Title: Message
 u Vladi ili – izbori
Novosti · Subota, 29. May 2004.
Iako je reč samo o predsedničkim izborima, posle 13. juna celokupna vladajuća slika u Srbiji mogla bi da bude temeljito izmenjena. Ličnost koja se useli u zdanje na Andrićevom vencu, direktno će uticati i na stanovnike u Nemanjinoj. Pogotovo ako rezultati budu izgledali onako kako trenutno pokazuju neke interne sondaže javnog mnjenja po kojima Nikolić ubedljivo vodi sa oko 27 procenata podrške, sledi ga (ali sa više nego pristojne udaljenosti)

Maršićanin: Tadić je manje zlo

Novosti · Subota, 29. May 2004.
PIROT. - Ostanak Vuka Draškovića na mestu ministra spoljnih poslova je dobra vest. Manje je važno to, uz pomoć čijih glasova je ostao, jer smo mi savezna država, odnosno glasalo se u Saveznoj skupštini u kojoj ima predstavnika i Srbije i Crne Gore - izjavio je u Pirotu predsednički kandidat vladajuće koalicije Dragan Maršićanin. Maršićanin je rekao da svoje kritike prema protivkandidatima crpe iz dugogodišnjeg iskustva, ali i iz proteklog... »

Tadić : Za decu sa osmehom

Novosti · Subota, 29. May 2004.
KULA - Samo jedan sat posle obraćanja Bogoljuba Karića građanima Kule, sa improvizovane pozornice u centru naselja okupljenima se obratio i Boris Tadić predsednički kandidat Demokratske stranke. - Moje obraćanje građanima širom Srbije ne treba shvatiti kao politički miting. Ja govorim najčešće o svakidašnjim problemima običnog građanina. Govorim naime o problemima koje sam u toku nekoliko prethodnih dana čuo neposredno od ljudi iz našeg... »

Nikolić: Zavladaće radikali

Novosti · Subota, 29. May 2004.
ZRENJANIN - Predsednički kandidat SRS Tomislav Nikolić rekao je na mitingu u Zrenjaninu da su mu se do sada ostvarile sve želje i da mu ostaje samo to da Srbijom na početku ovog veka zavladaju radikali, kao što je to bilo početkom prošlog veka. “Hoću da budem predsednik Srbije, jer to znam da radim, a u tome će mi pomagati 82 poslanika u Skupštini Srbije, 360.000 članova SRS i milion i po birača”, rekao je Nikolić, obraćajući se brojnim... »

Rističević: Skraćujem kampanju

Novosti · Subota, 29. May 2004.
LOZNICA - Maksimalno ću smanjiti svoju kampanju, koja se odvija u nevreme, kada su u punom zamahu poljoprivredni radovi, izjavio je u četvrtak veče u Loznici Marjan Rističević, kandidat za predsednika Srbije. Većina predsedničkih kandidata obilazi, kako je rekao, kokošinjce, svinjce i staje, “pokušavajući da obrlate seljake i radnike”,. To, rekao je on, ne čine da bi seljacima i radnicima poboljšali položaj, već radi glasova. Rističević je... »

Karić: Ugledni po radu, ne po odelu

Novosti · Subota, 29. May 2004.
ARMIJA ljudi koja me je podržala i u kojoj se, posle moje kandidature, vratila nada u ekonomski preporod Srbije, ne sme biti izneverena i napuštena - objašnjava Bogoljub Karić za "Novosti" zašto je osnovo stranku. - Sakupio sam 17.500 potpisa za moju kandidaturu i svakom sam se od tih ljudi pojedinačno zahvalio pismom. Zauzvrat, najveći deo njih mi se javio da se zahvali na takvom postupku, jer niko pre mene nije tako postupio. I svi su... »

http://www.novosti.co.yu/

Одговори путем е-поште