledne ličnosti iz političkog i javnog
života, saradnici, novinari i prijatelji RTV B92. Svečano otvaranje
uveličali su i trubači, u pratnji popularnog TV junaka Mileta sa Čubure
iz serije "Mile protiv tranzicije".

Medija centar, Beograd www.yumediacenter.com

Одговори путем е-поште