Nikolić: Krivi i Karić i sunce | 14:43 -> 16:31 | Izvor: B92
Beograd -- Poraženi predsednički kandidat Tomislav Nikolić analizirao je u ponedeljak razloge svog neuspeha.

Nikolić je, pored optužbi upućenih nezavisnim medijima i državnoj televiziji da su favorizovali samo Borisa Tadića, pronašao još dva razloga svog poraza: da su glasači Bogoljuba Karića glasali za Tadića i – sunce, odnosno lepo vreme.

Karić se opredelio za Tadića jer se uplašio da će porazom, Tadić staviti lance i katance na fabrike, a Nikolić to neće uraditi, prenosi novinar B92 Vlada Đorđević.

Zbog lepog vremena, birači SRS-a su morali da idu na njive, da beru višnje koje bi propale da nisu to juče uradili, a sunce je nateralo birače Borisa Tadića, mlađi svet, da glasa za kandidata demokrata.

Nikolić je izjavio da će ta partija "obezbediti vanredne parlamentarne izbore za Skupštinu Srbije do kraja godine". "Zahtevamo od Borisa Tadića, Vojislava Koštunice i Bogoljuba Karića da od danas u Srbiji počne da se živi bolje", rekao je Nikolić. On je i analizirao razloge svog neuspeha: "Ja sam priželjkivao kišu juče zato što je jučerašnji dan izveo mnoge seljake na njivu. Na jugu Srbije ljudi su dobili gajbice za višnje juče, višnje bi propale da ih nisu juče obrali. Ja to sve razumem. Da je bilo kiše, odziv u sredinama u kojima imam ubedljivu presdnost, bio bi mnogo veći."

Одговори путем е-поште