Title: Message
Nikolić: Zavladaće radikali
Tanjug  28.05.2004, 12:37:07

ZRENJANIN - Predsednički kandidat SRS Tomislav Nikolić rekao je na mitingu u Zrenjaninu da su mu se do sada ostvarile sve želje i da mu ostaje samo to da Srbijom na početku ovog veka zavladaju radikali, kao što je to bilo početkom prošlog veka.
“Hoću da budem predsednik Srbije, jer to znam da radim, a u tome će mi pomagati 82 poslanika u Skupštini Srbije, 360.000 članova SRS i milion i po birača”, rekao je Nikolić, obraćajući se brojnim simpatizerima na zrenjaninskom Trgu republike.
Posle obilaska dvadesetak naselja u Srednjobanatskom okrugu, na predizbornom mitingu Nikolića u Zrenjaninu govorili su i Aleksandar Vučić, Gordana Pop Lazić i vodeće ličnosti radikala iz Vojvodine i iz Zrenjanina.

http://www.novosti.co.yu/

Одговори путем е-поште